abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85763344
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:37 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Met een ellendige date? Ja, heb ooit één date meegemaakt die wel ellendig te noemen was :')
Vertel hoe ging dat?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:37:11 #52
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_85763362
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:00 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

27 euro voor een leven lang geluk is daarentegen helemaal geen geld.

je zult moeten investeren om resultaat te behalen. Althans dat is mijn mening
Dude, geluk is niet te koop - zelfs niet bij relatieplanet. Bovendien heb je voor geluk geen relatie nodig.

En "een leven lang" bij een relatie.. schroef je verwachtingen maar terug, om te beginnen naar een regenachtige zondagmiddag. :D
Overal verstand van.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:38:12 #53
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_85763382
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:00 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

27 euro voor een leven lang geluk is daarentegen helemaal geen geld.

je zult moeten investeren om resultaat te behalen. Althans dat is mijn mening
Jij werkt bij RelatiePlanet? :')
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:05:51 #54
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_85764137
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:03 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

B: voor 27 euro ben je full member en kan je een bericht terug sturen. Ik vind het een beetje Cheap ass om alles altijd maar gratis te willen.
Ik ben het wel met je eens. Ik vind het zelf enorm kansloos overkomen om een interesse berichtje te sturen en dan gaan zitten wachten op een berichtje terug met eventueel een email adres erin. Lekkere eerste indruk maak je dan. :')
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:14:55 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85764390
OEH vanavond is het singlesfeest van relatieplanet! :')
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_85764423
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:14 schreef Maanvis het volgende:
Ik zeg, Fok! meet! *O*
pi_85764445
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:14 schreef Maanvis het volgende:
Even denken... euh, nee. :7
For great justice!
pi_85764461
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:37 schreef macondo het volgende:
Dude, geluk is niet te koop - zelfs niet bij relatieplanet. Bovendien heb je voor geluk geen relatie nodig.
Ja maar je zit toch op relatieplanet om een relatie te zoeken. en niet voor de boeiende intelectuelle gesprekken die je daar kan voeren. Dus het lijkt me duidelijk dat als je een relatie wil je daar ook in moet investeren. Hopen dat iets zomaar komt aanwaaien werkt niet

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:37 schreef macondo het volgende:
En "een leven lang" bij een relatie.. schroef je verwachtingen maar terug, om te beginnen naar een regenachtige zondagmiddag. :D
een leven lang was meer om een mooi contrast aan te geven met deze uitspraak

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:35 schreef Q. het volgende:
27 euro voor een maandje is op zich best veel. Eigenlijk.
want zoals altijd licht de waarheid ergens in het midden.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:17:20 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85764464
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:16 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Ik zeg, Fok! meet! *O*
da's iets te kort dag denk ik ;).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_85764480
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

da's iets te kort dag denk ik ;).
Dat werkt vaak het beste. :7
For great justice!
pi_85764503
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:18 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat werkt vaak het beste. :7
Precies. Geen tijd om na te denken maar gáán! :P
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:20:06 #62
97868 Krullehoofd
pi_85764549
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:18 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Precies. Geen tijd om na te denken maar gáán! :P
:')
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:29:04 #63
97868 Krullehoofd
pi_85764839
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:35 schreef Q. het volgende:

[..]

27 euro voor een maandje is op zich best veel. Eigenlijk.
1 avondje kroeg ben je al meer kwijt. Alleen dan betaal je voor de drank om vrouwen te kunnen aanspreken.
pi_85765011
Een dating meet? Klinkt wel apart.
pi_85765415
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:37 schreef Lolaatje het volgende:
Met een ellendige date? Ja, heb ooit één date meegemaakt die wel ellendig te noemen was :')
Als het over een ellendige date gaat... wat vinden jullie van stiltes tijdens dates? Ik word er ongemakkelijk van en ga dan maar over van alles en nog wat kletsen. Ik dacht dat iedereen dit wel had, maar de laatste tijd hoor ik dus mensen die "genieten van stiltes" tijdens eerste dates. Zijn hier ook mensen die genieten van stiltes, want ik begrijp het concept niet zo...
Ja, ik generaliseer.
pi_85765549
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef Northside het volgende:

[..]

Als het over een ellendige date gaat... wat vinden jullie van stiltes tijdens dates? Ik word er ongemakkelijk van en ga dan maar over van alles en nog wat kletsen. Ik dacht dat iedereen dit wel had, maar de laatste tijd hoor ik dus mensen die "genieten van stiltes" tijdens eerste dates. Zijn hier ook mensen die genieten van stiltes, want ik begrijp het concept niet zo...
Ik vind het lastig, ik heb ook wel de neiging om door te ratelen dan en me ongemakkelijk te voelen.
Aan de andere kant, als je een stilte hebt en je zit elkaar een beetje aan te staren en het voelt niet ongemakkelijk, dan heb je best een succesvolle date vind ik *;
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:53:41 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85765775
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef Northside het volgende:

[..]

Mijn minst succesvolle dates zijn dates waarbij ik veel praatte ;). Dus ik probeer niet meer krampachtig het gesprek gaande te houden iig :D.
Een gedicht over Maanvis
pi_85765933
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Maanvis het volgende:
Mijn minst succesvolle dates zijn dates waarbij ik veel praatte ;). Dus ik probeer niet meer krampachtig het gesprek gaande te houden iig :D.
Ja, maar dan wat? Dan zit je wat ongemakkelijk om je heen te kijken of de ander aan te staren. Ik tenminste. Of moet ik het zo zien dat als de dame op date stil is, ze mij rustig op haar gemak wil bewonderen? :{
Ja, ik generaliseer.
pi_85767039
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:57 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja, maar dan wat? Dan zit je wat ongemakkelijk om je heen te kijken of de ander aan te staren. Ik tenminste. Of moet ik het zo zien dat als de dame op date stil is, ze mij rustig op haar gemak wil bewonderen? :{
Als je met bekenden omgaat wordt er toch ook niet constant gepraat?
Het is iets anders als het gaat over stiltes van 5 minuten of langer, dat kan wel ongemakkelijk zijn. Maar een moment dat er even niks gezegd wordt, hoeft echt niet altijd ongemakkelijk te zijn :)

Heel simpel voorbeeld:
Stel je zit ergens op een terrasje, je zit er net en hebt een kopje koffie of thee besteld. Ik vind het vrij onbeleefd om gewoon uitgebreid mijn thee naar binnen te werken als ik in gesprek ben met iemand. Toch wel fijn als er dan even een stilte valt waarin je niet je aandacht op je gesprekspartner hoeft te richten, maar gewoon even een fatsoenlijke slok van je drinken kunt pakken ;)

Een wel heel simpel voorbeeld, maar je snapt vast wel wat ik bedoel ;) Het is helemaal niet erg als je tijdens een date even een moment neemt om bijvoorbeeld je omgeving te bekijken of om even een normale slok van je drinken te kunnen nemen. Als je maar niet minutenlang zwijgend en schuifelend met je voeten gaat rondstaren :P
  Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:30:35 #70
9859 crew  Karina
Woman
pi_85767136
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:17 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

want zoals altijd licht de waarheid ergens in het midden.
Licht? Als met een lampje?

Ik vind het ook best veel geld. Maar ik ben dan ook niet meer echt heel fanatiek aan het zoeken momenteel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:42:41 #71
97868 Krullehoofd
pi_85767548
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:27 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Het is iets anders als het gaat over stiltes van 5 minuten of langer, dat kan wel ongemakkelijk zijn. Maar een moment dat er even niks gezegd wordt, hoeft echt niet altijd ongemakkelijk te zijn :)

Dat ben ik wel met je eens. Ik vind het ook altijd even een moment van bezinning. Tevens kan je natuurlijk al een hele hoop halen uit de non-verbale communicatie die dan op dat moment plaats vindt. De manier hoe die persoon dan kijkt, glimlacht ze naar je, of zit ze om zich heen te kijken op zoek naar iemand die ze interessanter vindt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Krullehoofd op 27-08-2010 12:48:30 ]
pi_85768042
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:42 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens. Ik vind het ook altijd even een moment van bezinning. Tevens kan je natuurlijk al een hele hoop halen uit de non-verbale communicatie die dan op dat moment plaats vindt. De manier hoe die persoon dan kijkt, glimlacht ze naar je, of zit ze om zich heen te kijken op zoek naar iemand die ze interessanter vindt.
:D Dat zou toch wel onder de noemer ongemakkelijke stilte vallen.
pi_85768281
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:27 schreef kieskleurig het volgende:

Heel simpel voorbeeld:
Stel je zit ergens op een terrasje, je zit er net en hebt een kopje koffie of thee besteld. Ik vind het vrij onbeleefd om gewoon uitgebreid mijn thee naar binnen te werken als ik in gesprek ben met iemand. Toch wel fijn als er dan even een stilte valt waarin je niet je aandacht op je gesprekspartner hoeft te richten, maar gewoon even een fatsoenlijke slok van je drinken kunt pakken ;)

Een wel heel simpel voorbeeld, maar je snapt vast wel wat ik bedoel ;) Het is helemaal niet erg als je tijdens een date even een moment neemt om bijvoorbeeld je omgeving te bekijken of om even een normale slok van je drinken te kunnen nemen. Als je maar niet minutenlang zwijgend en schuifelend met je voeten gaat rondstaren :P
Nou... jawel? Als ik met bekenden samen ben praten we ook constant. Een stilte langer dan een minuut komt niet vaak voor volgens mij. Je hebt elkaar toch veel te vragen/vertellen als je elkaar een tijd niet meer gezien hebt? Laat staan als je elkaar voor het eerst ziet.

En je voorbeeld doe ik ook anders. In zo'n geval stell ik een vraag en terwijl jij antwoord drink ik. En vice versa. Het is niet dat ik zo'n ontzettende kletskous ben (al wek ik deze indruk in deze post wel), ik ben nieuwsgierig en wil veel van de ander te weten komen. Daar is een date toch ook voor?

Overigens heb je kleine stiltes, grote stiltes, ongemakkelijke stiltes, etc. Maar om op een eerste date "samen te genieten van de stilte"?
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:07:24 #74
97868 Krullehoofd
pi_85768415
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:57 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

:D Dat zou toch wel onder de noemer ongemakkelijke stilte vallen.
Ja, en tijd om op te staan en afscheid te nemen, haar in shock achterlatend. >:)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:12:05 #75
97868 Krullehoofd
pi_85768559
En wtf is In The Picture bij RP ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')