Je mag geen klacht er meer inzetten?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:50 schreef Symphonic het volgende:
TS rekties mogen achterwege blijven.
En TS: verdiep je eens in de nieuwe regels wbt de eisen aan de OP
Der is duidelijk wel iemand in geinteresseerdquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:46 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een troepWaarom maken ze van die verschrikkelijk filmpjes waar niemand in geïnteresseerd is. De een probeert wanhopige pogingen te doen om grappig te zijn met 'gekke' geluidjes en debiele stemmetjes.
De ander is gewoon extreem saai en lelijk
Of gewoon irritant
Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte als ik ze zie. De meeste hebben ook een zwaar irritant accent. Ik kan me niet voorstellen dat iemand het leuk vindt![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:51 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Je mag geen klacht er meer inzetten?
is toch niet voor te stellen dat iemand denkt dat mensen werkelijk geinteresseerd zijn in willekeurige verhuisdingetjes?? En dan tot in detail beschrijven van wat er met de ventilator en de lampenkap gaat gebeuren..quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:46 schreef Pieter-utd het volgende:
De ander is gewoon extreem saai en lelijk
Erwina Hoogendijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:51 schreef Penisbaard het volgende:
Echt stuk voor stuk irritante debielen die niks anders doen dan hun kutfilmpjes spammen in inboxen van mensen en alles inderdaadVooral die Milan kan er wat van. En dan heeft die Milan nog veel views door dat constante gespam van hem, maar figuren als http://www.youtube.com/user/Ceesduchateau en http://www.youtube.com/user/ErwinaHoogendijk blijven gewoon constant filmpjes maken voor slechts 16 views ofzo.
Lekker als je zon kerel in je vriendengroep hebt ook, telkens met die camera voor je neus overal waar je bent. Bij je moeder, Oma, etcquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:51 schreef Penisbaard het volgende:
Echt stuk voor stuk irritante debielen die niks anders doen dan hun kutfilmpjes spammen in inboxen van mensen en alles inderdaadVooral die Milan kan er wat van. En dan heeft die Milan nog veel views door dat constante gespam van hem, maar figuren als http://www.youtube.com/user/Ceesduchateau en http://www.youtube.com/user/ErwinaHoogendijk blijven gewoon constant filmpjes maken voor slechts 16 views ofzo.
Reactie:quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:01 schreef FL_Freak het volgende:
Wat FL_Freak van dit topic vindt:
Matig topic over standaard whinen over filmpjes. JE HOEFT ZE NIET TE KIJKEN.
Terechte of onterechteklacht:
Ik denk een onterechte klacht, maar ik ga die filmpjes niet kijken![]()
Slotje:
Doe maar gelijk.
@ 1.20 << de frituur!! Vergeet die vooral niet walrusquote:De ander is gewoon extreem saai en lelijk
Wat een held heb je weder gevonden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:09 schreef Rectum het volgende:
Kijk deze boi eens hard komen met zijn treinsimulator.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:09 schreef Rectum het volgende:
Ik kijk liever naar dutchtrainmanserie22, maar deze baas kan er ook wat van.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:09 schreef Rectum het volgende:
Die mensen zijn ook gewoon totaal niet interessant.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef Rectum het volgende:
Wat een ellende dit._! Wel een goed zusje trouwens.
Dit zijn toch de type koters die je geneigd bent bij het kerst diner te flamberen of per ongeluk net iets te hard te knuffelen zodat ze nooit meer het woord "ons mams" uitgesproken krijgen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef Rectum het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef Rectum het volgende:
WTF. In zijn profiel staat dat ie 28 isquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef Rectum het volgende:
Ik schat hem een jaar of 16/ 17 .quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:45 schreef luckass het volgende:
[..]
WTF. In zijn profiel staat dat ie 28 is. Dan nog met je ouders meegaan op vakantie
.
En het nog filmen ook!!!!
Ik ook. Stiekem.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:49 schreef Garisson72 het volgende:
Die Milan vind ik nog wel geinig soms.
Volgens mij kijk ik verkeerdquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:49 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik schat hem een jaar of 16/ 17 .
Hij is 15 hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:45 schreef luckass het volgende:
[..]
WTF. In zijn profiel staat dat ie 28 is. Dan nog met je ouders meegaan op vakantie
.
En het nog filmen ook!!!!
quote:Name
Location Budel, Netherlands
Bio 15 jaar oud|autoweek fan|nieuwsjunk|partime schoolier|stage bij de intertoys in budel|en draag veel overhemden|
15 en dan zo'n kop hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij is 15 hoor
Dit staat bij zijn twitter:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |