Wie dan? (sms)quote:Op zondag 29 augustus 2010 06:07 schreef swarmahoer het volgende:
ja ik had er een mee naar huisnet eruit geschopt
Dus het lag niet alleen aan mijquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh. Ik vraag gewoon nog een keer wat die Jari Litmanen in de OP doet
Wat had je gisteren gedaan dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij leven ook weer (naja leven alweer vanaf 9 uur ofzo) was top gister, ondanks het weer
Alle partytenten zijn alweer op geruimd dus vanmiddag even relaxen
Werd de dresscode goed nageleefd ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij leven ook weer (naja leven alweer vanaf 9 uur ofzo) was top gister, ondanks het weer
Alle partytenten zijn alweer op geruimd dus vanmiddag even relaxen
als jij de komende meet nu eens regelt, prik een datum, reserveer de bowlingbaan, en zorg voor een veiligheidshelmquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:45 schreef Difficult het volgende:
Ja was het een leuk feest? Ik wil eigenlijk wel een paar foto's zien :p
Zijn er mensen die jij nog niet gezien hebt dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als jij de komende meet nu eens regelt, prik een datum, reserveer de bowlingbaan, en zorg voor een veiligheidshelm
kan je ons allemaal zien
Difficult, SLP, June? sowiesoquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zijn er mensen die jij nog niet gezien hebt dan?
zomgquote:
Sinds wanneer ben jij de secretaresse van Swarma?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Difficult, SLP, June? sowieso
Ik hoef jullie niet allemaal te zien, ben alleen benieuwd naar de foto's.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als jij de komende meet nu eens regelt, prik een datum, reserveer de bowlingbaan, en zorg voor een veiligheidshelm
kan je ons allemaal zien
Hier, een foto van DE piemelpan:quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:52 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik hoef jullie niet allemaal te zien, ben alleen benieuwd naar de foto's.
Maar bowlen is wel leuk :p
Daar heb je toch het FaBo voor?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:52 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik hoef jullie niet allemaal te zien, ben alleen benieuwd naar de foto's.
Maar bowlen is wel leuk :p
Ik wel! De rest ook bijna allemaal wel denk ik!quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:18 schreef Difficult het volgende:
Hyves, facebook, twitter en al die andere troep gebruik ik niet : )
Heb er niet zoveel meequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wel! De rest ook bijna allemaal wel denk ik!
Yash wel paar x, bij de schoonmaak foto'squote:Op zondag 29 augustus 2010 19:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb al wel wat foto's van Dupje gezien maar daar staat de rest niet op!
Inderdaad!quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb al wel wat foto's van Dupje gezien maar daar staat de rest niet op!
Ja vooruit, maar sowieso niet in themaquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef Dupje het volgende:
[..]
Yash wel paar x, bij de schoonmaak foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet om 10.45? Rare tijd!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef Californium het volgende:
O hai! Morgen weer vroeg op10.30 eerste college alweer
Ja oke... 10.45 danquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet om 10.45? Rare tijd!
Verder alles ok meis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |