quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hebben 2 verschillende groottes.
altijdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef PeuRac het volgende:
Lex, geïnteresseerd in foto's van een blauwe 111 station? Was de sport uitvoering, met tennisbal op de trekhaak
Als dat niet Danny's leasebak is (en dat is het dus nietquote:
Yellwstonequote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:14 schreef Barcaconia het volgende:
godverdegodverdegodverdegodver.
Vandaag met mijn baas een hele planning gemaakt voor een road-trip door Amerika volgende week, heb ik mezelf 1 dag verrekend waardoor ik in de knoop kom tussen de 2 leukste dingen van de hele trip, nu moet ik gaan beslissen welke ik wil.
Het gaat tussen een zeer speciaal zwaar transport bekijken of een trip door Yellowstone park maken
dat. Speciaal transport in de USA is toch al specialer dan normaal, door de idiote wetten...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:16 schreef PeuRac het volgende:
dat park staat er bij een volgend bezoek aan amerika ook nog wel
Ze rijden daar dan weer wel met toffe setups ivbm asdrukken enzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat. Speciaal transport in de USA is toch al specialer dan normaal, door de idiote wetten...
quote:I always like something a bit 'different' on Biglorryblog and Oebele Deelstra has definitely supplied it...."Hi there, Mammoet USA has to transport in total 7 Toshiba generators trough out the USA. The generators are 450Te (metric tonnes). Transport is done with girder beams supported by platform trailers. For additional load distribution various solutions are used to transfer load to add-on wheel bogies. In North Carolina the wheel bogies where mounted direct under the girder beams....
Sort of heavy haulage with 'training wheels' you might say?
Mammoet raapt meestal gewoon vanuit het dichtsbijzijnde filiaal de spullen bij elkaar waamee ze het kunnen maken, en wat ze niet hebben huren ze. Ik heb bij mijn ouder werkegever zo vaak meegemaakt dat ik met de naam van een ander bedrijf reed, of dat we een mooie hijs op een transport zetten waar nog gewen sticker van ons op mocht. zo werkt het nou eenmaalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:13 schreef Barcaconia het volgende:
Mammoet samen met Goldhofer en nog een zooitje andere Europese bedrijven zijn de innovators van deze markt. De manier hoe het meeste spul nog getransporteerd wordt is kinderspel, rommel.
Dit ziet er al een stuk beter uit. Aslasten zijn wel een bitch inderdaad, het wordt tijd dat de overheid er eens wat aan doet. 450 ton is ook niet zo veel natuurlijk...
Wel geinig dat alles met grote vlaggen als Mammoet gelabeld is terwijl het een Trailking chassis is (niet de platform trailer, wel de balken en bruggen).
Whehe, Oebele Deelstra... Aardige man, heb hem ontmoet bij de open dag van Terberg vorig jaar, heeft ie een exclusieve rondleiding voor de BuzzyBee donateurs gegevenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze rijden daar dan weer wel met toffe setups ivbm asdrukken enzo
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of zonder zijwieltjes :
[ .jpg]afbeelding ]
[ -thumb-448x336-63495.jpg]afbeelding ]
en al dat drama voor 450 ton
Hij is wel hier geboren, maar voor Mammoet idd veel in de USA gezeten heb ik begrepen en nu zit ie dus bij Herman in het dorpquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:28 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had het kunnen weten natuurlijk, da's een Friese naam
Dat meen je niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
excuses voor de menen die op deze link klikken![]()
Da's nou precies het probleem; ik kan niet eten op een nuchtere maag, magoed, het spul begint te werken, en ik heb nog niet beven de pot gehangen, dus het gaat goedkomenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:53 schreef Duvel het volgende:
Neem een lekker vet ontbijt, met roerei en worst, daar valt die pil wel goed op.
Eh?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's nou precies het probleem; ik kan niet eten op een nuchtere maag, magoed, het spul begint te werken, en ik heb nog niet beven de pot gehangen, dus het gaat goedkomen
Als ik binnen een uurtje of 2 nadat ik mijn nest uit rol voedsel naar binnen werk, komt het er net zo hard weer uitquote:
Hoe lang moet je dan wakker zijn voordat het er in blijft?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik binnen een uurtje of 2 nadat ik mijn nest uit rol voedsel naar binnen werk, komt het er net zo hard weer uit
Oh zo, ja morgens krijg ik ook niet zoveel door m'n strot eigenlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik binnen een uurtje of 2 nadat ik mijn nest uit rol voedsel naar binnen werk, komt het er net zo hard weer uit
Dan is je maag toch nog steeds nuchter? Mensen die niet kunnen eten op een nuchtere maag, gaan dood.quote:
Jajajaja, dat weten we nou welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan is je maag toch nog steeds nuchter? Mensen die niet kunnen eten op een nuchtere maag, gaan dood.
O...K.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:48 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn 'ontbijt' bestaat uit zware shag en koffie; ik eet pas als ik trek krijg, en da's meestal een uurtje of 2 a 3 erna
quote:Koppijn begint te zakken inmiddels, komt goed uit, want ik moet zo gaan solliciteren
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:13 schreef Alfisti het volgende:
Succes SD![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ider_turboboost.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |