Wie dan? (sms)quote:Op zondag 29 augustus 2010 06:07 schreef swarmahoer het volgende:
ja ik had er een mee naar huisnet eruit geschopt
Dus het lag niet alleen aan mijquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh. Ik vraag gewoon nog een keer wat die Jari Litmanen in de OP doet
Wat had je gisteren gedaan dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij leven ook weer (naja leven alweer vanaf 9 uur ofzo) was top gister, ondanks het weer
Alle partytenten zijn alweer op geruimd dus vanmiddag even relaxen
Werd de dresscode goed nageleefd ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij leven ook weer (naja leven alweer vanaf 9 uur ofzo) was top gister, ondanks het weer
Alle partytenten zijn alweer op geruimd dus vanmiddag even relaxen
als jij de komende meet nu eens regelt, prik een datum, reserveer de bowlingbaan, en zorg voor een veiligheidshelmquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:45 schreef Difficult het volgende:
Ja was het een leuk feest? Ik wil eigenlijk wel een paar foto's zien :p
Zijn er mensen die jij nog niet gezien hebt dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als jij de komende meet nu eens regelt, prik een datum, reserveer de bowlingbaan, en zorg voor een veiligheidshelm
kan je ons allemaal zien
Difficult, SLP, June? sowiesoquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zijn er mensen die jij nog niet gezien hebt dan?
zomgquote:
Sinds wanneer ben jij de secretaresse van Swarma?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Difficult, SLP, June? sowieso
Ik hoef jullie niet allemaal te zien, ben alleen benieuwd naar de foto's.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als jij de komende meet nu eens regelt, prik een datum, reserveer de bowlingbaan, en zorg voor een veiligheidshelm
kan je ons allemaal zien
Hier, een foto van DE piemelpan:quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:52 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik hoef jullie niet allemaal te zien, ben alleen benieuwd naar de foto's.
Maar bowlen is wel leuk :p
Daar heb je toch het FaBo voor?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:52 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik hoef jullie niet allemaal te zien, ben alleen benieuwd naar de foto's.
Maar bowlen is wel leuk :p
Ik wel! De rest ook bijna allemaal wel denk ik!quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:18 schreef Difficult het volgende:
Hyves, facebook, twitter en al die andere troep gebruik ik niet : )
Heb er niet zoveel meequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wel! De rest ook bijna allemaal wel denk ik!
Yash wel paar x, bij de schoonmaak foto'squote:Op zondag 29 augustus 2010 19:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb al wel wat foto's van Dupje gezien maar daar staat de rest niet op!
Inderdaad!quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb al wel wat foto's van Dupje gezien maar daar staat de rest niet op!
Ja vooruit, maar sowieso niet in themaquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef Dupje het volgende:
[..]
Yash wel paar x, bij de schoonmaak foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet om 10.45? Rare tijd!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef Californium het volgende:
O hai! Morgen weer vroeg op10.30 eerste college alweer
Ja oke... 10.45 danquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet om 10.45? Rare tijd!
Verder alles ok meis?
Ik dacht al 10.30 is wel een vreemde tijd! Mijn eerste college is ook om 10.45!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja oke... 10.45 danmaar alles hier wel oke! gaat zijn gangetje, nog wel een beetje hoesterig van de intro
maar heb er super veel zin en alles loopt momenteel super (werk, relatie, sociale leven, opleiding (heb er super veel zin an)). Dus heb niets te klagen en hoop dat het zo blijft
. Hoe is het met D_K?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef Difficult het volgende:Zet zelf eerst maar eens wat neerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Echt werken? Wat deed je bij de blokker dan?
Top! En qua gezondheid wat minder, that's newquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht al 10.30 is wel een vreemde tijd! Mijn eerste college is ook om 10.45!
Goed! Qua gezondheid weer wat minder, maar daar wordt aan gewerkt!
Het komt steeds terug ja! Elke keer als ik denk er vanaf te zijn!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Top! En qua gezondheid wat minder, that's new![]()
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef Difficult het volgende:
Haha ben Benidorm Bastards aan het kijken bij aflevering gemist, ik wist niet dat er nog leuke programma's waren :pDat was vandaag inderdaad hét item op m'n werk, straks maar eens wat afleveringen ergens downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Oe oe een foto ruil :' )quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zet zelf eerst maar eens wat neer
Ik zal 'm zelf zoeken, maar ga dat beest écht niet oppakken. Ook niet op Moblo's methodequote:Op zondag 29 augustus 2010 23:33 schreef Difficult het volgende:
En jij denkt dat hij morgen de spin even gaat zoeken?
Dat zou ik dus ook niet doen, dan kan ik echt die mok weggooienquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
de spin zal je niet bijten of opeten hoor... pak een maatbeker ofzo, of een mok, zet die er overheen en schuif er 'n papiertje onder en pleur 'm buiten neer
Inderdaad, ik zou dat beest elke keer weer zien zitten als ik uit die mok wil drinkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat zou ik dus ook niet doen, dan kan ik echt die mok weggooien
Ik heb een hele heldhaftige buurman, maar dat duurt wel een paar uur voor hij daar isquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:38 schreef morgane het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou dat beest elke keer weer zien zitten als ik uit die mok wil drinken
Nóg harder?quote:
daar neigt het idd al naar nuquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:24 schreef Difficult het volgende:
Dan zou ik überhaupt niet meer fatsoenlijk kunnen typen
Maak je niet zo druk
lekker voor jequote:Op maandag 30 augustus 2010 00:36 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb morgen om 9 uur tentamen en ik kan niet slapen, want ik heb koude voeten!
Ik heb zelfs al sokken aangedaan!quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
lekker voor je
ga er op zitten, warmen ze zo op
quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:10 schreef swarmahoer het volgende:
dufficult, heb je lepra ofzo dat het nooit lukt met de smileys? t komt echt heel triest over namelijk
je begint idd de weg kwijt te raken, op tijd komen, je haren niet doen, t gaat niet goed met je swinequote:Op maandag 30 augustus 2010 00:53 schreef Swine het volgende:
Ik wil mijn medaille...mensen, ik kan écht niet meer
Ook nog eens vroeg naar bed en straks vroeg opstaan!quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je begint idd de weg kwijt te raken, op tijd komen, je haren niet doen, t gaat niet goed met je swine
Swarma die klaagt over iemands typkunstenquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:10 schreef swarmahoer het volgende:
dufficult, heb je lepra ofzo dat het nooit lukt met de smileys? t komt echt heel triest over namelijk
Ik denk dat je IB bent?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bah, bijna drie kwartier met gedaan over de rit naar de unifile over de hele Heyendaalseweg
nou college van een groninger, met dat verschrikkelijke knauw accent
Je vriend moet spierballen kwekenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:57 schreef morgane het volgende:
Kleintjes durf ik inmiddels wel, maar deze is me toch echt te groot. Vorige week had m'n vriend er 1 van hetzelfde formaat doodgeslagen hier maar hij moest een keer of 5 meppen voordat 'ie dood was. Zo taai was ie
Hoeveel jaar heb jij nog voor de boeg dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je vriend moet spierballen kweken.
Wel leuk, al dat geklaag hier over uni enzo. Ik ga zo ook maar weer, moet een hoop leeswerk doen en de kans dat ik dat thuis ga doen is ongeveer 0%.
Eéntjequote:Op maandag 30 augustus 2010 10:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heb jij nog voor de boeg dan?
herkenbaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:56 schreef Roei het volgende:
Jaa, live vanuit school. Ik was vergeten hoe lastig dit leven ook alweer is. Ik mis uitslapen, vrij zijn, mensen uitlachen die door de regen moeten lopen (niet grappig), droge sokken, uitslapen en nog wat meer uitslapen. En dat is pas dag 1...
Misschien heb je hem vannacht in je slaap wel opgegetenquote:
fucking, iewquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:01 schreef Difficult het volgende:
[..]
Misschien heb je hem vannacht in je slaap wel opgegeten
Niet dat die kans heel groot is... maar het schijnt te kunnen : )
Bezig met een minor?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
zo, 1e 3 colleges er weer op zittengeen geile chickies in de klas, dus ik kan me goed concentreren komend half jaar
Ik heb mn slaapkamerdeur uit voorzorg misschien een halve miliseconde opengehad gisteravondquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:01 schreef Difficult het volgende:
[..]
Misschien heb je hem vannacht in je slaap wel opgegeten
Niet dat die kans heel groot is... maar het schijnt te kunnen : )
Ah, weet je al welke minor je gaat doen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
neenog n half jaar en dan kan ik naar de 4e (minor en stage)
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:35 schreef AMDB het volgende:
Eventmanagement is echt té makkelijk, slaat nergens meer op. Keer een concertje en een pooltoernooi organiseren![]()
Hahaquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:35 schreef LastRequest het volgende:
Lijkt me wel wat voor jou ja swarma
Wat is verandermanagement?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
had gekeken bij verandermanagement maar na t introductiecollege had ik er niet veel zin meer in
ga denk ik bij eventmanegement kijken, die is makkelijk en mijn interesses liggen wel een beetje in die hoek, dan is t makkelijker om me er toe te zetten
Verandermanagement moet je echt niet doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
had gekeken bij verandermanagement maar na t introductiecollege had ik er niet veel zin meer in
ga denk ik bij eventmanegement kijken, die is makkelijk en mijn interesses liggen wel een beetje in die hoek, dan is t makkelijker om me er toe te zetten
Verandermanagement is het coördineren van veranderingen binnen bedrijven, komt er vaak op neer om personeel op de juiste manier te benaderen om zo min mogelijk weerstand te kweken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat is verandermanagement?
Eventmanagement klink wel als iets voor jou, maar kun je dat niet allemaal al? Dan leer je niks meer
Sommige mensen nemen hun vakgebied te serieusquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:10 schreef Sander het volgende:
Zijn dat studies of vakken? Ze klinken allebei als zaken die je er in één cursusje doorheen ramt
Want het belangrijkste aan een studiekeuze is inderdaad een relaxt roosterquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:41 schreef Swindler het volgende:
[..]
Verandermanagement moet je echt niet doen!
Ik begin morgen met me minor , politiek , beleid en overheidsmanagement, als ik de boeken zo zie , krijg ik daar ook spijt van.
Maarja elke donderdag en vrijdag vrij, en maandag kwart over 2 beginnen
Met wat uitloop kan je van elk rooster een relaxt rooster maken!quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want het belangrijkste aan een studiekeuze is inderdaad een relaxt rooster
Dat is toch ook de bedoeling? Dat je wat leert naast je eigen vakgebied? Vakgebied overschrijdend blabla ... visie.... multi-disciplinair.... blabla...quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:31 schreef morgane het volgende:
Ik heb dit semester het gevoel dat ik een andere studie aan het doen ben...ik volg momenteel 2 vakken bij Engels en (als minor) 4 vakken bij Nederlands
Ik wist het echt niet van tevorenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
jij snapt tquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is werken soms nog ergens goed voorquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat gaat lekker in de papieren lopen! Nu al 300-400 vel geprint of gekopieerd!
De relevantie daarvan t.o.v. verplichte literatuur printen ontgaat mij even.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is werken soms nog ergens goed voor
Hij kan gratis printen op z'n werk?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De relevantie daarvan t.o.v. verplichte literatuur printen ontgaat mij even.
En dan eBooken downloaden en printenquote:
Ik gok op die eerste verklaring anders slaat het als een twijgje op een biggetje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:57 schreef Difficult het volgende:
Of hij kan het print papier betalen omdat ie werk heeft?
Een dictaat is ook fijner. Dan heb je alles in één keer en gebundeld. Wat kost dat eigenlijk? Zelf (laten) bundelen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
eens even kijken wat ze bij mij allemaal op BB gegooid hebben.. Alhoewel ik soms het echte dictaat fijner vind dan zo'n geprint iets.. Heb dat nu ook voor Arbeidsrecht, een zelf geprinte (naja door papa opt werk) studiehandleiding, vind ik toch minder prettig op de een of andere manier, maar goed ik zal hem eerst eens in een mapje doen
quote:
Beidequote:Op maandag 30 augustus 2010 19:57 schreef Difficult het volgende:
Of hij kan het print papier betalen omdat ie werk heeft?
Daar heb ik een papa voor, die brengt mij printerinkt en papierquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Beide
Ik kan soms nog wel wat pagina's printen op het werk, zo lang het niet belachelijk veel is (300 pagina's is wel wat veel). En verder verdien ik genoeg om de rest te kunnen betalen
Dat was de gehele strekking van mijn verhaal dat 300 vel nog veel is! Over werk gesproken. Ik kan wel eens navragen of ik via mijn werk gratis kopieerkaarten kan halen. O, ik zie net op hun site dat ik ineens collega ben van mijn docente!quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Beide
Ik kan soms nog wel wat pagina's printen op het werk, zo lang het niet belachelijk veel is (300 pagina's is wel wat veel). En verder verdien ik genoeg om de rest te kunnen betalen
Ja, op basis van onze kennis van jou zou ik er echt heen gaan! moet je doen joh!quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:09 schreef Editeur het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje voor een interesseavond van een dispuut voor morgenavond, even langsgaan of bij voorbaat al laten varen?
Mijn vader reageerde laatst alsof ik hem vertelde dat ik iets van ¤10.000 had gekocht toen ik hem vertelde dat ik een pak printpapier had gekochtquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Daar heb ik een papa voor, die brengt mij printerinkt en papier
Oke nvm ;Dquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, op basis van onze kennis van jou zou ik er echt heen gaan! moet je doen joh!
Gewoon doen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:09 schreef Editeur het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje voor een interesseavond van een dispuut voor morgenavond, even langsgaan of bij voorbaat al laten varen?
Meer van: hoe zijn die disputen in Nijmegen? Hoe staan ze bekend? Ik hoorde dat ze weinig weghebben van ballen uit het westenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jawe willen je best advies geven hoor, maar als we je totaal niet kennen is het een beetje lastig te zeggen of een dispuut iets voor jou is
Die zou ik overslaan!quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:19 schreef Editeur het volgende:
[..]
Meer van: hoe zijn die disputen in Nijmegen? Hoe staan ze bekend? Ik hoorde dat ze weinig weghebben van ballen uit het westenIk ga morgen naar Equus Albus overigens
Dan maar overmatig actief worden in de studieverenigingquote:
Je ontmoet daar niet echt veel dames in dat dispuut!quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:24 schreef Editeur het volgende:
[..]
Dan maar overmatig actief worden in de studievereniging
Mwah heb een vriendin dus ga niet echt voor de dames. Ging als mentor mee naar een introweekend dat verzorgt was door dit dispuut. Erg goede indruk van gekregen moet ik zeggenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je ontmoet daar niet echt veel dames in dat dispuut!
Je kan ook gewoon stappen zonder ergens lid van te zijn!
O jee geen eigen huis?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:29 schreef Editeur het volgende:
[..]
Mwah heb een vriendin dus ga niet echt voor de dames. Ging als mentor mee naar een introweekend dat verzorgt was door dit dispuut. Erg goede indruk van gekregen moet ik zeggenZe hebben alleen geen eigen huis
Mja beetje laf, maar daardoor klinkt het wel prettiger!quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O jee geen eigen huis?![]()
Gewoon gaan dan!
Je gaat dus gewoon morgen naar de Mug?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:33 schreef Editeur het volgende:
[..]
Mja beetje laf, maar daardoor klinkt het wel prettiger!Oke ga verder waar jullie mee bezig waren, ik lurk wel rustig mee
Even inlezen, secquote:
Nee elders, is me wel telefonisch uitgelegd maar zo bekend ben ik nog niet hierquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je gaat dus gewoon morgen naar de Mug?
Ik zou niet weten welke disputen een eigen huis hebben.
MIsschien hebben ze op googlebooks een dyslectische versiequote:Op maandag 30 augustus 2010 20:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat moet ik met een boek dat volgens bol 496 blz heeft (staat niet bij welke druk maar de 20e druk moet ik hebben en die was gedrukt in 2009), en ook via googlebooks, maar via andere sites weer 516 blz moet hebbenterwijl er bij books.google ook echt 20e druk enzo op de voorkant staat
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:38 schreef Editeur het volgende:
[..]
Even inlezen, sec
[..]
Nee elders, is me wel telefonisch uitgelegd maar zo bekend ben ik nog niet hier
Niet daar dan?quote:Je kunt natuurlijk ook binnenlopen op elke dinsdagavond vanaf 21.30 in café De Mug, Pauwelstraat 9, een zijstraat van het koningsplein
http://equus-albus.ruhosting.nl/Contact.html
Je moet zoeken op ISBN nummer (en dan vergelijken welke de goede druk is. Het goede ISBN nummer kan je meestal wel vinden op de site van de uitgever van dat boek).quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat moet ik met een boek dat volgens bol 496 blz heeft (staat niet bij welke druk maar de 20e druk moet ik hebben en die was gedrukt in 2009), en ook via googlebooks, maar via andere sites weer 516 blz moet hebbenterwijl er bij books.google ook echt 20e druk enzo op de voorkant staat
Ik hoop het, dan vind ik het tenminstequote:
Ik ken één iemand van Equus Albus, leuke vent! En hij vermaakt zich megagoed daar, dus waarom niet? Ga er gewoon kijken, misschien bevalt het welquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:19 schreef Editeur het volgende:
[..]
Meer van: hoe zijn die disputen in Nijmegen? Hoe staan ze bekend? Ik hoorde dat ze weinig weghebben van ballen uit het westenIk ga morgen naar Equus Albus overigens
Waarom ga je niet gewoon even langs de selexyz en vraag het daar? Je bent vast niet de enige die het besteld heeft en zo ja, als zij het voor je bestellen en het gaat mis kunnen ze zelf mooi de boel ruilen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja met hetzelfde ISBN nummer krijg ik dus verschillende resultaten![]()
Maar kan dus via Bol een niet gebruikte tweedehandse bestellen, als ie nog ongebruikt is vind ik de 7 euro verschil wel waard, als er al in gemarkeerd is enzo vind ik dat vervelend en heb ik voor die 7 euro meer liever een nieuwe
Preciesquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ken één iemand van Equus Albus, leuke vent! En hij vermaakt zich megagoed daar, dus waarom niet? Ga er gewoon kijken, misschien bevalt het wel
Succes SLP! Ik ben morgen niet op de weg dus dat scheelt weer een obstakel!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:04 schreef SLP_ het volgende:
Ieeeh, ik ben zoooo zenuwachtig, morgen op voor mn rijexamen
oooohhhhh succes ! We zullen het Keizer Karelplein wel even afsluiten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:04 schreef SLP_ het volgende:
Succesquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:04 schreef SLP_ het volgende:
Inderdaad niet zo ballerig als in andere steden, al zitten er nog wel wat wannabes bij. Over Equus hoor ik gemengde verhalen, beetje ballen maar ze schijnen wel okee te zijn. Als ik jou was, zou ik gewoon gaan en dan morgen kijken wat je er van vindt. Is het niets voor jou, dan vertrek je toch gewoon weer? Je hebt niets te verliezen, lijkt mequote:Op maandag 30 augustus 2010 20:19 schreef Editeur het volgende:
[..]
Succes! Veel lessen gehad?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:04 schreef SLP_ het volgende:
Omdat die nu dicht is en ik nu zin had om het op te zoekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon even langs de selexyz en vraag het daar? Je bent vast niet de enige die het besteld heeft en zo ja, als zij het voor je bestellen en het gaat mis kunnen ze zelf mooi de boel ruilen.
Hetzelfde isbn = zelfde boek.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat die nu dicht is en ik nu zin had om het op te zoeken
Nee ik ga morgen toch even naar de uni, (omdat ik al een opdracht moet inleveren woensdagavond en dus dat boek nodig heb voor de info) en het nog zonde vind om ze echt te bestellen als ik misschien geen mastervakken zou mogen volgen (gaan we niet van uit, glas is half vol enzo he MikkieMaar dan kijk ik morgen wel meteen naar hoeveel pagina's het boek in de bieb heeft.. Vind het sowieso raar dat het hetzelfde isbn nummer is, want dat zou moeten betekenen dat het hetzelfde boek is toch
maar goed dat gaan we morgen zien
Je kan toch gewoon in de catalogus van de uni dat boek opzoeken? Dan kijk je welk isbn nummer daar bij staat en hoeveel pagina's het is?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat zal denk ik wel, maar wel apart dat het dan twee aan twee fout gaatmaar goed de een neemt het misschien weer over van de ander
Maar we gaan het morgen zien!Ik heb best zin om naar de bieb te gaan
Net even snel gedaan en inderdaad 494 pagina's.. Maar goed ik moet toch naar de bieb omdat ik het boek morgen moet lezen en de opdracht moet makenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon in de catalogus van de uni dat boek opzoeken? Dan kijk je welk isbn nummer daar bij staat en hoeveel pagina's het is?
Gewoon aanvragen, weet je dat je het morgen hebt! Of is het alleen ter inzage?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Net even snel gedaan en inderdaad 494 pagina's.. Maar goed ik moet toch naar de bieb omdat ik het boek morgen moet lezen en de opdracht moet maken
Gefeliciteerd! En is het een Audi of een Mercedes geworden?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:02 schreef Californium het volgende:
Zo! even wat kado's gekocht voorvoor ons 1-jarig jubileum
!
BMW, jeweettochquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En is het een Audi of een Mercedes geworden?
Succes morgen! Als je een beetje relaxte examinator hebt dan komt het wel goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:04 schreef SLP_ het volgende:
Je hebt hem wel laten chiptunen hoop ik?quote:
duh!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt hem wel laten chiptunen hoop ik?
quote:
Dat zou ik inderdaad ook nog kunnen doen, maar ze liggen er zo ook ter inzage.. Maar kan hem natuurlijk ook mee naar huis nemenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon aanvragen, weet je dat je het morgen hebt! Of is het alleen ter inzage?
Gewoon aanvragen en meenemen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad ook nog kunnen doen, maar ze liggen er zo ook ter inzage.. Maar kan hem natuurlijk ook mee naar huis nementhanks
Ter inzage kan je niet aanvragen. Soms moet je ze aanvragen en dan afhalen bij de balie van de tijdschriftenzaal of de leeszaal (weenie welke bieb je moet zijn?) en soms kan je ze halen op locatie X die je kan vinden als je de gegevens van dat boek opvraagt bij de catalogus, dan kan je hem gebruiken en moet je hem na gebruik weer terugzetten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Liggen er alleen ter inzagesowieso snap ik niet zo goed hoe je kan aanvragen? kon het niet vinden
Normaal moet er een linkje staan bij aanvraaginfo?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, ik weet wat ter inzage is, dan moet ik gewoon bij de rechtenbieb aan de balie er om vragen, maar ik had net even een willekeurig boek aangeklikt dat niet ter inzage was en beschikbaar was, maar ik krijg dan geen aanvraag menuutje of iets dergelijks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie niks?
Ah, zocht nu gewoon even op "geschiedenis" en daar zie ik het inderdaad wel staan![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, dat boek kan je gewoon zelf bij die locatie pakken en aangezien het 'beschikbaar' is kan je hem nog lenen. Anders stond er 'niet beschikbaar'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie niks?
Ah, zocht nu gewoon even op "geschiedenis" en daar zie ik het inderdaad wel staan
Alleen boeken die uit het magazijn komen moet je aanvragen.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
O, dat is wel heeeel slecht yashaaaaa! Dat hoort volgens mij zelfs bij de introductie! Een rondleiding door de bibliotheek en zulks! -> Vandaar de -> OMG!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah zo, maar van te voren reserveren zou wel handig geweest zijn
Dit wordt mijn 5e studiejaar en ik weet nog steeds niet hoe de bieb werkt
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:06 schreef Dupje het volgende:
Dag 1 Opleidingskunde was veeeeeeeeel! Maar wel heel leuk!
Heb je dan nooit onderzoek moeten doen? Zelf literatuur zoeken voor het een of ander?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die intro heb ik toen allemaal wel gevolgd, we hadden ook zo'n verplichte bieb en blackboardcursus, maar daar werd alles in een uurtje er doorheen gestampten verder niet echt dingen online proberen te lenen, eigenlijk op 2 of 3 essays na nog nooit wat geleend
en studeren in de bieb doe ik ook al niet
Maar goed slapen
stel voetbalturken erop en het is weer feestquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:06 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
oooohhhhh succes ! We zullen het Keizer Karelplein wel even afsluiten.
quote:
Misschien het boek bij de bieb lenen en kopiëren? Doet DK ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wtf, het boek bij dit vak gaat 235 euro kosten
Dan kopieer je het in etappes...telkens hetgeen wat je nodig hebt...het lijkt me dat dit niet een lesboek voor een paar weken is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
het zijn meer dan 1000 pagina's
Maar je schijnt het ook online te kunnen raadplegen maar dat lijkt me echt kut..
Dus da's drie uur kopieerwerk voor vijf tientjes. Toch een uurloon van dik zes tientjes per uur. Ik zou het wel weten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar je schijnt het ook online te kunnen raadplegen maar dat lijkt me echt kut..
Goede reminder, ik moet nog steeds een keer een badjas kopenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:43 schreef Swine het volgende:
Ik zit nog heerlijk in pyama op de bank
En je kan het verspreiden...over een aantal dagenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik begon ook al te twijfelen ja.. denk dat ik dat toch maar ga doen dan
Maar de kans zit er ook in dat je 'm dan gewoon via je werk kan bestellen. Gratiesj.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jup, naja ik zal het eerst even aan mijn ouders voorleggen, want zoals de docent ook zegt, als je toch die richting in wilt in de beroepsgroepen, dan gebruik je hem ook nog steeds..
Of je declareert hem dan nogquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar de kans zit er ook in dat je 'm dan gewoon via je werk kan bestellen. Gratiesj.
Dat middagje keihard shoppen was dus geen succes?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:48 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb lekker uitgeslapen en ga nu een middagje keihard shoppen
Ik ben een doorzetter, maar ik heb er niet echt van genotenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:49 schreef Difficult het volgende:
[..]
Dat middagje keihard shoppen was dus geen succes?
Beetje kwaliteitswerk of vakkenvullen?quote:
Zit je in Pakistanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:15 schreef AMDB het volgende:
Het regent hier echt al de hele nacht en dag, het is misschien 5 minuten droog geweest
Combinatiequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:15 schreef Editeur het volgende:
[..]
Beetje kwaliteitswerk of vakkenvullen?
Wat ga je voor ons maken vanavond?quote:
kan je wel mooi control f gebruikenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier zit ook geen SDB meer, das nu de C1000quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
SDB zit hier niet meer in de buurt, om er nou voor naar Malvert te rijden...![]()
Ik heb rösti (2e helft van gister), een saucijs en verse sperziebonen. Totale kosten: ¤1.03![]()
Alleen ik bedenk me net dat ik toch ff de Jumbo snel in moet want ik heb gister de olie opgemaakt..
Ja ja! Hij hoeft officieel ook pas morgenavond voor 0.00 ingeleverd te worden, dus ook ruim voor de deadline!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:45 schreef Difficult het volgende:
En dat al in de 1ste week van je studie :p
Niet dat ik weet, firefox heeft er een extensie voor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:48 schreef swarmahoer het volgende:
is het mogelijk om met chrome een printscreen te maken van een hele pagina? inc scrollwerk zegmaar...
Ik ben altijd vrolijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Volgens mij is SLP geslaagd, anders staat ze nooit zo vrolijk achter de infobalie
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrolijk
Hihi, maar idd, IK BEN GESLAAAAAAAAAAGD
[insert random flauwe grap ]quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrolijk
Gefeliciteerd! Alles de eerste keer gehaald?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrolijk
naar engeland verhuizen, of is dat idee van de baanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:05 schreef SLP_ het volgende:
DaaaaankHihi, nee ik hoef geen auto
Ga volgend jaar toch verhuizen en heb dan geen auto nodig. En Meesterchef, dit was mn eerste keer maar mn theorie haalde ik pas de 3e keer
Linkje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, firefox heeft er een extensie voor.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef SLP_ het volgende:
er zit vocht achter mn trommelvliezen. Moet nu neusspray kopen
Ja, ik weet ook niet precies hoe dat zitquote:
Weet niet of dit er dan ook onder valtquote:Alleen persoonlijk gebruik is toegestaan in de context van studie en wetenschapsbeoefening. Het systematisch en regelmatig downloaden van grote hoeveelheden artikelen is in strijd met de voorwaarden die de Radboud Universiteit is aangegaan en daarom niet toegestaan. Misbruik kan uw medegebruikers duperen. Wie zich niet aan deze gebruiksvoorwaarden houdt, kan van toegang worden uitgesloten.
Door gebruik te maken van de elektronische publicaties via de toegang van de Radboud Universiteit Nijmegen, verklaart u zich akkoord met de voorwaarden voor gebruik.
Gefeliciteerd! Lekker rondrijden! *TUUT* *TUUT*quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrolijk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Buis_van_Eustachiusquote:
Dan maar een minderheidskabinet of opnieuw stemmen!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:18 schreef Swine het volgende:
Nog iemand die Den Haag beetje volgt?
Vandaag dus crisis binnen CDA fractie. Ab Klink wil niet meer met PVV werken, Verhagen wel. Morgen om 12 uur gaat de vergadering weer verder van de CDA fractie.
Dit wordt een spannende dag politike gezien. Als ze er niet uitkomen valt het CDA weg en kan het hele zooitje weer overnieuw beginnen met formeren. Maarja, hoeveel combi's bestaan er nu nog?
Ik wacht met smart op de derde dinsdag van September. Kan toch niet dat er nu een begroting gepresenteerd kan worden...?!
Lastig! Zou je eens aan een rechtenstudent moeten vragen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah ik zie dat ik alles ook zonder problemen kan selecteren en kopieren.. Maar ik weet niet of dat helemaal legaal is.. Er staat op de website van de radboud ook:
[..]
Weet niet of dit er dan ook onder valt
Opnieuw stemmen ben ik van mening. Mogen de politieke helden eens goed gaan nadenken wat ze verkeerd gedaan hebben en hoe ze zich op een heldere manier kunnen gaan uitleggen waarom er gefaald is.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan maar een minderheidskabinet of opnieuw stemmen!![]()
Ik ben al twee dagen compleet van de wereldquote:Hoest ie verder, oude dames onderbroekensnuffelaarsje van me?
Opnieuw stemmen dan!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:22 schreef Swine het volgende:
[..]
Opnieuw stemmen ben ik van mening. Mogen de politieke helden eens goed gaan nadenken wat ze verkeerd gedaan hebben en hoe ze zich op een heldere manier kunnen gaan uitleggen waarom er gefaald is.
[..]
Ik ben al twee dagen compleet van de wereldVoel me mega moe omdat ik in één dag (ja toch swarma en mik) mijn ritme heb verlegd. Verder wel best, kamer weer op orde aan het brengen voor nieuwe collegejaar
![]()
Met jou dan?
Zit je aan de Oxynorm? Daar schijn je inderdaad nogal van de wap van te kunnen gaan ja. Ken mensen die last kregen van hallucinaties enzoquote:Op woensdag 1 september 2010 00:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Opnieuw stemmen dan!
Ik heb het druk nu met colleges. Iets te druk dus ik zie wel waar het schip strandt.
Ik voel me ook een beetje van de wereld, maar dat is meer de combinatie van Tebazenlam + Oxynorm!
Ik mag hopen dat het opnieuw stemmen wordt, want dit schiet niet op. En Prinsjesdag moet wel een fiasco worden nuquote:Op woensdag 1 september 2010 00:18 schreef Swine het volgende:
Nog iemand die Den Haag beetje volgt?
Vandaag dus crisis binnen CDA fractie. Ab Klink wil niet meer met PVV werken, Verhagen wel. Morgen om 12 uur gaat de vergadering weer verder van de CDA fractie.
Dit wordt een spannende dag politike gezien. Als ze er niet uitkomen valt het CDA weg en kan het hele zooitje weer overnieuw beginnen met formeren. Maarja, hoeveel combi's bestaan er nu nog?
Ik wacht met smart op de derde dinsdag van September. Kan toch niet dat er nu een begroting gepresenteerd kan worden...?!
Begon het hele prijzencircus weer op te laaien dat je die medicatie hebt nu of heb je die altijd?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Opnieuw stemmen dan!
Ik heb het druk nu met colleges. Iets te druk dus ik zie wel waar het schip strandt.
Ik voel me ook een beetje van de wereld, maar dat is meer de combinatie van Tebazenlam + Oxynorm!
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zit je aan de Oxynorm? Daar schijn je inderdaad nogal van de wap van te kunnen gaan ja. Ken mensen die last kregen van hallucinaties enzo
[..]
Ik mag hopen dat het opnieuw stemmen wordt, want dit schiet niet op. En Prinsjesdag moet wel een fiasco worden nu.
Oxynorm, vind ik nog wel meevallen. Dat bevalt me beter dan de temgesic van vorige week daarvan moest ik een hele dagquote:Op woensdag 1 september 2010 00:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Begon het hele prijzencircus weer op te laaien dat je die medicatie hebt nu of heb je die altijd?
Is zoiets eigenlijk al eerder voorgekomen?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik mag hopen dat het opnieuw stemmen wordt, want dit schiet niet op. En Prinsjesdag moet wel een fiasco worden nu.
Ik heb echt geen idee. Ze zullen het toch niet zomaar voorbij laten gaan, denk ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:38 schreef Swine het volgende:
[..]
Is zoiets eigenlijk al eerder voorgekomen?
a) geen kabinetsformatie na stemmen
b) geen prinsjesdag bij gebrek aan begroting
of moet het demissionair kabinet dan iets gaan voorleggen?
Amishquote:Op woensdag 1 september 2010 00:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Ze zullen het toch niet zomaar voorbij laten gaan, denk ik.
Bazenbaard @ 0:21
a) Dat kan niet. Er moet een kabinet gevormd worden of opnieuw stemmen.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:38 schreef Swine het volgende:
[..]
Is zoiets eigenlijk al eerder voorgekomen?
a) geen kabinetsformatie na stemmen
b) geen prinsjesdag bij gebrek aan begroting
of moet het demissionair kabinet dan iets gaan voorleggen?
Duidelijkquote:Op woensdag 1 september 2010 00:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
a) Dat kan niet. Er moet een kabinet gevormd worden of opnieuw stemmen.
b) Prinsjesdag gaat gewoon door aan de hand van de begroting van het demissionair kabinet. Zij is formeel even bevoegd tot handelen als een gewoon kabinet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |