Het vaslt me nog mee dat mobiel er geen problemen mee heeftquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:33 schreef DaMart het volgende:
Mogen de baggerplaatjes wegblijven uit de KSC alsjeblieft? Het is hier geen KLB 1.0.
Ik zal het proberenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:33 schreef DaMart het volgende:
Mogen de baggerplaatjes wegblijven uit de KSC alsjeblieft? Het is hier geen KLB 1.0.
Zeg dat nou niet... Mijn banknopje kriebelt al de hele dagquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:33 schreef DaMart het volgende:
Moet ik al rennen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet... Mijn banknopje kriebelt al de hele dag![]()
...
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja. Maar jij hebt dan weer geen 60 cm staal in je rug zittenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Een krat bier niet te tillen? Dude.... Daar vat ik er twee tegelijk van aan.
True, true.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar jij hebt dan weer geen 60 cm staal in je rug zitten
Bizar. Ja, irritant joh.. Rustig aan doen en je grenzen leren kennen dus..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:29 schreef Ferb het volgende:
[..]
Niks aan te doen.
Waarschijnlijk wel een zwakke plek.
Als ik door ga met voetbal en het gebeurt nog een keer is het over.
Mijn therapeut masseert en ik moet met een elastiek proberen de lies wat sterker te maken.
Als ik thuis kom en ik ga douchen ( na de fysio ) dan is mijn been ook helemaal paars en blauw enzo.
Ik heb er nu ook last van, je hebt maar 1 houding maar je helemaal niks voelt en dat is linkerbeen plat en rechterbeen gebogen.
Vaak wordt mijn lies dan moe en ga je uiteindelijk toch weer anders liggen en voel je het de nacht.
Nice!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
De wereld volgens Garp
En als je een boek leest, kun je dat hier melden: Wat lees je nu? # 41.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet... Mijn banknopje kriebelt al de hele dag![]()
...
Ik ga lezen! Trusten!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:39 schreef Ferb het volgende:
Enfermera, mijn laatste stukje verhaal staat op pagina 5.
Ik ga nu slapon.
Nee, ga nog niet slapen hoor, dat zei ik tegen Ferbquote:
ik wou dat ik zo'n dienst hadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, ga nog niet slapen hoor, dat zei ik tegen Ferb
Ik zit nog heel geboeid te lezen![]()
Heb morgen avonddienst dus kan uitslapen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dan heb je vast wel zin in het verhaal bij die 60 cm staal van mij
Ja?quote:
Daarom wil ik het ook, gewoon om te kunnen uitslapenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]Sure!
[..]
Ja?Ik vind het heerlijk hoor, avonddiensten. Is soms wel bizar druk, maar ik kan tenminste uitslapen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom wil ik het ook, gewoon om te kunnen uitslapen
Nachtdiensten zijn zwaar relaxed ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moet je in de zorg gaan werkenMet nachtdiensten kun je namelijk ook uitslapen.
Ik weet alleen niet of de zorg wel wat voor mij isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moet je in de zorg gaan werkenMet nachtdiensten kun je namelijk ook uitslapen.
Nou het is niet zo'n lang verhaal hoorquote:
In de groenteverwerkende industrie draaien ook zat bedrijven nachtdienstenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of de zorg wel wat voor mij is
Ja? Ja, ik zeg ook maar wat, heb heel luxe nog nooit nachtdiensten gedraaidquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nachtdiensten zijn zwaar relaxed ja.
Genoeg werk iig, als het je wat lijkt!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of de zorg wel wat voor mij is
Zozo! Pittig. Merk je daar nog wat van, ja, behalve het revalideren natuurlijk, heb je nog beperkingen met dat stuk staal? Wel heftig zegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het is niet zo'n lang verhaal hoorIk ben eind december met de gladdigheid op mn smoel gegaan hier in Utrecht en heb daarbij een (uiteraard instabiele) burst fracture van de T12 opgelopen. Daarna heb ik een spondylodese van de T11, T12 en L1 ondergaan en sindsdien zitten die 60 cm staal er dus in. 2 pennen van ruim 12 cm in de lengte en 5 schroeven van 7 cm haaks erop.
Pics or it didn't happen:
[ afbeelding ]Sindsdien fijn aan het revalideren en inmiddels werk ik op therapeutische basis weer 3 x 5 uur per week.
Niet waar ik nu werk, tenzij ik mag gaan helpen met sproeien.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
In de groenteverwerkende industrie draaien ook zat bedrijven nachtdiensten.
Of beveiliging. Of 24 uur supermarkten (al heb je die hier niet veel).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
In de groenteverwerkende industrie draaien ook zat bedrijven nachtdiensten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |