zaterdagoverdag weinig gedaan, 's avond gewerkt achter de bar, was toen kwart over 7 thuis 's ochtendsquote:
Ja zaterdag Weesp, en zondag naar Bergenquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
zaterdagoverdag weinig gedaan, 's avond gewerkt achter de bar, was toen kwart over 7 thuis 's ochtends
zondag ook weinig gedaan.
jij had een druk weekend? heen en weren met de auto?
Ik ga regelmatig gewoon te laat naar bedquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik kan op zondag niet op tijd naar bed... komt dat ik dan vrijdag en zaterdag laat ga slapen
dat kan ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig gewoon te laat naar bed
Verschrikkelijk, nu weer de hele tijd regenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar da's tenminste binnen. Kermis is buiten.
Deprimerend weer. Bah.
oh gaaf... waar heen? wat zonniger hoop ik?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, nu weer de hele tijd regen
vrijdagochtend om half 6 zit ik gelukkig in het vliegtuig
quote:
Tenerife ... ZONNNNNNquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
oh gaaf... waar heen? wat zonniger hoop ik?
jeuj zonquote:
geen flauw ideequote:Op maandag 30 augustus 2010 10:21 schreef Bart het volgende:
Wat is dat eigenlijk, zon? Kan je dat eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |