Inderdaad die mensen die je eigenlijk tegen zichzelf in bescherming moet nemen die zijn het leukstquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:47 schreef Giertje het volgende:
sommige mensen moet je bannen van dat soort shows but then again het levert wel mooie tv op
Ze willen het zelluf hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Noem je dat funny? Ik schaam me altijd kapot als ik daarnaar kijk
Ik kijk sowieso niet naar dat soort programma'squote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Noem je dat funny? Ik schaam me altijd kapot als ik daarnaar kijk
quote:
quote:
dat soort programmas kijk ik ook alleen maar de audities verder nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad die mensen die je eigenlijk tegen zichzelf in bescherming moet nemen die zijn het leukst
Ik ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat soort programmas kijk ik ook alleen maar de audities verder niet
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga eens iets doen wat op koken lijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ooooh! Ik dacht alquote:
Whehehequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooh! Ik dacht al![]()
Je kunt het altijd goed zien als Trevland een nieuw topic heeft geopend
Ik heb daar een speciale radar voorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
WheheheIk had het niet eens gezien tot jij erover begon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |