Dat is snelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het morgen of in het weekend ga uittesten.
Ja eigenlijk wel maar ik ben zo benieuwd hoe het smaakt dus ik ehm moet wel.quote:
He, wat vervelend moet dat voor jou zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:12 schreef Panda72 het volgende:
Vanmiddag moet ik verplicht kroketten eten als lunch. Ik moet wel want mijn collega's nemen altijd een kroket en ik wil ze natuurlijk niet teleurstellen
Ja inderdaad maar ja ik ben heel collegiaal dus ik moet welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:54 schreef MPG het volgende:
[..]
He, wat vervelend moet dat voor jou zijn.
hoelaat bezorg je!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een kapsalon is een gerecht schat
[ afbeelding ]
Gewoon patat, sla en shoarma in een bak pleuren en klaar
quote:
Rare naam... is zeker weer iets Limburgs?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een kapsalon is een gerecht schat
[ afbeelding ]
Gewoon patat, sla en shoarma in een bak pleuren en klaar
mja wel goed zometeen effe douchenquote:
Zeg, hou die vuilspuiterij bij jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rare naam... is zeker weer iets Limburgs?.
Als ik in een snackbar zou staan en iemand vroeg om een kapsalon, zou ik hem toch echt de Gouden Gids geven, en geen bak patat met rommel erbij.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:41 schreef MPG het volgende:
En met die praat over eten heb ik ineens trek in unne friet zoërvleis.
Geen idee, ik weet dat ze het in Den Haag e.o. ook hebbenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rare naam... is zeker weer iets Limburgs?.
Als ik in een snackbar zou staan en iemand vroeg om een kapsalon, zou ik hem toch echt de Gouden Gids geven, en geen bak patat met rommel erbij.
Dat gevoelige is ook maar 1 dag denk ik? Hooguit 2quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:37 schreef Giertje het volgende:
mja wel goed zometeen effe douchen
dan gelijk mijn piercing schoonmaken en mijn tattsword gevoelig
mja piercing is nog wel enorm gevoeligquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
Dat gevoelige is ook maar 1 dag denk ik? Hooguit 2
Ik ken dat... ik wacht ook met smart op mijn geld dan ga ik een piercing erbij nemenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja piercing is nog wel enorm gevoelig
maar goed ben er blij mee zit nu al te bedenken wat er nog meer moet gaan komen
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |