En dat is helemaal irri als ze naar KDV, PSZ of schooltje gaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:34 schreef huuphuup het volgende:
Voor overdag vind ik het ook lastig, wel lange mouwen of niet, wat voor romper eronder, hoe en wat met broekje en is het dan buiten niet ineens onverwacht alsnog best warm terwijl het er eigenlijk keikoud uitziet. Nja goed, kledingwise zit ik al helemaal in de herfstsferen geloof ik
Als het erg vies is dan kleden zij haar/ hem toch wel om? Hier tenminste wel, er ligt op kdv extra setjes kleding.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
En dat is helemaal irri als ze naar KDV, PSZ of schooltje gaan.
Dan kun je 't niet even snel veranderen ofzo.
En daar ben ik dus echt heel slecht in. Ik vergeet hem gewoon om te kleden als we aankomen op de tuin.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:36 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha Oeke![]()
![]()
Ik heb een hele stapel in 80/86 met buitenspeelkleren. Niet dat Amélie veel buiten speelt op t moment maar ik ben niet zo'n vlekkenpoetser. Als t er niet uit gaat met een wasje en hooguit wat in de zon hangen ofzo dan vind k het eigenlijk al teveel gedoe. Dus alle kleding die we kregen en die ik eigk niet mooi genoeg meer vond om gewoon in de kast te leggen die ligt nu op de mag-vies-en-daarna-direct-weg stapel
Daarom, vestjes!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
En dat is helemaal irri als ze naar KDV, PSZ of schooltje gaan.
Dan kun je 't niet even snel veranderen ofzo.
Ja maar dat moet daar! En ubercoole kaplaarzen, dat moet Ko ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:40 schreef oeke het volgende:
[..]
En daar ben ik dus echt heel slecht in. Ik vergeet hem gewoon om te kleden als we aankomen op de tuin.
Dus nu maar zo'n broek, die kan over alles heen.
Nee ik bedoel qua warm/koud gekleed gaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:40 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Als het erg vies is dan kleden zij haar/ hem toch wel om? Hier tenminste wel, er ligt op kdv extra setjes kleding.
Of bedoel je dat niet?
Dat is stomquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:42 schreef oeke het volgende:
Trouwens op die foto zie je zijn kont niet eens, die was net zo vies.![]()
Maar hij had meer lol dan dat meisje in haar roze kleertjes die 2 uur in haar buggy moest zitten tijdens de tuindienst.
Ja he?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:42 schreef huuphuup het volgende:
Ja maar dat moet daar! En ubercoole kaplaarzen, dat moet Ko ook![]()
en een stoere regenjas is vast ook geen luxe nu![]()
Ow ok, sorry niet goed gelezenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee ik bedoel qua warm/koud gekleed gaan.
Die wil ik op een tegeltje op de wcquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:45 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja he?![]()
We zijn niet lui, we wegen onze prioriteiten goed tegen elkaar af.
Na die smeerpoetspartij heb ik Ko lekker in een wasbak vol warm water gezet en daarna heeft hij heerlijk geslapen.
Nais!!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef octopussy het volgende:
ik heb besteld bij DPAM en heb geen verzendkosten
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |