Inderdaad, we kunnen beter zand verschepen en langs de rivieren storten zodat ze dijken hebben, en ze cement geven zodat ze hun eigen deltawerken kunnen maken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof zij er iets aan kunnen doen ze dat geen Nederlands bloed hebbenGeen volk zal ooit zo baas worden als het Nederlandse volk die met hun machtige vuist de zee verslagen heeft.
We kunnen beter Geertjes plannen aanhouden en ze gewoon helemaal niets meer geven. Het is met die mensen net als met een puppy. Als je die één keer iets geeft blijft zo'n beest schooien en zal het beest er nooit voor werken. Vervolgens moet je zo'n beest jaren niks geven en dan wordt het minder.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:02 schreef TheKC het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen beter zand verschepen en langs de rivieren storten zodat ze dijken hebben, en ze cement geven zodat ze hun eigen deltawerken kunnen maken.
Die mensen hebben helemaal niets; geen kennis, geen geld, geen middelen. Daar zijn de rijkere landen voor; om dit soort mensen/landen te helpen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:06 schreef aaipod het volgende:
[..]
We kunnen beter Geertjes plannen aanhouden en ze gewoon helemaal niets meer geven. Het is met die mensen net als met een puppy. Als je die één keer iets geeft blijft zo'n beest schooien en zal het beest er nooit voor werken. Vervolgens moet je zo'n beest jaren niks geven en dan wordt het minder.
Zie ook: http://www.geenstijl.nl/m(...)mmenie.html#comments
Ze verwachten het nu gewoon en zullen nooit aanstalten maken die rivier te bewingen, want als het volgend jaar weer gebeurd dan komen er wel weer op magische wijze een paar dozen aan een parachute met brood en rijst uit een ijzeren vogel komen vallen. Het is dweilen met de kraan open zo.
Mee eens, maar iets als de Deltawerken heeft miljarden guldens gekost, zoveel geld gaan we echt niet in een land waar we verder helemaal niks mee hebben steken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:02 schreef TheKC het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen beter zand verschepen en langs de rivieren storten zodat ze dijken hebben, en ze cement geven zodat ze hun eigen deltawerken kunnen maken.
Tevens, ik kan mij wel echt kwaad maken over figuren die weer land terug willen geven aan de zee. Het heeft ons verdomme honderden jaren en levens gekost om die zee te bedwingen en dan gaan we nu zeker al het land weer teruggeven voor wat zeldzame kikkers of recreatie voor vrouwen met pittige kapsels.
Van mij mogen ze Flevoland wel weer teruggeven aan de Zuiderzee hoor. Niks van waarde wordt dan verloren.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mee eens, maar iets als de Deltawerken heeft miljarden guldens gekost, zoveel geld gaan we echt niet in een land waar we verder helemaal niks mee hebben steken.
[ afbeelding ] Tevens, ik kan mij wel echt kwaad maken over figuren die weer land terug willen geven aan de zee. Het heeft ons verdomme honderden jaren en levens gekost om die zee te bedwingen en dan gaan we nu zeker al het land weer teruggeven voor wat zeldzame kikkers of recreatie voor vrouwen met pittige kapsels.
Toegeven aan de zee, onze grootste vijand.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Van mij mogen ze Flevoland wel weer teruggeven aan de Zuiderzee hoor. Niks van waarde wordt dan verloren.
Dit gaat maar om kleine gedeelten toch? Delen die sowieso te veel geld kosten om droog te houden de komende jaren.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:14 schreef Penisbaard het volgende:
Tevens, ik kan mij wel echt kwaad maken over figuren die weer land terug willen geven aan de zee. Het heeft ons verdomme honderden jaren en levens gekost om die zee te bedwingen en dan gaan we nu zeker al het land weer teruggeven voor wat zeldzame kikkers of recreatie voor vrouwen met pittige kapsels.
Waarom hebben ze dat dan niet? Daar is een reden voor. We moeten als Westerse landen eens ophouden het gedachtegoed van meneer Darwin onrecht aan te doen door die mensen de hand boven het hoofd te houden. Ze redden zich maar en ze dat niet doen dan gaan ze maar dood. Dat is nu natuurlijke selectie. Op korte termijn is het niet leuk, maar uiteindelijk worden we er beter van.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:10 schreef poo het volgende:
[..]
Die mensen hebben helemaal niets; geen kennis, geen geld, geen middelen. Daar zijn de rijkere landen voor; om dit soort mensen/landen te helpen.
Dat mag je niet zeggen hierquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:10 schreef poo het volgende:
[..]
Die mensen hebben helemaal niets; geen kennis, geen geld, geen middelen. Daar zijn de rijkere landen voor; om dit soort mensen/landen te helpen.
Alsof Flevoland van enig belang is voor Nederland, het is een last aan het nu al manke been.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Toegeven aan de zee, onze grootste vijand.
Omdat ik me er aan erger en mijn frustratie heb geuit in de vorm van een klacht. In een vrolijkere bui had ik er misschien een beschouwend verhaal van gemaakt en het in een ander subforum gepost. Beantwoordt dit je vraag naar tevredenheid?quote:
Uhm, de laatste uitbarsting van de Vesuvius was in 1944 en op dit moment is de vulkaan 'over tijd'.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:37 schreef Dagonet het volgende:
De Vesuvius is anders al 2000 jaar niet uitgebarsten.
Tuurlijk als die nu gaat hebben ze een probleem want ze krijgen Napels nooit op tijd leeg, maar dat is een ander verhaal, die duizenden doden komen daarna wel weer.
Heb je wel gelezen? Zo lang ze niet gaan huilen op tv maakt het me inderdaad geen zak uit, maar dat doen ze dus steevast.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:07 schreef Apokoinou het volgende:
Als die mensen dat willen doen, laat ze lekker. Zolang dat ding niet uitbarst is het een prima plek om te wonen. De grond is daar hartstikke vruchtbaarEn zolang jij daar niet hoeft te wonen, is het toch niet jouw probleem?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |