Idd, ga maar lekker terug naar de Schoenenreus, stomme geit.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind haar muziek gewoon zo cliché en suf.
Daarbij heb ik die 'kiek mij eens spontaan en leuk oet almeloe komen' act nu wel een beetje gehad...
Je mag er ook bij de mannen eentje optellen, vind het helemaal niks.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:45 schreef Paul-89 het volgende:
Grappig dat de vrouwen hier liever geen Ilse zien/horen.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:38 schreef thettes het volgende:
[..]
Je mag er ook bij de mannen eentje optellen, vind het helemaal niks.
Vrouwen houden niet van andere vrouwen die WEL slagen in het leven.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:45 schreef Paul-89 het volgende:
Grappig dat de vrouwen hier liever geen Ilse zien/horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://sigaarsnor.blogspo(...)rgen-cameragrap.htmlquote:Op donderdag 2 september 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Die Benidorm Bastards-variant met die geestelijk gehandicapte was wel
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:45 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vind het nog steeds niet te verteren dat Paul zo'n torenhoog salaris bij een publieke omroep verdiend. Elk jaar 6.5 ton belastinggeld
Nonsens. Dit programma van Paul had gewoon ook bij een commerciele omroep gemaakt kunnen worden.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:50 schreef TAV74 het volgende:
Stel je voor dat je het alleen met die rommel op de commerciele omroepen zou moeten doen![]()
Zou je het zelf weigeren als je in zijn positie zat? Die ziekelijke afgunst altijd.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:45 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vind het nog steeds niet te verteren dat Paul zo'n torenhoog salaris bij een publieke omroep verdiend. Elk jaar 6.5 ton belastinggeld
Ik gun Paul best 6.5 ton, nog wel 7. Maar dan geen publiek geld. Misschien gek, maar ik zie dat geld liever aan zorg en onderwijs worden besteed, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:28 schreef NvM het volgende:
[..]
Zou je het zelf weigeren als je in zijn positie zat? Die ziekelijke afgunst altijd.
Je vergeet dat Paul de Leeuw naast 6,5 ton belastinggeld nog meer geld binnenkrijgt door infantiele programma's te ontwikkelen en te produceren via zijn bedrijf E.V.A.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:45 schreef Pikkebaas het volgende:
Paul de Leeuw is een valse Calimero.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:22 schreef Ronaldsen het volgende:
De kijkcijfers zijn flink gezakt, nog slechts 400.000 kijkers.
Zal Paul wel weer flink lopen te zeiken achter de schermen
Je hebt het vooral over de persoon Paul de Leeuw, die je niet mag.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is een valse Calimero.
Als één van zijn programma's scoort, is dat zijn verdienste. Zo niet, dan zoekt hij altijd de Zwarte Piet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |