Zo ongeveer op elke website. Ik vind dat Pointer altijd hele gave stoere kleding heeft voor jongens. Kijk eens op kleertjes.com bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:57 schreef ymme het volgende:
Ik ben op zoek naar een winterjas voor een jongen in maat 80. (Mart heeft nu 74, dus denk met de winter wel 80).
Niet te duur (lees 70 euro). En heel stoer!
Iemand een leuke website waar dit te verkrijgen is.
Op Marktplaats staan stapels leuke jasjes.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben op zoek naar een jasje voor nu voor Floris..
Das t enige dat ik niet heb: een jasje maat 62...
Noppies valt klein he?
(althans de dingen die ik ervan heb..geen idee of dat met alles is??)
Pointer valt redelijk ruim vind ik. De shirts mt. 62 zitten nog ruim bij Daan terwijl bijv. Hema en Mexx al wel in 68 zit om van Noppies maar niet te spreken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh die is zeker leuk! ook qua kleur, voor de zomer te donker, maar voor nu wel leuk.
weet je toevallig hoe pointer valt?
toch de moeite waard op marktplaats te kijkenben ik normaal nooit zo van eigenlijk
Ja ik dus ook, of grijs. En paar dingetjes wit & dat dan van een vrij goed merk zodat 't niet verfromfraaid de was uitkomt als 'k het een beetje heet was.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:08 schreef -sabine- het volgende:
Ik had bijna alleen zwarte kleding voor mijn kinderen vroeger. In combi met drukbedrukte Oililyshirts.
Geen vlek op te vinden.
Ik heb er een voor Hannah in maat 74, maar ik zie hem ook niet online staan. Misschien was het dan van de zomercollectie ofzo.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:14 schreef miss_sly het volgende:
Klopt wel dat een iets erover het mouwtje juist niet laat zien. Maar van de andere kant: het kan die dag dus ook gewoon nog heel erg warm zijn, of echt koud. We zitten in Nederland, immersHet is voornamelijk binnen en druk, dus nogal snel warm. Vandaar ook voorkeur voor iets erover, da tis gemakkelijker uit te doen
Die jeans legging klinkt wel goed octo! Hadden ze die ook in kleinere maatjes, zoals 74 of alleen in de grotere maten? Heb ze neit gezien gisteren.
En die regenkleding dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:06 schreef huuphuup het volgende:
Leuk tuniekje Miss![]()
En Pvoess dat staat haar leuk zeg!
Misschien een tip voor mensen met meisjes die wel bij de wibra durven te komen![]()
ze hebben schattige kleertjes in de aanbieding, hier op pagina 5. Ik vond het er wel lief uitzien, heb het niet in t echt gezien though...
En ook een geweldig nachthemd voor mijzelf met Minnie Mouse erop.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:06 schreef huuphuup het volgende:
Misschien een tip voor mensen met meisjes die wel bij de wibra durven te komen![]()
ze hebben schattige kleertjes in de aanbieding, hier op pagina 5. Ik vond het er wel lief uitzien, heb het niet in t echt gezien though...
haha ja voor dat geld maakt het niet uit als je volgend jaar nieuw moet kopen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En die regenkleding dan?
Dan gaat het maar één seizoen mee. Dat mag dan ook.
Kben weer snel weg, ik ben geen doelgroep, maar het leest en glundert zo heerlijk weg hier.
Valt best groot hoor, mijn dochter heeft maat 92-98 en die past ook het Wibra setje maat 86quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef Groofsken3 het volgende:
Potverdikkie Huup, dat gaat maar tot maat 86. Daar is mijn dochter uit. Zo'n vestje met korte mouwen is wel heel leuk en ook handig. S heeft er heel lang één gedragen van de Wibra met hartjes. Groot succes was het.
Bij de Hema niet?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef mefke79 het volgende:
Dames, iemand ergens een zwart shirt met lange mouwen in maat 80/86 gepot? Limobasics heeft ze nergens op voorraad. Ja rompers wel, maar ik wil een shirt....
V&D, C&A en H&M hebben het ook wel. Wil voor Kim en Tyler ook weer een zwarte en een witte, handig om onder een tshirt te doen als het wat frisser is zoals nu.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef mefke79 het volgende:
Dames, iemand ergens een zwart shirt met lange mouwen in maat 80/86 gepot? Limobasics heeft ze nergens op voorraad. Ja rompers wel, maar ik wil een shirt....
Ik heb een meisje maar die wil GEEN jurkjes aanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kiek nou! Als ik toch een meisje kreeg....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh die zijn leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn er alleen in baby maatjes, helpt dat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:03 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb een meisje maar die wil GEEN jurkjes aan
'k Doe ze alleen bij 'r aan als 't heel koud is.. rond december/januari.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:58 schreef Stiemie het volgende:
Claudia we willen wel foto's van de kraamweek met mickey-shirt he?![]()
![]()
SC hoe draagt Isa die kniekousjes dan? Ik wilde ze gewoon onder een broek doen, maar ze zijn wel erg leuk... Zonde om zo te verstoppen. Maar ja onder een rokje hebben ze dan toch koude bovenbenen of ben ik nou een beetje overbezorgd?
nou, ik wil eigenlijk geen baby meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Deze zijn er alleen in baby maatjes, helpt dat?![]()
Maar lastig hoor, dat ze ook nog een eigen wil krijgen
Van die onderste stof heeft Wolf een lakentje!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah gewoon over een panty of maillot heen kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
'k Doe ze alleen bij 'r aan als 't heel koud is.. rond december/januari.
En dan met een kinderpanty of als het onwijs koud is zelfs met een maillot & dan kniekousen erover.
Met een jurkje of rokje.
Haha!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ah gewoon over een panty of maillot heen kan natuurlijk ookStom dat ik daar niet aan gedacht heb. Al denk ik wel dat ik al mijn overtuigingskracht in moet zetten om mijn peuter te overtuigen om en een maillot en sokken aan te doen
Welkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:58 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh die schoenen vind ik zo extreem lelijk!![]()
Nou, die nieuwe jas van Isabeau moet nog even wachtenF*cking Nuon heeft meer dan 600 euro afgeschreven...kan onmogelijk kloppen, maar dat geld ben ik vorlopig nog wel even kwijt vrees ik
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |