Oeh leuk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:11 schreef Nijna het volgende:
Morgen komen mn ouders en die hebben kleertjes gekocht voor de meiden in Frankrijk... ben benieuwd.
Is ook niet zo erg, het is al bijna septemberquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef Meimeltje het volgende:
En nu mag ik deze maand niet meer shoppen....
Whaaahh ik bedoelde eigenlijk september, zit met mn gedachten al in sept...salaris is alweer bijna opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is ook niet zo erg, het is al bijna september![]()
Ja, nu moet je wel hèquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:24 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb toch wat foto's van mezelf van vroeger op mn laptop gevonden, maar ik durf bijna nietZag een look alike familie Amalia foto
Haha, heel erg schattig juistquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:33 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
![]()
Alleen dan niet in jurkjes
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Door jou wil ik al die leuke jurkjes bestellen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:41 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh meimel, leuk just!! Ik vind dat 2e jurkje zelfs supertof! Ik zou m Lena zo aantrekken als ie vroeger van mij was geweest geloof ik!
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:41 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh meimel, leuk just!! Ik vind dat 2e jurkje zelfs supertof! Ik zou m Lena zo aantrekken als ie vroeger van mij was geweest geloof ik!
arghquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:45 schreef bodpa09 het volgende:
Meiden, wil je lachen? Er zijn bij DPAM geen verzendkosten bij bestellingen boven de 100 euro. We zitten boven de 400, dusse...
![]()
Je zit verbazingwekkend rap aan zulke bedragen eigenlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef Nijna het volgende:
Bodpa, hoeveel pakjes verwacht je... hahahaha. 400 euro, dat past vast niet in 1 doos.
Leuk dat dit zo kan!
Meimel
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:46 schreef Groofsken3 het volgende:
Senna. Ze ziet er schattig uit Miss
.
Huup, eigenlijk houd ik niet van rood. Gewoon simpel rood. (Als het neigt naar rose of naar bordeau dan vind ik het wel weer mooi.) Maar nou heeft ze laatst dus dat jurkje gekregen van een buurmeisje, rood-wit, en dat staat haar heel goed. Dus dan heb ik eigenlijk geen beperkingen meer over ;-).
Ik hou van kleur, hard en zacht. Ik hou niet van beige-achtige kleuren en tinten.
Oh en een totaalpaket mag wel. Ze heeft drie broeken. Dus dan kan nog wel wat bij voor de winter. maar dan vind ik de maat wat lastiger. Mouwen sla ik wel om, dat is met broekspijpen toch wat lastiger meestal.![]()
Huupquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:54 schreef huuphuup het volgende:
ik heb de 1e 20 pagina's marktplaats gezien nu
Veel leuks, er staat ook best wat S-kleertjes tussen maar een hoop zomerspuldus dat schiet niet op.
Ook een hoop pakketjes met de hele Dora/Hello Kutty/Disneyprinsessen collectie![]()
hier wat ik tot nu toe best leuk vond, maar ik weet niet van alles zeker of het S-spul is. Soms vind ik maar 1 ding leuk voor je meisje van t pakket en twijfel k over de rest
Even verder zoeken! Op naar de volgende 20 pagina's
Miss wat is ze groot gewordenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef miss_sly het volgende:
Hier even een voorbeeld van wat ik leuk vind bij Senna:
spijkerbroek, paars rompertje met lange mouwen, lila shirte met korte mouwen erover:
[ afbeelding ]
Verkeerde sokken, ik moet nog ernstig voor sokken gaan shoppen geloof ik
En dan deze schoenen eronder
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |