quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:05 schreef TJDoornbos het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapsalon_%28gerecht%29Gomes
Kakdom kampvolkquote:een friet(je) kapsalon bestaat uit patat

Nee schat de Kapsalon is uitgevonden in Rotterdam en dat ligt toch echt niet in Limburgquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rare naam... is zeker weer iets Limburgs?.

welke piercing?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken dat... ik wacht ook met smart op mijn geld dan ga ik een piercing erbij nemen

Godzijdank niet neequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee schat de Kapsalon is uitgevonden in Rotterdam en dat ligt toch echt niet in Limburg
 !
 !

Nee dat is lekkerquote:

nee we zijn hier al genoeg gestraft met mr. Aboutalebquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee schat de Kapsalon is uitgevonden in Rotterdam en dat ligt toch echt niet in Limburg

coolquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een helix en een conch denk ik

Altijd,quote:
 Enfermerel
 Enfermerel  , altijd.
 , altijd.

Dan krijg je hele korte dreadsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurt als je bij de kapper een coupe shoarma wilt hebben

* kapper pakt broodje shoarma met extra knoflooksaus, draait het om, deponeert het op Fles' schedel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurt als je bij de kapper een coupe shoarma wilt hebben

Ja joh maar dat snappen ze niet daar in het zuiden,quote:
 daar hebben ze patat met zuurvlees
  daar hebben ze patat met zuurvlees   

En nu voor de niet-ingewijdenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een helix en een conch denk ik
 ?
 ?

Heb je geen googlequote:

Maar ik ben bang voor het lange genezingsproces, piercings in kraakbeen doen het niet zo goed bij mij
 Maar ik ben bang voor het lange genezingsproces, piercings in kraakbeen doen het niet zo goed bij mij  

Zegk, woeise strakkes nag krokette kinne aete? Dan môsse noow toch effe de moël halde. Niks mis met friet zoërvleisquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja joh maar dat snappen ze niet daar in het zuiden,daar hebben ze patat met zuurvlees

*duikt snel weg voor een woedende menigte zuiderllngen*
 .
 .

Jawel, maar ik ben luiquote:
 .
 .

?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zegk, woeise strakkes nag krokette kinne aete? Dan môsse noow toch effe de moël halde. Niks mis met friet zoërvleis.

heb het wel eens op maar prefereer toch een Kapsalon boven die zooi.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zegk, woeise strakkes nag krokette kinne aete? Dan môsse noow toch effe de moël halde. Niks mis met friet zoërvleis.

ik heb er 2 genezen duurt wel lang maar ik heb er geen ontstekingen gehadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb je geen google
Ik wil een industrial

Echt serieus 2 minuten zoeken.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |