party hardcorequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:24 schreef RickoKun het volgende:
En toen ging je neem ik aan lekker die tietjes weer verder betasten van die 15 jarige en haar blote voetjes likken en haar in missionaris positie nemen of die ene dat ze haar benen om je nek heen slaat?
Nee de 15-jarige moest om half 3 (quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:24 schreef RickoKun het volgende:
En toen ging je neem ik aan lekker die tietjes weer verder betasten van die 15 jarige en haar blote voetjes likken en haar in missionaris positie nemen of die ene dat ze haar benen om je nek heen slaat?
Sad maar begrijpbaar, maar je hebt toch ook maar 10 minuutjes nodig? even kei en knoeterhard bangen en vervolgens in haar mond klaarkomen en dan met 2 vingers haar neus dichtdrukken en haar commanderen het door te slikken! De vuige camperesse!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:26 schreef SpaceKarel het volgende:
[..]
Nee de 15-jarige moest om half 3 () thuis zijn.
quote:
Waar wou je dat doen? In de club?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sad maar begrijpbaar, maar je hebt toch ook maar 10 minuutjes nodig? even kei en knoeterhard bangen en vervolgens in haar mond klaarkomen en dan met 2 vingers haar neus dichtdrukken en haar commanderen het door te slikken! De vuige camperesse!
Mocht je niet mee naar d'r camper?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:26 schreef SpaceKarel het volgende:
[..]
Nee de 15-jarige moest om half 3 () thuis zijn.
Eckte bazen doen het voor publiekquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:30 schreef SpaceKarel het volgende:
[..]
Waar wou je dat doen? In de club?
tuurlijk party hardcore styloquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:30 schreef SpaceKarel het volgende:
[..]
Waar wou je dat doen? In de club?
Je liegt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:21 schreef SpaceKarel het volgende:
Ik ging dus gisteren op stap in een niet nader te noemen stad. Ik hing een beetje in de club, de chickies scannende. Hosselaar die ik ben, had ik na een tijdje beet. Was een leuk en ook nog eens slim meisje. Beetje met haar aan het chillen enzo, nummer opgeslagen. Het meisje in kwestie wilde graag dat ik met haar mee naar huis ging. Dit aanbod kon ik natuurlijk niet afslaan en ik vertelde haar dat ik wel mee zou gaan. De avond was nog lang niet ten einde en ik ging dus even met een vriend mee ergens anders heen. Op deze plek stikte het van de 15-jarige kamperige sletjes. Eén van hen begon een gesprek met mij en ze had best wel dikke tieten. Nou goed, ik dacht dat het geen kwaad kon om even snel met haar te zoenen. Echter, 5 minuten later krijg ik een SMS-bericht: "dat zag ik doei".
Klacht is duidelijk hoop ik.
Heb ik niet naar geïnformeerdquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:31 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Mocht je niet mee naar d'r camper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |