quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Nu welquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:12 schreef ook_gek het volgende:
jajajaj alexxxxx nu weten we het wel.
quote:
Wat was er mis met 1457quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:14 schreef ThaFreak het volgende:
de op's worden slechter en slechter
Duurdt het wasopvouwen te lang ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:15 schreef ook_gek het volgende:
leuk dat lullen maar dat helpt me niet bij het vouwen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:15 schreef ook_gek het volgende:
leuk dat lullen maar dat helpt me niet bij het vouwen
Gezelligquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen komen al helpen. En nou blijven ze wel pitten.
Truequote:
Als je vrijgezel bent moet je welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ik heb het altijd gedaan ook toen ik vrijgezel was, en het zijn zo goed als alleen mijn spullen.
Vind ik niet meer dan normaal.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
Topic om door een ringetje te halen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:17 schreef Barcaconia het volgende:
Godver stelletje zeikerds, dit is een hele mooie OP. Die dingen zijn onmisbaar in elke plane, train of automobile, je kunt niet meer ontopic zijn in dit subforum
post editquote:
@!#!@$#@!#$@quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:17 schreef Barcaconia het volgende:
Godver stelletje zeikerds, dit is een hele mooie OP. Die dingen zijn onmisbaar in elke plane, train of automobile, je kunt niet meer ontopic zijn in dit subforum
Sorrie. Gaadt het hier ook over treinen, of alleen over auto's?quote:
Het gaad hier eigenlijk over alles, behalve dad.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sorrie. Gaadt het hier ook over treinen, of alleen over auto's?
heb geen magische modpowers meerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, jij als OPperbaas. Zeg er eens wat van!
Daar heeft Tjabbo vast ook een ping opquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:28 schreef Barcaconia het volgende:
Dit is waar we over ringetjes praten.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:28 schreef Barcaconia het volgende:
Dit is waar we over ringetjes praten.
quote:
kan niet erger zijn dan de ringetjes van baraconiaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:28 schreef Duvel het volgende:
Mooi, wand ik heb een verschrikkelijk oninteressant barrel.
een BX?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan niet erger zijn dan de ringetjes van baraconia
Weet wat je beweert...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan niet erger zijn dan de ringetjes van baraconia
Maar soms wel over DaD, omdat koffie bij de PTA SC housewarmingparty.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaad hier eigenlijk over alles, behalve dad.
renault ---> ringetjesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Weet wat je beweert...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Weet wat je beweert...
[ afbeelding ]
Zekerquote:
Tering. Kan het nog lelijker?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zo'n motorkap?
het is en blijft minder vaak kapot gaan dan een Alfaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:36 schreef Alfisti het volgende:
Al draagt een Renault een gouden ring..........
quote:De juf vraagt aan Jantje: "Jantje, als er vijf vogels op een tak zitten en ik schiet er twee nee, hoeveel zijn er dan nog over?" Jantje antwoordt: "Geen een juf, ze zijn door de knal allemaal weggevlogen." "Fout", zegt de juf, "maar de manier van denken bevalt me wel." Even later steekt Jantje z'n vinger op en vraagt aan de juf: "Als er drie meisjes met een ijsje op een bankje zitten en één meisje is nog niet begonnen met het ijsje, de tweede zuigt aan het ijsje en de derde bijt erin. Welke is er dan getrouwd?" De juf antwoordt: "Die ene die zuigt natuurlijk." "Fout", zegt Jantje, "de ene met de ring om, maar de manier van denken bevalt me wel!"
als een Alfa hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is en blijft minder vaak kapot gaan dan een Alfa
Betrouwbaarder dan ik bij aankoop dacht ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is en blijft minder vaak kapot gaan dan een Alfa
Yeah rightquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:37 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, mijn laatste post was natuurlijk een grapje![]()
![]()
maar jah ben nu al tijdje geen vrijgezel meer maar toch blijf ik het gewoon netjes doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
Als je vrijgezel bent moet je wel
De Laguna van mn vader was ook erg fijn, maar ging vaker kapot dan de auto die hij er voor had... (Toyota Carina IIquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Betrouwbaarder dan ik bij aankoop dacht ja.
De voorganger was een Saab 900 Turbo van 18 jaar oud. Alles is betrouwbaarder*.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Laguna van mn vader was ook erg fijn, maar ging vaker kapot dan de auto die hij er voor had... (Toyota Carina II![]()
)
ben benieuwd hoe betrouwbaar mijn volgende auto word.. nijg naar een Kalos, mijn ouders hebben een Nubira, en nog nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
De voorganger was een Saab 900 Turbo van 18 jaar oud. Alles is betrouwbaarder*.
*Behalve een Alfa wellicht.
Ik volg graag het feedback topic, sorryquote:
Ladas zijn ook wel eens kapot. Gelukkig is er makkelijk aan onderdelen te komen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
De voorganger was een Saab 900 Turbo van 18 jaar oud. Alles is betrouwbaarder*.
*Behalve een Alfa wellicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TVP gezet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik volg graag het feedback topic, sorry
Nee want dat mag niet en ik houd niet van modjes pestenquote:
Je moet er ook wat moois van maken! Gewoon een nuttige vraag in dit topic stellen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee want dat mag niet en ik houd niet van modjes pesten
zeker, al achteraan geweest, maar de kwaliteit is te slecht. Ga een paar profi laten maken bij een reclameboer, die niet binnen 2 maanden verkleurd zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:53 schreef Anne het volgende:
Is dit niks voor je icm buzzybee, Lex?
http://www.vistaprint.nl/(...)sSignage&dng=Signage
Chevroletquote:
Hopen dat 't plastic een beetje UV bestendig is dan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Chevrolet![]()
nouja, hij roest iig niet onder je kont weg..
photoshop mag ik hopenquote:
De kansloosheid van sommige mensen moet je niet onderschattenquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hebben 2 verschillende groottes.
altijdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef PeuRac het volgende:
Lex, geïnteresseerd in foto's van een blauwe 111 station? Was de sport uitvoering, met tennisbal op de trekhaak
Als dat niet Danny's leasebak is (en dat is het dus nietquote:
Yellwstonequote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:14 schreef Barcaconia het volgende:
godverdegodverdegodverdegodver.
Vandaag met mijn baas een hele planning gemaakt voor een road-trip door Amerika volgende week, heb ik mezelf 1 dag verrekend waardoor ik in de knoop kom tussen de 2 leukste dingen van de hele trip, nu moet ik gaan beslissen welke ik wil.
Het gaat tussen een zeer speciaal zwaar transport bekijken of een trip door Yellowstone park maken
dat. Speciaal transport in de USA is toch al specialer dan normaal, door de idiote wetten...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:16 schreef PeuRac het volgende:
dat park staat er bij een volgend bezoek aan amerika ook nog wel
Ze rijden daar dan weer wel met toffe setups ivbm asdrukken enzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat. Speciaal transport in de USA is toch al specialer dan normaal, door de idiote wetten...
quote:I always like something a bit 'different' on Biglorryblog and Oebele Deelstra has definitely supplied it...."Hi there, Mammoet USA has to transport in total 7 Toshiba generators trough out the USA. The generators are 450Te (metric tonnes). Transport is done with girder beams supported by platform trailers. For additional load distribution various solutions are used to transfer load to add-on wheel bogies. In North Carolina the wheel bogies where mounted direct under the girder beams....
Sort of heavy haulage with 'training wheels' you might say?
Mammoet raapt meestal gewoon vanuit het dichtsbijzijnde filiaal de spullen bij elkaar waamee ze het kunnen maken, en wat ze niet hebben huren ze. Ik heb bij mijn ouder werkegever zo vaak meegemaakt dat ik met de naam van een ander bedrijf reed, of dat we een mooie hijs op een transport zetten waar nog gewen sticker van ons op mocht. zo werkt het nou eenmaalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:13 schreef Barcaconia het volgende:
Mammoet samen met Goldhofer en nog een zooitje andere Europese bedrijven zijn de innovators van deze markt. De manier hoe het meeste spul nog getransporteerd wordt is kinderspel, rommel.
Dit ziet er al een stuk beter uit. Aslasten zijn wel een bitch inderdaad, het wordt tijd dat de overheid er eens wat aan doet. 450 ton is ook niet zo veel natuurlijk...
Wel geinig dat alles met grote vlaggen als Mammoet gelabeld is terwijl het een Trailking chassis is (niet de platform trailer, wel de balken en bruggen).
Whehe, Oebele Deelstra... Aardige man, heb hem ontmoet bij de open dag van Terberg vorig jaar, heeft ie een exclusieve rondleiding voor de BuzzyBee donateurs gegevenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze rijden daar dan weer wel met toffe setups ivbm asdrukken enzo
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of zonder zijwieltjes :
[ .jpg]afbeelding ]
[ -thumb-448x336-63495.jpg]afbeelding ]
en al dat drama voor 450 ton
Hij is wel hier geboren, maar voor Mammoet idd veel in de USA gezeten heb ik begrepen en nu zit ie dus bij Herman in het dorpquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:28 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had het kunnen weten natuurlijk, da's een Friese naam
Dat meen je niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
excuses voor de menen die op deze link klikken![]()
Da's nou precies het probleem; ik kan niet eten op een nuchtere maag, magoed, het spul begint te werken, en ik heb nog niet beven de pot gehangen, dus het gaat goedkomenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:53 schreef Duvel het volgende:
Neem een lekker vet ontbijt, met roerei en worst, daar valt die pil wel goed op.
Eh?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's nou precies het probleem; ik kan niet eten op een nuchtere maag, magoed, het spul begint te werken, en ik heb nog niet beven de pot gehangen, dus het gaat goedkomen
Als ik binnen een uurtje of 2 nadat ik mijn nest uit rol voedsel naar binnen werk, komt het er net zo hard weer uitquote:
Hoe lang moet je dan wakker zijn voordat het er in blijft?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik binnen een uurtje of 2 nadat ik mijn nest uit rol voedsel naar binnen werk, komt het er net zo hard weer uit
Oh zo, ja morgens krijg ik ook niet zoveel door m'n strot eigenlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik binnen een uurtje of 2 nadat ik mijn nest uit rol voedsel naar binnen werk, komt het er net zo hard weer uit
Dan is je maag toch nog steeds nuchter? Mensen die niet kunnen eten op een nuchtere maag, gaan dood.quote:
Jajajaja, dat weten we nou welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan is je maag toch nog steeds nuchter? Mensen die niet kunnen eten op een nuchtere maag, gaan dood.
O...K.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:48 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn 'ontbijt' bestaat uit zware shag en koffie; ik eet pas als ik trek krijg, en da's meestal een uurtje of 2 a 3 erna
quote:Koppijn begint te zakken inmiddels, komt goed uit, want ik moet zo gaan solliciteren
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:13 schreef Alfisti het volgende:
Succes SD![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ider_turboboost.html
That's the spirit!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef Barcaconia het volgende:
36uur werken, waar gaat het heen met de mensheidmijn weken zijn standaard 5x 10.5uur en daarop vaak nog overwerken.
36 uur is een halve werkweek toch ??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:57 schreef Freezer het volgende:
Grr ook hier nog een paar uurtjes te gaan. Maar daarna wel weekendhet voordeel van 4x9 werken.
Normale urenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:34 schreef Duvel het volgende:
Gelukkig hebben mensen met normale of deeltijdwerkweken niet zo veel last van die opgepompte overwerkers omdat die toch niet zo veel buiten komen.
Dus als je geen 60 uur per week werkt, ben je een ambtenaar?quote:
..... hoe absurd vroeg begin je dan wel niet?!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Normale urensorry, 36 uur is niet eens een volle week. Daarnaast ben ik om 4 uur normaal klaar dus tijd zat voor een leven.
Bij wel meer bedrijven is 36 fulltime.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:47 schreef Freezer het volgende:
Nee die conclusie trek je zelf. Als ambtenaar is 36 fulltime..
5/half 6. Mooie tijd, dan verneuk je iig niet je halve dag met slapen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
..... hoe absurd vroeg begin je dan wel niet?!
Is er niet zoiets als de arbowet, waar ook de werknemer zelf verplicht is aan te voldoen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:57 schreef Sounddragon het volgende:
Een paar jaar terug was er bij mijn werkgever ook een dip in de beschikbare werkzaamheden, toen móchten we een poosje niet meer uren maken als 40.. in de praktijk kwam dat er meer dan eens op neer dat woensdag mijn laatste werkdag was
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
5/half 6. Mooie tijd, dan verneuk je iig niet je halve dag met slapen.
Eej, ìk heb niet om al die debiele wetjes gevraagd die me vertellen wat wel- en wat niet te doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is er niet zoiets als de arbowet, waar ook de werknemer zelf verplicht is aan te voldoen?
Vooral als het betaald wordt door de baasquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
Slapen is wel echt een van de fijnste tijdsbestedingen
Amerikanen zijn heel goed in werkgeluiden maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:11 schreef Freezer het volgende:
Ja die zijn langer op hun werk, maar hoe productief zijn ze dan?
Nah, zie die 'arbowet' post hier een stukje boven, ik ben wat ouder als gemiddeld hier schat ik, en heb altijd redelijk fysiek werk gehad, maar sinds de uitvinding van die klotewet(ten) word je bijna verplicht om je als een derderangs watje op te gaan stellen, vroeger waren bouwvakkers van steen, en als het écht niet ging kwam er een kraan.. tegenwoordig beginnen ze al te janken als iets meer dan 18 kilo weegtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:05 schreef Barcaconia het volgende:
Jammer dat een beetje werkmentaliteit bij velen verdwenen is, ik denk dat Nederlanders het te goed hebben. Zo'n jaartje kapitalistisch Amerika geeft wat dat betreft goed perspectief.
Maar er zijn ook mensen die veiligheidsfuncties bekleden. Vermoeidheid leidt sneller tot fouten dan je denkt. Daarmee breng je dan niet alleen jezelf, maar ook anderen in gevaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eej, ìk heb niet om al die debiele wetjes gevraagd die me vertellen wat wel- en wat niet te doen
Ik wil werken, en als je werk hebt wat je tof vindt, maken die paar uurtjes extra geen kont uit
Mijn werkgever betaalde me om klussen te doen; de ene keer ben je met een paar uurtjes klaar, en de andere keer duurt het wat langer, in sommige beroepen is het gewoon niet mogelijk om alles te laten vallen om vier uur, omdat het tijd is om in de file te gaan staan.
Op de sloop ?? (normale manier), en anders in je lokale parkeergarage (minder geaccepteerde manier)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:15 schreef wormtrein het volgende:
Iemand een idee waar ik voor gratis een aantal (oude) auto of radio antenne's zou kunnen vinden? Zegmaar van die uitschuifbare chromen exemplaren, voor een knutselprojectje.
helemaal mee eens. Ik denk dat ik jonger ben dan de meesten hier maar ik ben blij dat mijn ouweheer er wat werklust in geschopt heeft. arbo is leuk maar vaak gaat het veeel te ver.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah, zie die 'arbowet' post hier een stukje boven, ik ben wat ouder als gemiddeld hier schat ik, en heb altijd redelijk fysiek werk gehad, maar sinds de uitvinding van die klotewet(ten) word je bijna verplicht om je als een derderangs watje op te gaan stellen, vroeger waren bouwvakkers van steen, en als het écht niet ging kwam er een kraan.. tegenwoordig beginnen ze al te janken als iets meer dan 18 kilo weegt![]()
We worden verziekt door de betutteling van de overheden en de onweerstaanbare drang om alles volgens regeltjes te laten verlopen, en dat wordt zó dramatisch ver doorgevoerd dat je gewoon niks meer kan en mag, en de nieuwere generaties krijgen die hersenspoeling al vanaf de schoolbanken mee, daar is in de praktijk gewoon bijna niks meer mee te beginnen
Nog even, en er staat op het hek van elke bouwput in nl: BOUWPLAATS, WERKEN VERBODEN !!
Mensen die in slaap vallen op hun werk doen saai werk, mensen die lichamelijk werk doen zul je niet snel in slaap zien vallen, vandaar dar er onderscheid gemaakt moet worden, die wetten scheren alles en iedereen over één kam, en dat zuigt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar er zijn ook mensen die veiligheidsfuncties bekleden. Vermoeidheid leidt sneller tot fouten dan je denkt. Daarmee breng je dan niet alleen jezelf, maar ook anderen in gevaar.
En over het tillen van zware dingen: als je zwaarder tilt, zit je met je 50e in de WIA, en dan mag de gemeenschap betalen. Waarmee ik verder niet wil ontkennen dat er onnodig gelul in zo'n wet staat.
Daar heb ik mijn moeder voor ingeschakeldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:06 schreef BaraCuda het volgende:
Net erg mannelijk bezig geweest![]()
Gordijnen ingekort met een strijkijzer en dat soort onzin
Ghehe, ik ben de enige hier in huis die met naald en draad om kan gaanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:06 schreef BaraCuda het volgende:
Net erg mannelijk bezig geweest![]()
Gordijnen ingekort met een strijkijzer en dat soort onzin
Jij kunt er anders ook iets van, dat over één kam scheren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mensen die in slaap vallen op hun werk doen saai werk, mensen die lichamelijk werk doen zul je niet snel in slaap zien vallen, vandaar dar er onderscheid gemaakt moet worden, die wetten scheren alles en iedereen over één kam, en dat zuigt.
Hoe wordt dan gegarandeerd dat mensen goed tillen? Blijkbaar is niet iedereen in staat om zichzelf een goede tilwijze aan te leren, al dan niet door onwil. Ik heb verder die wet niet verzonnen.quote:En over dat zware tillen, ook dát is gelul, er staan nog steeds mensen dag in dag uit containers te lossen; jouw schoenen komen ook per container aan, en bij Van Haren passen die nét niet in de schappen, en balen melkpoeder lopen ook niet vanzelf de container uit
Van zwaar tillen kom je niet in de WIA, van verkéérd tillen kom je in de WIA (áls je zo dom bent om dat je hele leven vol te houden)
Die had alle gordijnen gedaan op deze na 2 jaar geledenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn moeder voor ingeschakeld
Met kou is niks mis, daar kun je je op kleden, en tocht kun je in 99 van de 100 gevallen voorkomen of verhelpen, eigenlijk zijn de enige 2 weersoorten die écht van invloed zijn op het VGM verhaal: regen (en wind), en warmte.. de rest kun je prima werken eigenlijk; dat is vaak een kwestie van je kleding en werkmethode aanpassen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:05 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb 1x in een cafe in de winter moeten werken toen het buiten vroor.
Het tochten als de tering op die bouw. Ik kan je vertellen dat is echt niet goed voor je.
Ik ben met jullie eens dat er teveel regels zijn, maar bepaalde regels zijn er echt niet voor niets.
De regel dat je een bepaald aantal kilo's zou mogen dragen houd ook niemand zich aan
Bij ons staat dagelijks UPS aan de deur met pakketjes van 35 a 40 kilo die hij zelf z'n busje uit moet tillen.
Vervolgens moeten wij er ook weer mee zeulen.
Nah, tijdens mijn werk had ik normaliter niet de neiging om in slaap te vallen, wél tijdens lange ritten of wachttijd, maar zolang je bezig bent is dat nogal moeilijk ?? En.. ik heb nergens álle in mijn tekst terug kunnen vinden ??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij kunt er anders ook iets van, dat over één kam scheren.![]()
[..]
Hoe wordt dan gegarandeerd dat mensen goed tillen? Blijkbaar is niet iedereen in staat om zichzelf een goede tilwijze aan te leren, al dan niet door onwil. Ik heb verder die wet niet verzonnen.
Een half jaar later is heel dat cafe afgefiktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met kou is niks mis, daar kun je je op kleden, en tocht kun je in 99 van de 100 gevallen voorkomen of verhelpen, eigenlijk zijn de enige 2 weersoorten die écht van invloed zijn op het VGM verhaal: regen (en wind), en warmte.. de rest kun je prima werken eigenlijk; dat is vaak een kwestie van je kleding en werkmethode aanpassen.
Zwaar tillen mág ook gewoon nog volgens de ARBO, mits het niet struktureel is én je het lichamelijk aankan én op een verantwoorde manier doet.. próef je het afschuifsysteem al als het mis gaat ??
Was niet te zien aan die krabpaalfoto.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had zulke heerlijke overalls toen ik in een koelloods werkteEn maar sjouwen met zakken van 50 kilo
de eerste dag kom je gebroken thuis (as 18 jarig jochie ik iig wel
) maar na een hlaf jaar was ik een halve Jerommeke
Dat van dat generaliseren sloeg op "Mensen die in slaap vallen op hun werk doen saai werk". Er zijn beroepen die veel wachten vragen en dan toch weer alertheid, bijvoorbeeld een werkverantwoordelijke hoogspanning: die moet een installatie veilig stellen, en bij onderhoudswerkzaamheden ook vaak wachten (ik heb in elk geval de ervaring dat je in een spoorse omgeving vooral veel moet wachten). Dan moet je toch alert blijven. En als je al 15 uur op het werk rondloopt kan een gebrek aan alertheid dodelijk zijn. Ook voor die mensen geldt de arbowet. Maar iets meer differentiatie kan geen kwaad, dat klopt wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah, tijdens mijn werk had ik normaliter niet de neiging om in slaap te vallen, wél tijdens lange ritten of wachttijd, maar zolang je bezig bent is dat nogal moeilijk ?? En.. ik heb nergens álle in mijn tekst terug kunnen vinden ??
Cool, in de baas z'n tijd zeker?quote:Om goed te leren tillen heb je nou niet meteen Gymnasium nodig, alleen iemand die je het een keertje of wat goed voordoet, en geloof het of niet, maar voor de échte nono's kun je er zelfs voor op cursus tegenwoordig
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Was niet te zien aan die krabpaalfoto.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:48 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijkt_family_guy.html
fucking geniaal
toen had ik een tijdje niet zulke zware banen achter de rug, is snel weer weg gegaan jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Was niet te zien aan die krabpaalfoto.
duh ??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat van dat generaliseren sloeg op "Mensen die in slaap vallen op hun werk doen saai werk". Er zijn beroepen die veel wachten vragen en dan toch weer alertheid, bijvoorbeeld een werkverantwoordelijke hoogspanning: die moet een installatie veilig stellen, en bij onderhoudswerkzaamheden ook vaak wachten (ik heb in elk geval de ervaring dat je in een spoorse omgeving vooral veel moet wachten). Dan moet je toch alert blijven. En als je al 15 uur op het werk rondloopt kan een gebrek aan alertheid dodelijk zijn. Ook voor die mensen geldt de arbowet. Maar iets meer differentiatie kan geen kwaad, dat klopt wel.
[..]
Cool, in de baas z'n tijd zeker?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:02 schreef Anne het volgende:
Speciaal voor Lex:
http://www.dumpert.nl/med(...)elden_gevonden_.html!
Bij het vuil, zul je bedoelenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die zag ik net ook ja
Echt, zo'n jong zet je toch buiten in de regen?!
Dámn!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)st_stretchbroek.html
Het blijft toch je kind hequote:
IKEA köttbullar met lingonsylt, broccoli, wortel, bloemkool met gräddsås, ovenfrites.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:03 schreef Anne het volgende:
Ik heb honger, maar nog zo geen zin om te koken.
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In de reply's staan nog een aantal URL's die je misschien ook moet bekijken
Datquote:
Boekenkast met receptenboekenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
kun je ook al eten kopen bij de Ikea?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ren altijd zo hard door de Ikea dat ik niks of niemand ziequote:
Ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
Vertelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
Maar ik heb nog wel wat shoarmataart voor jeNieuwe creatie, en echt fking lekker
`quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
Maar ik heb nog wel wat shoarmataart voor jeNieuwe creatie, en echt fking lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
De Swedish Food Market is dan ook ná de kassa's. Bij de uitgang.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ren altijd zo hard door de Ikea dat ik niks of niemand ziebehalve het spul wat ik nodig heb
Zouden meer mensen moeten doen!
Nou shoarma dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Vertel?
Ik heb geen shoarma in huis eigenlijk.
Hé dat klinkt wel goed!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou shoarma dusbladerdeeg en groente naar keuze.
shoarma bakken met groente.
Bladerdeeg in zo'n bakding doen, shoarma erin kaas erover en in de oven.
Super makkelijk maar ik vind het geniaal
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
`
Pics !!!
Ik heb laatst ergens geregistreerd om foto's te uploaden, maar geen idee meer waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, boeiend -> www.tinypic.comquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb laatst ergens geregistreerd om foto's te uploaden, maar geen idee meer waar
Mailen mag ook, dan host ik hem welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb laatst ergens geregistreerd om foto's te uploaden, maar geen idee meer waar
Schnitzelsquote:
Sieht gut aus !!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah, gaat dat zo makkelijk![]()
Op de foto ziet het er wat minder lekker uit dan dat het is![]()
[ afbeelding ]
En heb je dát nog overquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah, gaat dat zo makkelijk![]()
Op de foto ziet het er wat minder lekker uit dan dat het is![]()
[ afbeelding ]
Thanks for sharingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sieht gut aus !!
Alle ingrediënten in huis, alleen is de shoarma al op weg naar morgenochtend
Vinger in je keelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sieht gut aus !!
Alle ingrediënten in huis, alleen is de shoarma al op weg naar morgenochtend
Spaghettipizza; voor wie niet kan kiezenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk meer zin in dit;
[ afbeelding ]
omnomnomnonm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Spaghettipizza; voor wie niet kan kiezen
Ik betaal ook niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik had vandaag ook geen lunch bij btw. Heb wel braaf in de kantine gegeten (regende een beetje hard, dusss).
Trouwens, Louis heeft mijn voicemail weer ingesproken; mijn helm ligt klaar.. Daar word je toch moe van.
Je had je helm toch al?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik betaal ook niet?.
Ik had vandaag ook geen lunch bij btw. Heb wel braaf in de kantine gegeten (regende een beetje hard, dusss).
Trouwens, Louis heeft mijn voicemail weer ingesproken; mijn helm ligt klaar.. Daar word je toch moe van.
Ja, via Ebay.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, via Ebay.
Maar Louis heeft me begin augustus gebeld dat mijn helm niet meer leverbaar is en dat ik iets anders uit kon kiezen of mijn aanbetaling terug kon krijgen. Nou ben ik er afgelopen maandag mijn aanbetaling terug gaan halen (wilden ze mij in eerste instantie een tegoedbon geven ook nog..)
En nou bellen ze dus op dat ik mijn helm op kan halen.
Neeeh eens gegeten blijft gegetenquote:
Remko Terlouw.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
Fak! welke hoer heeft het bedacht om 2 and a half man naar 19:30 te verplaatsen!![]()
Weer de helft gemist
jij geniet echt van je vakantie hèquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
Fak! welke hoer heeft het bedacht om 2 and a half man naar 19:30 te verplaatsen!![]()
Weer de helft gemist
schnitzelbestelvrouwtjequote:
Ik heb kei veul gedaan deze vakantie in huisquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:47 schreef lipje het volgende:
[..]
jij geniet echt van je vakantie hè
waromweet jij dat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's de programmadirecteur van Veronica.
1.25 menquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
Weer de helft gemist
Waarom kun jij dat vinden binnen 1 minuut en ik niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat ik het opzoek?. Ik weet alles
.
De jeugd heeft de toekomst google-skillz.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom kun jij dat vinden binnen 1 minuut en ik niet?
Ik ben net zoveel jeugd als Annequote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
De jeugd heeft de toekomst google-skillz.
Vandaag weer olie besteldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:59 schreef lipje het volgende:
je rijdt Alfa, dan word je snel ouden arm
Nou, niet overdrijven hèquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben net zoveel jeugd als Anne![]()
Dit is al de 2e keer deze week dat ik als oud bestempeld wordt
Ja, sorry, bij Veronica noemen ze het de zendermanagerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom kun jij dat vinden binnen 1 minuut en ik niet?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Crap, ik dacht dat ze 24 was geworden
Ik... nou ja.. Gouda, maar binnen een kwartiertje rijdenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:08 schreef Duvel het volgende:
Weet er iemand trouwens in de buurt van Gouda iemand die een plaatje metaal in m'n auto kan lassen (en het roestige stuk er uit kan slijpen)?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:08 schreef Duvel het volgende:
Weet er iemand trouwens in de buurt van Gouda iemand die een plaatje metaal in m'n auto kan lassen (en het roestige stuk er uit kan slijpen)?
't Gat zit in de bodem, tussen de dorpel en de eerste draagbalk zo ongeveer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik... nou ja.. Gouda, maar binnen een kwartiertje rijden
is dat inclusief oversteken met het pontje of komt er daar nog extra tijd voor bijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik... nou ja.. Gouda, maar binnen een kwartiertje rijden
zoals een paar slowchats terugquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Gat zit in de bodem, tussen de dorpel en de eerste draagbalk zo ongeveer.
Ik zit aan de noordkant van de IJsselquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:14 schreef lipje het volgende:
[..]
is dat inclusief oversteken met het pontje of komt er daar nog extra tijd voor bij
brr das te dichtbijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zit aan de noordkant van de IJssel
Kost iets meer, want dan moet je complete interieur eruit, of fiks je dat zelf ??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Gat zit in de bodem, tussen de dorpel en de eerste draagbalk zo ongeveer.
Moerkapelle is zelfs aan te fietsen, gelukkig voor jou heb ik geen fietsquote:
Ehm, volgens mij is het een holle koker op dat punt. Zou ik eens beter moeten checken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kost iets meer, want dan moet je complete interieur eruit, of fiks je dat zelf ??
Heb je wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moerkapelle is zelfs aan te fietsen, gelukkig voor jou heb ik geen fiets
Zoek eens: Autoschade Vis, Vijf Boeken, Nieuwerkerk aan den IJsselquote:
Dat boeit de slijptol geen kontquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij is het een holle koker op dat punt. Zou ik eens beter moeten checken.
Die doet 't wel!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoek eens: Autoschade Vis, Vijf Boeken, Nieuwerkerk aan den IJssel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |