Beste post uit dit hele topicquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:55 schreef Mr-Sander het volgende:
Gerard Joling
Sterren dansen op het ijs
Tien
Talpa
Freefall, nu al?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:46 schreef borisz het volgende:
ohja, Joling staat op 1 in de single verkopen in de top40 op plaats 3. Jeckell & heyde staan op 1![]()
Ook zon goedkope schijtplaat!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:46 schreef borisz het volgende:
ohja, Joling staat op 1 in de single verkopen in de top40 op plaats 3. Jeckell & heyde staan op 1![]()
quote:Album Gerard Joling ook op één
AMSTERDAM - Gerard Joling kan zijn geluk niet op. In navolging van zijn single Maak me gek is nu ook zijn gelijknamige album op de eerste plaats terechtgekomen. "Het is fantastisch. In mijn stoutste dromen had ik dit niet kunnen bedenken."
Gerard had zijn laatste nummer één noteringen achttien jaar geleden met Ticket to the Tropics en No More Bolero's. Dat hij nu niet alleen met een single, maar ook met het album de hitlijsten aanvoert, doet hem groot plezier. "Ook dat is alweer een tijd geleden. Wie had ooit kunnen denken dat ik dit nog eens mee zou maken."
Met je singel op 1, je album op 1 en wekelijks een show met 1.5 miljoen kijkers, is nu juist de tijd van glorie.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:12 schreef ToT het volgende:
Dat heb ik sowieso met veel oude sterren. Ze hebben hun tijd van glorie op den Neederlandschen keykbuysch gehad, maar passen niet meer bij de huidige tv, en zeker niet als ze aan hun oude imago vastklampen.
Neem een voorbeeld aan Rowan Atkinson: die ziet tenminste in dat hij moet stoppen voor hij een parodie van zichzelf wordt. (In ieder geval als typetje Mr. Bean.)
IKquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:19 schreef ToT het volgende:
Hehehe zo kun je het ook bekijken, maar is het niet zo dat ze zo populair zijn omdat ze zo ontzettend sneu en fout zijn?
Of zijn er hier echt mensen die oprechte bewondering voor Gerard, Gordon, René en andere lui als die hebben?
Ze nemen zichzelf ook niet serieus, en dat slaat over op de kijkers, die waarderen dat. Zie de populariteit van Joling & Gordon over de vloer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:19 schreef ToT het volgende:
Hehehe zo kun je het ook bekijken, maar is het niet zo dat ze zo populair zijn omdat ze zo ontzettend sneu en fout zijn?
Of zijn er hier echt mensen die oprechte bewondering voor Gerard, Gordon, René en andere lui als die hebben?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:39 schreef Urquhart het volgende:
Klopt, Joling of Jan Smit het is en blijft Hollands glorie wat scoort
Goede kick man, echt respectquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:45 schreef wunderbaum het volgende:
Beter Gerard joling dan Dries roelvink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |