abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85928136
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:43 schreef Kimpossible het volgende:
Ik zag echt heul lievige rompers voorbij komen in de Hema-reclame.

Stippels en bloempjes enzo. Moest gelijk aan een aantal dames hier denken! (Huups, Inne, Claudia voor buikbaby?)
Ik had ze ook gezien! O+ ze zijn leuk, maar mijn meisje komt om in de rompers in de dubbele hema-maatjes dus ik mag niet van mezelf. :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85928327
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:53 schreef Poppejans het volgende:

Staat Ivan hartstikke goed! O+ Nu geen problemen met drukknoopjes aan onderkant, of is dit zo'n pakje waarbij de drukkertjes verticaal over het hele pakje lopen?
Nee, de drukkertjes lopen gewoon tussen de benen. Het pakje is maat 80 en zit zo groot dat het allemaal wel gaat. Alleen de benen zijn veel te lang.

Heb je een foto van het Hema-pyjamaatje?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85928393
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik had ze ook gezien! O+ ze zijn leuk, maar mijn meisje komt om in de rompers in de dubbele hema-maatjes dus ik mag niet van mezelf. :D
Ik kom ook om in de rompers - ik heb die van Ivan bewaard - dus ik mag ook niet meer van mezelf. En ook niet van mijn lief, trouwens. :') Ik heb bovendien vernomen dat iemand nog een doos meisjeskleertjes voor me heeft liggen, dus ik koop sowieso even niks meer (tenzij ik iets heel bijzonders tegenkom).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85928712
oh leuk zo'n doos kleertjes!
Ik vond dat altijd heerlijk, zo'n verrassing in wat je aantreft :D en soms zitten er hele leuke dingen bij die je zelf nooit uitgekozen had maar die wel superleuk zijn. O+
Amélie heeft nu een groen rokje sinds een week, ze heeft het al 3 keer aangehad omdat ik het zo leuk vindt staan :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:09:42 #230
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85928816
Ik kreeg echt alleen maar zooi, zooi & nog eens zooi.
Kon ik lekker alles nieuw kopen.. oh oh wat erg :9~
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:09:52 #231
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_85928825
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Maar, maar, in februari krijg je toch nog zo'n leuke Huup-B.-knutsel? Dan mag je gewoon hoor >:)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_85928828
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, de drukkertjes lopen gewoon tussen de benen. Het pakje is maat 80 en zit zo groot dat het allemaal wel gaat. Alleen de benen zijn veel te lang.

Heb je een foto van het Hema-pyjamaatje?
Hmm ik vind zn pyjamaatje toch wel verleidelijk leuk hoor!

Effe kijken offie op de Hema site staat die ik gekocht heb..
ja! alleen zie je zo de afbeelding niet zo goed. Ik vond hem zo Poppejanserig :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_85928893
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:53 schreef p_iglet het volgende:

[..]

hun mail formulier op de website werkt niet :{
Ik zag later ook dat het de collectie van 2008 ofzo was die erop stond... en via de gewone site van JJ dan?
ook niet gekeken of dat wel up to date en werkend is...
Fake it till you make it...
pi_85929085
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:09 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hmm ik vind zn pyjamaatje toch wel verleidelijk leuk hoor!

Effe kijken offie op de Hema site staat die ik gekocht heb..
ja! alleen zie je zo de afbeelding niet zo goed. Ik vond hem zo Poppejanserig :D
[ afbeelding ]
jaaa die had ik gezien en ik vond hem idd wat voor jou :D hij s leuk O+ ze hebben er ook een romper van <3

@SC, ik kreeg ook een hoop zooi hoor. En een hoop dingen die in prima staat waren maar die gewoon echt mijn smaak niet waren. Maar er zat ook een hoop spul bij waarvan ik blij ben dat ik het bewaard heb. Sowieso vanaf maat 74 een hoop "mwah-kleding" bewaard als buitenspeelkleding, en verder basics, rompers, witte t-shirts, broekjes, dat werk. Vandaar ook dat Amélie omkomt in de rompers :P

en @kimpossible haha ja dat is wel zo, maar ook in die maten heb ik nog heel erg veel liggen. Ik moet dat tegen die tijd maar eens goed bekijken want in maat 68 heb ik vooral lange mouwen-rompers liggen terwijl deze baby in die maat in de zomer zit. Maar ik heb geen idee wat ik heb en wat ik bij moet kopen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85950424
Ik zag vandaag bij de Albert Heijn ontzettend toffe vesten-met-rits voor jongens :o
met O+ robots O+ ik had het idee dat het pas vanaf maat 92 gaat maar dat weet ik niet zeker. In grijs met donkere robots of donkerblauw met robots. Ik baalde dat ze geen roze met robots hadden :')

Oh en voor de liefhebber, ik zat even te marktplaatsen, iets met vervelen enzo :')
Misschien vindt een ander dit wel wat.

http://link.marktplaats.nl/373430799
pakketje

http://link.marktplaats.nl/373852162
lief setje O+

http://link.marktplaats.nl/373844127
tof kiezeltje setje. Hoewel daar wel een bidding war gaande is tussen twee users :')

maat 86 allemaal.

http://link.marktplaats.nl/370502098
jasje

http://link.marktplaats.nl/367185944
nog n jasje.

Allebei te klein voor hier :(

[ Bericht 11% gewijzigd door huuphuup op 01-09-2010 15:44:28 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85954622
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:09 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik kreeg echt alleen maar zooi, zooi & nog eens zooi.
Kon ik lekker alles nieuw kopen.. oh oh wat erg :9~
_O-

Ik loste dat op door alles een zwart verfbad te geven.
Meestal mislukte de helft, maar de andere helft knapte er echt van op.
22 jaar gelee was er ook geen zwart, antra of grijs te koop.
Alleen pastelblauw, pastelgeel of pastelroze en beige. :N
Als ik ze dat aandeed, was ze geen kind van ons.
Met zwarte kleding wel. :D
  woensdag 1 september 2010 @ 20:26:52 #237
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85961631
Huup, nog even mijn complimenten hoor ^O^ .

Bij het kleine pakket was het mogelijk om alleen de dingen te nemen die ik leuk vond en bij dat grote pakket zaten dus serieus maar twee dingen (van de 18 ofzo) die ik niet leuk vond. En echt superveel hele leuke longsleeves ook nog O+ .

Echt te gek!

Oh, en ik baal als een stekker, want ik heb hele toffe mooie stoere leuke laarsjes maat 24 besteld, maar ik krijg ze S echt niet over haar poezelige voetjes getrokken. De onderkant is evenlang als haar schoentjes maat 23, maar ik denk zelfs dat hij nog beter in te schatten is als een maat 22 ofzo, omdat het vrij smalle schoentjes zijn waar moeilijk in is te komen. iemand geïnteresseerd? Ik zal er meteen even een foto van maken en uploaden. Zo terug.
pi_85962193
Ha wat fijn groofs! *O* super! :D

Wat zonde van de laarsjes -O-
volgens mij waren er wat dames in V&A op zoek naar schoenen in die maat maar dat weet k niet zeker.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85963076
Tip om schoentjes (van binnen) op te meten: pak een rietje, prop het rietje in de schoen/laars tot helemaal voorin en buig het rietje bij de hiel. Als je het rietje er nu uithaalt kun je precies opmeten hoeveel cm diep de schoen is en dat kun je dan weer vergelijken met de lengte van de voet van je kind, of andere schoenen, of je kunt de juiste schoenmaat berekenen als je de desbetreffende schoenen/laarsjes weer wil verkopen in het V&A-topic :7 .
  woensdag 1 september 2010 @ 21:05:46 #240
313287 Groofsken3
pi_85963237
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:01 schreef Jore het volgende:
Tip om schoentjes (van binnen) op te meten: pak een rietje, prop het rietje in de schoen/laars tot helemaal voorin en buig het rietje bij de hiel. Als je het rietje er nu uithaalt kun je precies opmeten hoeveel cm diep de schoen is en dat kun je dan weer vergelijken met de lengte van de voet van je kind, of andere schoenen, of je kunt de juiste schoenmaat berekenen als je de desbetreffende schoenen/laarsjes weer wil verkopen in het V&A-topic :7 .
Ja, die tip ken ik. Ik heb het net even gedaan en kwa rietje zijn de schoenen toch nog net wat groter dan de schoentjes maat 23. Maar goed, als je ze gewoon niet aankrijgt. -O- Ik ga echt niet mijn dochter haar schoenen aandoen met een schoenlepel ofzo. :N
pi_85966338
Met een schoenlepel dat gaat ook een beetje ver... maar wat zonde joh Groof.
Fake it till you make it...
  woensdag 1 september 2010 @ 22:11:43 #242
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85966369
Pic van de laarsjes Groof? :9
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 1 september 2010 @ 22:12:22 #243
313287 Groofsken3
pi_85966393
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Pic van de laarsjes Groof? :9
Zie vraag en aanbod. Klotezooi }:| .
  woensdag 1 september 2010 @ 22:18:01 #244
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85966659
Gezien :9
En whoah! Mijn dame heeft in mei nieuwe schoenen gekregen in maat 23 maar ze past ondertussen de hele collectie in maat 22 nog!
Kwam bij Scapino een paar laarzen tegen in de megaopruiming..12 euro :D in maat 23 maar die zijn gewoon nog te groot :D
Raar kind met fluctuerende voeten :P
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:09:44 #245
298315 SacreCoeur
pi_85969269
Fail voor m'n portemonnee.
Gister setje gekocht bij de Zara & ik wilde nog meer eigenlijk.
Dus ik ga morgen even terug. :')
Eigenlijk om alleen wat te ruilen qua maat, maar dat trek ik niet :{w

Oh en ze hadden leuke minnetonka achtige laarzen, maar dan anders.
Veel leuker, die wil 'k.
En zwierige rokjes in oud roze & spijker met zwarte lieve kant randjes.
pi_85969638
Ik dacht dat ik erg was maar jij houdt ook in je eentje de economie draaiend hè SC? :D

pics?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 1 september 2010 @ 23:20:10 #247
298315 SacreCoeur
pi_85969735
Maar alles is zo leuk! :'(
Zal morgen even wat fotootjes maken.

Vooral dat oud roze rokje!
Is van zo'n kant achtig stofje, heel meisje-meisje.
pi_85969779
ben benieuwd!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85969890
ik heb ook weer van alles gekocht voor floris :')
ik kwam erachter dat ik wel heeeel veel rompers maat 62/68 heb, maar geen effen wit met korte mouw en ook geen rompers zonder mouw.
ook een pyama, handschoenen en muts (waarom hebben ze bij h&m geen sjaals voor baby's :?), een jasje/vestje geval.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:28:38 #250
298315 SacreCoeur
pi_85970047
Hebben ze wel, die hangen helemaal apart.
Niet bij alle kinder sjaals zeg maar.
Gewoon tussen de babykleding door heb je rekjes & soms bakken.
Met mutsen, sjaawls, wantjes etc.

Of misschien hadden ze het nog niet binnen, normaal hebben ze 't wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')