Ik had ze ook gezien!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:43 schreef Kimpossible het volgende:
Ik zag echt heul lievige rompers voorbij komen in de Hema-reclame.
Stippels en bloempjes enzo. Moest gelijk aan een aantal dames hier denken! (Huups, Inne, Claudia voor buikbaby?)
Nee, de drukkertjes lopen gewoon tussen de benen. Het pakje is maat 80 en zit zo groot dat het allemaal wel gaat. Alleen de benen zijn veel te lang.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:53 schreef Poppejans het volgende:
Staat Ivan hartstikke goed!Nu geen problemen met drukknoopjes aan onderkant, of is dit zo'n pakje waarbij de drukkertjes verticaal over het hele pakje lopen?
Ik kom ook om in de rompers - ik heb die van Ivan bewaard - dus ik mag ook niet meer van mezelf. En ook niet van mijn lief, trouwens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik had ze ook gezien!ze zijn leuk, maar mijn meisje komt om in de rompers in de dubbele hema-maatjes dus ik mag niet van mezelf.
Maar, maar, in februari krijg je toch nog zo'n leuke Huup-B.-knutsel? Dan mag je gewoon hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik had ze ook gezien!ze zijn leuk, maar mijn meisje komt om in de rompers in de dubbele hema-maatjes dus ik mag niet van mezelf.
Hmm ik vind zn pyjamaatje toch wel verleidelijk leuk hoor!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, de drukkertjes lopen gewoon tussen de benen. Het pakje is maat 80 en zit zo groot dat het allemaal wel gaat. Alleen de benen zijn veel te lang.
Heb je een foto van het Hema-pyjamaatje?
Ik zag later ook dat het de collectie van 2008 ofzo was die erop stond... en via de gewone site van JJ dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:53 schreef p_iglet het volgende:
[..]
hun mail formulier op de website werkt niet
jaaa die had ik gezien en ik vond hem idd wat voor jouquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hmm ik vind zn pyjamaatje toch wel verleidelijk leuk hoor!
Effe kijken offie op de Hema site staat die ik gekocht heb..
ja! alleen zie je zo de afbeelding niet zo goed. Ik vond hem zo Poppejanserig![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:09 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik kreeg echt alleen maar zooi, zooi & nog eens zooi.
Kon ik lekker alles nieuw kopen.. oh oh wat erg
Ja, die tip ken ik. Ik heb het net even gedaan en kwa rietje zijn de schoenen toch nog net wat groter dan de schoentjes maat 23. Maar goed, als je ze gewoon niet aankrijgt.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:01 schreef Jore het volgende:
Tip om schoentjes (van binnen) op te meten: pak een rietje, prop het rietje in de schoen/laars tot helemaal voorin en buig het rietje bij de hiel. Als je het rietje er nu uithaalt kun je precies opmeten hoeveel cm diep de schoen is en dat kun je dan weer vergelijken met de lengte van de voet van je kind, of andere schoenen, of je kunt de juiste schoenmaat berekenen als je de desbetreffende schoenen/laarsjes weer wil verkopen in het V&A-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |