Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
O, dat oude barrel!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw tv, die gister op de FP sting.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is ook leuk ja, maar iemand zien flippen omdat al zijn docs weg zijn is geweldig
Dat kan ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:07 schreef MPG het volgende:
Flippende pc-gebruikers, denk ik eerder.
heh coolquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, die.
Oudste tv van Nederland gevonden in Zandvoort
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan ook![]()
Kan iemand even de wiki doen?
ben douchen![]()
Ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:03 schreef DaMart het volgende:
Ben ik hier dan de enige die pas zaterdag weekend heeft?.
ik heb zondag pas weekendquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook zaterdag pas weekend. Maar morgen ben ik vrij. Da's mooi want morgen wordt het toch kakweer tot en met
Hey, ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Kewlquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:34 schreef Solique het volgende:
Vrijdag na 16:30 is het voor mij weekend.
Dan Amsterdam in en ik zie wel hoe laat ik eruit kom.
Zaterdag is nog even afwachten of naar de bios (expendables) of meeting in Zaandam.
Zondag is rustdag![]()
Haha ja, gaat hard tegenwoordig!quote:
Dat gaat het meestal wel, 'savondsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kewl![]()
[..]
Haha ja, gaat hard tegenwoordig!
ik ga zometeen the sopranos kiekenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gaat het meestal wel, 'savonds
Even mijn kopje koffie opdrinken en dan even weer een aflevering prisonbreak kijken
Hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gaat het meestal wel, 'savonds
Even mijn kopje koffie opdrinken en dan even weer een aflevering prisonbreak kijken
quote:
Inderdaad die mensen die je eigenlijk tegen zichzelf in bescherming moet nemen die zijn het leukstquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:47 schreef Giertje het volgende:
sommige mensen moet je bannen van dat soort shows but then again het levert wel mooie tv op
Ze willen het zelluf hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Noem je dat funny? Ik schaam me altijd kapot als ik daarnaar kijk
Ik kijk sowieso niet naar dat soort programma'squote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Noem je dat funny? Ik schaam me altijd kapot als ik daarnaar kijk
quote:
quote:
dat soort programmas kijk ik ook alleen maar de audities verder nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad die mensen die je eigenlijk tegen zichzelf in bescherming moet nemen die zijn het leukst
Ik ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat soort programmas kijk ik ook alleen maar de audities verder niet
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga eens iets doen wat op koken lijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ooooh! Ik dacht alquote:
Whehehequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooh! Ik dacht al![]()
Je kunt het altijd goed zien als Trevland een nieuw topic heeft geopend
Ik heb daar een speciale radar voorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
WheheheIk had het niet eens gezien tot jij erover begon
Ja joh, zo'n beetje ongeveer bij benaderingquote:
Kan niet beter.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja joh, zo'n beetje ongeveer bij benadering![]()
En met jou?
Hey, goed idee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
Zo dat was weer een aflevering van Prisonbreak
Ik heb net seizoen ep5 achter de rugquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:14 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey, goed idee.
Welk seizoen is het wreedst?
Dan download ik die
in anderhalf jaar tijdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, ik snapte het ook niet, kwam toch zomaar ineens veel aan
Gewoon beginnen met seizoen 1?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb net seizoen ep5 achter de rug
Dus ik zou het niet wetenTot nu toe is het erg spannend allemaal
Of allemaal erg spannend, net hoe je het bekijkt
T is er wel ineens weer afquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in anderhalf jaar tijdDat is nog hard gegaan dan
Ja. En Ajax is heel slordig in de passing.quote:
Dat lijkt me wel verstandigquote:
Je weet maar nooitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel verstandig
Je begint bij een boek toch ook niet in het midden
quote:
Dat is het ook wel voor die dokterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:18 schreef Ferb het volgende:
[..]
Die dokter kijkt echt alsof het een souvenir voor naast je bed.
Ja ze brengen bijna niks klaar, terwijl Dinamo al zeker 3 100%kansen gehad heeftquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja. En Ajax is heel slordig in de passing.
Ik mag morgen weer naar de sportschoolquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zou ik dan weer niet zo erg vinden
Stekelenburgquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ze brengen bijna niks klaar, terwijl Dinamo al zeker 3 100%kansen gehad heeft
Ik moet nog half jaartje met m'n gescheurde lies zonder sport of iets in de richting.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer naar de sportschool
Mag alleen nog niet helemaal voluit gaan.
auwquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik moet nog half jaartje met m'n gescheurde lies zonder sport of iets in de richting.
Heb nu 4 maandjes achter de rug
oefquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik moet nog half jaartje met m'n gescheurde lies zonder sport of iets in de richting.
Jeuzes, die tumorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het ook wel voor die dokter
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef Ferb het volgende:
[..]
Daar wil iedere arts toch mee op de fotoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeuzes, die tumor![]()
Pfff.... Haha ja als een troffee
22,6 goddamn kilo dat is ECHT niet normaal hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeuzes, die tumor![]()
Pfff.... Haha ja als een troffee
Blijkbaar... Tja.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar wil iedere arts toch mee op de foto
Nee, zeker niet, maar dit soort gevallen komen wel meer voor. Kan een nieuwsbericht herinneren van een paar jaar terug, een man ook ergens in het Oosten van de wereld die z'n versteende tweelingbroer in zich droeg, dat was volgensmij nog zwaarder.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
22,6 goddamn kilo dat is ECHT niet normaal hoor![]()
een volle krat bier is 15-16 kilo, dat is al niet te tillen
Fisio.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]Respect!
Kunnen ze er niets aan doen dan? Wat is er gescheurd in je lies?
Nee, dat viel wel mee. Was maar een kilo of 8 geloof ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Blijkbaar... Tja.
[..]
Nee, zeker niet, maar dit soort gevallen komen wel meer voor. Kan een nieuwsbericht herinneren van een paar jaar terug, een man ook ergens in het Oosten van de wereld die z'n versteende tweelingbroer in zich droeg, dat was volgensmij nog zwaarder.
Oh, lekker.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:57 schreef Ferb het volgende:
[..]
Fisio.
En er zitten wat scheurtjes in mijn lies.
2 groten en als je niet op past duurt het alleen maar langer.
Anderhalf jaar geleden had ik hetzelfde + M'n achterbeen spier
Ja? Oh, ik dacht dat ie zwaarder was.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat viel wel mee. Was maar een kilo of 8 geloof ik
Er zijn wel grotere tumoren bekend geloof ik. Ooit op discovery een docu over een vrouw die een tumor op haar lichaam had, op haar hoofd en romp.
Oeh, met een beetje pech moet ik binnenkort onder het mesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:07 schreef Enfermera het volgende:
Oh, lekker.![]()
![]()
Maar, een spieer, een pees, wat is er gescheurd? Vergeef me mijn nieuwsgierigheid, maar ik ben nu eenmaal geinteresseerd in medische zaken![]()
![]()
Een krat bier niet te tillenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
22,6 goddamn kilo dat is ECHT niet normaal hoor![]()
een volle krat bier is 15-16 kilo, dat is al niet te tillen
Een lies is een pees, die zit zit vast aan je spieren die door je been lopen tot je achillespees.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, lekker.![]()
![]()
Maar, een spieer, een pees, wat is er gescheurd? Vergeef me mijn nieuwsgierigheid, maar ik ben nu eenmaal geinteresseerd in medische zaken![]()
![]()
[..]
Ja? Oh, ik dacht dat ie zwaarder was.
Ja, kan best.. Zag ook een keer een vrouw met een tumor rond haar hele buik en rug, die was ook aardig zwaar volgens mij.
Zerkers.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, met een beetje pech moet ik binnenkort onder het mes![]()
En ik kan na veel computerwerk mijn linkerarm niet meer zo goed bewegen, dan voelt het alsof 'ie slaapt en dan tintelt het in mijn vingers en mijn pols doet zeer.
Interesse in de afloop?
He bah. Hou ons op de hoogte, maar liever geen foto's van geamputeerde handen svp.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik kan na veel computerwerk mijn linkerarm niet meer zo goed bewegen, dan voelt het alsof 'ie slaapt en dan tintelt het in mijn vingers en mijn pols doet zeer.
Interesse in de afloop?
Oh ja joh, komt wel goed hoor, ik overleef het sowieso, dus jeujquote:
Ook niet om te wennen voor als je me de volgende keer weer ziet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:13 schreef MPG het volgende:
He bah. Hou ons op de hoogte, maar liever geen foto's van geamputeerde handen svp.
Dat mag ik toch hopen zegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ja joh, komt wel goed hoor, ik overleef het sowieso, dus jeuj
Moet ik daar aan wennen danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook niet om te wennen voor als je me de volgende keer weer ziet?
He gatsie! Zenuw beklemd?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Interesse in de afloop?
Ja, ik snap 'm. Vervelendquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:10 schreef Ferb het volgende:
[..]
Een lies is een pees, die zit zit vast aan je spieren die door je been lopen tot je achillespees.
Je lies zit dan vast ergens in je heup, ik weet niet echt waar. Maar bij mij zijn mijn spieren nogal kort dus staat er veel spanning op de pezen.
En ruim een jaar terug had ik hetzelfde + m'n hamstring. En dat is wel een spier.. Terwijl die eigenlijk niks te maken heeft met je lies.
Zo. Ja, en dan ook gewoon mit zwei handequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:16 schreef MPG het volgende:
Moet ik daar aan wennen dan. Je bent en blijft toch hetzelfde mooie suikertaartje
?
Geen idee! Ik moet nog naar de dokter, maar ik stel het steeds uit...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:16 schreef Enfermera het volgende:
He gatsie! Zenuw beklemd?
JaaaHeb een jaar op plastische chirurgie gewerkt (reconstructief, niet cosmetisch), ik houuuu van wonden enzo
![]()
Hey hey hey, niet zomaar woordjes uit mijn quote slopen hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo. Ja, en dan ook gewoon mit zwei hande
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |