Duurdt het wasopvouwen te lang ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:15 schreef ook_gek het volgende:
leuk dat lullen maar dat helpt me niet bij het vouwen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:15 schreef ook_gek het volgende:
leuk dat lullen maar dat helpt me niet bij het vouwen
Gezelligquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen komen al helpen. En nou blijven ze wel pitten.
Truequote:
Als je vrijgezel bent moet je welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ik heb het altijd gedaan ook toen ik vrijgezel was, en het zijn zo goed als alleen mijn spullen.
Vind ik niet meer dan normaal.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
Topic om door een ringetje te halen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:17 schreef Barcaconia het volgende:
Godver stelletje zeikerds, dit is een hele mooie OP. Die dingen zijn onmisbaar in elke plane, train of automobile, je kunt niet meer ontopic zijn in dit subforum
post editquote:
@!#!@$#@!#$@quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:17 schreef Barcaconia het volgende:
Godver stelletje zeikerds, dit is een hele mooie OP. Die dingen zijn onmisbaar in elke plane, train of automobile, je kunt niet meer ontopic zijn in dit subforum
Sorrie. Gaadt het hier ook over treinen, of alleen over auto's?quote:
Het gaad hier eigenlijk over alles, behalve dad.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sorrie. Gaadt het hier ook over treinen, of alleen over auto's?
heb geen magische modpowers meerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, jij als OPperbaas. Zeg er eens wat van!
Daar heeft Tjabbo vast ook een ping opquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:28 schreef Barcaconia het volgende:
Dit is waar we over ringetjes praten.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:28 schreef Barcaconia het volgende:
Dit is waar we over ringetjes praten.
quote:
kan niet erger zijn dan de ringetjes van baraconiaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:28 schreef Duvel het volgende:
Mooi, wand ik heb een verschrikkelijk oninteressant barrel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |