abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85819122
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:38 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Ik vind het ook veel geld. Maar als je gewend bent alles nieuw te kopen, dan valt het misschien wel mee.

Ik heb trouwens dat kleine paket zonder rose bloesje en zonder overslagjurkje ^O^ en dat grote (vage) pakket binnen *O* .

Ik weet even niet hoe je pak(k)et schrijft, maar dat mag de pret niet drukken.
met 2 k's :+

en yay!! *O* *O* super!

ik ben uitgezocht geloof ik :o na pagina 30 was het ineens beduidend minder _O- dan kom je tussen de advertenties die er duidelijk al wat langer op staan ofzo haha.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:45:03 #77
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85819207
Huup, stoppen joh. Thanks, ik ben hier dolblij mee. ^O^

[ Bericht 71% gewijzigd door Groofsken3 op 29-08-2010 15:05:51 ]
pi_85819264
Groofs wat een heerlijk grietje zo O+ En wat goed dat je al zoveel binnen hebt *O* Dat is leuk shoppen he?

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik aan kleding uitgeef :@ Soms koop ik een broekje bij de hema, dan weer een shirtje op mp en dan weer een truitje online... Linde heeft ook wel heel veel :@
pi_85819265
Dat rugzakje! O+ O+
ik vind die dingen zo geweldig leuk :D ik wil er voor Amélie ook een als ze groot genoeg is.

ja ik stop ook met zoeken :+
maar ik zie weer een hoop waarvan ik denk jemig? je wilt je spullen toch kwijt? beetje moeite doen joh. Dan staat er "mooi pakket kleertjes" en dan ligt er zo'n ongesorteerde hoop op een bewogen foto :') zo suf :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:50:50 #80
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85819341
Ja, ik vond haar zo grappig dat ik er dus met m'n mobiel een foto van gemaakt heb.

Dat rugzakje is geweldig. Deze is van de vriendin van mijn broertje geweest. Ze had die al die tijd bewaard en vond het nu tijd om dat spul maar eens weg te doen. Mijn dochter is er dolgelukkig mee O+ . Aan de rits hangt ook nog een girafje. :D

Volgens mij is die bewogen foto dus van een heel erg leuk pakket. :Y
pi_85819906
Ow, wat een leuke foto O+ Wat een heerlijk meisje heb je toch!

Dat rugzakje hangt hier ook :D te wachten tot Senna groot genoeg is. Zat in de kraammand dat mijn vriendinnetje voor me had gemaakt O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_85826301
Ok, ik had toch hét jasje voor Isabeau gevonden? Nu heb ik nóg een keer hét jasje voor Isabeau gevonden. :') Nieuw op de DPAM site (en uiteraard precies nadat ik had besloten niet te bestellen deze ronde)

Deze MOET ze dus ook. O+ O+

Mijn geld...... :'(
pi_85826403
Miss Sly, gave schoentjes! Heb je die? Of van welk merk zijn ze, want ik vind ze misschien voor Iris ook wel heel gaaf!
Fake it till you make it...
  Moderator zondag 29 augustus 2010 @ 10:45:38 #84
5428 crew  miss_sly
pi_85826461
Gaaf jasje Sorbootje O+ Ik zoek nog een jas voor Senna!

Nijna, ze zijn van Falcotto en ik heb ze afgelopen week gekocht voor Senna. Ik twijfel alleen bij nader inzien of ze van de collectie van dit jaar zijn, omdat er korting op zat. Ze zei dat dat was ondat het het laatste paar was, maar dat zou wel heel snel zijn met de nieuwe collectie. Maakt mij niet uit hoor, dat het een oudere collectie is, maar dus geen idee of je ze nog ergens kunt krijgen dan.
Ik vind ze ook zo leuk, stoer en toch meisjesachtig en lekker stevig. schaap heeft ze trouwens uitgezocht ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_85829182
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:33 schreef Sorbootje het volgende:
Ok, ik had toch hét jasje voor Isabeau gevonden? Nu heb ik nóg een keer hét jasje voor Isabeau gevonden. :') Nieuw op de DPAM site (en uiteraard precies nadat ik had besloten niet te bestellen deze ronde)

[ afbeelding ]
Deze MOET ze dus ook. O+ O+

Mijn geld...... :'(
oooh wat een geweldig leuk jasje O+ O+

ik heb last van jasjesvrees geloof ik ;( ik ben bang dat als ik nu koop dat ik dan over een paar weken ineens heel veel anders leuks zie en anderzijds ben ik bang dat als ik wacht tot eind oktober als ze de herfstjasjes en t winterjasje van vorig jaar niet meer past, dat ik dan misgrijp qua maat. :')
Dilemma dilemma...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 29 augustus 2010 @ 15:04:27 #86
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85833381
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:51 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oooh wat een geweldig leuk jasje O+ O+

ik heb last van jasjesvrees geloof ik ;( ik ben bang dat als ik nu koop dat ik dan over een paar weken ineens heel veel anders leuks zie en anderzijds ben ik bang dat als ik wacht tot eind oktober als ze de herfstjasjes en t winterjasje van vorig jaar niet meer past, dat ik dan misgrijp qua maat. :')
Dilemma dilemma...
Ja dat had 'k vorig jaar & toen greep ik inderdaad mis. En toen had ik net 2 leuke jasjes & vervolgens midden in december (hoe raar) kregen ze nieuwe jasjes collectie bij de Zara en toen had ze er 4.

Nu is 't nog geen september en heeft ze er 3 + apart herfstjasje. :')
Zullen 'r misschien nog 1/2 bij komen.
Vooral bij een kleuter in groep 1/2 moet 't zovaak gewassen worden dat 'k er aan twee niet genoeg heb.
pi_85844744
Oh Sorbo, wat een super tof jasje!!

Heeft iemand eigenlijk een lijstje met leuke webshops? Misschien ook leuk voor in de OP?
Graeme is net over naar maat 80, en ik kwam er net achter dat alle kleding in die maat kleding is die we hebben gekregen, en allemaal is het net niet mijn smaak... wel lekker praktisch allemaal hoor, maar ik wil dus wat leuke nieuwe dingen voor hem kopen, maar heb niet zoveel energie om de stad in te gaan en te gaan shoppen. En verder dan kleertjes.com kom ik zelf eigelijk niet :@
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85844904
Die was er wel Tessie. Ik zal effe zoeken. Denk dat ie er is afgevallen... Dat is een ander topic

De leukste (kinder)webwinkels 2
pi_85846476
Ahh super, thanx! *O*
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85847299
Hier hebben ze best wel toffe aanbiedingen momenteel:
http://www.gaabenzoo.nl/webshop/
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:06:56 #91
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_85851798
Sacrecoeur, meen je dat nou?!? Zoveel jasjes nodig? Als ik geld eevoor had kregen onze dames best een jas erbij nog maar zoveel winterjassen...
Ik was ze ook niet bij elke vlek, hooguit 3 keer per winter ofzo, ben bang dat ze anders dun worden. (al heb je dat probleem natuurlijk weer niet bij 4 jassen. ;))

Sorbo, die is gaaf!
Ik hen met Luuke roze laarzen gekocht. Ze vond het haar roze muiltjes. <3
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_85851907
Lol 5 jassen lijkt me ook overdreven hoor :D Ik wil er altijd wel minimaal 2. Als er 1 de was in moet is er tenminste nog wel een andere.
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:10:45 #93
298315 SacreCoeur
pi_85852045
Nodig is een groot woord, ik wil 't ook gewoon :P
Maar ik was ze wel vaak hoor.
Ik zie soms weleens kindjes met van die smoezelige jasjes, ik hou daar niet zo van.
Waar 't licht roze soms bruinig is ofzo :')
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:14:52 #94
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_85852353
Ik koop voor de winter dan ook geen besmettelijke jassen. (luuk heeft 1 zomerjas. Maar daar was ik me een ongeluk aan, wit met stippen is die. En altijd vies.)
Bij jassen maak ik me daar niet zo druk om, ze spelen er nou eenmaal in.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_85852423
ik zie mezelf er wel voor aan om donkergekleurde jasjes te kopen alleen maar zodat k ze niet bij iedere vlek hoef te wassen :') :D
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook niet zo van vieze jasjes hou, het hoort er heus ook een beetje bij en ik ga niet ieder weekend t jasje staan wassen maar dan kies ik liever voor een handigere kleur denk k.

Luuke en haar muiltjes O+ O+ geweldig :D

Ik heb de rokjes ineens ontdekt voor Amélie :D
ik vond ze niet zo leuk staan maar nu ze staat en rond stapt langs randjes enzo staat het eigenlijk wel heel poepig. En het is maillotjes-weer dus t kon best met een witte maillot.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85852484
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:14 schreef Lishe het volgende:
Ik koop voor de winter dan ook geen besmettelijke jassen. (luuk heeft 1 zomerjas. Maar daar was ik me een ongeluk aan, wit met stippen is die. En altijd vies.)
Bij jassen maak ik me daar niet zo druk om, ze spelen er nou eenmaal in.
Ja dat dus, ik wil me niet druk hoeven maken om vlekken dus dan maar geen witte winterjas :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:19:17 #97
298315 SacreCoeur
pi_85852596
Ja inderdaad met dit weer kan 't.
Wat een pokke weer, ik twijfel nu al voor morgen qua kleding voor Isa.
Lange broek sowieso maar t-shirtje of lange mouwen?
Of bolero vestje erover.

Ik maak me altijd druk om vlekjes, wel minder als in 't begin.
Maar 'k heb het nog wel een beetje.
pi_85852933
Ik vind dit stom weer qua kleding. Ik zou gaan voor iets wat makkelijk warmer of kouder te maken is. Iets met een vestje ofzo denk ik lijkt me het handigst.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85853063
Ik vind deze jas wel leuk voor Lotte, wel zonder de bontkraag die er af schijnt te kunnen

Zag ze van de week bij een winkel hier in Emmen in meerdere kleuren, dinsdag maar even kijken met mevrouw of ze het wat vind en welke maat ze zou hebben en of hij goed valt. Zou het wel fijn vinden als hij iets langer valt i.v.m het op de fiets zitten.
Jasje is overigens van Name it, daar heeft ze nu ook een jas van die officieel winterjas is denk ik, maar hij is meer een zomer/herfst jas. Ze past hem overigens nog prima (maat 92), maar vind hem dan toch wat dun voor de echte winter.
pi_85853135
En dit weer is inderdaad bagger. Lotte droeg al een hele tijd geen rompers meer, maar heeft er nu toch echt wel weer eentje aan, elke keer die koude buik vind ik ook niets (en ze past ze nog gewoon, dat scheelt ook).
Vandaag had ze lange mouwen aan, nu ook want ze slaapt al in het shirtje voor morgen (iets met pyama drama)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')