abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85882823
Als je er een vestje over doet zie je helemaal niks meer van het mouwtje, toch?
Lotte!
Noah!
pi_85882842
Wat een leuk tuniekje Miss_sly O+ ik zou er juist wel een romper met (strakke) mouwen onder doen, want met een jasje of vestje zie je de mouwtjes helemaal niet meer. En dan in dezelfde kleur een legging idd.

Bij de H&M hebben ze leggings in jeanskleur (zodat het net een skinny broekje lijkt), is ook leuk voor hieronder :Y

Vandaag even binnen geweest bij Mexx. Daar hebben ze superleuk spul zeg _O_ maar wel heel slecht voor je bankrekening.
pi_85883290
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:57 schreef ymme het volgende:
Ik ben op zoek naar een winterjas voor een jongen in maat 80. (Mart heeft nu 74, dus denk met de winter wel 80).
Niet te duur (lees 70 euro). En heel stoer!

Iemand een leuke website waar dit te verkrijgen is.
Zo ongeveer op elke website. Ik vind dat Pointer altijd hele gave stoere kleding heeft voor jongens. Kijk eens op kleertjes.com bijvoorbeeld.
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:43:14 #154
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85883429
Ik heb vandaag nog even wat van de z8 site afgeplukt. Laatste aanbiedingsdingen.
Volgens mij wordt het morgen al bezorgd!
pi_85883531
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben op zoek naar een jasje voor nu voor Floris..
Das t enige dat ik niet heb: een jasje maat 62...

Noppies valt klein he?
(althans de dingen die ik ervan heb..geen idee of dat met alles is??)
Op Marktplaats staan stapels leuke jasjes.

Deze vind ik wel leuk (slechts 15 euro incl. verzenden):
http://link.marktplaats.nl/373395751
pi_85884371
Die Allstarregenlaars is van de Welkoop. Althans zo vertelde een klant me vandaag, zeer mooie laars. :Y

Ik verkoop als basic shirtjes bijna alleen maar de lycrashirtjes van NoNo.
Deze zijn zo mooi smal en lang (zeker ook de mouwen) dat blote ruggen/rompers niet meer voorkomen. Kost wat (vanaf 19,95) maar dan heb je ook wat. En kleurvast.

Vingino heeft goede jongensjassen dit jaar. Prijs voor kleine maten weet ik niet. Vanaf 92 is de goedkoopste 79,95 volgens mij.

Ik had bijna alleen zwarte kleding voor mijn kinderen vroeger. In combi met drukbedrukte Oililyshirts.
Geen vlek op te vinden. :D
pi_85884541
oh die is zeker leuk! ook qua kleur, voor de zomer te donker, maar voor nu wel leuk.
weet je toevallig hoe pointer valt? :)

toch de moeite waard op marktplaats te kijken :) ben ik normaal nooit zo van eigenlijk :@
  Moderator maandag 30 augustus 2010 @ 20:14:24 #158
5428 crew  miss_sly
pi_85884577
Klopt wel dat een iets erover het mouwtje juist niet laat zien. Maar van de andere kant: het kan die dag dus ook gewoon nog heel erg warm zijn, of echt koud. We zitten in Nederland, immers :P Het is voornamelijk binnen en druk, dus nogal snel warm. Vandaar ook voorkeur voor iets erover, da tis gemakkelijker uit te doen :)

Die jeans legging klinkt wel goed octo! Hadden ze die ook in kleinere maatjes, zoals 74 of alleen in de grotere maten? Heb ze neit gezien gisteren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_85884912
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh die is zeker leuk! ook qua kleur, voor de zomer te donker, maar voor nu wel leuk.
weet je toevallig hoe pointer valt? :)

toch de moeite waard op marktplaats te kijken :) ben ik normaal nooit zo van eigenlijk :@
Pointer valt redelijk ruim vind ik. De shirts mt. 62 zitten nog ruim bij Daan terwijl bijv. Hema en Mexx al wel in 68 zit om van Noppies maar niet te spreken.

Als je een beetje speurt, kan Marktplaats hele leuke deals opleveren :Y

Deze vind ik ook gaaf van Kleertjes.com nu met 50% korting
http://www.kleertjes.com/index.php?page=detail&af[t]=3&af[g]=1,2&af[mt]=3&af[p]=1500,2000&fs[g]=0&fs[mt]=0&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=0&fs[p]=1&id=56678&maat=3

Ohhh... op www.kleertjes.com staan veel leuke jasjes onder de 20 euro voor nazomer/herfst. Kies voor Jongens/Maat 62/Jassen/Prijs 15-20 euro en dan krijg je een paar erg leuke jasjes :Y
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:35:57 #160
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85885350
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:08 schreef -sabine- het volgende:

Ik had bijna alleen zwarte kleding voor mijn kinderen vroeger. In combi met drukbedrukte Oililyshirts.
Geen vlek op te vinden. :D
Ja ik dus ook, of grijs. En paar dingetjes wit & dat dan van een vrij goed merk zodat 't niet verfromfraaid de was uitkomt als 'k het een beetje heet was.

Zwart & psychedelische prints. *O* :9~ :9 O+
pi_85885779

De jas die ik even snel had geklikt omdat die zo goedkoop was :+
Dankjewel Meimeltje! (toch? :D :@ )
Je kan wel merken dat die eerst 90 euro was.
Hele nette afwerking en voering en mooie regencapuchon die je ook weer in de voering kan stoppen *O*
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:56:09 #162
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85886131
Staat haar goed Pvoesss. O+

En dat truitje voor Senna vind ik ook superschattig. ben benieuwd hoe het haar staat Miss. Maar dan volgn vast nog wel foto's hè. :Y .
pi_85886335
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:14 schreef miss_sly het volgende:
Klopt wel dat een iets erover het mouwtje juist niet laat zien. Maar van de andere kant: het kan die dag dus ook gewoon nog heel erg warm zijn, of echt koud. We zitten in Nederland, immers :P Het is voornamelijk binnen en druk, dus nogal snel warm. Vandaar ook voorkeur voor iets erover, da tis gemakkelijker uit te doen :)

Die jeans legging klinkt wel goed octo! Hadden ze die ook in kleinere maatjes, zoals 74 of alleen in de grotere maten? Heb ze neit gezien gisteren.
Ik heb er een voor Hannah in maat 74, maar ik zie hem ook niet online staan. Misschien was het dan van de zomercollectie ofzo.
pi_85886532
Leuk tuniekje Miss :Y
En Pvoess dat staat haar leuk zeg! O+

Misschien een tip voor mensen met meisjes die wel bij de wibra durven te komen ;)
ze hebben schattige kleertjes in de aanbieding, hier op pagina 5. Ik vond het er wel lief uitzien, heb het niet in t echt gezien though...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85886738
isadisa.de

Leuke Duitse site met veel printjes.
Volgende zomer komt er veel in joggingstof, dan niet de kampinglook, maar beetje poepdesjiek.
Nieuw merk dan: RoyalLoungeJunky

Als ik jullie portemonnee aanslagen lees, ben ik iedere keer weer blij dat ik aan de andere kant van de kassa sta.
Ook al hebben we voornamelijk duur spul, soms schrik ik ook van het totaalbedrag voor een klant. Nog maar een keertje natellen dan. :D

Ik krijg zondag een puppy, ook nog zon dure hobby. Tenminste als je het zoals ik doe. :@
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:15:39 #166
298315 SacreCoeur
pi_85886905
Dat is een site speciaal voor mij gemaakt zie ik. O+ :9~
Dan maar een aanslag op m'n rekening, never niet nooit dat ik daar niets ga kopen :D
pi_85886913
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:06 schreef huuphuup het volgende:
Leuk tuniekje Miss :Y
En Pvoess dat staat haar leuk zeg! O+

Misschien een tip voor mensen met meisjes die wel bij de wibra durven te komen ;)
ze hebben schattige kleertjes in de aanbieding, hier op pagina 5. Ik vond het er wel lief uitzien, heb het niet in t echt gezien though...
En die regenkleding dan?
Dan gaat het maar één seizoen mee. Dat mag dan ook.

Kben weer snel weg, ik ben geen doelgroep, maar het leest en glundert zo heerlijk weg hier.
pi_85886928
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:06 schreef huuphuup het volgende:
En ook een geweldig nachthemd voor mijzelf met Minnie Mouse erop.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:17:29 #169
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85886989
Potverdikkie Huup, dat gaat maar tot maat 86. Daar is mijn dochter uit. Zo'n vestje met korte mouwen is wel heel leuk en ook handig. S heeft er heel lang één gedragen van de Wibra met hartjes. Groot succes was het ^O^ .
pi_85887366
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef -sabine- het volgende:

[..]

En die regenkleding dan?
Dan gaat het maar één seizoen mee. Dat mag dan ook.

Kben weer snel weg, ik ben geen doelgroep, maar het leest en glundert zo heerlijk weg hier.
haha ja voor dat geld maakt het niet uit als je volgend jaar nieuw moet kopen.
Ik ga die regenjas en die plu halen, B.'s kleine nichtje is helemaal into de disneyprinsessen, én ze is over een week of 3 jarig, mooi inslaan daar dus :D

Claudia :D
leuk voor de kraamweek :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85887773
Dames, iemand ergens een zwart shirt met lange mouwen in maat 80/86 gepot? Limobasics heeft ze nergens op voorraad. Ja rompers wel, maar ik wil een shirt....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85887795
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef Groofsken3 het volgende:
Potverdikkie Huup, dat gaat maar tot maat 86. Daar is mijn dochter uit. Zo'n vestje met korte mouwen is wel heel leuk en ook handig. S heeft er heel lang één gedragen van de Wibra met hartjes. Groot succes was het ^O^ .
Valt best groot hoor, mijn dochter heeft maat 92-98 en die past ook het Wibra setje maat 86 *O*
Het is ook een beetje elastisch dus rekt mee. Al kan ze het maar een of twee keer aan voor die paar euro ;)
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_85888564
Pvoesss, het staat haar goed hoor!! :D Enuhh graag gedaan ;) Vind het altijd wel leuk koopjes merkkleding te zoeken :P

Huup, ik durf wel bij de Wibra te komen hoor, ben vandaag wel 3 wibra's in geweest :D We waren eerst in Zeist, toen Ngein en als laatst in Utrecht. Ik moest gewoon elke keer de Wibra in op zoek naar de leren slofjes uit het foldertje :P Ze zaten erg goed bij Dyon, maar waren te klein geworden. Heb dus bij de laatste Wibra een grotere maat gevonden :D En nee we gingen niet alleen 3 plaatsten af voor de Wibra ;)
Heb er verder nog een Sesamstraatpyjama gekocht en reserve muts/ shawl/ handschoenen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Meimeltje op 30-08-2010 21:58:41 ]
pi_85888585
Mefke, hier?
pi_85888695
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef mefke79 het volgende:
Dames, iemand ergens een zwart shirt met lange mouwen in maat 80/86 gepot? Limobasics heeft ze nergens op voorraad. Ja rompers wel, maar ik wil een shirt....
Bij de Hema niet?
pi_85888845
haha Meimel, held :D ;)
ik ga altijd even snuffelen of er nog wat geinigs hangt. meestal niet maar soms hangt er ineens best wel veel leuks.

Mefke misschien bij littlelabel, die hebben geen zwarte shirts maar antraciet. 13.95
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85889068
Bodpa, *O* *O* Nooit aan gedacht dat die ook zwart hadden! Joepie!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85895554
Spam?

[ Bericht 99% gewijzigd door Lois op 31-08-2010 12:06:34 ]
pi_85899686
Uuuhh, ik sliep al blijkbaar ;-)...pfff hier nog een keertje:

http://www.retrokids.nl/n(...)ders_col._vespa.html

*O* :)
pi_85901264
Gisteren deze voor baby gekocht O+

Dat jasje voor Lotte ook gepast maar mevrouw houdt standvastig vast dat haar huidige jas haar jas is..hij stond haar wel erg leuk trouwens
  Moderator dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:39:35 #181
5428 crew  miss_sly
pi_85901499
Die is leuk mrien!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_85901814
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef mefke79 het volgende:
V&D, C&A en H&M hebben het ook wel. Wil voor Kim en Tyler ook weer een zwarte en een witte, handig om onder een tshirt te doen als het wat frisser is zoals nu.
pi_85901964
Claudia we willen wel foto's van de kraamweek met mickey-shirt he? ;) :P

SC hoe draagt Isa die kniekousjes dan? Ik wilde ze gewoon onder een broek doen, maar ze zijn wel erg leuk... Zonde om zo te verstoppen. Maar ja onder een rokje hebben ze dan toch koude bovenbenen of ben ik nou een beetje overbezorgd?
pi_85902046
Kiek nou! Als ik toch een meisje kreeg....

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85902101
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik heb een meisje maar die wil GEEN jurkjes aan :(
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_85902184
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh die zijn leuk O+
pi_85902194
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:03 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ik heb een meisje maar die wil GEEN jurkjes aan :(
Deze zijn er alleen in baby maatjes, helpt dat? :*
Maar lastig hoor, dat ze ook nog een eigen wil krijgen :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:10:43 #188
298315 SacreCoeur
pi_85902327
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:58 schreef Stiemie het volgende:
Claudia we willen wel foto's van de kraamweek met mickey-shirt he? ;) :P

SC hoe draagt Isa die kniekousjes dan? Ik wilde ze gewoon onder een broek doen, maar ze zijn wel erg leuk... Zonde om zo te verstoppen. Maar ja onder een rokje hebben ze dan toch koude bovenbenen of ben ik nou een beetje overbezorgd?
'k Doe ze alleen bij 'r aan als 't heel koud is.. rond december/januari.
En dan met een kinderpanty of als het onwijs koud is zelfs met een maillot & dan kniekousen erover.
Met een jurkje of rokje.
pi_85902344
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Deze zijn er alleen in baby maatjes, helpt dat? :*
Maar lastig hoor, dat ze ook nog een eigen wil krijgen :P
nou, ik wil eigenlijk geen baby meer -O- :P

Maar idd, zolang ze nog heeel klein zijn moet je er van profiteren!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_85902483
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Van die onderste stof heeft Wolf een lakentje!
Ik zou een meisje ook echt een meisje-meisje maken geloof ik, met vrijwel alleen maar jurkjes en rokjes.
Deze die je laat zien vind ik geweldig!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_85902644
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:10 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

'k Doe ze alleen bij 'r aan als 't heel koud is.. rond december/januari.
En dan met een kinderpanty of als het onwijs koud is zelfs met een maillot & dan kniekousen erover.
Met een jurkje of rokje.
Ah gewoon over een panty of maillot heen kan natuurlijk ook 8)7 Stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Al denk ik wel dat ik al mijn overtuigingskracht in moet zetten om mijn peuter te overtuigen om en een maillot en sokken aan te doen :')
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:29:00 #192
298315 SacreCoeur
pi_85902829
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:21 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ah gewoon over een panty of maillot heen kan natuurlijk ook 8)7 Stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Al denk ik wel dat ik al mijn overtuigingskracht in moet zetten om mijn peuter te overtuigen om en een maillot en sokken aan te doen :')
Haha!
Isa vind dat juist interessant staan. :')
Echt een frutsel koningin.

Ik ben ook al voor de winterlaarsjes geslaagd.
Die van de H&M zijn al binnen, vond 't heel stoer zwart modelletje voor erbij.
En ik wil die cowboy laarzen van Clic! nog halen.
Ze hadden ook knock offs bij Piet Kerkhof (ipv 120 waren die 60) maar de kleur was 't net niet.
Waren zilver.. lijkt mij iets té voor cowboy laarsjes?
pi_85902887
Wow hoeveel paar schoenen heeft Isa :o Linde heeft nu crocs, een paar schoenen en een paar regenlaarsjes :D
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:36:57 #194
298315 SacreCoeur
pi_85903065
Nou ze had veel maar ze is pas geleden naar maat 25 gegaan, echt stom ;(
Ze heeft nu èèn paar ballerina's, slippers, 2 paar gympen & laarsjes voor de winter.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:42:58 #195
298315 SacreCoeur
pi_85903252
Er waren hier toch Lelli Kelly liefhebbers?
O'moda heeft ze in de sale staan + je hebt daar nooit verzendkosten.
pi_85903727
Oeh die schoenen vind ik zo extreem lelijk! :o

Nou, die nieuwe jas van Isabeau moet nog even wachten :( F*cking Nuon heeft meer dan 600 euro afgeschreven...kan onmogelijk kloppen, maar dat geld ben ik vorlopig nog wel even kwijt vrees ik :( )
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:01:51 #197
298315 SacreCoeur
pi_85903848
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:58 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh die schoenen vind ik zo extreem lelijk! :o

Nou, die nieuwe jas van Isabeau moet nog even wachten :( F*cking Nuon heeft meer dan 600 euro afgeschreven...kan onmogelijk kloppen, maar dat geld ben ik vorlopig nog wel even kwijt vrees ik :( )
Welk :D

Ik snap 't al :')
pi_85904086
oef sorbo :X

hopelijk wordt het snel rechtgezet. Dat zijn stomme tegenvallers.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85905033
Oh ik heb het gevonden, Red Rag laarsjes voor Dana..maar ze zijn alleen wel redelijk aan de prijs en eigenlijk vind ik dat op dee leeftijd nog een beetje overdreven :@
Maar ze zijn zo tof! O+
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:31:47 #200
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85919877
ik heb voor Evie nog een 2e wnterjasje gekocht; met een hele toffe muts erbij :)
sportief en kleurrijk...
(Noppies)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')