Dat van dat generaliseren sloeg op "Mensen die in slaap vallen op hun werk doen saai werk". Er zijn beroepen die veel wachten vragen en dan toch weer alertheid, bijvoorbeeld een werkverantwoordelijke hoogspanning: die moet een installatie veilig stellen, en bij onderhoudswerkzaamheden ook vaak wachten (ik heb in elk geval de ervaring dat je in een spoorse omgeving vooral veel moet wachten). Dan moet je toch alert blijven. En als je al 15 uur op het werk rondloopt kan een gebrek aan alertheid dodelijk zijn. Ook voor die mensen geldt de arbowet. Maar iets meer differentiatie kan geen kwaad, dat klopt wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah, tijdens mijn werk had ik normaliter niet de neiging om in slaap te vallen, wél tijdens lange ritten of wachttijd, maar zolang je bezig bent is dat nogal moeilijk ?? En.. ik heb nergens álle in mijn tekst terug kunnen vinden ??
Cool, in de baas z'n tijd zeker?quote:Om goed te leren tillen heb je nou niet meteen Gymnasium nodig, alleen iemand die je het een keertje of wat goed voordoet, en geloof het of niet, maar voor de échte nono's kun je er zelfs voor op cursus tegenwoordig
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Was niet te zien aan die krabpaalfoto.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:48 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijkt_family_guy.html
fucking geniaal
toen had ik een tijdje niet zulke zware banen achter de rug, is snel weer weg gegaan jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Was niet te zien aan die krabpaalfoto.
duh ??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat van dat generaliseren sloeg op "Mensen die in slaap vallen op hun werk doen saai werk". Er zijn beroepen die veel wachten vragen en dan toch weer alertheid, bijvoorbeeld een werkverantwoordelijke hoogspanning: die moet een installatie veilig stellen, en bij onderhoudswerkzaamheden ook vaak wachten (ik heb in elk geval de ervaring dat je in een spoorse omgeving vooral veel moet wachten). Dan moet je toch alert blijven. En als je al 15 uur op het werk rondloopt kan een gebrek aan alertheid dodelijk zijn. Ook voor die mensen geldt de arbowet. Maar iets meer differentiatie kan geen kwaad, dat klopt wel.
[..]
Cool, in de baas z'n tijd zeker?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:02 schreef Anne het volgende:
Speciaal voor Lex:
http://www.dumpert.nl/med(...)elden_gevonden_.html!
Bij het vuil, zul je bedoelenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die zag ik net ook ja
Echt, zo'n jong zet je toch buiten in de regen?!
Dámn!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)st_stretchbroek.html
Het blijft toch je kind hequote:
IKEA köttbullar met lingonsylt, broccoli, wortel, bloemkool met gräddsås, ovenfrites.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:03 schreef Anne het volgende:
Ik heb honger, maar nog zo geen zin om te koken.
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In de reply's staan nog een aantal URL's die je misschien ook moet bekijken
Datquote:
Boekenkast met receptenboekenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
kun je ook al eten kopen bij de Ikea?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ren altijd zo hard door de Ikea dat ik niks of niemand ziequote:
Ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |