Yeah, right.quote:They come from Mi Gook. Uhmma says they are from my Homo. She is older than Apa. His big Unh-nee
Dat zeg je alleen maar omdat homo.quote:
Ik ben niet lui, maar ik wil graag een Engels boek. Ik hoef er geen over-the-top artistieke zooi tussen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:29 schreef Boudibou het volgende:
Gewoon samenvattinkje halen van internet als je te lui bent.
Ookal ben je niet lui--> samenvatting, lekker makkelijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:31 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ben niet lui, maar ik wil graag een Engels boek. Ik hoef er geen over-the-top artistieke zooi tussen.
dat had ik er niet uitgehaald. Meerstal haal je de betekenis van dergeluijke woorden wel uit de zinsverband, maar het kan lastig lezen zijn als er teveel anderstalige woorden in een zin staan.quote:
Appa & Momo.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef Zooootje het volgende:
Wat voor boek is dat?
Is apa niet iets uit avatar?
Daarom had ik het ook even opgezocht.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat had ik er niet uitgehaald. Meerstal haal je de betekenis van dergeluijke woorden wel uit de zinsverband, maar het kan lastig lezen zijn als er teveel anderstalige woorden in een zin staan.
quote:The history behind it is that during the Korean war, an American approached a Korean.
The Korean did not understand the American, instead he pointed at him and called out "Mi Gook" which means "America" in Korean. The American then mistakened the Korean and thought the Korean was refering to himself as a "gook." After the Korean War, American started to refer to Koreans as Gooks for short term thinking it was a short name for Korean.
Luie lamzak, gewoon lezen jij!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef Haarklip het volgende:
Ik moet voor morgen nog 20 pagina's van een Engels boek lezen, dat we verplicht moeten lezen.
Nou is Engels niet zo'n groot probleem voor mij, maar het boek wat we moeten lezen heeft weinig meer met Engels te maken.
[..]
Yeah, right.
uhh nee, dat is foutquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:57 schreef mecano het volgende:
Unh-nee is gewoon grote zus in het Koreaans. Het is vrij simpel als je wat Koreaanse films/series hebt gekeken.
Uhmma = moeder
Apa = vader
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |