Ik zou daar niet op rekenen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vrees dat paul de leeuw iets te veel geforceerd grappig gaat doen, maar misschien valt het mee
Die is er alleen op woensdag.quote:
Goed nummer inderdaad. Mag wel wat vaker gedraaid worden.quote:
twente-inter.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:05 schreef StephanL het volgende:
Erben heeft voor zich zelf al kaartjes FC-Twente - Liverpool geregeld
Ma-di-wo-do ken ik ook ergens vanquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:07 schreef borisz het volgende:
Ranking the news heeft BNN maar van radio naar tv meegenomen.
Ik wacht de reacties af, maar volgens mij hoef ik dat zelfs niet eens te doen. Houd de late avond gelukkig lekker rustig. Niks mis mee dus.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
Heel snel oordeel is dat het ontzettend slecht is, ik geef ze nog een paar minuten.
Nergensquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:09 schreef Funkel het volgende:
Kijk nu ook ff, maar waar gaat t eigenlijk precies over?
ik kan hem beter verdragen dan paulquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:21 schreef Paul-89 het volgende:
Erben prima schaatser leuk die passie tijdens de OS afgelopen jaar, maar dit is toch wel heel erg matig.
2009 beldequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef StephanL het volgende:
Patatje Paay.Alles mag er op, behalve curry
Ik moest ook lachenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef StephanL het volgende:
Jep, 'Nu We Er Toch Zijn' deed hij best leuk die ene keer.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:23 schreef henkde_j het volgende:
Wennemars is beter geschikt voor reportages op locatie. Dat kan die retegoed, en dan is ie vaak wat minder chaotisch.
Prachtig hoe hij dat verslaat. Kippenvel.quote:
Als jij het zelfs zegt, dan lijkt het me zeker dat dit programma dus een misser is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:33 schreef Paul het volgende:
Dit gaat hem weer niet worden, Paul moet gewoon maar stoppen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Als jij het zelfs zegt, dan lijkt het me zeker dat dit programma dus een misser is.
denk dat Erben ook niet heel blij met Paul is...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:36 schreef MilaNL het volgende:
Nee hij is echt pissed op Wennemars dat merk je aan zijn cynische reacties.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
de begintune van stenders eetvermaak
Dat kan ie goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien wat filmpjes op locatie maken overdag door Erben
Daar maakt ie het ook zelf naar met zijn nietszeggende opmerkingen steeds. Natuurlijk vreselijk irritant voor Paul de Leeuw als iemand steeds de vaart uit je gesprek haalt. (De vaart die toch al moeilijk te vinden was.)quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:42 schreef Cybart het volgende:
ben benieuwd of Filemon WEL mag presenteren morgen,
of dat ie ook als decorstuk wordt gebruikt?
Tis gewoon 100% wack.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:44 schreef VancouverFan het volgende:
Het is gewoon een Paul de Leeuw show. Maar dan wat meer gescript, Paul die zich aan een draaiboek moet houden en een sidekick erbij.
Het overtuigd mij nog niet.
had het al verwacht, vind hem echt niks meer.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:42 schreef Arcee het volgende:
Het voelt toch wel gewoon weer als een typisch Paul de Leeuw-programma.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:45 schreef JaneDoe het volgende:
ja lachen, vooral voor de familie van anton
Als Paul dood is mogen wij het doen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:45 schreef JaneDoe het volgende:
Pluspuntenquote:- Live DJ, maar is misschien een persoonlijke voorkeur.
- Ranking the Stars News. Waarom zou je daarop gaan stemmen?
- Hoop oninteressant gelul over voetbaltransfers en andere sportfiguren.
- Wat voegde die sportclub toe?
- Kloten met eten, ha ha ha? Echter typisch Paul de Leeuw.
Ik ga het morgen waarschijnlijk nog wel kijken om te zien hoe Filemon het er vanaf brengt (en misschien is er een leukere gast, vond jan smit echt saai), maar als het op dezelfde manier gaat als vandaag zet ik het niet gauw meer op.quote:- Erben die soms ongemakkelijke acties maakt.
- Ilse
Nee Mylene, dat staat Paul trouwens leuk met wat haar op zijn hoofd..Mooier dan dat kale hoofd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:15 schreef Mylene het volgende:
Nou Paul, die paar plukjes groeiende haar kun je beter gemillimeterd houden.
Ja vond het mooi gezegd van Erben..Vond het een aardige uitzending..De hele week Ilse de Lange. En Erben doet het leuk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef StephanL het volgende:
Wat vind je van Hugo borsthaar Haaibaaike ?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Mylene, dat staat Paul trouwens leuk met wat haar op zijn hoofd..Mooier dan dat kale hoofd.
Verbaast me niets.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:45 schreef JaneDoe het volgende:
Wanneer kom jij eens op televisie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind je van Hugo borsthaar Haaibaaike ?
Wees niet getreurd, er was geen reet aanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:39 schreef RaymanNL het volgende:
Potdomme. Ik wil het terug zien, maar op de TV Lab website staat dat het programma nog niet beschikbaar is
Toch niet standaard?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:44 schreef Rianne84 het volgende:
duidelijk een rommelige eerste aflevering. ik ben benieuwd hoe het Filemon het vanavond doet.
en volgens mij komt woensdag Hans van der Togt
Dat zeiden ze wel, omdat paul en hans het zo leuk hadden tijdens ranking the starsquote:
Gatverdamme. Dan kijk ik woensdags in ieder geval niet. Zo'n vervelende vent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:10 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze wel, omdat paul en hans het zo leuk hadden tijdens ranking the stars
maar hans is dan ook een baas
Ben al bij de KRO op TV geweest. Vriend van me is nog steeds aan het proberen het op You Tube te zetten. Heeft even problemen. Maar als het goed is komt het er dit jaar nog van.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eens op televisie?
Jij lijkt me geschikt als grappenmaker: fout, maar nooit onnodig kwetsend.
Waarom heeft dat in godsnaam een jaar tijd nodig?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:15 schreef tong80 het volgende:
Ben al bij de KRO op TV geweest. Vriend van me is nog steeds aan het proberen het op You Tube te zetten. Heeft even problemen. Maar als het goed is komt het er dit jaar nog van.
Dat moet je niet aan mij vragen. Hij is zelf ITer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom heeft dat in godsnaam een jaar tijd nodig?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Joris Linsen
Tijl Beckard
Ilse de Lange.
I knowquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
In de jaren 90 ofzo werd deze ook al uitgezonden
oh wtf allemaal apeldoorn reclamesquote:
Iets idd. Omdat Wennemars de show niet wil stelen. Daar hebben ze van geleed.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:05 schreef Tegan het volgende:
Nou tot nu toe is het al iets beter dan gisteren.
Fiel is zichzelf, Erben speelde grappig.quote:
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef Tegan het volgende:
Stuk beter dit. Erben is gewoon niet leuk als een studiopresentator. Laat hem gewoon de reportages doen en dan Filemon en Paul samen de live show.
Dit is al beter dan gisteren. Ik geef het morgen nog een kans.quote:
Dan metquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind met Erben leuker dan met Filemon.
Dan ben ik de enigste die het niet mee eens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:05 schreef Tegan het volgende:
Nou tot nu toe is het al iets beter dan gisteren.
Niks!quote:
Bergkamp is niet goed geschreven door jou!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:18 schreef tong80 het volgende:
Berkamp mislukte ook bij Inter Milaan.
Te duur voor elke dag mangquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niks!
Cor Bakker moet hem vervangen!
Gisteren vond ik het met Erben Wennemars ook erg leuk hoor!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is al beter dan gisteren. Ik geef het morgen nog een kans.
Berkamp mislukte ook bij Inter Milaan.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef errrbek het volgende:
Gisteren vond ik het met Erben Wennemars ook erg leuk hoor!
Paul 2quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een kind had?
http://www.nu.nl/achterkl(...)lemon-wesselink.html
Ik vind hem niet echt verwijfd. Gewoon geen haantje, niets mis mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hij heeft een kind ja, gewoon beetje verwijfd maar wel hetero
ja klopt leuke kerelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt verwijfd. Gewoon geen haantje, niets mis mee.
Dat krijg je als je al heel je carriere met dezelfde mensen samenwerkt e.d.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:47 schreef marcodej het volgende:
Tweede keer was al beter, interactie tussen De Leeuw en Wesselink verliep stukken beter. Toch apart dat over elk De Leeuw-programma zo'n dik MWDL-sausje zit, vooral qua sfeer en studio.
En absoluut geen kritiek duldt.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:51 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Dat krijg je als je al heel je carriere met dezelfde mensen samenwerkt e.d.
Jaquote:Op woensdag 1 september 2010 22:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is jammer dat Paul constant door filemon heet zit te kwaken
Ja inderdaad!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is jammer dat Paul constant door filemon heet zit te kwaken
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgen komt Erben weer schreef hij op zijn twitter!
Nee, maar nu al leuker dan Benidorm Bastardsquote:
Inderdaad. Je kunt ze dus niet zo goed een tik verkopen als bij andere mensen die met je telefoon wegrennenquote:
Fotograaf, afgelopen zondag bij Zomergasten, was een erg innemende gast vond ik. Rake opmerkingen, hart op de tong, mooie keuzes, eerlijk.quote:
Ik vind die Maxime juist een zelfingenomen eikel, terwijl ik dat niet vaak vind van mensen op tv.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:41 schreef henkde_j het volgende:
Nu eindelijk een pratende Ilse![]()
![]()
![]()
Maxime, wat een baas
Wie nietquote:
Jaloeziequote:Op woensdag 1 september 2010 22:45 schreef Paul-89 het volgende:
Grappig dat de vrouwen hier liever geen Ilse zien/horen.
Ik vind haar muziek gewoon zo cliché en suf.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:45 schreef Paul-89 het volgende:
Idd, ga maar lekker terug naar de Schoenenreus, stomme geit.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind haar muziek gewoon zo cliché en suf.
Daarbij heb ik die 'kiek mij eens spontaan en leuk oet almeloe komen' act nu wel een beetje gehad...
Je mag er ook bij de mannen eentje optellen, vind het helemaal niks.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:45 schreef Paul-89 het volgende:
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:38 schreef thettes het volgende:
[..]
Je mag er ook bij de mannen eentje optellen, vind het helemaal niks.
Vrouwen houden niet van andere vrouwen die WEL slagen in het leven.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:45 schreef Paul-89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://sigaarsnor.blogspo(...)rgen-cameragrap.htmlquote:Op donderdag 2 september 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Die Benidorm Bastards-variant met die geestelijk gehandicapte was wel
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:45 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vind het nog steeds niet te verteren dat Paul zo'n torenhoog salaris bij een publieke omroep verdiend. Elk jaar 6.5 ton belastinggeld
Nonsens. Dit programma van Paul had gewoon ook bij een commerciele omroep gemaakt kunnen worden.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:50 schreef TAV74 het volgende:
Stel je voor dat je het alleen met die rommel op de commerciele omroepen zou moeten doen![]()
Zou je het zelf weigeren als je in zijn positie zat? Die ziekelijke afgunst altijd.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:45 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vind het nog steeds niet te verteren dat Paul zo'n torenhoog salaris bij een publieke omroep verdiend. Elk jaar 6.5 ton belastinggeld
Ik gun Paul best 6.5 ton, nog wel 7. Maar dan geen publiek geld. Misschien gek, maar ik zie dat geld liever aan zorg en onderwijs worden besteed, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:28 schreef NvM het volgende:
[..]
Zou je het zelf weigeren als je in zijn positie zat? Die ziekelijke afgunst altijd.
Je vergeet dat Paul de Leeuw naast 6,5 ton belastinggeld nog meer geld binnenkrijgt door infantiele programma's te ontwikkelen en te produceren via zijn bedrijf E.V.A.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:45 schreef Pikkebaas het volgende:
Paul de Leeuw is een valse Calimero.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:22 schreef Ronaldsen het volgende:
De kijkcijfers zijn flink gezakt, nog slechts 400.000 kijkers.
Zal Paul wel weer flink lopen te zeiken achter de schermen
Je hebt het vooral over de persoon Paul de Leeuw, die je niet mag.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is een valse Calimero.
Als één van zijn programma's scoort, is dat zijn verdienste. Zo niet, dan zoekt hij altijd de Zwarte Piet.
het lijkt me echt een hele naar man achter de schermenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is een valse Calimero.
Als één van zijn programma's scoort, is dat zijn verdienste. Zo niet, dan zoekt hij altijd de Zwarte Piet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |