Of een huis.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:10 schreef Pharkus het volgende:
Ik wil ook een huis voor een prikkie bij een vulkaan, maar vind maar eens een vulkaan in Nederland.
Net zoals mensen die onder de 0 m NAP-lijn gaan wonen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:09 schreef aaipod het volgende:
Het is net als met die lamzakken daar rond schiphol die met een stalen gezicht voor hun nieuwbouw vinexwoning staan te roepen dat die vliegtuigen zoveel lawaai maken en dat dat vliegveld maar moet verdwijnen (terwijl in september 1916 de eerste vliegtuigen daar al opstegen en die vinexwoning amper 10 jaar oud is)
Stelletje domme opportunisten. Je gaat daar verdomme toch zelf wonen, lamzak.
daar zit ik niet zo mee hoor, da volk wat daar woont hebben we toch niks aan. licht getinte, tokkies, ballen en forenzen met spiegelreflexcamera´squote:Op maandag 30 augustus 2010 09:24 schreef poo het volgende:
[..]
Net zoals mensen die onder de 0 m NAP-lijn gaan wonen.
Alsof dat over 50 jaar niet geheel onder water gaat liggen.
Spiegelreflexcamera'squote:Op maandag 30 augustus 2010 09:28 schreef Shispeed het volgende:
[..]
daar zit ik niet zo mee hoor, da volk wat daar woont hebben we toch niks aan. licht getinte, tokkies, ballen en forenzen met spiegelreflexcamera´s
Ik bedoel meer dat het veiliger is om naast een vulkaan, die eens in de 400 jaar uitbarst, te wonen dan in Nederland onder de 0 m NAP grens.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:28 schreef Shispeed het volgende:
[..]
daar zit ik niet zo mee hoor, da volk wat daar woont hebben we toch niks aan. licht getinte, tokkies, ballen en forenzen met spiegelreflexcamera´s
Onder Ameland ligt er 1quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:10 schreef Pharkus het volgende:
Ik wil ook een huis voor een prikkie bij een vulkaan, maar vind maar eens een vulkaan in Nederland.
Wanneer is in NL voor het laatst een gebied liggende onder 0 NAP ondergelopen en wanneer is er voor het laatst een vulkaan uitgebarsten? Precies, wat is dan onveiliger?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:31 schreef poo het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het veiliger is om naast een vulkaan, die eens in de 400 jaar uitbarst, te wonen dan in Nederland onder de 0 m NAP grens.
Dit is een beetje simpel gedacht natuurlijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:15 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wanneer is in NL voor het laatst een gebied liggende onder 0 NAP ondergelopen en wanneer is er voor het laatst een vulkaan uitgebarsten? Precies, wat is dan onveiliger?
onder de waddenzee is er 1 !quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:10 schreef Pharkus het volgende:
Dat is precies zoals jij het stelt.....quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:18 schreef poo het volgende:
[..]
Dit is een beetje simpel gedacht natuurlijk.
Mongolen paste niet meer.quote:
Maar je WEET gewoon dat het een keer gaat gebeuren. En als het dan zover is, maak je dan maar op voor een jankbui in de media die zijn weerga niet kent.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:37 schreef Dagonet het volgende:
De Vesuvius is anders al 2000 jaar niet uitgebarsten.
Tuurlijk als die nu gaat hebben ze een probleem want ze krijgen Napels nooit op tijd leeg, maar dat is een ander verhaal, die duizenden doden komen daarna wel weer.
Ik vergelijk het met een enkele vulkaan die eens in de 400 jaar uitbarst; geen willekeurige vulkaan zoals jij stelt dus. Daarnaast is 57 jaar geleden nog een groot deel van Nederland ondergelopen en zie ik Nederland niet droog blijven de komende 50 jaar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:44 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat is precies zoals jij het stelt.....
Geen keus om te kiezen? Nee dát is lekker duidelijk. Mijn klacht is dat ik steeds weer mensen op TV/in de kranten moet zien en horen die zielig doen over iets dat geheel in de lijn der verwachting lag.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:35 schreef Olle. het volgende:
TS ik snap je klacht niet echt,staat niet echt duidelijk omschreven.
Overigens hebben sommige mensen geen keus om te kiezen waar ze willen wonen.
Vind het dus niet echt een topic waard.
Maar daar kun je niet wonen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
onder de waddenzee is er 1 !
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuidwalvulkaan
Excuus voor mijn brakke Nederlands op de maandagmorgen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:56 schreef aaipod het volgende:
[..]
Geen keus om te kiezen? Nee dát is lekker duidelijk. Mijn klacht is dat ik steeds weer mensen op TV/in de kranten moet zien en horen die zielig doen over iets dat geheel in de lijn der verwachting lag.
Ze kunnen van dat geld maandelijks een beetje sparen gedurende 5 jaar en vervolgens verhuizen naar een andere stad. Maar je hebt een punt. Als er weer een vulkaan uitbarst en één van die huillies komt met dit excuus en maakt aanneembaar dat hij minder dan 5 jaar inkomen heeft kunnen verwerven dan stort ik wat op Giro 555 voor die arme drommel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
Excuus voor mijn brakke Nederlands op de maandagmorgen!
ik bedoelde uiteraard dat sommige mensen geen keus hebben waar ze willen wonen..
En dan doel ik op de arme mensen die in een regio geboren worden waar ze vervolgens hun inkomen ook vandaan moeten halen, door bijvoorbeeld de overgenomen boerderij van zijn/haar ouders.
kijk aan met jou kan ik praten!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:01 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ze kunnen van dat geld maandelijks een beetje sparen gedurende 5 jaar en vervolgens verhuizen naar een andere stad. Maar je hebt een punt. Als er weer een vulkaan uitbarst en één van die huillies komt met dit excuus en maakt aanneembaar dat hij minder dan 5 jaar inkomen heeft kunnen verwerven dan stort ik wat op Giro 555 voor die arme drommel.
als ze mensen op de maan kunnen zetten kunnen ze ook huizen bouwen op de waddenzeequote:Op maandag 30 augustus 2010 10:57 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Maar daar kun je niet wonen.
Hoppaa 19,1m. boven NAP!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef aaipod het volgende:
Kijk hier trouwens of je in mijn ogen terecht kan gaan lopen huilen als er nog eens een dijk doorbreekt en je huis overstroomt. http://www.ahn.nl/postcodetool
ohja, want overal wordt er zo makkelijk als in Nederland gedaan over het wegtrekken uit het gebied waar je vandaan komt?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:01 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ze kunnen van dat geld maandelijks een beetje sparen gedurende 5 jaar en vervolgens verhuizen naar een andere stad. Maar je hebt een punt. Als er weer een vulkaan uitbarst en één van die huillies komt met dit excuus en maakt aanneembaar dat hij minder dan 5 jaar inkomen heeft kunnen verwerven dan stort ik wat op Giro 555 voor die arme drommel.
Klacht is net zo goed van toepassing op die mensen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:13 schreef wojiao het volgende:
Bovendien, er wordt toch ook nog doodleuk op de San Andreasbreuk gewoond/gebouwd terwijl iedereen weet dat de big one er aan zit te komen?
indd, gore hypocrietenquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:09 schreef aaipod het volgende:
Het is net als met die lamzakken daar rond schiphol die met een stalen gezicht voor hun nieuwbouw vinexwoning staan te roepen dat die vliegtuigen zoveel lawaai maken en dat dat vliegveld maar moet verdwijnen (terwijl in september 1916 de eerste vliegtuigen daar al opstegen en die vinexwoning amper 10 jaar oud is)
Of mensen die beneden zeeniveau leven en gaan zeiken als er een watersnoodramp isquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:56 schreef TheKC het volgende:
Wat dacht je van de mensen die bij een rivier gaan wonen die elk jaar wel overstroomt (Pakistan, Bangladesh). En dan ook nog geld en hulp verwachten.
Maar wij Nederlanders zijn al eeuwen bezig met het water in te dammen door goede dijken te bouwen en watermanagement te hebben en land te ontpolderen. Daar kijken ze elk jaar toe hoe de rivier overstroomt en hoe ze alles kwijtrakenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Of mensen die beneden zeeniveau leven en gaan zeiken als er een watersnoodramp isWij leven hier zo gevaarlijk omdat er vruchtbare grond is, daar leven ze zo gevaarlijk omdat er vruchtbare grond is. Dan vind ik Afrikanen die midden in de Sahara wonen en zeiken dat ze weet ik veel hoe zo'n eind moeten lopen voor water veel gekker. Ga dan dicht bij een waterbron wonen, net als de rest van de wereld.
Haha zo treffend. Ik lig hier serieus dubbel. Ik zie die hoofden van die sukkels al helemaal voor me. Zo van 'godverdomme, wat gebeurd er nu??' terwijl het al 100den jaren zo gaatquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar wij Nederlanders zijn al eeuwen bezig met het water in te dammen door goede dijken te bouwen en watermanagement te hebben en land te ontpolderen. Daar kijken ze elk jaar toe hoe de rivier overstroomt en hoe ze alles kwijtraken.
Alsof zij er iets aan kunnen doen ze dat geen Nederlands bloed hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar wij Nederlanders zijn al eeuwen bezig met het water in te dammen door goede dijken te bouwen en watermanagement te hebben en land te ontpolderen. Daar kijken ze elk jaar toe hoe de rivier overstroomt en hoe ze alles kwijtraken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |