ik heb een vermoedenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:19 schreef Kalkmaar het volgende:
Dat nummer over Alkmaar is wel slecht trouwens
Oja Bartje en Erwin, jullie weten nu wel wie ik ben toch?
Een fucking newbiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:19 schreef Kalkmaar het volgende:
Dat nummer over Alkmaar is wel slecht trouwens
Oja Bartje en Erwin, jullie weten nu wel wie ik ben toch?
is al weg die kater, meestal heb ik er maar een uurtje last van.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:25 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Top!
Bij deze dus maar weer even een accountje gemaakt.
Maar je hebt echt een kater?
wie is sjaan?quote:
Sharana. Sjaan is tof.quote:
leetskillz, you haz dem.quote:
quote:
OMGWTFBBQquote:
bbqquote:
quote:
quote:
maar je hebt er 1...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb nog een eckte ceilingcat hier.
Wel van papier, dat dan wel weer.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb nog een eckte ceilingcat hier.
Wel van papier, dat dan wel weer.
Goh bij jou ook, wat toevallig. Maar het is nu weer droog, dus ik ga even naar de tomatenmeetingplacequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
net als ik boodschappen wil doen, gaat het regenen
ik kom er aan over 5 minuten ben ik erquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Goh bij jou ook, wat toevallig. Maar het is nu weer droog, dus ik ga even naar de tomatenmeetingplace.
Okidoki, ik ben er ook over een minuutje of 5-10! Bij de tomaten staan hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik kom er aan over 5 minuten ben ik er
van de albert heijn?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Okidoki, ik ben er ook over een minuutje of 5-10! Bij de tomaten staan he.
Zeg dat wel ja, ken wel wat beters vanuit Alkmaarquote:
Een mini-kater, altijd handig tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
is al weg die kater, meestal heb ik er maar een uurtje last van.
quote:
Oeh vertel!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:16 schreef douche-eendje het volgende:
We waren ook nog getuige van een prachtige scene bij de servicebalie.
mwehehehe.... en ik moest bijna 5 minuten wachten voordat ik geholpen werdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:16 schreef douche-eendje het volgende:
We waren ook nog getuige van een prachtige scene bij de servicebalie.
Maar het blijft wel leuk om te zien hoe snel mensen soms wel niet ergens boos om kunnen wordenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:20 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
mwehehehe.... en ik moest bijna 5 minuten wachten voordat ik geholpen werd
Best grappig nr tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:10 schreef Bart het volgende:
We hebben twee Febo's voor al uw kroketten en patatjes![]()
.
Eén daarvan haal ik ook wel eens een kroket als ik in de buurt ben.
idd... moest het geen KLB topic worden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar het blijft wel leuk om te zien hoe snel mensen soms wel niet ergens boos om kunnen worden
Mag jij hem openen, want jij moest langer wachten omdat iemand moeilijk moest doen om broodquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
idd... moest het geen KLB topic worden
ach... misschien dat ik het wel ga openenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mag jij hem openen, want jij moest langer wachten omdat iemand moeilijk moest doen om brood
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ach... misschien dat ik het wel ga openen
hoe was het in weesp?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ga je een spelletje spelen.
Wij gaan zo op huis aan....
the darknessquote:
Meebleren met The Darknessquote:
tot zoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meebleren met The Darkness
Even m'n meuk bijeenrapen, kom ik er zo aan.
ach elk voordeel heeft zijn nadeelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk!
Maar ook blij dat we weer onderweg naar huis zijn
Ik zie alleen maar 2 voordelenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ach elk voordeel heeft zijn nadeel
dat is waarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar 2 voordelen
Achja van je ouders moet je het hebbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:32 schreef lynda het volgende:
Dat roep ik ook pas drie weken.. ouders met super plannen
Gezelligquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:11 schreef MdMa98 het volgende:
Hallo mensen! hoe was het gisteren?!!
Ik lig nu fijn in bed. Slaapquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:02 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
De rest ligt al op bed hier? of zijn ze nog allemaal de stad in?
Ik lag om 05.00 uur in bed... Stond achter de bar in de Victorie met Erwinquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:02 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
De rest ligt al op bed hier? of zijn ze nog allemaal de stad in?
quote:
quote:
Leer eens uitslapen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:49 schreef Bart het volgende:
Ik lag om 05.00 uur in bed... Stond achter de bar in de Victorie met Erwin.
Kan ik nietquote:
Ik ook, ik lag er om 23:00 in en werd om 8 uur wakkerquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:58 schreef douche-eendje het volgende:
Goedemorgen! Ik heb echt super geslapen vannacht.
Ik ook niet, vond al heel wat dat het soms 8 uur wordtquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:00 schreef Bart het volgende:
Kan ik niet. Ik kwam om half elf uit bed, dat is echt überlaat voor mijn doen...
Met wie? (A)quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:58 schreef douche-eendje het volgende:
Goedemorgen! Ik heb echt super geslapen vannacht.
uitwaaien op het strand?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemiddag
* LovelyLady zwaait vanuit de auto
Op naar Bergen
Doe ik het beter, ik ben een Amsterdammer die in Alkmaar woontquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ikke![]()
een alkmaarder die nu in amsterdam woont en alkmaar erg mist
gaan studeren in amsterdam?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ikke![]()
een alkmaarder die nu in amsterdam woont en alkmaar erg mist
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe ik het beter, ik ben een Amsterdammer die in Alkmaar woont.
dat schiet idd niet opquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
werken ... en om nou elke dag anderhalf uur in de file te staan werd ook zo irritant
toch heerlijk om over het strand te lopenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn moeder woont er, tis me iets te wisselvallig om uit te waaien
en om op de kermis te lopenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is wel weer typisch kermisweer trouwens.
Goedzo, Alkmaar is veel leukerquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neemaar goed, zie me uiteindelijk wel weer terugverhuizen
tot hoe lang is de kermis nog?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is wel weer typisch kermisweer trouwens.
Als je van regen houdt jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
toch heerlijk om over het strand te lopen
t/m vandaag.quote:
Je merkt het vanzelf welquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:21 schreef Ener-G het volgende:
Vanavond vuurwerk, zou het doorgaan met dat pokkenweer?
shit had vandaag naar alkmaar moeten gaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:21 schreef Ener-G het volgende:
Vanavond vuurwerk, zou het doorgaan met dat pokkenweer?
Nah, dan was je weggespoeld.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
shit had vandaag naar alkmaar moeten gaan
Bartjuh!!!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe ik het beter, ik ben een Amsterdammer die in Alkmaar woont.
Ja maar da's tenminste binnen. Kermis is buiten.quote:
Hoi IJsdraakje!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar da's tenminste binnen. Kermis is buiten.
Deprimerend weer. Bah.
Inderdaad, om moe van te worden... nu ook weer dikke regen... bah!quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:06 schreef douche-eendje het volgende:
Regen regen regen!!!
Ik zie net trouwens dat ik donderdag in de dagcijfers stond, hehe oeps!
zaterdagoverdag weinig gedaan, 's avond gewerkt achter de bar, was toen kwart over 7 thuis 's ochtendsquote:
Ja zaterdag Weesp, en zondag naar Bergenquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
zaterdagoverdag weinig gedaan, 's avond gewerkt achter de bar, was toen kwart over 7 thuis 's ochtends
zondag ook weinig gedaan.
jij had een druk weekend? heen en weren met de auto?
Ik ga regelmatig gewoon te laat naar bedquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik kan op zondag niet op tijd naar bed... komt dat ik dan vrijdag en zaterdag laat ga slapen
dat kan ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig gewoon te laat naar bed
Verschrikkelijk, nu weer de hele tijd regenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar da's tenminste binnen. Kermis is buiten.
Deprimerend weer. Bah.
oh gaaf... waar heen? wat zonniger hoop ik?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, nu weer de hele tijd regen
vrijdagochtend om half 6 zit ik gelukkig in het vliegtuig
quote:
Tenerife ... ZONNNNNNquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
oh gaaf... waar heen? wat zonniger hoop ik?
jeuj zonquote:
geen flauw ideequote:Op maandag 30 augustus 2010 10:21 schreef Bart het volgende:
Wat is dat eigenlijk, zon? Kan je dat eten?
uitgeslapen?quote:
hmm... met de fiets naar school in dit rotweer?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:59 schreef lynda het volgende:
Nee nog lang niet.. maar helaas school roept
Dat is behoorlijk lullig jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ben echt pissig nu.
kon ik via mn werk, alle thuiswedstrijden van ajax van de champions league een passe-partout kaart krijgen, ik gevraagd of ze hem kan reserveren voor me, zo dat ik kon overleggen met mn vriendin of het wel kon. zegt ze ik houdt ze tot morgen voor je opzij, zo niet konden ze naar iemand anders.
heeft gvd een van de directeuren ze gelijk betaald en al.
Da's gewoon lullig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik kon losse kaarten krijgen eventueel. maar dat moet ik niet meer. die passe-partout kaarten is voor 2 personen en die losse kaarten voor 1 persoon.
zegt ze nog wie het eerst komt die het eerst maalt, ik was er gelijk bij. waarschijnlijk de eerste die gelijk betaald.
Je moet je targets haalbaar houden... ga eerst voor de herfst-vakantiequote:Op maandag 30 augustus 2010 16:35 schreef lynda het volgende:
Sjo schooldag 1 gehad![]()
Nou weer aftellen tot de zomervakantie
Ja ga daar ff klagenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
idd vond ik dus ook.
het bedrijf heeft een seizoenskaart van ajax, vandaar dat ze goede kaarten kunnen krijgen voor europees
voetbal.
en ik denk ik reserveer alvast kaarten voor ajax-psv, ajax-feijenoord en ajax-fc twente, krijg ik dood leuk te horen dat er 2 directeuren van mij al daar heen gaan, en dat de werknemers genoegen moeten nemen met de kleine wedstrijden.
(lijkt wel iets voor KLB)
En hoe was het?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:35 schreef lynda het volgende:
Sjo schooldag 1 gehad![]()
Nou weer aftellen tot de zomervakantie
Die is wel 2 weken dit jaar hoorde we vanochtend..quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je moet je targets haalbaar houden... ga eerst voor de herfst-vakantie
WTF! 2 weken herfstvakantiequote:Op maandag 30 augustus 2010 16:56 schreef lynda het volgende:
Die is wel 2 weken dit jaar hoorde we vanochtend..
Maar zomer is toch beter voor mij.. Ik hoop tegen die tijd zo goed als afgestudeerd te zijn, einde van de zomer / september helemaal klaar woei.![]()
@ LL: Nutteloos zoals je op twitter kan lezen haha. 2,5 uur tussen de lessen vrij voor uiteindelijk alleen 20 minuten uitleg ipv 1,5 uur les.. Ach eigenlijk is dat ook wel normaal voor de 1e week.. Hoop projectuitleg (140 uur pp, groep van 5 man) en beetje uitleg van de vakken en opdrachten die daar weer gemaakt moeten worden..
Hoe bedoel je projectonderwijs
En is dit dan je eerste half jaar of je 2e half jaar? Eind is iig in zicht?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:24 schreef lynda het volgende:
Ach elke tien weken heb je tegenwoordig op HBO 2 weken vrij ivm tentamens en presentaties
Ik doe nu een differentiatie minor.. Moeilijk woord voor gewoon een half jaar les in iets anders wat toepasbaar is op mijn opleiding (Management, economie en recht)..
Tegenwoordig doe je geen simpele opleiding meer maar is het een Major/Minor stelsel geworden..
Zo doe je eerst 2,5 je 'echte opleiding' (Major) en daarna 2x een half jaar een Minor..
jupquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:44 schreef lynda het volgende:
2e half jaar!
Hierna nog 20 weken afstudeerstage + achterstallig werk en klaar is ikke
Haha nee helaas, zo naar bed de wekker gaat om vijf uur alweerquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke dus nu wordt het gezellig?
Ik ga ook op 1 oorquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:51 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Haha nee helaas, zo naar bed de wekker gaat om vijf uur alweer
Owjee, Citrix tokens?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
niet echt. iedereen heeft een nieuwe token gekregen, ik ook. iedereen kan er in behalve ik dus. ik ben er een beetje klaar mee
Een glaasje Mede zou beter op zijn plek zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ow, dan mag ik jou zeker koekjes komen brengen?
Schiet lekker opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
jeuj. goed begin van de dag. de token waar we mee in moeten loggen op onze server doet het niet. dus ik kan weinig doen. alle office aplicaties en programmas gaan via die server
Die heb ik bij bepaalde klanten nodig.quote:
ach... ik vind het niet erg om die token te gebruiken, maar als zoals nu iets verkeerd gaat of internet eruit ligt kan ik weinig doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die heb ik bij bepaalde klanten nodig.
Moet ik elke keer bellen en een code vragen om in te kunnen loggen.
niet echt heel efficient.
Kunnen we het dan weer over normale dingen hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
hij doet het weer![]()
zo, nu genoeg gezeikt voor de komende dagen
Gelukkig geen maandagquote:
i don't like mondays. bekendste en enige hit van de boomtown rats...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kunnen we het dan weer over normale dingen hebben
[..]
Gelukkig geen maandag
Ik haat maandagen, er is altijd wel wat, vooral de oudste is saggo omdat hij weer naar school moet of omdat hij niet veel geslapen heeft omdat hij bij zijn vader te laat naar bed is gegaan. Resulteert vaak in een niet luisterend stampvoetend en krijsende koter die er alles aan doet om zijn zin door te drammenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
i don't like mondays. bekendste en enige hit van de boomtown rats...
over het weer praten? of is er genoeg over gepraat de laatste tijd?
lijkt me niet best een kind dat niet luistertquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik haat maandagen, er is altijd wel wat, vooral de oudste is saggo omdat hij weer naar school moet of omdat hij niet veel geslapen heeft omdat hij bij zijn vader te laat naar bed is gegaan. Resulteert vaak in een niet luisterend stampvoetend en krijsende koter die er alles aan doet om zijn zin door te drammen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dan daalt mijn humeur heeeeeel snel
Nu is het dinsdag![]()
Ik wil niet over het weer hebben want dat was de afgelopen dagen ook alleen maar kut
Ach, gelukkig is het in Castricum aan Zeequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:05 schreef ErwinDikkie het volgende:
altijd handig een cursus... alleen baleb dat het op een zaterdag is
Het komt vaker voor hoor, wacht maar tot je zelf kinderen krijgtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
lijkt me niet best een kind dat niet luistert
dat duurt nog evenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het komt vaker voor hoor, wacht maar tot je zelf kinderen krijgt
als het aan mijn vriendin legt gebeurt het zo snel mogelijk?quote:
Vertel mij watquote:
en je vader wilt geen opa zijn voor zn 60ste. daar houdt ik me aanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vertel mij watGeen tante voor m'n 25e!
Volgens de planning van mijn broertje ben ik op mijn 27e tantequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vertel mij watGeen tante voor m'n 25e!
Ah, da's mooi. Dan ben ik op z'n minst bijna 26.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
en je vader wilt geen opa zijn voor zn 60ste. daar houdt ik me aan
Ik 26 hoor ik netquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Volgens de planning van mijn broertje ben ik op mijn 27e tante
Ah, nog zo'n gek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mn broertje is 4.5 jaar jonger
ik moest eerst met je moeder rekenin houden he? niet voor haar 50stequote:
Och, dat zei m'n tante ook, weet je nog?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik moest eerst met je moeder rekenin houden he? niet voor haar 50ste
Dat vind ik er wel een mooie leeftijd voor, eigenlijk. Maar lui die op hun 22e bewust gaan werpen verklaar ik doorgaans voor gek, profiteer eerst nog even van het gemak van geen kinderen hebben, denk ik dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:55 schreef Cryothic het volgende:
Ach, ik was 26 dat ik (officieel) papa werd
voor je moeder gaat het niet meer opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, dat zei m'n tante ook, weet je nog?
Ik doelde op m'n vader.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
voor je moeder gaat het niet meer op
Ja dat hebben vrouwen wel vakerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:29 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
als het aan mijn vriendin legt gebeurt het zo snel mogelijk?
Tja, dat moet ieder voor zich weten denk ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik er wel een mooie leeftijd voor, eigenlijk. Maar lui die op hun 22e bewust gaan werpen verklaar ik doorgaans voor gek, profiteer eerst nog even van het gemak van geen kinderen hebben, denk ik dan.
ik houdt me er aanquote:
Ze zei ook bewust he?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, dat moet ieder voor zich weten denk ik.
Niet altijd loopt alles volgens planning
Truequote:
Dan moet t buiten jou om gaan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik houdt me er aanwendy niet denk ik
Daarom staat er ook bewust achterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, dat moet ieder voor zich weten denk ik.
Niet altijd loopt alles volgens planning
Ijsdraakje, je bent leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom staat er ook bewust achter
En natuurlijk moet iedereen dat zelf weten, net zoals het mijn voorkeur is geen kinderen te krijgen.
Alleen jammer dat mensen dan altijd gaan zwetsen dat "je nog zo jong bent en dan weet je dat helemaal niet!"
Grmbl.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ijsdraakje, je bent leuk. Heb ook vaak last van die zwetsende mensen, maarja.. hoe kun je als je zo jong bent nou weten of je kinderen wél leuk vind
. Laat staan dat je ze ook daadwerkelijk kunt opvoeden.
Geniaal programmaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:16 schreef Cryothic het volgende:
Hebben ze een tv programma voor
[ afbeelding ]
Die geeft soms heel goed aan wie er wel en niet geschikt is
Ik word steeds blijer van mijn geen tv kijken. Wat een onzinprogramma's.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:16 schreef Cryothic het volgende:
Hebben ze een tv programma voor
[ afbeelding ]
Die geeft soms heel goed aan wie er wel en niet geschikt is
je gaat liever drummen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik word steeds blijer van mijn geen tv kijken. Wat een onzinprogramma's.
quote:
mag je dan wel op je 24e zeggen en weten ik wil geen kinderen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ijsdraakje, je bent leuk. Heb ook vaak last van die zwetsende mensen, maarja.. hoe kun je als je zo jong bent nou weten of je kinderen wél leuk vind
. Laat staan dat je ze ook daadwerkelijk kunt opvoeden.
Van mij welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:40 schreef lynda het volgende:
[..]
mag je dan wel op je 24e zeggen en weten ik wil geen kinderen?
Nu draai je 'm weer terug, en dat is eigenlijk precies waar in ieder geval ik op doelde.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:40 schreef lynda het volgende:
[..]
mag je dan wel op je 24e zeggen en weten ik wil geen kinderen?
Zolang je twijfeld of je het wil moet je het sowieso niet doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu draai je 'm weer terug, en dat is eigenlijk precies waar in ieder geval ik op doelde.
Natuurlijk weet je niet wat er in de toekomst gebeurt en daarom benoem ik het als voorkeur. En dat is mij goed recht. Net als dat iemand de voorkeur voor wel kinderen krijgen "mag" hebben.
Alleen is het zwaar irritant wanneer mensen er over door blijven gaan dat je "toch wel van gedachten verandert wanneer je groot bent". Natuurlijk, 23 is jong voor zulke uitspraken, maar het is nóg jonger om je vast te leggen aan een kind wat je op moet gaan voeden. 18 jaar lang.
Ja, het zit diep.
Lieve schat, dat was mijn mening! ik weet al tien jaar dat ik geen kinderen wil! mensen die het hardst roepen dat ik dat nog niet kan weten kunnen hun eigen reet kussenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu draai je 'm weer terug, en dat is eigenlijk precies waar in ieder geval ik op doelde.
Natuurlijk weet je niet wat er in de toekomst gebeurt en daarom benoem ik het als voorkeur. En dat is mij goed recht. Net als dat iemand de voorkeur voor wel kinderen krijgen "mag" hebben.
Alleen is het zwaar irritant wanneer mensen er over door blijven gaan dat je "toch wel van gedachten verandert wanneer je groot bent". Natuurlijk, 23 is jong voor zulke uitspraken, maar het is nóg jonger om je vast te leggen aan een kind wat je op moet gaan voeden. 18 jaar lang.
Ja, het zit diep.
Ook van mensen zonder kinderen hoor, maar die hebben vaak wel een sterke kinderwens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zolang je twijfeld of je het wil moet je het sowieso niet doen natuurlijk.
Het gezeur komt denk ik ook van mensen die kinderen hebben, of niet?
Die zoiets moois meemaken, en zich dan niet kunnen voorstellen dat er mensen zijn die zoiets niet zouden willen.
Ik las 'm even verkeerd en ik zit mobiel, dus af en toe loop ik achterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Lieve schat, dat was mijn mening! ik weet al tien jaar dat ik geen kinderen wil! mensen die het hardst roepen dat ik dat nog niet kan weten kunnen hun eigen reet kussen
je loopt af en toe achter?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las 'm even verkeerd en ik zit mobiel, dus af en toe loop ik achter
Rest van het bericht staat overigens op zichzelf.
Moet jij vooral zeggen.quote:
Sowieso debiel als je dat soort keuzes moet verdedigenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook van mensen zonder kinderen hoor, maar die hebben vaak wel een sterke kinderwens.
Gelukkig begrijpt m'n directe familie m'n voorkeur, dus ik hoef mezelf niet in m'n eentje te verdedigen wanneer het ter sprake komt. (Wat tegenwoordig steeds vaker is met die kleinkinderen bij ooms en tantes)
Overigens ben ik geen kinderhater ofzo. Was misschien wel makkelijker geweest.
haha zelfde hierquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las 'm even verkeerd en ik zit mobiel, dus af en toe loop ik achter
Rest van het bericht staat overigens op zichzelf.
buiten de standaard vallenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sowieso debiel als je dat soort keuzes moet verdedigen
Tsja, die lui missen doorgaans een stukje inlevingsvermogen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sowieso debiel als je dat soort keuzes moet verdedigen
Gulden Vlies is ook lekkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:14 schreef The_Hives het volgende:
wat is een goed restaurant in Alkmaar?
weet je ook de naam van het restaurant van die australiërquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:23 schreef lynda het volgende:
Vrolijke pater is weer vergelijkbaar met de Koperen pot..
Ook kleine zaak, passen net 10 tafels in
ow ow en krokodil en emoe bij de Australiër![]()
Australian wining&dining! Alleen aan vega-aanbond niet fantastisch.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
weet je ook de naam van het restaurant van die australiër
Dat weet ik wel te vinden iddquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:34 schreef douche-eendje het volgende:
Het gulden vlies zit aan de lindengracht, bij de Laat. Tegenover de ijssalon.
Een emoe is toch een grote kip ook?quote:
het gulden vlies is wel goed maar daar moet je van houden, beetje de moderne keukenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:34 schreef douche-eendje het volgende:
Het gulden vlies zit aan de lindengracht, bij de Laat. Tegenover de ijssalon.
Een struisvogel is toch ook een kip?quote:
vooral als je een ei moet bakken/kokenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een struisvogel is toch ook een kip?Kan niet vliegen + legt ei + heeft veren = kip.
Ruim begrip, dat kip
Hij is leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een struisvogel is toch ook een kip?Kan niet vliegen + legt ei + heeft veren = kip.
Ruim begrip, dat kip
Genoeg eiwitten in zo'n struisvogeleiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
vooral als je een ei moet bakken/koken
pff, amateur.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
kan een heel weeshuis van eten volgens mij
mag ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
pff, amateur.
Lekker met z'n tweeen.
Lekker makkelijk 1 ei breken ipv 6
En vervolgens ook 6 dagen ruftenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:04 schreef Cryothic het volgende:
pff, amateur.
Lekker met z'n tweeen.
Lekker makkelijk 1 ei breken ipv 6
dat doe je met een vork?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:18 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, dinsdagmiddag he... punctiespreekuur
Tapas & Co op het Fnidsenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:14 schreef The_Hives het volgende:
wat is een goed restaurant in Alkmaar?
Schandaligquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:14 schreef douche-eendje het volgende:
Argh ben nu nog aan het werk. Welke $#$%#$% verzint het om om 5 uur nog even een liquor te brengen.
koffie met suikerquote:
niet ziek worden he?quote:Op woensdag 1 september 2010 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dat vind mijn keel niet zo fijn
Mja tegenhouden doe je het toch niet. Maar ik denk dat het meevalt hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
niet ziek worden he?
het schijnt te heersen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |