Ik heb vaker een haar in mn oog dan dat ik te dronken ben om een pizza te bestellen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat anderen dat probleem wellicht herkennen.
Ja, gaan jullie nooit zondagmiddagborrelen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:51 schreef Splutje het volgende:
[..]
Op zondagmiddag te dronken zijn om een pizza te halen?
Schrijf het in je dagboek.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Ik heb vaker een haar in mn oog dan dat ik te dronken ben om een pizza te bestellen.
Dat heet alcoholisme, yvonnequote:Op zondag 29 augustus 2010 18:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, gaan jullie nooit zondagmiddagborrelen?
Zomibo
Maar wat als je die niet hebt. Ik ben zo een en wilde hierover klagen: Wat te doen als je geen dagboek...quote:
Avira zegt in ieder geval niets, dus ik kan je helaas niet helpen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:29 schreef 9611Niels het volgende:
Bij dit topic
Kalknagels
gaat m'n virusscanner op tilt. Misschien door een gepost plaatje of UI?
Hmm, ik heb er nu ook geen last meer van.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Avira zegt in ieder geval niets, dus ik kan je helaas niet helpen.
Kijk eens naar het plaatje achter de spoiler?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:52 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er nu ook geen last meer van.
Ik kan de OP van Mijn ouders hebben me teruggepakt ! niet aanpassen en de plaatjes dus ook niet opnieuw uploadenquote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
ga je gangquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand dit aanpassen:
[..]
Ik kan de OP van Mijn ouders hebben me teruggepakt ! niet aanpassen en de plaatjes dus ook niet opnieuw uploaden
dan kun je een heleboel topics maken volgens mijquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Geachte moderators,
Zouden jullie een centraal topic kunnen maken dat gericht is tegen Hyves.
Dit voorkomt wildgroei enerzijds en personen anderzijds die steeds een mening hebben over die site (ik inclusief).
Ik zie de reacties graag tegemoet,
Ofyles2
Ten eerste geen centrale topics in KLB.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Geachte moderators,
Zouden jullie een centraal topic kunnen maken dat gericht is tegen Hyves.
Dit voorkomt wildgroei enerzijds en personen anderzijds die steeds een mening hebben over die site (ik inclusief).
Ik zie de reacties graag tegemoet,
Ofyles2
Dan heb ik er begrip voor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:24 schreef zquing het volgende:
[..]
Ten eerste geen centrale topics in KLB.
Ten tweede, dat gaat vragen om geposte hyves en privegegevens
Dus ik denk niet dat die er gaat komen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:52 schreef FL_Freak het volgende:
Wat FL_Freak van dit topic vindt:
Er is een kleine onwaardige klacht over het lezen van een Engels boek. Weinig woorden in de OP. Er is wel een quote te vinden!
Terechte of onterechteklacht:
Onterechte klacht. Gewoon lezen eikel.
Slotje:
Na 2 pagina's mag ie van mij gewoon op slot
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:01 schreef FL_Freak het volgende:
Matig topic over standaard whinen over filmpjes. JE HOEFT ZE NIET TE KIJKEN.
Ik denk een onterechte klacht, maar ik ga die filmpjes niet kijken![]()
Slotje:
Doe maar gelijk.
Nou, dat dus.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben het eens met de klacht. Ga er dan ook niet wonen!
Terechte klacht.
Slotje:
Na een pagina of 6.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:07 schreef poo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, dat dus.
Klikken op datum van desbetreffende quote voor betreffende topic.
Is weg.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:07 schreef poo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, dat dus.
Klikken op datum van desbetreffende quote voor betreffende topic.
En de vraag aan jou er mee te stoppen.quote:
Oke, ach ik vond het wel grappig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is weg.
[..]
En de vraag aan jou er mee te stoppen.
he, leek me nou net zo'n leuk topicquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:47 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Mensen die niet van poep/plas-sex houden
Spreekt voor zich.
het grappige is dat je dus niet eens weet wat hosselen isquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:16 schreef SpaceKarel het volgende:
Ik verpest mijn eigen avond
Taal in OP nodigt uit tot baggeren?
Overigens, dat lief dagboek, originele grap hoor, maar heb je zelf nog nooit iemand gehosseld ofzo?
No offence, maar wat een bullshit. Kijk, een Cacci-topic oke, maar als iemand toevallig hosselen of chimi zegt is het gelijk bagger?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het grappige is dat je dus niet eens weet wat hosselen is
Straattaal zet aan tot baggeren en daar zijn we wel een beetje klaar mee.
Ik neem aan dat je zit te trollen? Je ziet toch zelf hopelijk wel in dat het een kuttopic is?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
No offence, maar wat een bullshit. Kijk, een Cacci-topic oke, maar als iemand toevallig hosselen of chimi zegt is het gelijk bagger?_
Het topic is mongolig als wat, maar hij heeft het over straattaal in het algemeen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zit te trollen? Je ziet toch zelf hopelijk wel in dat het een kuttopic is?
Negen van de tien straattaaltopics gaan toch over hetzelfde. Crap dus.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het topic is mongolig als wat, maar hij heeft het over straattaal in het algemeen.
ik weet niet of je KLB een beetje gevolgd de afgelopen tijd?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het topic is mongolig als wat, maar hij heeft het over straattaal in het algemeen.
ook datquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Negen van de tien straattaaltopics gaan toch over hetzelfde. Crap dus.
Ik snap je niet echt maar ik neem aan dat het alleen geldt als het dit soort kuttopics zijn, en niet dat een goed topic wordt gesloten omdat er mensen zijn die wat woordjes niet snappenquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet niet of je KLB een beetje gevolgd de afgelopen tijd?
Gewoon niet doen
en als je het over andere topics hebt, graag een linkje erbij
neuh, in dat geval halen we het gewoon wegquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik snap je niet echt maar ik neem aan dat het alleen geldt als het dit soort kuttopics zijn, en niet dat een goed topic wordt gesloten omdat er mensen zijn die wat woordjes niet snappen
Woorden als hosselen worden weggehaald? Really? Veel succes.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neuh, in dat geval halen we het gewoon weg
Kijk zelf maar. Zeg dan gewoon dat het een kuttopic is en kom niet met non-argumenten als straattaal.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:21 schreef SpaceKarel het volgende:
Ik ging dus gisteren op stap in een niet nader te noemen stad. Ik hing een beetje in de club, de chickies scannende. Hosselaar die ik ben, had ik na een tijdje beet. Was een leuk en ook nog eens slim meisje. Beetje met haar aan het chillen enzo, nummer opgeslagen. Het meisje in kwestie wilde graag dat ik met haar mee naar huis ging. Dit aanbod kon ik natuurlijk niet afslaan en ik vertelde haar dat ik wel mee zou gaan. De avond was nog lang niet ten einde en ik ging dus even met een vriend mee ergens anders heen. Op deze plek stikte het van de 15-jarige kamperige sletjes. Eén van hen begon een gesprek met mij en ze had best wel dikke tieten. Nou goed, ik dacht dat het geen kwaad kon om even snel met haar te zoenen. Echter, 5 minuten later krijg ik een SMS-bericht: "dat zag ik doei".
Klacht is duidelijk hoop ik.
straattaal==kuttopicquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Woorden als hosselen worden weggehaald? Really? Veel succes.![]()
![]()
Ffs, het enige 'straattaal'woordje dat in die OP staat is hosselaar, of ben ik nou blind?
[..]
Kijk zelf maar. Zeg dan gewoon dat het een kuttopic is en kom niet met non-argumenten als straattaal.
je mist het hele punt helaas. Ik val echt niet over een woordje strattaal hoor, echt niet, maar sommigen makern er een sport van om zo te reageren, daar volgen dan weer 10-12 offtopic reakties op. En het genoemde topic is gewoon een kuttopic met hoofdletter K.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Woorden als hosselen worden weggehaald? Really? Veel succes.![]()
![]()
Ffs, het enige 'straattaal'woordje dat in die OP staat is hosselaar, of ben ik nou blind?
[..]
Kijk zelf maar. Zeg dan gewoon dat het een kuttopic is en kom niet met non-argumenten als straattaal.
Ik vind het al goed hoor, ik snap hetquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je mist het hele punt helaas. Ik val echt niet over een woordje strattaal hoor, echt niet, maar sommigen makern er een sport van om zo te reageren, daar volgen dan weer 10-12 offtopic reakties op. En het genoemde topic is gewoon een kuttopic met hoofdletter K.
Waarom dan? Ik zie een goed opgebouwde OP zonder taalfouten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je mist het hele punt helaas. Ik val echt niet over een woordje strattaal hoor, echt niet, maar sommigen makern er een sport van om zo te reageren, daar volgen dan weer 10-12 offtopic reakties op. En het genoemde topic is gewoon een kuttopic met hoofdletter K.
Als je dat niet doorhebt kan je maar beter stoppen met FOK!.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:54 schreef SpaceKarel het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik zie een goed opgebouwde OP zonder taalfouten.
Bedankt voor de inhoudelijke reactie.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je dat niet doorhebt kan je maar beter stoppen met FOK!.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:48 schreef Ritmo het volgende:
Mensen die zeggen dat wiet niet slecht is
Troll topic.
beiden afgehandeld. Bedanktquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:25 schreef Dagonet het volgende:
Gerard Joling op 1...
Kick van 3 jaar.
Prima topic, veel reacties zijn bagger. Heeft niets met de OP te maken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:10 schreef pl4kkie het volgende:
2.0 geeft alleen maar problemen.
Vage tt en op leidt tot bagger lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |