met 2 k'squote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:38 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ik vind het ook veel geld. Maar als je gewend bent alles nieuw te kopen, dan valt het misschien wel mee.
Ik heb trouwens dat kleine paket zonder rose bloesje en zonder overslagjurkjeen dat grote (vage) pakket binnen
.
Ik weet even niet hoe je pak(k)et schrijft, maar dat mag de pret niet drukken.
oooh wat een geweldig leuk jasjequote:Op zondag 29 augustus 2010 10:33 schreef Sorbootje het volgende:
Ok, ik had toch hét jasje voor Isabeau gevonden? Nu heb ik nóg een keer hét jasje voor Isabeau gevonden.Nieuw op de DPAM site (en uiteraard precies nadat ik had besloten niet te bestellen deze ronde)
[ afbeelding ]
Deze MOET ze dus ook.![]()
![]()
Mijn geld......
Ja dat had 'k vorig jaar & toen greep ik inderdaad mis. En toen had ik net 2 leuke jasjes & vervolgens midden in december (hoe raar) kregen ze nieuwe jasjes collectie bij de Zara en toen had ze er 4.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oooh wat een geweldig leuk jasje![]()
![]()
ik heb last van jasjesvrees geloof ikik ben bang dat als ik nu koop dat ik dan over een paar weken ineens heel veel anders leuks zie en anderzijds ben ik bang dat als ik wacht tot eind oktober als ze de herfstjasjes en t winterjasje van vorig jaar niet meer past, dat ik dan misgrijp qua maat.
Dilemma dilemma...
Ja dat dus, ik wil me niet druk hoeven maken om vlekken dus dan maar geen witte winterjasquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:14 schreef Lishe het volgende:
Ik koop voor de winter dan ook geen besmettelijke jassen. (luuk heeft 1 zomerjas. Maar daar was ik me een ongeluk aan, wit met stippen is die. En altijd vies.)
Bij jassen maak ik me daar niet zo druk om, ze spelen er nou eenmaal in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |