Ik las 'm even verkeerd en ik zit mobiel, dus af en toe loop ik achterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Lieve schat, dat was mijn mening! ik weet al tien jaar dat ik geen kinderen wil! mensen die het hardst roepen dat ik dat nog niet kan weten kunnen hun eigen reet kussen
je loopt af en toe achter?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las 'm even verkeerd en ik zit mobiel, dus af en toe loop ik achter
Rest van het bericht staat overigens op zichzelf.
Moet jij vooral zeggen.quote:
Sowieso debiel als je dat soort keuzes moet verdedigenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook van mensen zonder kinderen hoor, maar die hebben vaak wel een sterke kinderwens.
Gelukkig begrijpt m'n directe familie m'n voorkeur, dus ik hoef mezelf niet in m'n eentje te verdedigen wanneer het ter sprake komt. (Wat tegenwoordig steeds vaker is met die kleinkinderen bij ooms en tantes)
Overigens ben ik geen kinderhater ofzo. Was misschien wel makkelijker geweest.
haha zelfde hierquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las 'm even verkeerd en ik zit mobiel, dus af en toe loop ik achter
Rest van het bericht staat overigens op zichzelf.
buiten de standaard vallenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sowieso debiel als je dat soort keuzes moet verdedigen
Tsja, die lui missen doorgaans een stukje inlevingsvermogen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sowieso debiel als je dat soort keuzes moet verdedigen
Gulden Vlies is ook lekkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:14 schreef The_Hives het volgende:
wat is een goed restaurant in Alkmaar?
weet je ook de naam van het restaurant van die australiërquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:23 schreef lynda het volgende:
Vrolijke pater is weer vergelijkbaar met de Koperen pot..
Ook kleine zaak, passen net 10 tafels in
ow ow en krokodil en emoe bij de Australiër![]()
Australian wining&dining! Alleen aan vega-aanbond niet fantastisch.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
weet je ook de naam van het restaurant van die australiër
Dat weet ik wel te vinden iddquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:34 schreef douche-eendje het volgende:
Het gulden vlies zit aan de lindengracht, bij de Laat. Tegenover de ijssalon.
Een emoe is toch een grote kip ook?quote:
het gulden vlies is wel goed maar daar moet je van houden, beetje de moderne keukenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:34 schreef douche-eendje het volgende:
Het gulden vlies zit aan de lindengracht, bij de Laat. Tegenover de ijssalon.
Een struisvogel is toch ook een kip?quote:
vooral als je een ei moet bakken/kokenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een struisvogel is toch ook een kip?Kan niet vliegen + legt ei + heeft veren = kip.
Ruim begrip, dat kip
Hij is leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een struisvogel is toch ook een kip?Kan niet vliegen + legt ei + heeft veren = kip.
Ruim begrip, dat kip
Genoeg eiwitten in zo'n struisvogeleiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
vooral als je een ei moet bakken/koken
pff, amateur.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
kan een heel weeshuis van eten volgens mij
mag ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
pff, amateur.
Lekker met z'n tweeen.
Lekker makkelijk 1 ei breken ipv 6
En vervolgens ook 6 dagen ruftenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:04 schreef Cryothic het volgende:
pff, amateur.
Lekker met z'n tweeen.
Lekker makkelijk 1 ei breken ipv 6
dat doe je met een vork?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:18 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, dinsdagmiddag he... punctiespreekuur
Tapas & Co op het Fnidsenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:14 schreef The_Hives het volgende:
wat is een goed restaurant in Alkmaar?
Schandaligquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:14 schreef douche-eendje het volgende:
Argh ben nu nog aan het werk. Welke $#$%#$% verzint het om om 5 uur nog even een liquor te brengen.
koffie met suikerquote:
niet ziek worden he?quote:Op woensdag 1 september 2010 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dat vind mijn keel niet zo fijn
Mja tegenhouden doe je het toch niet. Maar ik denk dat het meevalt hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
niet ziek worden he?
het schijnt te heersen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |