Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
O, dat oude barrel!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw tv, die gister op de FP sting.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is ook leuk ja, maar iemand zien flippen omdat al zijn docs weg zijn is geweldig
Dat kan ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:07 schreef MPG het volgende:
Flippende pc-gebruikers, denk ik eerder.
heh coolquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, die.
Oudste tv van Nederland gevonden in Zandvoort
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan ook![]()
Kan iemand even de wiki doen?
ben douchen![]()
Ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:03 schreef DaMart het volgende:
Ben ik hier dan de enige die pas zaterdag weekend heeft?.
ik heb zondag pas weekendquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook zaterdag pas weekend. Maar morgen ben ik vrij. Da's mooi want morgen wordt het toch kakweer tot en met
Hey, ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Kewlquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:34 schreef Solique het volgende:
Vrijdag na 16:30 is het voor mij weekend.
Dan Amsterdam in en ik zie wel hoe laat ik eruit kom.
Zaterdag is nog even afwachten of naar de bios (expendables) of meeting in Zaandam.
Zondag is rustdag![]()
Haha ja, gaat hard tegenwoordig!quote:
Dat gaat het meestal wel, 'savondsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kewl![]()
[..]
Haha ja, gaat hard tegenwoordig!
ik ga zometeen the sopranos kiekenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gaat het meestal wel, 'savonds
Even mijn kopje koffie opdrinken en dan even weer een aflevering prisonbreak kijken
Hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gaat het meestal wel, 'savonds
Even mijn kopje koffie opdrinken en dan even weer een aflevering prisonbreak kijken
quote:
Inderdaad die mensen die je eigenlijk tegen zichzelf in bescherming moet nemen die zijn het leukstquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:47 schreef Giertje het volgende:
sommige mensen moet je bannen van dat soort shows but then again het levert wel mooie tv op
Ze willen het zelluf hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Noem je dat funny? Ik schaam me altijd kapot als ik daarnaar kijk
Ik kijk sowieso niet naar dat soort programma'squote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Noem je dat funny? Ik schaam me altijd kapot als ik daarnaar kijk
quote:
quote:
dat soort programmas kijk ik ook alleen maar de audities verder nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad die mensen die je eigenlijk tegen zichzelf in bescherming moet nemen die zijn het leukst
Ik ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat soort programmas kijk ik ook alleen maar de audities verder niet
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga eens iets doen wat op koken lijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ooooh! Ik dacht alquote:
Whehehequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooh! Ik dacht al![]()
Je kunt het altijd goed zien als Trevland een nieuw topic heeft geopend
Ik heb daar een speciale radar voorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
WheheheIk had het niet eens gezien tot jij erover begon
Ja joh, zo'n beetje ongeveer bij benaderingquote:
Kan niet beter.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja joh, zo'n beetje ongeveer bij benadering![]()
En met jou?
Hey, goed idee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
Zo dat was weer een aflevering van Prisonbreak
Ik heb net seizoen ep5 achter de rugquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:14 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey, goed idee.
Welk seizoen is het wreedst?
Dan download ik die
in anderhalf jaar tijdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, ik snapte het ook niet, kwam toch zomaar ineens veel aan
Gewoon beginnen met seizoen 1?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb net seizoen ep5 achter de rug
Dus ik zou het niet wetenTot nu toe is het erg spannend allemaal
Of allemaal erg spannend, net hoe je het bekijkt
T is er wel ineens weer afquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in anderhalf jaar tijdDat is nog hard gegaan dan
Ja. En Ajax is heel slordig in de passing.quote:
Dat lijkt me wel verstandigquote:
Je weet maar nooitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel verstandig
Je begint bij een boek toch ook niet in het midden
quote:
Dat is het ook wel voor die dokterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:18 schreef Ferb het volgende:
[..]
Die dokter kijkt echt alsof het een souvenir voor naast je bed.
Ja ze brengen bijna niks klaar, terwijl Dinamo al zeker 3 100%kansen gehad heeftquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja. En Ajax is heel slordig in de passing.
Ik mag morgen weer naar de sportschoolquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zou ik dan weer niet zo erg vinden
Stekelenburgquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ze brengen bijna niks klaar, terwijl Dinamo al zeker 3 100%kansen gehad heeft
Ik moet nog half jaartje met m'n gescheurde lies zonder sport of iets in de richting.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer naar de sportschool
Mag alleen nog niet helemaal voluit gaan.
auwquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik moet nog half jaartje met m'n gescheurde lies zonder sport of iets in de richting.
Heb nu 4 maandjes achter de rug
oefquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik moet nog half jaartje met m'n gescheurde lies zonder sport of iets in de richting.
Jeuzes, die tumorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het ook wel voor die dokter
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef Ferb het volgende:
[..]
Daar wil iedere arts toch mee op de fotoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeuzes, die tumor![]()
Pfff.... Haha ja als een troffee
22,6 goddamn kilo dat is ECHT niet normaal hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeuzes, die tumor![]()
Pfff.... Haha ja als een troffee
Blijkbaar... Tja.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar wil iedere arts toch mee op de foto
Nee, zeker niet, maar dit soort gevallen komen wel meer voor. Kan een nieuwsbericht herinneren van een paar jaar terug, een man ook ergens in het Oosten van de wereld die z'n versteende tweelingbroer in zich droeg, dat was volgensmij nog zwaarder.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
22,6 goddamn kilo dat is ECHT niet normaal hoor![]()
een volle krat bier is 15-16 kilo, dat is al niet te tillen
Fisio.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]Respect!
Kunnen ze er niets aan doen dan? Wat is er gescheurd in je lies?
Nee, dat viel wel mee. Was maar een kilo of 8 geloof ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Blijkbaar... Tja.
[..]
Nee, zeker niet, maar dit soort gevallen komen wel meer voor. Kan een nieuwsbericht herinneren van een paar jaar terug, een man ook ergens in het Oosten van de wereld die z'n versteende tweelingbroer in zich droeg, dat was volgensmij nog zwaarder.
Oh, lekker.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:57 schreef Ferb het volgende:
[..]
Fisio.
En er zitten wat scheurtjes in mijn lies.
2 groten en als je niet op past duurt het alleen maar langer.
Anderhalf jaar geleden had ik hetzelfde + M'n achterbeen spier
Ja? Oh, ik dacht dat ie zwaarder was.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat viel wel mee. Was maar een kilo of 8 geloof ik
Er zijn wel grotere tumoren bekend geloof ik. Ooit op discovery een docu over een vrouw die een tumor op haar lichaam had, op haar hoofd en romp.
Oeh, met een beetje pech moet ik binnenkort onder het mesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:07 schreef Enfermera het volgende:
Oh, lekker.![]()
![]()
Maar, een spieer, een pees, wat is er gescheurd? Vergeef me mijn nieuwsgierigheid, maar ik ben nu eenmaal geinteresseerd in medische zaken![]()
![]()
Een krat bier niet te tillenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
22,6 goddamn kilo dat is ECHT niet normaal hoor![]()
een volle krat bier is 15-16 kilo, dat is al niet te tillen
Een lies is een pees, die zit zit vast aan je spieren die door je been lopen tot je achillespees.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, lekker.![]()
![]()
Maar, een spieer, een pees, wat is er gescheurd? Vergeef me mijn nieuwsgierigheid, maar ik ben nu eenmaal geinteresseerd in medische zaken![]()
![]()
[..]
Ja? Oh, ik dacht dat ie zwaarder was.
Ja, kan best.. Zag ook een keer een vrouw met een tumor rond haar hele buik en rug, die was ook aardig zwaar volgens mij.
Zerkers.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, met een beetje pech moet ik binnenkort onder het mes![]()
En ik kan na veel computerwerk mijn linkerarm niet meer zo goed bewegen, dan voelt het alsof 'ie slaapt en dan tintelt het in mijn vingers en mijn pols doet zeer.
Interesse in de afloop?
He bah. Hou ons op de hoogte, maar liever geen foto's van geamputeerde handen svp.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik kan na veel computerwerk mijn linkerarm niet meer zo goed bewegen, dan voelt het alsof 'ie slaapt en dan tintelt het in mijn vingers en mijn pols doet zeer.
Interesse in de afloop?
Oh ja joh, komt wel goed hoor, ik overleef het sowieso, dus jeujquote:
Ook niet om te wennen voor als je me de volgende keer weer ziet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:13 schreef MPG het volgende:
He bah. Hou ons op de hoogte, maar liever geen foto's van geamputeerde handen svp.
Dat mag ik toch hopen zegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ja joh, komt wel goed hoor, ik overleef het sowieso, dus jeuj
Moet ik daar aan wennen danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook niet om te wennen voor als je me de volgende keer weer ziet?
He gatsie! Zenuw beklemd?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Interesse in de afloop?
Ja, ik snap 'm. Vervelendquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:10 schreef Ferb het volgende:
[..]
Een lies is een pees, die zit zit vast aan je spieren die door je been lopen tot je achillespees.
Je lies zit dan vast ergens in je heup, ik weet niet echt waar. Maar bij mij zijn mijn spieren nogal kort dus staat er veel spanning op de pezen.
En ruim een jaar terug had ik hetzelfde + m'n hamstring. En dat is wel een spier.. Terwijl die eigenlijk niks te maken heeft met je lies.
Zo. Ja, en dan ook gewoon mit zwei handequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:16 schreef MPG het volgende:
Moet ik daar aan wennen dan. Je bent en blijft toch hetzelfde mooie suikertaartje
?
Geen idee! Ik moet nog naar de dokter, maar ik stel het steeds uit...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:16 schreef Enfermera het volgende:
He gatsie! Zenuw beklemd?
JaaaHeb een jaar op plastische chirurgie gewerkt (reconstructief, niet cosmetisch), ik houuuu van wonden enzo
![]()
Hey hey hey, niet zomaar woordjes uit mijn quote slopen hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo. Ja, en dan ook gewoon mit zwei hande
Heb even het verhaal erbij gezet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatsie! Zenuw beklemd?
JaaaHeb een jaar op plastische chirurgie gewerkt (reconstructief, niet cosmetisch), ik houuuu van wonden enzo
![]()
[..]
Ja, ik snap 'm. Vervelend
Hij stond er nog in hoor, alleen met een streepje erdoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:18 schreef MPG het volgende:
Hey hey hey, niet zomaar woordjes uit mijn quote slopen he!
Maargoed je blijft godzijdank hetzelfde MOOIE suikertaartje mit zwei Hände.
We zijn wel een beetje een krakkemikkig zooitje bij elkaar he?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:21 schreef Solique het volgende:
Ik neem tegenwoordig de moeite niet meer om naar de dokter te gaan, ze weten toch niet wat mijn knie markeert. Daarom ga ik maar naar de sportschool binnenkort, hoop dat het dan aan het licht komt.
Voor nieuwe kijkers even gequote.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:10 schreef Ferb het volgende:
[..]
Een lies is een pees, die zit zit vast aan je spieren die door je been lopen tot je achillespees.
Je lies zit dan vast ergens in je heup, ik weet niet echt waar. Maar bij mij zijn mijn spieren nogal kort dus staat er veel spanning op de pezen.
En ruim een jaar terug had ik hetzelfde + m'n hamstring. En dat is wel een spier.. Terwijl die eigenlijk niks te maken heeft met je lies.
Edit : Eerste keer was bij voetbal, ik ging zitten en legde mijn benen recht vooruit om mijn kuitspieren en als die meuk te rekken.
Daarmee heb ik mijn hamstring overbelast.
Volgende dag liep ik op school en zakte ineens in elkaar. Ik ging zitten en de pijn ging niet weg, met een kar naar binnen gebracht en met heel veel moeiten en pijn in de auto gesleept.
Bij de dokter aangekomen, mijn zus en vader sleurde me mee naar binnen maar ik viel bijna flauw van de pijn.
Dus mijn vader naar binnen gerent en een rolstoel gepakt.
Uiteindelijk een 4 maanden NIKS gedaan en 2 maandjes conditie opbouwen. ( Geen fisio )
---------
Laatste keer was bij gym.
Van mat naar andere mat ( 1 meter afstand )
Been recht vooruit om verder te komen, ik kwam neer en zakte in elkaar.
Ongeveer zelfde verhaal maar niet naar de dokter geweest.
Het was dezelfde pijn en we belde op, ook hij zei. Neem rust en ga naar de fisio.
Joh, niet doen.. Het moet toch gebeuren, kan het maar beter gebeurd zijn toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee! Ik moet nog naar de dokter, maar ik stel het steeds uit...
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef Enfermera het volgende:
Joh, niet doen.. Het moet toch gebeuren, kan het maar beter gebeurd zijn toch?![]()
Wat een verhaal johquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vrijdag bel ik ze. Of misschien al morgen.
Je kan meter naar een onbekende dokter gaan, want huisartsen vaak 3 dingen en doen misschien nog één ander ding.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We zijn wel een beetje een krakkemikkig zooitje bij elkaar he?![]()
Waar doet het zeer dan? Ja, in je knie, hihi, maar hoe en wat enzo?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
En dan nu: bedtijd!
Slaap lekker allemaal![]()
Dat van mij is iets gecompliceerder.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We zijn wel een beetje een krakkemikkig zooitje bij elkaar he?![]()
Waar doet het zeer dan? Ja, in je knie, hihi, maar hoe en wat enzo?
Heb ik niets van gemerkt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef Ferb het volgende:
Onbekende dokters doen meestal nog wat meer moeite.
Trustenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
Nou doe je het weer hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij stond er nog in hoor, alleen met een streepje erdoor![]()
En dankjewel voor de spellingscorrectie
Mijn huisarts is echt een moordwijf, ik weet zeker dat ze er altijd alles aan doet om me te helpenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef Ferb het volgende:
[..]
Je kan meter naar een onbekende dokter gaan, want huisartsen vaak 3 dingen en doen misschien nog één ander ding.
Daarna geven je ze een briefje voor pillen en moet je rust houden,
Onbekende dokters doen meestal nog wat meer moeite.
Slaap lekker MOOI LIEF SUIKERTAARTJEquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
Dan ben ik net op tijd klaar met lezen om je welterusten te wensenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
Braaf.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
Ik heb van KoffieChatSlow maar weer KSC gemaakt... anders begrijpt de statssite er niks van.
Heerlijk hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:26 schreef DaMart het volgende:
En ik heb net heerlijk 2,5 uur op de bank zitten lezen... dat had ik veel te lang niet gedaan... maar mijn boek van 573 pagina's is nu uit...
Niks aan te doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat een verhaal johMaar pezen, auw, das pijnlijk. Heb tijdje terug peesontsteking gehad in mn schouder, das ook echt niet grappig
![]()
Maar is er nog iets aan te doen behalve fysio en veel, heel veel rust? Is het iets chronisch ofzo, of een zwakke plek van je?
De wereld volgens Garpquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heerlijk heLezen! Welk boek heb je gelezen?
Ik ben nu begonnen in de biografie van Hitler, van Ian Kershaw. Ook ruim 1000 pagina'sHeerlijk vind ik dat. Geweldig boek trouwens.
Donald Duck.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
De wereld volgens Garp
En als je een boek leest, kun je dat hier melden: Wat lees je nu? # 41.
Het vaslt me nog mee dat mobiel er geen problemen mee heeftquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:33 schreef DaMart het volgende:
Mogen de baggerplaatjes wegblijven uit de KSC alsjeblieft? Het is hier geen KLB 1.0.
Ik zal het proberenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:33 schreef DaMart het volgende:
Mogen de baggerplaatjes wegblijven uit de KSC alsjeblieft? Het is hier geen KLB 1.0.
Zeg dat nou niet... Mijn banknopje kriebelt al de hele dagquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:33 schreef DaMart het volgende:
Moet ik al rennen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet... Mijn banknopje kriebelt al de hele dag![]()
...
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja. Maar jij hebt dan weer geen 60 cm staal in je rug zittenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Een krat bier niet te tillen? Dude.... Daar vat ik er twee tegelijk van aan.
True, true.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar jij hebt dan weer geen 60 cm staal in je rug zitten
Bizar. Ja, irritant joh.. Rustig aan doen en je grenzen leren kennen dus..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:29 schreef Ferb het volgende:
[..]
Niks aan te doen.
Waarschijnlijk wel een zwakke plek.
Als ik door ga met voetbal en het gebeurt nog een keer is het over.
Mijn therapeut masseert en ik moet met een elastiek proberen de lies wat sterker te maken.
Als ik thuis kom en ik ga douchen ( na de fysio ) dan is mijn been ook helemaal paars en blauw enzo.
Ik heb er nu ook last van, je hebt maar 1 houding maar je helemaal niks voelt en dat is linkerbeen plat en rechterbeen gebogen.
Vaak wordt mijn lies dan moe en ga je uiteindelijk toch weer anders liggen en voel je het de nacht.
Nice!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
De wereld volgens Garp
En als je een boek leest, kun je dat hier melden: Wat lees je nu? # 41.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet... Mijn banknopje kriebelt al de hele dag![]()
...
Ik ga lezen! Trusten!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:39 schreef Ferb het volgende:
Enfermera, mijn laatste stukje verhaal staat op pagina 5.
Ik ga nu slapon.
Nee, ga nog niet slapen hoor, dat zei ik tegen Ferbquote:
ik wou dat ik zo'n dienst hadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, ga nog niet slapen hoor, dat zei ik tegen Ferb
Ik zit nog heel geboeid te lezen![]()
Heb morgen avonddienst dus kan uitslapen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dan heb je vast wel zin in het verhaal bij die 60 cm staal van mij
Ja?quote:
Daarom wil ik het ook, gewoon om te kunnen uitslapenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]Sure!
[..]
Ja?Ik vind het heerlijk hoor, avonddiensten. Is soms wel bizar druk, maar ik kan tenminste uitslapen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom wil ik het ook, gewoon om te kunnen uitslapen
Nachtdiensten zijn zwaar relaxed ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moet je in de zorg gaan werkenMet nachtdiensten kun je namelijk ook uitslapen.
Ik weet alleen niet of de zorg wel wat voor mij isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moet je in de zorg gaan werkenMet nachtdiensten kun je namelijk ook uitslapen.
Nou het is niet zo'n lang verhaal hoorquote:
In de groenteverwerkende industrie draaien ook zat bedrijven nachtdienstenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of de zorg wel wat voor mij is
Ja? Ja, ik zeg ook maar wat, heb heel luxe nog nooit nachtdiensten gedraaidquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nachtdiensten zijn zwaar relaxed ja.
Genoeg werk iig, als het je wat lijkt!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of de zorg wel wat voor mij is
Zozo! Pittig. Merk je daar nog wat van, ja, behalve het revalideren natuurlijk, heb je nog beperkingen met dat stuk staal? Wel heftig zegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het is niet zo'n lang verhaal hoorIk ben eind december met de gladdigheid op mn smoel gegaan hier in Utrecht en heb daarbij een (uiteraard instabiele) burst fracture van de T12 opgelopen. Daarna heb ik een spondylodese van de T11, T12 en L1 ondergaan en sindsdien zitten die 60 cm staal er dus in. 2 pennen van ruim 12 cm in de lengte en 5 schroeven van 7 cm haaks erop.
Pics or it didn't happen:
[ afbeelding ]Sindsdien fijn aan het revalideren en inmiddels werk ik op therapeutische basis weer 3 x 5 uur per week.
Niet waar ik nu werk, tenzij ik mag gaan helpen met sproeien.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
In de groenteverwerkende industrie draaien ook zat bedrijven nachtdiensten.
Of beveiliging. Of 24 uur supermarkten (al heb je die hier niet veel).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
In de groenteverwerkende industrie draaien ook zat bedrijven nachtdiensten.
Trusten!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet waar ik nu werk, tenzij ik mag gaan helpen met sproeien.
Maar lui ik ga![]()
Bis Later![]()
nou ja die 3 wervels flexen niet meer onderling, dat is gewoon 1 blok geworden. En verder ben ik dus 2 dagen in de week druk met fysiotherapie om weer zo goed mogelijk alles te kunnen doen. Maar ik ben er in elk geval tot eind 2011 mee bezig voordat het medische traject klaar is. En die beperking in flexibiliteit zal altijd blijven. Als ik gecremeerd word druppelt die handel er wel eens een keer onderuitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:33 schreef Enfermera het volgende:
Zozo! Pittig. Merk je daar nog wat van, ja, behalve het revalideren natuurlijk, heb je nog beperkingen met dat stuk staal? Wel heftig zegHeb het idd wel vaker gezien, van die rare/stomme ongelukken die dan verstrekkende gevolgen hebben..
of normale supermarkten die in de nachtelijke uurtjes bijgevuld wordenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Of beveiliging. Of 24 uur supermarkten (al heb je die hier niet veel).
Ik heb alleen ervaring met nachtdiensten in diverse industriële omgevingen, maar mijn ervaring is dat er 's nachts relaxter gewerkt wordt, minder hektiek is, alles soepeler loopt en overal meer tijd voor lijkt te zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja? Ja, ik zeg ook maar wat, heb heel luxe nog nooit nachtdiensten gedraaidHalf oktober zijn mijn eerste, dan word ik ook ingewerkt
Ja, precies.. Daar ben je idd nog wel ff zoet mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja die 3 wervels flexen niet meer onderling, dat is gewoon 1 blok geworden. En verder ben ik dus 2 dagen in de week druk met fysiotherapie om weer zo goed mogelijk alles te kunnen doen. Maar ik ben er in elk geval tot eind 2011 mee bezig voordat het medische traject klaar is. En die beperking in flexibiliteit zal altijd blijven. Als ik gecremeerd word druppelt die handel er wel eens een keer onderuit
Nu voor het eggie:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies.. Daar ben je idd nog wel ff zoet mee.
Ik ga ook lekker pitten. Trusten!
quote:
Heb het ook jarenlang gedaan hoor, in de supermarkt. Vrijdagavond vanaf half 9 een beetje de voorraad de winkel in gooien, dan met een man of 25 tot ca 00:30 vullen en met een groepje van een man of 8 door tot 5 uur. EN dan met een kratje op de stoep gaan zitten en zaterdagochtend om half negen kets zat naar huis wankelen terwijl net de eerste mensen weer door het dorp fietsenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef MPG het volgende:
Plus dat het voor mij persoonlijk een prettig leefritme is om de hele ochtend te slapen, 's middags vrij te zijn en 's nachts te werken.
Mooi inderdaadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb het ook jarenlang gedaan hoor, in de supermarkt. Vrijdagavond vanaf half 9 een beetje de voorraad de winkel in gooien, dan met een man of 25 tot ca 00:30 vullen en met een groepje van een man of 8 door tot 5 uur. EN dan met een kratje op de stoep gaan zitten en zaterdagochtend om half negen kets zat naar huis wankelen terwijl net de eerste mensen weer door het dorp fietsenMooi was die tijd
Ik heb ooit ergens nog één keer foto's gemaakt van zoeen nachtquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 060 Panda72
02. 043 MPG
03. 040 LovelyLady
04. 034 Dr_Flash
05. 030 Trevland
06. 029 Giertje
07. 029 goldfinger1963
08. 026 Enfermera
09. 025 TJDoornbos
10. 023 Solique
11. 021 suikertaartje
12. 020 Ferb
13. 018 DaMart
14. 018 marcb1974
15. 015 wel.o.k
16. 009 naatje_1
17. 003 fonsoy
18. 003 Fha
19. 002 DevilsWhore
20. 002 Symphonic
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van woensdag 25 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
22. 142 Dr_Flash
33. 115 Symphonic
41. 106 LovelyLady
49. 096 naatje_1
Ah gelukkig was dat gisteren vandaag zal ik niet zoveel posten want ik ga net doen alsof ik een sociaal leven heb.quote:
Jij bent tot nog toe de enige zon die ik gezien hebquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:23 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen op deze geweldige zonnige morgen![]()
![]()
Dank je welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jij bent tot nog toe de enige zon die ik gezien heb
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Hier regent het heel hard en ik moet wel op de fiets naar het werk omdat ik daar alleen maar duur betaald kan parkeren
Hopen dat het zo wat minder hard gaat regenen
Awww. Hier valt t mee met t weer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Hier regent het heel hard en ik moet wel op de fiets naar het werk omdat ik daar alleen maar duur betaald kan parkeren
Hopen dat het zo wat minder hard gaat regenen
Voor een regenachtige panda-dagquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mogguh pandaquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor een regenachtige panda-dag![]()
![]()
[..]
Ja wat je met google al niet kunt vinden hihi
LLquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:47 schreef DaMart het volgende:
Ok, als je door een plas van zeker 5 cm diep rijdt, dan rem je erg snel af als je alleen je gas los laat.
voor koffie moet je tijd 'maken'quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:52 schreef wel.o.k het volgende:
druk druk druk.
kan niet eens rustig een bakkie drinken hier
broodje erbij zou niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:12 schreef Panda72 het volgende:
Vanmiddag moet ik verplicht kroketten eten als lunch. Ik moet wel want mijn collega's nemen altijd een kroket en ik wil ze natuurlijk niet teleurstellen
Ja een lekkere pistoletquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
broodje erbij zou niet verkeerd zijn
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:33 schreef Panda72 het volgende:
Als het zulk slecht weer heb ik zo mijn overpeinzingen. Zo bedacht ik mij net je hebt een doner kapsalon, je hebt de lahmacun met kebab en je hebt een döner schotel.
Zou het wat zijn als je in een lahmacun met döner er patat bij inrolt? Dan kun je dat in een keer naar binnen werken
Als je er saus overheen doet ja. Maar zonder saus wordt het niet zo sompig lijkt mij.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neh, dat wordt slappe sompige patat
Probeer het een keerrjte uitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:33 schreef Panda72 het volgende:
Als het zulk slecht weer heb ik zo mijn overpeinzingen. Zo bedacht ik mij net je hebt een doner kapsalon, je hebt de lahmacun met kebab en je hebt een döner schotel.
Zou het wat zijn als je in een lahmacun met döner er patat bij inrolt? Dan kun je dat in een keer naar binnen werken
Ja maar het lijkt een beetje op de kapsalon(die ik overigens nog nooit heb gegeten) maar ik zal het een keer uittesten en mijn bevindingen hier neerzetten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Probeer het een keerrjte uitmij lijkt die kombi zo niks
Daar ga je naartoe voor een Turks permanent?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:33 schreef Panda72 het volgende:
Als het zulk slecht weer heb ik zo mijn overpeinzingen. Zo bedacht ik mij net je hebt een doner kapsalon,
Een kapsalon is een gerecht schatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ga je naartoe voor een Turks permanent?
Yep daar smeren ze dit in het haar erg goed als je net een permanent hebt gehad. Zeer vochtinbrengend.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ga je naartoe voor een Turks permanent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ik wacht afquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt een beetje op de kapsalon(die ik overigens nog nooit heb gegeten) maar ik zal het een keer uittesten en mijn bevindingen hier neerzetten.
Ik denk dat ik het morgen of in het weekend ga uittesten.quote:
Dat is snelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het morgen of in het weekend ga uittesten.
Ja eigenlijk wel maar ik ben zo benieuwd hoe het smaakt dus ik ehm moet wel.quote:
He, wat vervelend moet dat voor jou zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:12 schreef Panda72 het volgende:
Vanmiddag moet ik verplicht kroketten eten als lunch. Ik moet wel want mijn collega's nemen altijd een kroket en ik wil ze natuurlijk niet teleurstellen
Ja inderdaad maar ja ik ben heel collegiaal dus ik moet welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:54 schreef MPG het volgende:
[..]
He, wat vervelend moet dat voor jou zijn.
hoelaat bezorg je!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een kapsalon is een gerecht schat
[ afbeelding ]
Gewoon patat, sla en shoarma in een bak pleuren en klaar
quote:
Rare naam... is zeker weer iets Limburgs?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een kapsalon is een gerecht schat
[ afbeelding ]
Gewoon patat, sla en shoarma in een bak pleuren en klaar
mja wel goed zometeen effe douchenquote:
Zeg, hou die vuilspuiterij bij jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rare naam... is zeker weer iets Limburgs?.
Als ik in een snackbar zou staan en iemand vroeg om een kapsalon, zou ik hem toch echt de Gouden Gids geven, en geen bak patat met rommel erbij.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:41 schreef MPG het volgende:
En met die praat over eten heb ik ineens trek in unne friet zoërvleis.
Geen idee, ik weet dat ze het in Den Haag e.o. ook hebbenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik in een snackbar zou staan en iemand vroeg om een kapsalon, zou ik hem toch echt de Gouden Gids geven, en geen bak patat met rommel erbij.
Dat gevoelige is ook maar 1 dag denk ik? Hooguit 2quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:37 schreef Giertje het volgende:
mja wel goed zometeen effe douchen
dan gelijk mijn piercing schoonmaken en mijn tattsword gevoelig
mja piercing is nog wel enorm gevoeligquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
Dat gevoelige is ook maar 1 dag denk ik? Hooguit 2
Ik ken dat... ik wacht ook met smart op mijn geld dan ga ik een piercing erbij nemenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja piercing is nog wel enorm gevoelig
maar goed ben er blij mee zit nu al te bedenken wat er nog meer moet gaan komen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:05 schreef TJDoornbos het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapsalon_%28gerecht%29Gomes
Kakdom kampvolkquote:een friet(je) kapsalon bestaat uit patat
Nee schat de Kapsalon is uitgevonden in Rotterdam en dat ligt toch echt niet in Limburgquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
welke piercing?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken dat... ik wacht ook met smart op mijn geld dan ga ik een piercing erbij nemen
Godzijdank niet neequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee schat de Kapsalon is uitgevonden in Rotterdam en dat ligt toch echt niet in Limburg
Nee dat is lekkerquote:
nee we zijn hier al genoeg gestraft met mr. Aboutalebquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee schat de Kapsalon is uitgevonden in Rotterdam en dat ligt toch echt niet in Limburg
coolquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een helix en een conch denk ik
Altijd,quote:
Dan krijg je hele korte dreadsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurt als je bij de kapper een coupe shoarma wilt hebben
* kapper pakt broodje shoarma met extra knoflooksaus, draait het om, deponeert het op Fles' schedel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurt als je bij de kapper een coupe shoarma wilt hebben
Ja joh maar dat snappen ze niet daar in het zuiden,quote:
En nu voor de niet-ingewijdenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een helix en een conch denk ik
Heb je geen googlequote:
Zegk, woeise strakkes nag krokette kinne aete? Dan môsse noow toch effe de moël halde. Niks mis met friet zoërvleisquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja joh maar dat snappen ze niet daar in het zuiden,daar hebben ze patat met zuurvlees
![]()
*duikt snel weg voor een woedende menigte zuiderllngen*
Jawel, maar ik ben luiquote:
?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zegk, woeise strakkes nag krokette kinne aete? Dan môsse noow toch effe de moël halde. Niks mis met friet zoërvleis.
heb het wel eens op maar prefereer toch een Kapsalon boven die zooi.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zegk, woeise strakkes nag krokette kinne aete? Dan môsse noow toch effe de moël halde. Niks mis met friet zoërvleis.
ik heb er 2 genezen duurt wel lang maar ik heb er geen ontstekingen gehadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb je geen google
Ik wil een industrial![]()
![]()
Maar ik ben bang voor het lange genezingsproces, piercings in kraakbeen doen het niet zo goed bij mij
Echt serieus 2 minuten zoeken.quote:
Nee, klopt, is ook zo. Ik ben toentertijd ook dom geweest (jong enzo he), en heb 'm laten schieten in mn kraakbeen, de helix. Heb 'm later eruit gehaald en toen opnieuw gezet, maar dat bleef maar etteren. Kraakbeen duurt al langer, maar ik kon er ook echt niet op slapen enzo. Ik neem dan nog liever een tattoo waar ik 3 uur voor moet zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er 2 genezen duurt wel lang maar ik heb er geen ontstekingen gehad
let wel niet alle piercers zetten ze op dezelfde manier
Ha ik ben lekker niet bang want kung fu panda weet je welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
zowel tattoeren als piercen ik vind dat een fijn gevoelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, klopt, is ook zo. Ik ben toentertijd ook dom geweest (jong enzo he), en heb 'm laten schieten in mn kraakbeen, de helix. Heb 'm later eruit gehaald en toen opnieuw gezet, maar dat bleef maar etteren. Kraakbeen duurt al langer, maar ik kon er ook echt niet op slapen enzo. Ik neem dan nog liever een tattoo waar ik 3 uur voor moet zittenWeet ik tenminste waar ik aan toe ben
![]()
Alleen die conch wil ik dus andersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt serieus 2 minuten zoeken.
Helix
[ afbeelding ]
Conch
[ afbeelding ]
Als je van polygamie houdt. En je moet wel uitkijken, ik maak altijd grapjes met mensen die met een zachte G pratenquote:
rotterdam? ligt in het zuiden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
kan je daarna dan nog wel oordopjes in doen voor je muziek?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen die conch wil ik dus anders
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
zowel tattoeren als piercen ik vind dat een fijn gevoel
alleen de klem bij piercen vind ik wat minder amuserend
zie plaatje? ik denk het welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan je daarna dan nog wel oordopjes in doen voor je muziek?
Nou mot je toch ekkes uit gaan kijken jongemanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rotterdam? ligt in het zuiden.
Limburg? is het zuiden.
één pot nat
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen die conch wil ik dus anders
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rotterdam? ligt in het zuiden.
Limburg? is het zuiden.
één pot nat
Och, das allemaal wel te overlevenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als je van polygamie houdt. En je moet wel uitkijken, ik maak altijd grapjes met mensen die met een zachte G praten
Owja. Panda-POWERRRRRRRRRRRRR.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ha ik ben lekker niet bang want kung fu panda weet je wel
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Och, das allemaal wel te overleven.
das wel zo maar goed ik heb met al mijn piercings nog nooit problemen mee gehadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet vervelend ofzo, maar kraakbeen is een ander verhaal door mn ervaringen. Ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten dan, als ik er weer 1 laat zetten in mn oor. Met tattoo's weet je gewoon waar je aan toe bent: korstjes, jeuk, en na een week, max 2 is het gewoon over en heb je iets moois
nou ja anders word het een koptelefoon dragenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zie plaatje? ik denk het wel
Ik moet in alle eerlijkheid bekennen dat ik nog nooit patat met zuurvlees heb gegeten dus ik weet helemaal niet af het lekker is hihi.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja. Panda-POWERRRRRRRRRRRRR.
Hmmmz.
ik heb het een keer gehad vond het wel te doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik moet in alle eerlijkheid bekennen dat ik nog nooit patat met zuurvlees heb gegeten dus ik weet helemaal niet af het lekker is hihi.
Nee, daaromquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
das wel zo maar goed ik heb met al mijn piercings nog nooit problemen mee gehad
[..]
nou ja anders word het een koptelefoon dragen
schat ik krijg trek door jou!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef Panda72 het volgende:
Dit is trouwens een catamaran
[ afbeelding ]
whehehe et word alleen steeds lastiger om nieuwe piercings te bedenkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, daaromMijn vent heeft dat ook echt nooit gehad, ben jaloers.
Lijkt me heerlijk.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
schat ik krijg trek door jou!!
Dat heet gewoon een waterfietsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook goed in een cafetaria in groesbeek heet het een catamaran. Nee ik ben daar nog nooit geweest ik vond dit via google.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heet gewoon een waterfiets
Je kan ook nog microdermals overwegen. Die kan je overal zettenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe et word alleen steeds lastiger om nieuwe piercings te bedenken
klopt maar ik weet niet stel je wilt ze eruit laten halen moet je dan naar de piercer of naar de dokter?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je kan ook nog microdermals overwegen. Die kan je overal zetten
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heet gewoon een waterfiets
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt maar ik weet niet stel je wilt ze eruit laten halen moet je dan naar de piercer of naar de dokter?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:34 schreef MPG het volgende:
Dat dus.
Die Fles heeft écht wel verstand van frituurvoedsel.
Ik woon ook in de Randstad en ik had er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg, hou die vuilspuiterij bij je. Bij ons is een kapsalon een plaats waar men je haar wast, knipt, föhnt, verft en / of in model brengt.
Kapsalon als een bak onooglijk vreten is een randstedelijke uitvinding, en wmb houden ze die puin in dat achterstandsgebied.
![]()
![]()
hmmz mja ik heb niet echt veel ervaringen met dermals dus ben ik er wel voorzichtig meequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]Nouja, piercer kan ook gewoon toch? Hangt er vanaf hoe erg ze geīnfecteerd zijn
frikandellen om de hoek uit de automaatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Mag het ff, 10 jaar friettent in de Efteling gewerkt
Ik las geweest ipv gwerktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Mag het ff, 10 jaar friettent in de Efteling gewerkt
Een friet speciaal met twee frikkedelle, bedoel je toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:51 schreef Panda72 het volgende:
Eigenlijk kan het mij niet bommen of het nou een catamaran of waterfiets heet. Als ik bij de snackbar 2 frikandellen bestel en Patat(ja geen friet)dan heb ik hetzelfde gerecht.
En Friet is voor Limburgers en andere Belgenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Patat is voor flikkers. EN domme mensen.
Juistquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Friet is voor Limburgers en andere Belgen.
Nee, ik ook niet.. En ik ben bij zoiets echt bang dat het aan je kleding blijft haken ofzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz mja ik heb niet echt veel ervaringen met dermals dus ben ik er wel voorzichtig mee
mja dat ook nog eensquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.. En ik ben bij zoiets echt bang dat het aan je kleding blijft haken ofzo
Coolquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas, het is blijkbaar niet geluktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Awww. Hier valt t mee met t weer.
* MPG stuurt t venlose weer naar zwolle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marijkequote:
Lekker, wie zet de frituurpan aan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
doe maar gefrituurde aardappelstrookjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |