"Hé, even kijken of ik in dit tijdschrift sta - ik sprak die journalist hierover voriger week."quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:57 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat zou toch wel onder de noemer ongemakkelijke stilte vallen.
je kunt je daarvoor opgeven als je echt wanhopig bentquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:12 schreef Krullehoofd het volgende:
En wtf is In The Picture bij RP ?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:18 schreef macondo het volgende:
[..]
"Hé, even kijken of ik in dit tijdschrift sta - ik sprak die journalist hierover voriger week."
- Joh, kijk jij meer even rustig of je er in staat, want daar aan de bar staat een jongen die ik al een hele tijd niet heb gesproken - ik ga daar even mee bijpraten!
"Huh! "!
En schaterend uitgelachen worden om mijn perplexe blik door mijn date, die er vlijmscherpe humor op na hield![]()
(Veel gelachen, was succesvolle date)
Ik bedoel normale, korte stiltes van een seconde of 30 hooguit bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:03 schreef Northside het volgende:
Overigens heb je kleine stiltes, grote stiltes, ongemakkelijke stiltes, etc. Maar om op een eerste date "samen te genieten van de stilte"?
Ik heb wat euro's neergelegd om een maand lang te kunnen kijken wie er full member is en wie niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kunt je daarvoor opgeven als je echt wanhopig bent.
Tot nu toe slechts op één date meegemaakt dat de andere totaal niet spraakzaam was. Vreselijk ongemakkelijk inderdaad. Dan ga ik dus een uur in een kwartier vol lullen, gewoon maar om geen stiltes te laten zijn. Het lag denk ik niet aan mij, hij was gewoon zo, nogal passief en afwachtend. Needless to say, is niks geworden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Als het over een ellendige date gaat... wat vinden jullie van stiltes tijdens dates? Ik word er ongemakkelijk van en ga dan maar over van alles en nog wat kletsen. Ik dacht dat iedereen dit wel had, maar de laatste tijd hoor ik dus mensen die "genieten van stiltes" tijdens eerste dates. Zijn hier ook mensen die genieten van stiltes, want ik begrijp het concept niet zo...
Opzich niet zo'n gek idee toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:44 schreef Natalie78 het volgende:
http://www.lindamagazine.(...)ite-voor-huisdieren/
Nee, maar om het nou meteen een datingsite te noemenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:46 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Opzich niet zo'n gek idee toch?
Nee, maar tis best apart om zoiets daten te noemen inderdaad. Alsof die beestjes een keus hebben...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:46 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Opzich niet zo'n gek idee toch?
Jij?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:10 schreef Natalie78 het volgende:
Maar hier gaat dus echt helemaal niemand naar het RP singlesfeest vanavond?
haha ik wist niet dat je serieus wasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:10 schreef Natalie78 het volgende:
Maar hier gaat dus echt helemaal niemand naar het RP singlesfeest vanavond?
Nou, red haar van een belabberde avond en ga vanavond met haar uit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef Maanvis het volgende:
Iig word ik niet echt warm van de fotoos (wel van natalie78!)
Awwwquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:43 schreef Godshand het volgende:
Ik begin ook weer beetje moe te worden van relatiesites, net zoals LDP..
Ik ga wel lid worden van de schaakclub ofzo
Ik heb hetzelfde, ik kijk nog wel een beetje rond, maar ik heb niet het idee dat het ooit echt iets gaat worden op deze manier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:43 schreef Godshand het volgende:
Ik begin ook weer beetje moe te worden van relatiesites, net zoals LDP..
Ik ga wel lid worden van de schaakclub ofzo
Nee johquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
haha ik wist niet dat je serieus was
Oh. Wat. Erg.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
Tja, daar sta je dan, met je roseetje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |