Dat kan ie goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien wat filmpjes op locatie maken overdag door Erben
Daar maakt ie het ook zelf naar met zijn nietszeggende opmerkingen steeds. Natuurlijk vreselijk irritant voor Paul de Leeuw als iemand steeds de vaart uit je gesprek haalt. (De vaart die toch al moeilijk te vinden was.)quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:42 schreef Cybart het volgende:
ben benieuwd of Filemon WEL mag presenteren morgen,
of dat ie ook als decorstuk wordt gebruikt?
Tis gewoon 100% wack.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:44 schreef VancouverFan het volgende:
Het is gewoon een Paul de Leeuw show. Maar dan wat meer gescript, Paul die zich aan een draaiboek moet houden en een sidekick erbij.
Het overtuigd mij nog niet.
had het al verwacht, vind hem echt niks meer.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:42 schreef Arcee het volgende:
Het voelt toch wel gewoon weer als een typisch Paul de Leeuw-programma.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:45 schreef JaneDoe het volgende:
ja lachen, vooral voor de familie van anton
Als Paul dood is mogen wij het doen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:45 schreef JaneDoe het volgende:
Pluspuntenquote:- Live DJ, maar is misschien een persoonlijke voorkeur.
- Ranking the Stars News. Waarom zou je daarop gaan stemmen?
- Hoop oninteressant gelul over voetbaltransfers en andere sportfiguren.
- Wat voegde die sportclub toe?
- Kloten met eten, ha ha ha? Echter typisch Paul de Leeuw.
Ik ga het morgen waarschijnlijk nog wel kijken om te zien hoe Filemon het er vanaf brengt (en misschien is er een leukere gast, vond jan smit echt saai), maar als het op dezelfde manier gaat als vandaag zet ik het niet gauw meer op.quote:- Erben die soms ongemakkelijke acties maakt.
- Ilse
Nee Mylene, dat staat Paul trouwens leuk met wat haar op zijn hoofd..Mooier dan dat kale hoofd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:15 schreef Mylene het volgende:
Nou Paul, die paar plukjes groeiende haar kun je beter gemillimeterd houden.
Ja vond het mooi gezegd van Erben..Vond het een aardige uitzending..De hele week Ilse de Lange. En Erben doet het leuk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef StephanL het volgende:
Patatje Paay.Alles mag er op, behalve curry
Wat vind je van Hugo borsthaar Haaibaaike ?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Mylene, dat staat Paul trouwens leuk met wat haar op zijn hoofd..Mooier dan dat kale hoofd.
Verbaast me niets.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:45 schreef JaneDoe het volgende:
Wanneer kom jij eens op televisie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind je van Hugo borsthaar Haaibaaike ?
Wees niet getreurd, er was geen reet aanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:39 schreef RaymanNL het volgende:
Potdomme. Ik wil het terug zien, maar op de TV Lab website staat dat het programma nog niet beschikbaar is
Toch niet standaard?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:44 schreef Rianne84 het volgende:
duidelijk een rommelige eerste aflevering. ik ben benieuwd hoe het Filemon het vanavond doet.
en volgens mij komt woensdag Hans van der Togt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |