Ik zou daar niet op rekenen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vrees dat paul de leeuw iets te veel geforceerd grappig gaat doen, maar misschien valt het mee
Die is er alleen op woensdag.quote:
Goed nummer inderdaad. Mag wel wat vaker gedraaid worden.quote:
twente-inter.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:05 schreef StephanL het volgende:
Erben heeft voor zich zelf al kaartjes FC-Twente - Liverpool geregeld
Ma-di-wo-do ken ik ook ergens vanquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:07 schreef borisz het volgende:
Ranking the news heeft BNN maar van radio naar tv meegenomen.
Ik wacht de reacties af, maar volgens mij hoef ik dat zelfs niet eens te doen. Houd de late avond gelukkig lekker rustig. Niks mis mee dus.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
Heel snel oordeel is dat het ontzettend slecht is, ik geef ze nog een paar minuten.
Nergensquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:09 schreef Funkel het volgende:
Kijk nu ook ff, maar waar gaat t eigenlijk precies over?
ik kan hem beter verdragen dan paulquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:21 schreef Paul-89 het volgende:
Erben prima schaatser leuk die passie tijdens de OS afgelopen jaar, maar dit is toch wel heel erg matig.
2009 beldequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef StephanL het volgende:
Patatje Paay.Alles mag er op, behalve curry
Ik moest ook lachenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef StephanL het volgende:
Patatje Paay.Alles mag er op, behalve curry
Jep, 'Nu We Er Toch Zijn' deed hij best leuk die ene keer.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:23 schreef henkde_j het volgende:
Wennemars is beter geschikt voor reportages op locatie. Dat kan die retegoed, en dan is ie vaak wat minder chaotisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |