toch heerlijk om over het strand te lopenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn moeder woont er, tis me iets te wisselvallig om uit te waaien
en om op de kermis te lopenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is wel weer typisch kermisweer trouwens.
Goedzo, Alkmaar is veel leukerquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neemaar goed, zie me uiteindelijk wel weer terugverhuizen
tot hoe lang is de kermis nog?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is wel weer typisch kermisweer trouwens.
Als je van regen houdt jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
toch heerlijk om over het strand te lopen
t/m vandaag.quote:
Je merkt het vanzelf welquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:21 schreef Ener-G het volgende:
Vanavond vuurwerk, zou het doorgaan met dat pokkenweer?
shit had vandaag naar alkmaar moeten gaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:21 schreef Ener-G het volgende:
Vanavond vuurwerk, zou het doorgaan met dat pokkenweer?
Nah, dan was je weggespoeld.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
shit had vandaag naar alkmaar moeten gaan
Bartjuh!!!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe ik het beter, ik ben een Amsterdammer die in Alkmaar woont.
Ja maar da's tenminste binnen. Kermis is buiten.quote:
Hoi IJsdraakje!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar da's tenminste binnen. Kermis is buiten.
Deprimerend weer. Bah.
Inderdaad, om moe van te worden... nu ook weer dikke regen... bah!quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:06 schreef douche-eendje het volgende:
Regen regen regen!!!
Ik zie net trouwens dat ik donderdag in de dagcijfers stond, hehe oeps!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |