Oeh leuk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:11 schreef Nijna het volgende:
Morgen komen mn ouders en die hebben kleertjes gekocht voor de meiden in Frankrijk... ben benieuwd.
Is ook niet zo erg, het is al bijna septemberquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef Meimeltje het volgende:
En nu mag ik deze maand niet meer shoppen....
Whaaahh ik bedoelde eigenlijk september, zit met mn gedachten al in sept...salaris is alweer bijna opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is ook niet zo erg, het is al bijna september![]()
Ja, nu moet je wel hèquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:24 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb toch wat foto's van mezelf van vroeger op mn laptop gevonden, maar ik durf bijna nietZag een look alike familie Amalia foto
Haha, heel erg schattig juistquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:33 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
![]()
Alleen dan niet in jurkjes
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Door jou wil ik al die leuke jurkjes bestellen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:41 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh meimel, leuk just!! Ik vind dat 2e jurkje zelfs supertof! Ik zou m Lena zo aantrekken als ie vroeger van mij was geweest geloof ik!
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:41 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh meimel, leuk just!! Ik vind dat 2e jurkje zelfs supertof! Ik zou m Lena zo aantrekken als ie vroeger van mij was geweest geloof ik!
arghquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:45 schreef bodpa09 het volgende:
Meiden, wil je lachen? Er zijn bij DPAM geen verzendkosten bij bestellingen boven de 100 euro. We zitten boven de 400, dusse...
![]()
Je zit verbazingwekkend rap aan zulke bedragen eigenlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef Nijna het volgende:
Bodpa, hoeveel pakjes verwacht je... hahahaha. 400 euro, dat past vast niet in 1 doos.
Leuk dat dit zo kan!
Meimel
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:46 schreef Groofsken3 het volgende:
Senna. Ze ziet er schattig uit Miss
.
Huup, eigenlijk houd ik niet van rood. Gewoon simpel rood. (Als het neigt naar rose of naar bordeau dan vind ik het wel weer mooi.) Maar nou heeft ze laatst dus dat jurkje gekregen van een buurmeisje, rood-wit, en dat staat haar heel goed. Dus dan heb ik eigenlijk geen beperkingen meer over ;-).
Ik hou van kleur, hard en zacht. Ik hou niet van beige-achtige kleuren en tinten.
Oh en een totaalpaket mag wel. Ze heeft drie broeken. Dus dan kan nog wel wat bij voor de winter. maar dan vind ik de maat wat lastiger. Mouwen sla ik wel om, dat is met broekspijpen toch wat lastiger meestal.![]()
Huupquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:54 schreef huuphuup het volgende:
ik heb de 1e 20 pagina's marktplaats gezien nu
Veel leuks, er staat ook best wat S-kleertjes tussen maar een hoop zomerspuldus dat schiet niet op.
Ook een hoop pakketjes met de hele Dora/Hello Kutty/Disneyprinsessen collectie![]()
hier wat ik tot nu toe best leuk vond, maar ik weet niet van alles zeker of het S-spul is. Soms vind ik maar 1 ding leuk voor je meisje van t pakket en twijfel k over de rest
Even verder zoeken! Op naar de volgende 20 pagina's
Miss wat is ze groot gewordenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef miss_sly het volgende:
Hier even een voorbeeld van wat ik leuk vind bij Senna:
spijkerbroek, paars rompertje met lange mouwen, lila shirte met korte mouwen erover:
[ afbeelding ]
Verkeerde sokken, ik moet nog ernstig voor sokken gaan shoppen geloof ik
En dan deze schoenen eronder
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:09 schreef Groofsken3 het volgende:
Huup, de derde link mag weg.
En de een-na-laatste ook.
quote:
Neeeee ik heb vandaag voor Linde al een gebreid roze jurkje van Esprit gekocht, een spijkerrokje van Esprit en een shirtje van petit louiequote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:14 schreef Groofsken3 het volgende:
Oh Huup wauw, dat eerste paket, dat is echt. Ik heb al gereageerd, dus die link mag weg
.
Die tweede is nou een kleur die ik niet zo mooi vind bij mijn dochter, een beetje dat oud-rose.
Ik kwam net een merkenpakket tegen waar je u tegen zegtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:14 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Neeeee ik heb vandaag voor Linde al een gebreid roze jurkje van Esprit gekocht, een spijkerrokje van Esprit en een shirtje van petit louieAlles via MP dus da's veel voordeliger toch?
Euh, allebei denk ik, maar vooral het eerste.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:17 schreef Groofsken3 het volgende:
Denk je nou trouwens vanuit jezelf, wat jij mijn blonde krullenbol aan zou doen? Of denk je echt via mij zeg maar?
Ik wil wel een linkje...gewoon om te spiekenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik kwam net een merkenpakket tegen waar je u tegen zegt
ook in 104 maar k zal je t linkje nie aandoen
er werd al 175,- op geboden, terecht denk ik wel. Alleen maar Jottum, Mim-pi, Bengh, dat werk zeg maar. Zag er super leuk uit en ik geloof dat die mevrouw de hele garderobe in die maat weg deed.
Dan lijkt 175,- superveel geld natuurlijk maar aan de andere kant heb je dan wel voor een heel jaar kleding van dure merken, terwijl je voor dat geldt normaal 1 broek en 2 truitjes hebt
Ja logisch eigenlijk, zo zou ik het ook doen voor een ander.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Euh, allebei denk ik, maar vooral het eerste.
Of hoe zeg je dat, ik zoek met in het achterhoofd wat jij gezegd hebt van wat je wel of niet leuk vindt, en dan kijk ik verder eerlijk gezegd vooral naar wat ik zelf denk dat S. leuk zou staan. En dan heb je natuurlijk wel een beetje een beeld in je hoofd van hoe een kindje normaal gekleed gaat dankzij foto's enzo.
Ohhhh maar ik heb gelukkig geen hele garderobe nodig *pfew*quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik kwam net een merkenpakket tegen waar je u tegen zegt
ook in 104 maar k zal je t linkje nie aandoen
er werd al 175,- op geboden, terecht denk ik wel. Alleen maar Jottum, Mim-pi, Bengh, dat werk zeg maar. Zag er super leuk uit en ik geloof dat die mevrouw de hele garderobe in die maat weg deed.
Dan lijkt 175,- superveel geld natuurlijk maar aan de andere kant heb je dan wel voor een heel jaar kleding van dure merken, terwijl je voor dat geldt normaal 1 broek en 2 truitjes hebt
ohja bestellen! nee ik moet helaas bedankenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:21 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik wil wel een linkje...gewoon om te spieken
En wil je nog meebestellen? Want het kriebelt zo...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:22 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ja logisch eigenlijk, zo zou ik het ook doen voor een ander.Ik begon je al magische krachten toe te dichten
.
Leuk zeg! Al moet je wel van ruitjes houden volgens mijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohja bestellen! nee ik moet helaas bedanken![]()
mn saldo is weer bedroevend na alle vaste lasten enzo![]()
hier staat t pakket. De foto's zijn niet heel duidelijk want klein maar zo te zien is het t geld wel waard.
http://link.marktplaats.nl/371176233
haha ja dat welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:24 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Leuk zeg! Al moet je wel van ruitjes houden volgens mij
Ja, hihi, dat dacht ik ook. En dat eerste shirt is cool, maar zie ik daarna in nog twee variaties terugkomen. Is voor mij ook niet nodig. Ik zie wel wat heel toffe vestjes enzo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:24 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Leuk zeg! Al moet je wel van ruitjes houden volgens mij
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:26 schreef Pvoesss het volgende:
Ik koop zelden bij de H&M maar ik heb er nu wel leuk geshopt
3 broeken en 2 truien voor de dame voor maar 82 euro
Het zou zo van Jet kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohja bestellen! nee ik moet helaas bedanken![]()
mn saldo is weer bedroevend na alle vaste lasten enzo![]()
hier staat t pakket. De foto's zijn niet heel duidelijk want klein maar zo te zien is het t geld wel waard.
http://link.marktplaats.nl/371176233
Ja ik moest aan Jet denken bij het meisje op de foto's!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Het zou zo van Jet kunnen zijn
als je iets leuks hebt gezien wil ik best nog wel even wachten hoor..nog een maand tot mn mams hier is... laat maar weten![]()
Ik vind dat best veel geld voor 3 broeken en 2 truienquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:26 schreef Pvoesss het volgende:
Ik koop zelden bij de H&M maar ik heb er nu wel leuk geshopt
3 broeken en 2 truien voor de dame voor maar 82 euro
Ik vind het ook veel geld. Maar als je gewend bent alles nieuw te kopen, dan valt het misschien wel mee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:34 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik vind dat best veel geld voor 3 broeken en 2 truien
Maar goed, ik ben het kringloopwinkeltje hier gewend, met alles voor 1 euro
met 2 k'squote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:38 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ik vind het ook veel geld. Maar als je gewend bent alles nieuw te kopen, dan valt het misschien wel mee.
Ik heb trouwens dat kleine paket zonder rose bloesje en zonder overslagjurkjeen dat grote (vage) pakket binnen
.
Ik weet even niet hoe je pak(k)et schrijft, maar dat mag de pret niet drukken.
oooh wat een geweldig leuk jasjequote:Op zondag 29 augustus 2010 10:33 schreef Sorbootje het volgende:
Ok, ik had toch hét jasje voor Isabeau gevonden? Nu heb ik nóg een keer hét jasje voor Isabeau gevonden.Nieuw op de DPAM site (en uiteraard precies nadat ik had besloten niet te bestellen deze ronde)
[ afbeelding ]
Deze MOET ze dus ook.![]()
![]()
Mijn geld......
Ja dat had 'k vorig jaar & toen greep ik inderdaad mis. En toen had ik net 2 leuke jasjes & vervolgens midden in december (hoe raar) kregen ze nieuwe jasjes collectie bij de Zara en toen had ze er 4.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oooh wat een geweldig leuk jasje![]()
![]()
ik heb last van jasjesvrees geloof ikik ben bang dat als ik nu koop dat ik dan over een paar weken ineens heel veel anders leuks zie en anderzijds ben ik bang dat als ik wacht tot eind oktober als ze de herfstjasjes en t winterjasje van vorig jaar niet meer past, dat ik dan misgrijp qua maat.
Dilemma dilemma...
Ja dat dus, ik wil me niet druk hoeven maken om vlekken dus dan maar geen witte winterjasquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:14 schreef Lishe het volgende:
Ik koop voor de winter dan ook geen besmettelijke jassen. (luuk heeft 1 zomerjas. Maar daar was ik me een ongeluk aan, wit met stippen is die. En altijd vies.)
Bij jassen maak ik me daar niet zo druk om, ze spelen er nou eenmaal in.
En dat is helemaal irri als ze naar KDV, PSZ of schooltje gaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:34 schreef huuphuup het volgende:
Voor overdag vind ik het ook lastig, wel lange mouwen of niet, wat voor romper eronder, hoe en wat met broekje en is het dan buiten niet ineens onverwacht alsnog best warm terwijl het er eigenlijk keikoud uitziet. Nja goed, kledingwise zit ik al helemaal in de herfstsferen geloof ik
Als het erg vies is dan kleden zij haar/ hem toch wel om? Hier tenminste wel, er ligt op kdv extra setjes kleding.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
En dat is helemaal irri als ze naar KDV, PSZ of schooltje gaan.
Dan kun je 't niet even snel veranderen ofzo.
En daar ben ik dus echt heel slecht in. Ik vergeet hem gewoon om te kleden als we aankomen op de tuin.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:36 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha Oeke![]()
![]()
Ik heb een hele stapel in 80/86 met buitenspeelkleren. Niet dat Amélie veel buiten speelt op t moment maar ik ben niet zo'n vlekkenpoetser. Als t er niet uit gaat met een wasje en hooguit wat in de zon hangen ofzo dan vind k het eigenlijk al teveel gedoe. Dus alle kleding die we kregen en die ik eigk niet mooi genoeg meer vond om gewoon in de kast te leggen die ligt nu op de mag-vies-en-daarna-direct-weg stapel
Daarom, vestjes!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
En dat is helemaal irri als ze naar KDV, PSZ of schooltje gaan.
Dan kun je 't niet even snel veranderen ofzo.
Ja maar dat moet daar! En ubercoole kaplaarzen, dat moet Ko ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:40 schreef oeke het volgende:
[..]
En daar ben ik dus echt heel slecht in. Ik vergeet hem gewoon om te kleden als we aankomen op de tuin.
Dus nu maar zo'n broek, die kan over alles heen.
Nee ik bedoel qua warm/koud gekleed gaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:40 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Als het erg vies is dan kleden zij haar/ hem toch wel om? Hier tenminste wel, er ligt op kdv extra setjes kleding.
Of bedoel je dat niet?
Dat is stomquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:42 schreef oeke het volgende:
Trouwens op die foto zie je zijn kont niet eens, die was net zo vies.![]()
Maar hij had meer lol dan dat meisje in haar roze kleertjes die 2 uur in haar buggy moest zitten tijdens de tuindienst.
Ja he?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:42 schreef huuphuup het volgende:
Ja maar dat moet daar! En ubercoole kaplaarzen, dat moet Ko ook![]()
en een stoere regenjas is vast ook geen luxe nu![]()
Ow ok, sorry niet goed gelezenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee ik bedoel qua warm/koud gekleed gaan.
Die wil ik op een tegeltje op de wcquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:45 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja he?![]()
We zijn niet lui, we wegen onze prioriteiten goed tegen elkaar af.
Na die smeerpoetspartij heb ik Ko lekker in een wasbak vol warm water gezet en daarna heeft hij heerlijk geslapen.
Nais!!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef octopussy het volgende:
ik heb besteld bij DPAM en heb geen verzendkosten
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:36 schreef octopussy het volgende:
Verrek, je hebt gelijk HuupIk had het fototopic nog niet bekeken.
Evie en Hannah hebben veel dezelfde kleertjes is me al eens opgevallen
hahaha ja dat is waarquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja die is ook lief!
Alleen ik denk dat Isa liever een prinses is.. of een feetje.
En je hebt natuurlijk ook sinterklaas & kerst he.
oh dan heb je mazzel!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa opzich ook wel, die 's in oktober jarig.
Ik vond 't vroeger geweldig mijn verjaardag, die valt tussen sinterklaas & kerst in.
Dus ik was (ben nog steeds) binnen ($$$) die maand
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
Genoeg?! HOEZO genoeg?! Ben jij nou een vrouw?!
nou gewoon, Amélie is past net qua lengte uit 74, maar van de Hema-kleertjes begint maat 86 nu ook toch wel kort te worden. Het valt niet zozeer smal maar wel kort ofzo. Ze heeft vandaag een jurkje in 86 aan maar dat vind ik te kort worden. Idem met shirtjes, als ze dan voorover zit een klein beetje zie je die hele romper er zo onder. Dat vind ik niet zo, ik hou meer van wat langer vallend spul.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:13 schreef SacreCoeur het volgende:
V&D (eigen merk dan) valt bij Isa een maat kleiner.
Maar hoezo 86 Hema wordt twijfelachtig?
Ik ook! Maar dan bij de Hema. En 2 basic shirtjes voor 5 euro voor onder de bestelde tuinbroek van Dpamquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:10 schreef Stiemie het volgende:zojuist kniekousen gekocht bij de zeeman
Zo ongeveer op elke website. Ik vind dat Pointer altijd hele gave stoere kleding heeft voor jongens. Kijk eens op kleertjes.com bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:57 schreef ymme het volgende:
Ik ben op zoek naar een winterjas voor een jongen in maat 80. (Mart heeft nu 74, dus denk met de winter wel 80).
Niet te duur (lees 70 euro). En heel stoer!
Iemand een leuke website waar dit te verkrijgen is.
Op Marktplaats staan stapels leuke jasjes.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben op zoek naar een jasje voor nu voor Floris..
Das t enige dat ik niet heb: een jasje maat 62...
Noppies valt klein he?
(althans de dingen die ik ervan heb..geen idee of dat met alles is??)
Pointer valt redelijk ruim vind ik. De shirts mt. 62 zitten nog ruim bij Daan terwijl bijv. Hema en Mexx al wel in 68 zit om van Noppies maar niet te spreken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh die is zeker leuk! ook qua kleur, voor de zomer te donker, maar voor nu wel leuk.
weet je toevallig hoe pointer valt?
toch de moeite waard op marktplaats te kijkenben ik normaal nooit zo van eigenlijk
Ja ik dus ook, of grijs. En paar dingetjes wit & dat dan van een vrij goed merk zodat 't niet verfromfraaid de was uitkomt als 'k het een beetje heet was.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:08 schreef -sabine- het volgende:
Ik had bijna alleen zwarte kleding voor mijn kinderen vroeger. In combi met drukbedrukte Oililyshirts.
Geen vlek op te vinden.
Ik heb er een voor Hannah in maat 74, maar ik zie hem ook niet online staan. Misschien was het dan van de zomercollectie ofzo.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:14 schreef miss_sly het volgende:
Klopt wel dat een iets erover het mouwtje juist niet laat zien. Maar van de andere kant: het kan die dag dus ook gewoon nog heel erg warm zijn, of echt koud. We zitten in Nederland, immersHet is voornamelijk binnen en druk, dus nogal snel warm. Vandaar ook voorkeur voor iets erover, da tis gemakkelijker uit te doen
Die jeans legging klinkt wel goed octo! Hadden ze die ook in kleinere maatjes, zoals 74 of alleen in de grotere maten? Heb ze neit gezien gisteren.
En die regenkleding dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:06 schreef huuphuup het volgende:
Leuk tuniekje Miss![]()
En Pvoess dat staat haar leuk zeg!
Misschien een tip voor mensen met meisjes die wel bij de wibra durven te komen![]()
ze hebben schattige kleertjes in de aanbieding, hier op pagina 5. Ik vond het er wel lief uitzien, heb het niet in t echt gezien though...
En ook een geweldig nachthemd voor mijzelf met Minnie Mouse erop.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:06 schreef huuphuup het volgende:
Misschien een tip voor mensen met meisjes die wel bij de wibra durven te komen![]()
ze hebben schattige kleertjes in de aanbieding, hier op pagina 5. Ik vond het er wel lief uitzien, heb het niet in t echt gezien though...
haha ja voor dat geld maakt het niet uit als je volgend jaar nieuw moet kopen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En die regenkleding dan?
Dan gaat het maar één seizoen mee. Dat mag dan ook.
Kben weer snel weg, ik ben geen doelgroep, maar het leest en glundert zo heerlijk weg hier.
Valt best groot hoor, mijn dochter heeft maat 92-98 en die past ook het Wibra setje maat 86quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef Groofsken3 het volgende:
Potverdikkie Huup, dat gaat maar tot maat 86. Daar is mijn dochter uit. Zo'n vestje met korte mouwen is wel heel leuk en ook handig. S heeft er heel lang één gedragen van de Wibra met hartjes. Groot succes was het.
Bij de Hema niet?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef mefke79 het volgende:
Dames, iemand ergens een zwart shirt met lange mouwen in maat 80/86 gepot? Limobasics heeft ze nergens op voorraad. Ja rompers wel, maar ik wil een shirt....
V&D, C&A en H&M hebben het ook wel. Wil voor Kim en Tyler ook weer een zwarte en een witte, handig om onder een tshirt te doen als het wat frisser is zoals nu.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef mefke79 het volgende:
Dames, iemand ergens een zwart shirt met lange mouwen in maat 80/86 gepot? Limobasics heeft ze nergens op voorraad. Ja rompers wel, maar ik wil een shirt....
Ik heb een meisje maar die wil GEEN jurkjes aanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kiek nou! Als ik toch een meisje kreeg....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh die zijn leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn er alleen in baby maatjes, helpt dat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:03 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb een meisje maar die wil GEEN jurkjes aan
'k Doe ze alleen bij 'r aan als 't heel koud is.. rond december/januari.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:58 schreef Stiemie het volgende:
Claudia we willen wel foto's van de kraamweek met mickey-shirt he?![]()
![]()
SC hoe draagt Isa die kniekousjes dan? Ik wilde ze gewoon onder een broek doen, maar ze zijn wel erg leuk... Zonde om zo te verstoppen. Maar ja onder een rokje hebben ze dan toch koude bovenbenen of ben ik nou een beetje overbezorgd?
nou, ik wil eigenlijk geen baby meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Deze zijn er alleen in baby maatjes, helpt dat?![]()
Maar lastig hoor, dat ze ook nog een eigen wil krijgen
Van die onderste stof heeft Wolf een lakentje!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah gewoon over een panty of maillot heen kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
'k Doe ze alleen bij 'r aan als 't heel koud is.. rond december/januari.
En dan met een kinderpanty of als het onwijs koud is zelfs met een maillot & dan kniekousen erover.
Met een jurkje of rokje.
Haha!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ah gewoon over een panty of maillot heen kan natuurlijk ookStom dat ik daar niet aan gedacht heb. Al denk ik wel dat ik al mijn overtuigingskracht in moet zetten om mijn peuter te overtuigen om en een maillot en sokken aan te doen
Welkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:58 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh die schoenen vind ik zo extreem lelijk!![]()
Nou, die nieuwe jas van Isabeau moet nog even wachtenF*cking Nuon heeft meer dan 600 euro afgeschreven...kan onmogelijk kloppen, maar dat geld ben ik vorlopig nog wel even kwijt vrees ik
)
Oeh!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oh ik heb het gevonden, Red Rag laarsjes voor Dana..maar ze zijn alleen wel redelijk aan de prijs en eigenlijk vind ik dat op dee leeftijd nog een beetje overdreven![]()
Maar ze zijn zo tof!
of deze voor Lisquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oeh!
welke heb je?
Ik vind deze zo leuk <3
[ afbeelding ]
jaaaaquote:
ach en anders kun je ze vast ook nog wel goed verkopen als Dana eruit isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja en helemaal stom is dat die op marktplaats net 1 maat te klein zijn..want die mocht ik voor 12,50 hebben terwijl ze er nog supergoed uitzagen..whehe
Naja mijn zwakke kant gaat t vast winnen want ze moet toch winterschoenen hebben
ohja die zijn ook zo schetigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb bij Zeeman van die ouwemannenpyjama`s gekocht voor Bep. Flanel, met Doraprint
http://www2.jumpinjammerz.com/quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil voor mezelf ook zo'n pyjama met streepjes uit één stuk!
Misschien kan je ze mailen voor verkoopadressen...? linkje jjkidsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:26 schreef p_iglet het volgende:
Weet iemand hier waar je JJ laarsjes voor kinderen kan vinden? Liefst online of regio den haag.
We hadden 2 winters terug een paar voor Pepijn en die zaten perfect bij zijn smalle voetjes, maar ik kan ze nergens meer vinden.
hun mail formulier op de website werkt nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:37 schreef Nijna het volgende:
[..]
Misschien kan je ze mailen voor verkoopadressen...? linkje jjkids
Ik had ze ook gezien!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:43 schreef Kimpossible het volgende:
Ik zag echt heul lievige rompers voorbij komen in de Hema-reclame.
Stippels en bloempjes enzo. Moest gelijk aan een aantal dames hier denken! (Huups, Inne, Claudia voor buikbaby?)
Nee, de drukkertjes lopen gewoon tussen de benen. Het pakje is maat 80 en zit zo groot dat het allemaal wel gaat. Alleen de benen zijn veel te lang.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:53 schreef Poppejans het volgende:
Staat Ivan hartstikke goed!Nu geen problemen met drukknoopjes aan onderkant, of is dit zo'n pakje waarbij de drukkertjes verticaal over het hele pakje lopen?
Ik kom ook om in de rompers - ik heb die van Ivan bewaard - dus ik mag ook niet meer van mezelf. En ook niet van mijn lief, trouwens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik had ze ook gezien!ze zijn leuk, maar mijn meisje komt om in de rompers in de dubbele hema-maatjes dus ik mag niet van mezelf.
Maar, maar, in februari krijg je toch nog zo'n leuke Huup-B.-knutsel? Dan mag je gewoon hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik had ze ook gezien!ze zijn leuk, maar mijn meisje komt om in de rompers in de dubbele hema-maatjes dus ik mag niet van mezelf.
Hmm ik vind zn pyjamaatje toch wel verleidelijk leuk hoor!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, de drukkertjes lopen gewoon tussen de benen. Het pakje is maat 80 en zit zo groot dat het allemaal wel gaat. Alleen de benen zijn veel te lang.
Heb je een foto van het Hema-pyjamaatje?
Ik zag later ook dat het de collectie van 2008 ofzo was die erop stond... en via de gewone site van JJ dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:53 schreef p_iglet het volgende:
[..]
hun mail formulier op de website werkt niet
jaaa die had ik gezien en ik vond hem idd wat voor jouquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hmm ik vind zn pyjamaatje toch wel verleidelijk leuk hoor!
Effe kijken offie op de Hema site staat die ik gekocht heb..
ja! alleen zie je zo de afbeelding niet zo goed. Ik vond hem zo Poppejanserig![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:09 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik kreeg echt alleen maar zooi, zooi & nog eens zooi.
Kon ik lekker alles nieuw kopen.. oh oh wat erg
Ja, die tip ken ik. Ik heb het net even gedaan en kwa rietje zijn de schoenen toch nog net wat groter dan de schoentjes maat 23. Maar goed, als je ze gewoon niet aankrijgt.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:01 schreef Jore het volgende:
Tip om schoentjes (van binnen) op te meten: pak een rietje, prop het rietje in de schoen/laars tot helemaal voorin en buig het rietje bij de hiel. Als je het rietje er nu uithaalt kun je precies opmeten hoeveel cm diep de schoen is en dat kun je dan weer vergelijken met de lengte van de voet van je kind, of andere schoenen, of je kunt de juiste schoenmaat berekenen als je de desbetreffende schoenen/laarsjes weer wil verkopen in het V&A-topic.
Nou euhm Jolie en ik hebben ook een bijdrage geleverd vandaag. Vrije woensdagmiddag samen maar eens nuttig gevuld. In de gang thuis staat een wasmand met te klein goed en vandaag hebben we flink ingeslagen voor haar......laarzen, regenlaarzen, vesten, leggings, balletkleding, nieuwe gymspullen, veeeeeel. We waren alletwee gesloopt......En een vriendin van mij gaat een winterjas voor Jolie maken en Jolie mag zelf bedenken hoe de jas eruit komt te zien, dat is ook leuk. Ze heeft vanmiddag al driftig zitten te kleuren.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:17 schreef huuphuup het volgende:
Ik dacht dat ik erg was maar jij houdt ook in je eentje de economie draaiend hè SC?
pics?
oh tof!quote:Op woensdag 1 september 2010 23:53 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nou euhm Jolie en ik hebben ook een bijdrage geleverd vandaag. Vrije woensdagmiddag samen maar eens nuttig gevuld. In de gang thuis staat een wasmand met te klein goed en vandaag hebben we flink ingeslagen voor haar......laarzen, regenlaarzen, vesten, leggings, balletkleding, nieuwe gymspullen, veeeeeel. We waren alletwee gesloopt......En een vriendin van mij gaat een winterjas voor Jolie maken en Jolie mag zelf bedenken hoe de jas eruit komt te zien, dat is ook leuk. Ze heeft vanmiddag al driftig zitten te kleuren.
Ja heel leuk allemaal, ze hebben altijd (bij de meisjes iig) een tuttige kant & stoere kant.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:19 schreef Poppejans het volgende:
Klinkt goed geslaagd Luchtbel! en je eigen jas mogen ontwerpen is natuurlijk wel het allerleukste! Gaat vast een favoriet kledingstuk worden.
En jij was het volgens mij ook ooit die ons hier aan het Dpammen heeft gezet![]()
SacreCoeur de Zara heeft zoveel leuks he?!! Vooral de meisjes wintercollectie zou ik vrijwel alles van kunnen kopen ge-wel-dig rokjes en jasjes in deftige modellen echt te leuk!
Heb er voor Wolf een leuk shirt vandaan en zag ook nog wel leuk vest en een leuke broek maar had ik niet gedaan.
Hier komen ze vanuit het hele land naar toe. Zelfs uit België en Duitsland, het is echt altijd megadruk daar.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:30 schreef Lot_1 het volgende:
hallo moeders met veel shop ervaring![]()
mijn neefje van net 5 heeft bijna een bruiloft en hij wilde graag échte bruiloftskleren. Namelijk: een pak met van die witte streppjes én een stropdas.. maar waar in vredesnaam vind je een krijtstreep pak voor een jochie van 5?
Online is goed, maar nog beter is om 'echte' winkels te hebben waar ze te vinden zijn want morgen gaan we op pakken-jachtIk hoop dat jullie kunnen helpen!
Woehoeeequote:Op donderdag 2 september 2010 19:39 schreef bodpa09 het volgende:
DPAM is binnen. Ik maak vanavond pakketjes, maar het wordt pas zaterdag eer ik kan versturen dames!
thanksquote:Op donderdag 2 september 2010 16:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Son, wat een leuke kleertjes
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:39 schreef bodpa09 het volgende:
DPAM is binnen. Ik maak vanavond pakketjes, maar het wordt pas zaterdag eer ik kan versturen dames!
Astu.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Woehoeee![]()
![]()
heb je nog tijd om een fotootje te maken van de stapeltjes straks? Ben zo benieuwd!
Je bent echt geweldig,alweer vast hartelijk dank
Ik, bijvoorbeeld, maar dat ziet er op de foto helemaal niet zo dik uit! Rechtsonder is het pakketje van Tessie, denk ik. Zij had geloof ik ook de bunting bag besteld.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:32 schreef Poppejans het volgende:
Zie ik nou goed dat iemand hetzelfde lekkere dikke deken wikkelding als Huup heeft besteld?
Ja bij die rechtsonder zie je het heel goed en lijkt het dik! Das gek, bij jouw pakket zie je het niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik, bijvoorbeeld, maar dat ziet er op de foto helemaal niet zo dik uit! Rechtsonder is het pakketje van Tessie, denk ik. Zij had geloof ik ook de bunting bag besteld.
Bij Tessie ligt er minder op...quote:Op donderdag 2 september 2010 21:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja bij die rechtsonder zie je het heel goed en lijkt het dik! Das gek, bij jouw pakket zie je het niet.
Ooh ik vond dat ding zo enorm geweldig he, wie weet als mijn tweede een winterbaby zal zijn en jij hem niet meer gebruiken kunt dan.. ..O-)
Noem je me hier eigenlijk gewoon koopziek?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:04 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Bij Tessie ligt er minder op...
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn pakketje is helemaal door Huup uitgezocht.![]()
Ik ben zo benieuwd naar het jurkje!
oh bahquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had een broekje van MP binnen en dat stinkt naar rookIk ga maar gelijk een was draaien waar die in mee kan geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |