Wees niet getreurd, er was geen reet aanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:39 schreef RaymanNL het volgende:
Potdomme. Ik wil het terug zien, maar op de TV Lab website staat dat het programma nog niet beschikbaar is
Toch niet standaard?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:44 schreef Rianne84 het volgende:
duidelijk een rommelige eerste aflevering. ik ben benieuwd hoe het Filemon het vanavond doet.
en volgens mij komt woensdag Hans van der Togt
Dat zeiden ze wel, omdat paul en hans het zo leuk hadden tijdens ranking the starsquote:
Gatverdamme. Dan kijk ik woensdags in ieder geval niet. Zo'n vervelende vent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:10 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze wel, omdat paul en hans het zo leuk hadden tijdens ranking the stars
maar hans is dan ook een baas
Ben al bij de KRO op TV geweest. Vriend van me is nog steeds aan het proberen het op You Tube te zetten. Heeft even problemen. Maar als het goed is komt het er dit jaar nog van.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eens op televisie?
Jij lijkt me geschikt als grappenmaker: fout, maar nooit onnodig kwetsend.
Waarom heeft dat in godsnaam een jaar tijd nodig?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:15 schreef tong80 het volgende:
Ben al bij de KRO op TV geweest. Vriend van me is nog steeds aan het proberen het op You Tube te zetten. Heeft even problemen. Maar als het goed is komt het er dit jaar nog van.
Dat moet je niet aan mij vragen. Hij is zelf ITer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom heeft dat in godsnaam een jaar tijd nodig?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Joris Linsen
Tijl Beckard
Ilse de Lange.
I knowquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
In de jaren 90 ofzo werd deze ook al uitgezonden
oh wtf allemaal apeldoorn reclamesquote:
Iets idd. Omdat Wennemars de show niet wil stelen. Daar hebben ze van geleed.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:05 schreef Tegan het volgende:
Nou tot nu toe is het al iets beter dan gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |