abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85731740
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq
Be2
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek

De ervaringsdeskundigen:

Voorgaande delen:

Datingsite-ervaringen #25: Nu VIP's!
Datingsite-ervaringen #24: Nu mét verbindingsstreepje!
Datingsite ervaringen #23: Blijven klagen!
Datingsite ervaringen #22: Waar we gauw op bezet gaan
Datingsite ervaringen #21: zonder tijdslimiet
datingsite ervaring 20: met grof geschut schieten
Datingsite evaringen 19: waar pageviews alles zeggen
Datingsite ervaringen 18: Vrouwen willen lange berichtjes
Datingsite ervaringen 17: Waarin de tieten je knockout slaan
Datingsite ervaringen 16: Komt er een meet aan?
Datingsite ervaringen 15: waar men niet aan kinderen toe is
Datingsite ervaringen 14: waar nepprofielen voor watjes zijn
Datingsite ervaringen #13: Real life vs. online situaties
Datingsite ervaringen #12: Waar men geen Engelse vrouwen wil
Datingsite ervaringen 11: Godvedr, lapo
Datingsite ervaringen 10: Waar thuiswonende dertigers niet w
Datingsite ervaringen 9: Waar werk en liefde niet samen gaan
Datingsite ervaringen #8: Waar op uw spelling wordt gelet
Datingsite ervaringen # 7: Met fotocheats en mormels
Datingsite ervaringen # 6: Stilzitten en mooi wezen
Datingsite ervaringen #5: Battledates tussen fokkers
Datingsite ervaringen #4: Waar WoW een killer is
Datingsite ervaringen #3: Waar men geestelijk gehandicapt is
Datingsite ervaringen #2 Waar mannen kansloos zijn,
Datingsite ervaringen

OP met dank aan GlenSpey
Laatst bijgewerkt op zaterdag 7 augustus 2010 door Lolaatje
Deze OP kan je hier vinden.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:59:11 #2
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_85731836
LilDutchPrincess, op het ontvolkte platteland tegen de Duitse grens aan heb je nu eenmaal weinig keuze.. ;)

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat zou voor mij niet werken hoor.. open je een keer een kuttopique krijg je gelijk met de deegroller :'(.
Tell me about it. Ik mag zelfs niet eens meer in bepaalde topic series posten ;)
Overal verstand van.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:00:22 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85731881
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:59 schreef macondo het volgende:
LilDutchPrincess, op het ontvolkte platteland tegen de Duitse grens aan heb je nu eenmaal weinig keuze.. ;)
is er geen deutsche datignsite voor dat soort mensen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_85731942
quote:
8)7
pi_85732164
quote:

Waar woont ze dan? :7
For great justice!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:09:46 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85732236
Q ziet weer een potentieeltje!!! :D
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_85732449
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:09 schreef Maanvis het volgende:
O-)
For great justice!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:15:40 #8
57047 macondo
pi_85732468
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:08 schreef Q. het volgende:

[..]

Waar woont ze dan? :7
Ergens tussen Kerkrade en Delfzijl... aan de grens. Moeten toch genoeg leuke Helmut's en Fritzen rondlopen?

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:09 schreef Maanvis het volgende:
Ah nee joh, Q is meer van kijken-niet-kopen ;)
Overal verstand van.
pi_85732904
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:15 schreef macondo het volgende:

[..]

Ergens tussen Kerkrade en Delfzijl... aan de grens. Moeten toch genoeg leuke Helmut's en Fritzen rondlopen?
Mij te ver weg. 8-)

quote:
[..]

Ah nee joh, Q is meer van kijken-niet-kopen ;)

Mwa, ik koop graag hoor. :Y).
For great justice!
pi_85733365
Jemig wat gaat dat snel, 36 alweer. c_/

Morgenavond weer in real life RP! :') *O*
pi_85733701
Hey kennen jullie plentyoffish trouwens? Vooral veel buitenlanders maar op zich weer een hengel om uit te gooien. *O*

http://www.plentyoffish.com
pi_85734068
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:46 schreef Natalie78 het volgende:
Hey kennen jullie plentyoffish trouwens? Vooral veel buitenlanders maar op zich weer een hengel om uit te gooien. *O*

http://www.plentyoffish.com
heb jij inmiddels niet een heel sleepnet uitliggen? :7
For great justice!
pi_85734197
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:55 schreef Q. het volgende:

[..]

heb jij inmiddels niet een heel sleepnet uitliggen? :7
Haha. Yup. ^O^ Als je iets doet, moet je het gelijk goed doen, vind ik.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:28:06 #14
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_85735166
Gisterenavond voor het eerst een "echt" berichtje van een vrouw gekregen. Een echt geschreven berichtje. Ze had gewoon echt de moeite genomen om een berichtje te schrijven. O+

edit. Dit is op RP overigens.

[ Bericht 7% gewijzigd door Krullehoofd op 26-08-2010 16:49:28 ]
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_85735722
In de korte tijd dat ik actief was op OKC zag ik één iemand die mij aansprak, maar de hele gang van zaken was nogal apart...
Ik had een bericht gestuurd en kreeg al snel een reactie en ze vroeg mij ook om mijn msnadres, dat gegeven en vervolgens gebeurde er niets... Word ik een weer later ineens toegevoegd op msn, stuur ik een simpel berichtje met 'Hey' en ze gaat gelijk weer offline 8)7

weer anderhalve week later (gisterenavond) komt ze weer online en bleef online ( :+ ), dus toch maar een laatste poging gedaan... wat volgde was een lang en humoristisch 'gesprek' en nu kan ze niet wachten om af te spreken....

Zucht... vrouwen...
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_85736237
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:43 schreef Arnax het volgende:
In de korte tijd dat ik actief was op OKC zag ik één iemand die mij aansprak, maar de hele gang van zaken was nogal apart...
Ik had een bericht gestuurd en kreeg al snel een reactie en ze vroeg mij ook om mijn msnadres, dat gegeven en vervolgens gebeurde er niets... Word ik een weer later ineens toegevoegd op msn, stuur ik een simpel berichtje met 'Hey' en ze gaat gelijk weer offline 8)7

weer anderhalve week later (gisterenavond) komt ze weer online en bleef online ( :+ ), dus toch maar een laatste poging gedaan... wat volgde was een lang en humoristisch 'gesprek' en nu kan ze niet wachten om af te spreken....

Zucht... vrouwen...
Wispelturige tuthola's zijn het.

Maar wat vond jij? WIl je afspreken met haar?
"The problem with common sense is that most people are morons."
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:59:47 #17
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_85736347
Ga je naar dat singlesfeest Nathalie? Al eerder geweest? Is het wat?
Prrrrr
pi_85736468
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:59 schreef mspoez het volgende:
Ga je naar dat singlesfeest Nathalie? Al eerder geweest? Is het wat?
Oh nee hoor, ik ga gewoon uit, in het echt' relatieplanetten. :P Hoewel waarschijnlijk ook naar iets met het thema verleiding. Zo'n singlesfeest...ben wel benieuwd. Iemand hier geweest?
pi_85736536
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:57 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Wispelturige tuthola's zijn het.

Maar wat vond jij? WIl je afspreken met haar?
Dat is dus ook de twijfel... de hele gang van zaken was nogal apart... maar het gesprek op zich was erg leuk :)

Alleen kom ik er nu achter dat ik een soort van 'datingsangst' heb :')
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_85736646
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:04 schreef Arnax het volgende:

[..]

Dat is dus ook de twijfel... de hele gang van zaken was nogal apart... maar het gesprek op zich was erg leuk :)

Alleen kom ik er nu achter dat ik een soort van 'datingsangst' heb :')
Waar ben je angstig voor?
pi_85736720
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:07 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Waar ben je angstig voor?
Bang dat het allemaal toch tegenvalt (en hoe ik dan zo snel mogelijk een eind aan die date maak :') )
pi_85736788
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:58 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Haha. Yup. ^O^ Als je iets doet, moet je het gelijk goed doen, vind ik.
Daar heb je helemaal gelijk in. :7
For great justice!
pi_85736799
Eergisteren mijn eerste date via Paiq gehad. Was redelijk gezellig maar verder geen klik. Gelijk maar besloten het hierbij te houden. Had zelf niet echt het gevoel dat er wel iets later kon ontstaan.

Hoe snel geven jullie iets nog een kans? Bij mij is het toch vrij snel duidelijk. Niet dat ik gelijk verliefd moet zijn, maar er moet toch wel iets van een klik zijn.
pi_85737709
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:09 schreef Arnax het volgende:

[..]

Bang dat het allemaal toch tegenvalt (en hoe ik dan zo snel mogelijk een eind aan die date maak :') )
Die kans bestaat altijd natuurlijk. Maar wat dan nog? In het ergste geval durf je het niet te af te kappen en zit je de date uit. Hoogstens jammer van je tijd. En dan heb je nog eens een verhaal te vertellen over een ellendige date :P

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:11 schreef Goldmund het volgende:
Hoe snel geven jullie iets nog een kans? Bij mij is het toch vrij snel duidelijk. Niet dat ik gelijk verliefd moet zijn, maar er moet toch wel iets van een klik zijn.
Er moet zeker een klik zijn, vind ik. En als er echt geen chemie is dan houdt het voor mij sowieso op.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:42:20 #25
97868 Krullehoofd
pi_85737799
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:02 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Oh nee hoor, ik ga gewoon uit, in het echt' relatieplanetten. :P Hoewel waarschijnlijk ook naar iets met het thema verleiding. Zo'n singlesfeest...ben wel benieuwd. Iemand hier geweest?
Nee, en niet van plan om er heen te gaan ook. :7
pi_85737854
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:09 schreef Arnax het volgende:

[..]

Vraag je je broer toch ff om je te komen redden? :P

Of gewoon zeggen, dit wordt em niet dus laten we er een einde aan maken. Sowieso een tip: hou je dates kort :P Niet eerst gaan eten en dan nog wat drinken en dan nog gaan poolen. :P Kan beter een keer opnieuw afspreken dan vastzitten uit beleefdheid.
pi_85737986
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:11 schreef Goldmund het volgende:
Eergisteren mijn eerste date via Paiq gehad. Was redelijk gezellig maar verder geen klik. Gelijk maar besloten het hierbij te houden. Had zelf niet echt het gevoel dat er wel iets later kon ontstaan.

Je merkt het wel heel snel als iets geen kans heeft. Zeker als je wat meer ervaring in dat soort dingen krijgt.
For great justice!
pi_85738121
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:39 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Die kans bestaat altijd natuurlijk. Maar wat dan nog? In het ergste geval durf je het niet te af te kappen en zit je de date uit. Hoogstens jammer van je tijd. En dan heb je nog eens een verhaal te vertellen over een ellendige date :P
Daar zit ook wel weer wat in. Gelukkig betreft dit nog een normale date :) Iets met Salsa dansen geloof ik, maar ik heb op dat gebied de motoriek van Pinokkio :')

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Vraag je je broer toch ff om je te komen redden? :P

Of gewoon zeggen, dit wordt em niet dus laten we er een einde aan maken. Sowieso een tip: hou je dates kort :P Niet eerst gaan eten en dan nog wat drinken en dan nog gaan poolen. :P Kan beter een keer opnieuw afspreken dan vastzitten uit beleefdheid.
Eten is sowieso niet de bedoeling op een eerste date... Maar ik kan inderdaad altijd mijn broertje vragen om te helpen >:)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:58:17 #29
97868 Krullehoofd
pi_85738274
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:53 schreef Arnax het volgende:

[..]

Daar zit ook wel weer wat in. Gelukkig betreft dit nog een normale date :) Iets met Salsa dansen geloof ik, maar ik heb op dat gebied de motoriek van Pinokkio :')

Een normale date zegt ie. :') Gast, dat wordt gelijk lekker voelen en tegen die chick aan schuren. :D

:9
pi_85738487
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:58 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Een normale date zegt ie. :') Gast, dat wordt gelijk lekker voelen en tegen die chick aan schuren. :D

:9
Gezellig hoor in een zaal vol mensen en notabene in een discotheek die van een goede vriend is....
Sta ik zowel bij de date voor lul als ook bij mijn vrienden :')
pi_85738591
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:04 schreef Arnax het volgende:

[..]

Gezellig hoor in een zaal vol mensen en notabene in een discotheek die van een goede vriend is....
Sta ik zowel bij de date voor lul als ook bij mijn vrienden :')
Discotheek? Ik hoor eerder kinderkroeg? Iedereen onder de 18?
En hoezo neem je een date mee naar een plek waar al je vrienden zijn? :o
pi_85738640
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Discotheek? Ik hoor eerder kinderkroeg? Iedereen onder de 18?
En hoezo neem je een date mee naar een plek waar al je vrienden zijn? :o
Kinderdisco? :D juist niet ;)
En ik neem haar niet mee.... die Salsa avonden worden daar georganiseerd, dus ik heb weinig keuze ;)
pi_85738676
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:09 schreef Arnax het volgende:

[..]

En ik neem haar niet mee.... die Salsa avonden worden daar georganiseerd, dus ik heb weinig keuze ;)
Verzin iets anders! Niet echt ontspannen voor jou zo. :P
pi_85738772
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:10 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Verzin iets anders! Niet echt ontspannen voor jou zo. :P
Iets buiten doen is al snel geen optie met dit weer :') en in een kroeg zitten om wat te drinken vind ik ook een beetje afgezaagd... dus als je nog ideeën hebt.. ;)
pi_85738852
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:09 schreef Arnax het volgende:

[..]

Ik hoor alleen maar slechte verhalen :P vandaar.

Tjah als je perse wil salsa-en. Heeft Merlijn geen salsa avond meer dan? :)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:54:27 #36
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_85742474
Hopla :P
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_85743640
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:39 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

[..]

Er moet zeker een klik zijn, vind ik. En als er echt geen chemie is dan houdt het voor mij sowieso op.
Ervaring?
pi_85744355
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:21 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Ervaring?
Met een ellendige date? Ja, heb ooit één date meegemaakt die wel ellendig te noemen was :')
  donderdag 26 augustus 2010 @ 20:40:01 #39
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_85744446
Ik krijg ineens een mailtje van Badoo dat iemand mij een berichtje heeft gestuurd.. Terwijl ik niet eens op die site sta ingeschreven :')!
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_85744770
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:40 schreef Civilian het volgende:
Ik krijg ineens een mailtje van Badoo dat iemand mij een berichtje heeft gestuurd.. Terwijl ik niet eens op die site sta ingeschreven :')!
Ik laatst ook al. En vorige week nog een herinneringsmailtje. Heb nu ingesteld dat alle mailtjes van Badoo automatisch worden weggegooid, houd niet van spam.
pi_85745752
Ik heb ook het beruchte "most attractive" mailtje van OKCupid gekregen. Merk er nog niet heel veel van moet ik zeggen, behalve dan dat Natalie78 ineens bij mijn matches verschijnt ;)
pi_85745836
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:06 schreef Neelix het volgende:
Ik heb ook het beruchte "most attractive" mailtje van OKCupid gekregen. Merk er nog niet heel veel van moet ik zeggen, behalve dan dat Natalie78 ineens bij mijn matches verschijnt ;)
Even gelurkt om te kijken of jij dan ook bij mij voorkomt. Zou wel moeten dan! :P
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:41:56 #43
97868 Krullehoofd
pi_85750837
Stel het volgende. Je bent als man een free member op RP en je krijgt een berichtje van een vrouw die je eigenlijk best wel iets zou willen terugsturen. Wat doe je ?

A. Je stuurt een interesse berichtje in de hoop dat zij jou nog een berichtje stuurt met haar email adres.
B. Je wordt full member en stuurt haar gewoon een berichtje terug via RP.
C. Ik zou iets anders doen, namelijk .....
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:53:50 #44
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85751444
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:41 schreef Krullehoofd het volgende:
Stel het volgende. Je bent als man een free member op RP en je krijgt een berichtje van een vrouw die je eigenlijk best wel iets zou willen terugsturen. Wat doe je ?

A. Je stuurt een interesse berichtje in de hoop dat zij jou nog een berichtje stuurt met haar email adres.
C: Je stuurt mij een PM met het profielnummer van de vrouw die je wilt aanspreken en een kort berichtje incl. een methode om nog verder met haar in contact te komen, dan stuur ik haar dat berichtje wel :)..
Een gedicht over Maanvis
pi_85754279
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:02 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Ja. Met een paar vrienden. Vooral veel koppeltjes, vrouwen in groepjes die volledig met hun eigen groepje bezig waren en verder niet openstonden voor contact en hier en daar een totaal kansloos persoon (m/v). Het testosterongehalte is minder dan in een disco en het is best gezellig, maar contacten scoren ho maar...
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_85761081
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:41 schreef Krullehoofd het volgende:

B: voor 27 euro ben je full member en kan je een bericht terug sturen. Ik vind het een beetje Cheap ass om alles altijd maar gratis te willen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_85761553
Ik geloof niet dat OkCupid voor mij een succes is. er lijken niet heel veel matches voor mij te zijn en de matches zijn allemaal "Seeing Someone" (rot op dan ;)) of in de categorie "mwah, wel aardig".

Of, een andere taktiek die OkCupid nu probeert is matches van over de hele wereld, terwijl ik toch echt een voorkeur heb voor dichtbij.
pi_85761754
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:28 schreef Neelix het volgende:
Ik geloof niet dat OkCupid voor mij een succes is. er lijken niet heel veel matches voor mij te zijn en de matches zijn allemaal "Seeing Someone" (rot op dan ;)) of in de categorie "mwah, wel aardig".

Of, een andere taktiek die OkCupid nu probeert is matches van over de hele wereld, terwijl ik toch echt een voorkeur heb voor dichtbij.
Er zijn op OKC maar weinig inschrijvingen, itt RP waar echt iedereen lid van is. :7 Dan kom je, als je een beetje kieskeurig bent, al zo in het buitenland uit en daar zit ik niet op te wachten eigenlijk. :7
For great justice!
pi_85761763
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:03 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

B: voor 27 euro ben je full member en kan je een bericht terug sturen. Ik vind het een beetje Cheap ass om alles altijd maar gratis te willen.
27 euro voor een maandje is op zich best veel. Eigenlijk.
For great justice!
pi_85762436
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:35 schreef Q. het volgende:
27 euro voor een leven lang geluk is daarentegen helemaal geen geld.

je zult moeten investeren om resultaat te behalen. Althans dat is mijn mening
- Rudyard Kipling
pi_85763344
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:37 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Met een ellendige date? Ja, heb ooit één date meegemaakt die wel ellendig te noemen was :')
Vertel hoe ging dat?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:37:11 #52
57047 macondo
pi_85763362
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:00 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Dude, geluk is niet te koop - zelfs niet bij relatieplanet. Bovendien heb je voor geluk geen relatie nodig.

En "een leven lang" bij een relatie.. schroef je verwachtingen maar terug, om te beginnen naar een regenachtige zondagmiddag. :D
Overal verstand van.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:38:12 #53
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_85763382
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:00 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Jij werkt bij RelatiePlanet? :')
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:05:51 #54
97868 Krullehoofd
pi_85764137
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:03 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens. Ik vind het zelf enorm kansloos overkomen om een interesse berichtje te sturen en dan gaan zitten wachten op een berichtje terug met eventueel een email adres erin. Lekkere eerste indruk maak je dan. :')
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:14:55 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85764390
OEH vanavond is het singlesfeest van relatieplanet! :')
Een gedicht over Maanvis
pi_85764423
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:14 schreef Maanvis het volgende:
Ik zeg, Fok! meet! *O*
pi_85764445
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:14 schreef Maanvis het volgende:
Even denken... euh, nee. :7
For great justice!
pi_85764461
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:37 schreef macondo het volgende:
Dude, geluk is niet te koop - zelfs niet bij relatieplanet. Bovendien heb je voor geluk geen relatie nodig.
Ja maar je zit toch op relatieplanet om een relatie te zoeken. en niet voor de boeiende intelectuelle gesprekken die je daar kan voeren. Dus het lijkt me duidelijk dat als je een relatie wil je daar ook in moet investeren. Hopen dat iets zomaar komt aanwaaien werkt niet

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:37 schreef macondo het volgende:
En "een leven lang" bij een relatie.. schroef je verwachtingen maar terug, om te beginnen naar een regenachtige zondagmiddag. :D
een leven lang was meer om een mooi contrast aan te geven met deze uitspraak

quote:
want zoals altijd licht de waarheid ergens in het midden.
- Rudyard Kipling
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:17:20 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85764464
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:16 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Ik zeg, Fok! meet! *O*
da's iets te kort dag denk ik ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_85764480
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

da's iets te kort dag denk ik ;).
Dat werkt vaak het beste. :7
For great justice!
pi_85764503
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:18 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat werkt vaak het beste. :7
Precies. Geen tijd om na te denken maar gáán! :P
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:20:06 #62
97868 Krullehoofd
pi_85764549
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:18 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Precies. Geen tijd om na te denken maar gáán! :P
:')
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:29:04 #63
97868 Krullehoofd
pi_85764839
quote:

[..]

1 avondje kroeg ben je al meer kwijt. Alleen dan betaal je voor de drank om vrouwen te kunnen aanspreken.
pi_85765011
Een dating meet? Klinkt wel apart.
pi_85765415
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:37 schreef Lolaatje het volgende:
Als het over een ellendige date gaat... wat vinden jullie van stiltes tijdens dates? Ik word er ongemakkelijk van en ga dan maar over van alles en nog wat kletsen. Ik dacht dat iedereen dit wel had, maar de laatste tijd hoor ik dus mensen die "genieten van stiltes" tijdens eerste dates. Zijn hier ook mensen die genieten van stiltes, want ik begrijp het concept niet zo...
Ja, ik generaliseer.
pi_85765549
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef Northside het volgende:

[..]

Als het over een ellendige date gaat... wat vinden jullie van stiltes tijdens dates? Ik word er ongemakkelijk van en ga dan maar over van alles en nog wat kletsen. Ik dacht dat iedereen dit wel had, maar de laatste tijd hoor ik dus mensen die "genieten van stiltes" tijdens eerste dates. Zijn hier ook mensen die genieten van stiltes, want ik begrijp het concept niet zo...
Ik vind het lastig, ik heb ook wel de neiging om door te ratelen dan en me ongemakkelijk te voelen.
Aan de andere kant, als je een stilte hebt en je zit elkaar een beetje aan te staren en het voelt niet ongemakkelijk, dan heb je best een succesvolle date vind ik *;
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:53:41 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85765775
quote:

[..]

Mijn minst succesvolle dates zijn dates waarbij ik veel praatte ;). Dus ik probeer niet meer krampachtig het gesprek gaande te houden iig :D.
Een gedicht over Maanvis
pi_85765933
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Maanvis het volgende:
Mijn minst succesvolle dates zijn dates waarbij ik veel praatte ;). Dus ik probeer niet meer krampachtig het gesprek gaande te houden iig :D.
Ja, maar dan wat? Dan zit je wat ongemakkelijk om je heen te kijken of de ander aan te staren. Ik tenminste. Of moet ik het zo zien dat als de dame op date stil is, ze mij rustig op haar gemak wil bewonderen? :{
Ja, ik generaliseer.
pi_85767039
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:57 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja, maar dan wat? Dan zit je wat ongemakkelijk om je heen te kijken of de ander aan te staren. Ik tenminste. Of moet ik het zo zien dat als de dame op date stil is, ze mij rustig op haar gemak wil bewonderen? :{
Als je met bekenden omgaat wordt er toch ook niet constant gepraat?
Het is iets anders als het gaat over stiltes van 5 minuten of langer, dat kan wel ongemakkelijk zijn. Maar een moment dat er even niks gezegd wordt, hoeft echt niet altijd ongemakkelijk te zijn :)

Heel simpel voorbeeld:
Stel je zit ergens op een terrasje, je zit er net en hebt een kopje koffie of thee besteld. Ik vind het vrij onbeleefd om gewoon uitgebreid mijn thee naar binnen te werken als ik in gesprek ben met iemand. Toch wel fijn als er dan even een stilte valt waarin je niet je aandacht op je gesprekspartner hoeft te richten, maar gewoon even een fatsoenlijke slok van je drinken kunt pakken ;)

Een wel heel simpel voorbeeld, maar je snapt vast wel wat ik bedoel ;) Het is helemaal niet erg als je tijdens een date even een moment neemt om bijvoorbeeld je omgeving te bekijken of om even een normale slok van je drinken te kunnen nemen. Als je maar niet minutenlang zwijgend en schuifelend met je voeten gaat rondstaren :P
  Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:30:35 #70
9859 crew  Karina
Woman
pi_85767136
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:17 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

want zoals altijd licht de waarheid ergens in het midden.
Licht? Als met een lampje?

Ik vind het ook best veel geld. Maar ik ben dan ook niet meer echt heel fanatiek aan het zoeken momenteel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:42:41 #71
97868 Krullehoofd
pi_85767548
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:27 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Het is iets anders als het gaat over stiltes van 5 minuten of langer, dat kan wel ongemakkelijk zijn. Maar een moment dat er even niks gezegd wordt, hoeft echt niet altijd ongemakkelijk te zijn :)

Dat ben ik wel met je eens. Ik vind het ook altijd even een moment van bezinning. Tevens kan je natuurlijk al een hele hoop halen uit de non-verbale communicatie die dan op dat moment plaats vindt. De manier hoe die persoon dan kijkt, glimlacht ze naar je, of zit ze om zich heen te kijken op zoek naar iemand die ze interessanter vindt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Krullehoofd op 27-08-2010 12:48:30 ]
pi_85768042
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:42 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens. Ik vind het ook altijd even een moment van bezinning. Tevens kan je natuurlijk al een hele hoop halen uit de non-verbale communicatie die dan op dat moment plaats vindt. De manier hoe die persoon dan kijkt, glimlacht ze naar je, of zit ze om zich heen te kijken op zoek naar iemand die ze interessanter vindt.
:D Dat zou toch wel onder de noemer ongemakkelijke stilte vallen.
pi_85768281
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:27 schreef kieskleurig het volgende:

Heel simpel voorbeeld:
Stel je zit ergens op een terrasje, je zit er net en hebt een kopje koffie of thee besteld. Ik vind het vrij onbeleefd om gewoon uitgebreid mijn thee naar binnen te werken als ik in gesprek ben met iemand. Toch wel fijn als er dan even een stilte valt waarin je niet je aandacht op je gesprekspartner hoeft te richten, maar gewoon even een fatsoenlijke slok van je drinken kunt pakken ;)

Een wel heel simpel voorbeeld, maar je snapt vast wel wat ik bedoel ;) Het is helemaal niet erg als je tijdens een date even een moment neemt om bijvoorbeeld je omgeving te bekijken of om even een normale slok van je drinken te kunnen nemen. Als je maar niet minutenlang zwijgend en schuifelend met je voeten gaat rondstaren :P
Nou... jawel? Als ik met bekenden samen ben praten we ook constant. Een stilte langer dan een minuut komt niet vaak voor volgens mij. Je hebt elkaar toch veel te vragen/vertellen als je elkaar een tijd niet meer gezien hebt? Laat staan als je elkaar voor het eerst ziet.

En je voorbeeld doe ik ook anders. In zo'n geval stell ik een vraag en terwijl jij antwoord drink ik. En vice versa. Het is niet dat ik zo'n ontzettende kletskous ben (al wek ik deze indruk in deze post wel), ik ben nieuwsgierig en wil veel van de ander te weten komen. Daar is een date toch ook voor?

Overigens heb je kleine stiltes, grote stiltes, ongemakkelijke stiltes, etc. Maar om op een eerste date "samen te genieten van de stilte"?
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:07:24 #74
97868 Krullehoofd
pi_85768415
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:57 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ja, en tijd om op te staan en afscheid te nemen, haar in shock achterlatend. >:)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:12:05 #75
97868 Krullehoofd
pi_85768559
En wtf is In The Picture bij RP ?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:18:09 #76
57047 macondo
pi_85768771
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:57 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

"Hé, even kijken of ik in dit tijdschrift sta - ik sprak die journalist hierover voriger week."

- Joh, kijk jij meer even rustig of je er in staat, want daar aan de bar staat een jongen die ik al een hele tijd niet heb gesproken - ik ga daar even mee bijpraten!

"Huh! "!

En schaterend uitgelachen worden om mijn perplexe blik door mijn date, die er vlijmscherpe humor op na hield :D

(Veel gelachen, was succesvolle date)
Overal verstand van.
pi_85769712
Ik begin ook weer beetje moe te worden van relatiesites, net zoals LDP..

Ik ga wel lid worden van de schaakclub ofzo :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:51:05 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85770050
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:12 schreef Krullehoofd het volgende:
En wtf is In The Picture bij RP ?
je kunt je daarvoor opgeven als je echt wanhopig bent :).
Een gedicht over Maanvis
pi_85770139
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:18 schreef macondo het volgende:

[..]

"Hé, even kijken of ik in dit tijdschrift sta - ik sprak die journalist hierover voriger week."

- Joh, kijk jij meer even rustig of je er in staat, want daar aan de bar staat een jongen die ik al een hele tijd niet heb gesproken - ik ga daar even mee bijpraten!

"Huh! "!

En schaterend uitgelachen worden om mijn perplexe blik door mijn date, die er vlijmscherpe humor op na hield :D

(Veel gelachen, was succesvolle date)
:D _O-
pi_85770383
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:03 schreef Northside het volgende:

Overigens heb je kleine stiltes, grote stiltes, ongemakkelijke stiltes, etc. Maar om op een eerste date "samen te genieten van de stilte"?
Ik bedoel normale, korte stiltes van een seconde of 30 hooguit bijvoorbeeld.
Ik zou gek worden als er non-stop gepraat moet worden door de 1 of de ander denk ik :o
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:22:40 #81
97868 Krullehoofd
pi_85771254
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je kunt je daarvoor opgeven als je echt wanhopig bent :).
Ik heb wat euro's neergelegd om een maand lang te kunnen kijken wie er full member is en wie niet. :')
pi_85771875
quote:

[..]

Tot nu toe slechts op één date meegemaakt dat de andere totaal niet spraakzaam was. Vreselijk ongemakkelijk inderdaad. Dan ga ik dus een uur in een kwartier vol lullen, gewoon maar om geen stiltes te laten zijn. Het lag denk ik niet aan mij, hij was gewoon zo, nogal passief en afwachtend. Needless to say, is niks geworden.

Bij de andere dates vielen er geen lange stiltes gelukkig, genoeg om over te kletsen. Ik begrijp dat concept dus ook niet zo. :P
pi_85772174
quote:
Opzich niet zo'n gek idee toch?
pi_85772718
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:46 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Nee, maar om het nou meteen een datingsite te noemen :r
pi_85773114
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:46 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Nee, maar tis best apart om zoiets daten te noemen inderdaad. Alsof die beestjes een keus hebben...
pi_85773130
Maar hier gaat dus echt helemaal niemand naar het RP singlesfeest vanavond?
pi_85774470
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:10 schreef Natalie78 het volgende:
Jij?
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:52:49 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85774793
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:10 schreef Natalie78 het volgende:
haha ik wist niet dat je serieus was :D
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:57:36 #90
97868 Krullehoofd
pi_85774981
Ik weet nog dat een tijdje geleden in dit topic grote plannen werden gemaakt om er heen te gaan.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:04:33 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85775187
Volgens mij hebben ze niet genoeg kaartjes verkocht, net ook al reclame op de radio :D.

Iig word ik niet echt warm van de fotoos (wel van natalie78!)

Een gedicht over Maanvis
pi_85775249
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef Maanvis het volgende:
Nou, red haar van een belabberde avond en ga vanavond met haar uit. ^O^
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:07:52 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85775327
ENG!
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:11:50 #94
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85775454
Tja, daar sta je dan, met je roseetje.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:14:26 #95
97868 Krullehoofd
pi_85775526
Neuh, ik ga wel gewoon de stad in biertjes drinken. c_/
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:16:00 #96
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85775569
het erge is, als je op RP zelf kijkt hebben de profielen wel allemaal leuke mensen en foto's ;). Maar OF die mensen komen nooit op singlesfeesten als deze, OF het vorige singlesfeest werd op urk gehouden?
Een gedicht over Maanvis
pi_85775645
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:43 schreef Godshand het volgende:

Awww :( hoe komt dat dan?
  Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:20:48 #98
9859 crew  Karina
Woman
pi_85775720
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:43 schreef Godshand het volgende:

Ik heb hetzelfde, ik kijk nog wel een beetje rond, maar ik heb niet het idee dat het ooit echt iets gaat worden op deze manier.

@Nathalie: dus je gaat echt naar dat feest? Ben wel benieuwd hoe het was daar ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_85775798
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

haha ik wist niet dat je serieus was :D
Nee joh :P Ik ga naar mijn eigen singlesfeest in de stad. :9
pi_85775813
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
Tja, daar sta je dan, met je roseetje.
[ afbeelding ]
Oh. Wat. Erg. :')
pi_85775843
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef Maanvis het volgende:
:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')