quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Hier regent het heel hard en ik moet wel op de fiets naar het werk omdat ik daar alleen maar duur betaald kan parkeren
Hopen dat het zo wat minder hard gaat regenen
Awww. Hier valt t mee met t weer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Hier regent het heel hard en ik moet wel op de fiets naar het werk omdat ik daar alleen maar duur betaald kan parkeren
Hopen dat het zo wat minder hard gaat regenen
Voor een regenachtige panda-dagquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mogguh pandaquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor een regenachtige panda-dag![]()
![]()
[..]
Ja wat je met google al niet kunt vinden hihi
LLquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:47 schreef DaMart het volgende:
Ok, als je door een plas van zeker 5 cm diep rijdt, dan rem je erg snel af als je alleen je gas los laat.
voor koffie moet je tijd 'maken'quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:52 schreef wel.o.k het volgende:
druk druk druk.
kan niet eens rustig een bakkie drinken hier
broodje erbij zou niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:12 schreef Panda72 het volgende:
Vanmiddag moet ik verplicht kroketten eten als lunch. Ik moet wel want mijn collega's nemen altijd een kroket en ik wil ze natuurlijk niet teleurstellen
Ja een lekkere pistoletquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
broodje erbij zou niet verkeerd zijn
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:33 schreef Panda72 het volgende:
Als het zulk slecht weer heb ik zo mijn overpeinzingen. Zo bedacht ik mij net je hebt een doner kapsalon, je hebt de lahmacun met kebab en je hebt een döner schotel.
Zou het wat zijn als je in een lahmacun met döner er patat bij inrolt? Dan kun je dat in een keer naar binnen werken
Als je er saus overheen doet ja. Maar zonder saus wordt het niet zo sompig lijkt mij.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neh, dat wordt slappe sompige patat
Probeer het een keerrjte uitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:33 schreef Panda72 het volgende:
Als het zulk slecht weer heb ik zo mijn overpeinzingen. Zo bedacht ik mij net je hebt een doner kapsalon, je hebt de lahmacun met kebab en je hebt een döner schotel.
Zou het wat zijn als je in een lahmacun met döner er patat bij inrolt? Dan kun je dat in een keer naar binnen werken
Ja maar het lijkt een beetje op de kapsalon(die ik overigens nog nooit heb gegeten) maar ik zal het een keer uittesten en mijn bevindingen hier neerzetten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Probeer het een keerrjte uitmij lijkt die kombi zo niks
Daar ga je naartoe voor een Turks permanent?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:33 schreef Panda72 het volgende:
Als het zulk slecht weer heb ik zo mijn overpeinzingen. Zo bedacht ik mij net je hebt een doner kapsalon,
Een kapsalon is een gerecht schatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ga je naartoe voor een Turks permanent?
Yep daar smeren ze dit in het haar erg goed als je net een permanent hebt gehad. Zeer vochtinbrengend.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ga je naartoe voor een Turks permanent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ik wacht afquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt een beetje op de kapsalon(die ik overigens nog nooit heb gegeten) maar ik zal het een keer uittesten en mijn bevindingen hier neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |