of Duitsquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:19 schreef o.us het volgende:
Doe je een lerarenopleiding Latijn of zo?
Of Fransquote:
Zijn dat ook audiofiele dames?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef sinadO het volgende:
Oh man man man bij mij zitten er zo vreselijk veel mooie dames...
Het zal me een zorg zijn. Of denk je dat ik mijn hobby meeneem naar de hogeschool of zo?quote:
Gelukkig ben je geen autist die te koop loopt met zijn hobby'squote:Op zondag 29 augustus 2010 22:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
Het zal me een zorg zijn. Of denk je dat ik mijn hobby meeneem naar de hogeschool of zo?Ben geen autist...
Man, weet híj even waar de dames wild van worden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:34 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Zo heb ik iemand die opschept over hoe goed hij wel niet kan overclocken
Ik vertel altijd dat ik in Perl kan programmeren en binaire klokjes kan lezen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:38 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Man, weet híj even waar de dames wild van worden.![]()
Nee joh dat laat ik lekker thuis, ik ouwehoer er wel over op Fok! en op hififora en zo. Of het moet zo zijn dat ik toevallig een mede audiofiel tegen het lijf loop, omdat ik iets opvang tijdens een gesprek of zo, dan wil ik het er nog wel eens over hebben. Maar verder...quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:34 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Gelukkig ben je geen autist die te koop loopt met zijn hobby'sZo heb ik iemand die opschept over hoe goed hij wel niet kan overclocken terwijl de helft geen flauw benul heeft
(VWO)
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:22 schreef Captain_Hero het volgende:
Pro-tip: Lekkere wijven hebben geen hyves.
watquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:22 schreef BruinBeertje het volgende:
Je gaat naar school om te leren TS, niet om de vrouwen.
hoe ouder, hoe dikker en lelijker. srry tsquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:18 schreef Heichler het volgende:
Morgen begin ik aan mijn eerste jaar aan het HBO, er is ondertussen al een hyves voor mijn klas met al aardig wat leden maar als ik naar de foto's van mijn vrouwelijke klasgenoten kijk, lijken ze allemaal op bostrollen met een generisch gezicht en de helft heeft overgewicht![]()
En het ergste is nog dat ik geen ICT of technische opleiding doe
Op de middelbare school waren er genoeg aantrekkelijke meisjes te vinden maar nu
onzinquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:22 schreef BruinBeertje het volgende:
Je gaat naar school om te leren TS, niet om de vrouwen. Hoe minder mooie vrouwen in je klas, hoe beter je schoolprestaties, geloof me its better like that
Ja maar de hele dag lang naar een stel dikke tieten of een lekkere kont kijken is wel een voordeelquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:19 schreef mymoodfentje het volgende:
Alsof het handig is een slet van je eigen opleiding te nemenhele dag dat gezeik aan je kopf
Zo'n vriend van mij ging ook ICT doen, en hij balen dat er geen meisjes in zijn klas zatenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
IT-er hier-o, nooit vrouwen in mijn klas gehad!!!
Dit dus.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:53 schreef Kerol het volgende:
Ik heb helemaal geen mokkels in de klas.
Stel je voor zeg hé!quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:34 schreef Symphonic het volgende:
Het lijkt me djuidelijk dat er geen foto's van klasgenoten op een forum worden geflikkerd om ze vervolgens even lekker af te zeiken. Kom op zeg
Zonder ICT zat jij niet lekker te FOK!ken misterquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Zo'n vriend van mij ging ook ICT doen, en hij balen dat er geen meisjes in zijn klas zatenHij dacht ook echt dat er meisjes naar ICT gaan
Oja: ICT
Gefeliciteerd jongen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:49 schreef trolololo het volgende:
Klas met het grootste gedeelte meisjes
En morgen gaat mijn vriendin het uitmaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |