Dan kom je inderdaad een stuk verder dan Intertoys of Bart Smit!quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:21 schreef nattermann het volgende:
Google eens op "Circuit" ipv "Racebaan".
en TS vergeet vooral niet een camera op je dashboard te mounten zodat we kunnen zien hoe je in elke bocht zoek word gereden en je op het laatst eruit vliegtquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:27 schreef geelkuikentje het volgende:
Hier heb je een stukje asfalt waar je kan hard rijden.
Je kunt je dus aan de snelheid houden, en weet hoe je een bochtje maakt. Heb je al ervaring opgedaan met situaties die moeilijk in te schatten zijn, of zaken waar je als automobilist van schrikt?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef Nass het volgende:
Tja, hoe vertel ik dit![]()
Ik heb pas 2 maanden mijn rijbewijs, maar voor mijn gevoel weet ik erg goed hoe ik een auto onder controle moet houden. Met goed rijden bedoel ik niet netjes aan de regels houden en overal waar 50 staat ook precies 50 rijden, met goed rijden bedoel ik de manier waarop ik bochten maak, de manier hoe ik bepaalde situaties inschat(Kleine ruimtes) en mezelf hier uit helpt.
Er is hier een parkeerplaats met enorm veel bochten (zo voor de uitgang, en ingang) en daar ben ik elke avond om snel een slalomachtige manouvre te maken, en elke keer tovert mijn handelingen een glimlach op degene naast me. Niemand gelooft dat ik pas 2 maanden een rijbewijs heb.
hoeveel 18-jarige pubers die net hun b-rbw hebben ken jij die niet denken dat:quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef Nass het volgende:
Tja, hoe vertel ik dit![]()
Ik heb pas 2 maanden mijn rijbewijs, maar voor mijn gevoel weet ik erg goed hoe ik een auto onder controle moet houden. Met goed rijden bedoel ik niet netjes aan de regels houden en overal waar 50 staat ook precies 50 rijden, met goed rijden bedoel ik de manier waarop ik bochten maak, de manier hoe ik bepaalde situaties inschat(Kleine ruimtes) en mezelf hier uit helpt.
Er is hier een parkeerplaats met enorm veel bochten (zo voor de uitgang, en ingang) en daar ben ik elke avond om snel een slalomachtige manouvre te maken, en elke keer tovert mijn handelingen een glimlach op degene naast me. Niemand gelooft dat ik pas 2 maanden een rijbewijs heb.
En trackdays?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:25 schreef mirved het volgende:
Nog nooit van het circuit van Zandvoort gehoord?
Ik heb genoeg vrienden die net hun rijbewijs hebben, geloof me, er zit een groot verschil tussen de manier waarop ik rij, en de manier waarop zij rijden, en dat geven ze zelf toe ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:39 schreef dalonia het volgende:
[..]
hoeveel 18-jarige pubers die net hun b-rbw hebben ken jij die niet denken dat:
-ze heel goed kunnen rijden
-niet na een parkeerplaats gaan en gaan lopen klooien
-geen vriendjes hebben die het maar al te mooi vinden dat iemand zit te breken op een parkeerplaats
-die denken hun auto volledig onder controle te hebben
-zich kunnen redden uit moeilijk situaties.
trouwens ts wat voor auto rij je?
kanker triest, een honda civicquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:45 schreef Nass het volgende:
[..]
Ik rijd een niet omgebouwde Honda Civic coupe, die ik kocht omdat ik Honda(Na ze veelvuldig te hebben gezien in Amerika) een toffe merk vind en omdat hij enorm goedkoop was
Nog altijd beter dan een Golfjequote:Op zondag 29 augustus 2010 15:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
kanker triest, een honda civic
toffe merk?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:45 schreef Nass het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vrienden die net hun rijbewijs hebben, geloof me, er zit een groot verschil tussen de manier waarop ik rij, en de manier waarop zij rijden, en dat geven ze zelf toe ook
Ik rijd een niet omgebouwde Honda Civic coupe, die ik kocht omdat ik Honda(Na ze veelvuldig te hebben gezien in Amerika) een toffe merk vind en omdat hij enorm goedkoop was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |