Neem ontslag en ga fulltime nagellak verkopenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was mijn nagellak aan het inpakken
krijg kiespijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:35 schreef Blueman het volgende:
Kwam door die lelijke foto van die phone!
kanker, de kanker van de chronische ziektesquote:
Nee, te veel concurrentiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neem ontslag en ga fulltime nagellak verkopen
hoezo hedde daar een aparte telefoon voor nodig?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
krijg kiespijn
vur te stappen issie iedejaal.
Echt waor!quote:
Voor de phonenumbers van alle chica's!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoezo hedde daar een aparte telefoon voor nodig?
Ja dat spul is kenkerduur in Nederland.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:39 schreef Blueman het volgende:
[..]
Echt waor!
Is daar zoveel markt voor?
Loempiaatjequote:
Maar een beetje bijverdienen is dus wel mogelijk voor je (mits je je daarin zou interesseren)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat spul is kenkerduur in Nederland.
Nu kun je het heel goedkoop op ebay kopen, maar heel veel mensen spreken kennelijk nog steeds geen Engels... enniewee... dat wil dus wel
Ahhh is je vakantie voorbijquote:
ik hof niet te patsen met mijn galaxy of iphone als ik stapquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoezo hedde daar een aparte telefoon voor nodig?
De reis was tof! Vietnam is een maf land, met heel veel brommers en erg veel mensen en chaos en lekker eten en mooie natuur en ongelofelijk veel rotzooi, want ze flikkeren alles op straat!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ahhh is je vakantie voorbij![]()
Hoe was het!
Maar jij hebt die gekocht, een keer gebruikt en toch de kleur lelijk gevonden? Of zijn het nog nieuwe potjes?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Totaal verlies op de nagellak: 1,10
quote:
Mooooooiquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
De reis was tof! Vietnam is een maf land, met heel veel brommers en erg veel mensen en chaos en lekker eten en mooie natuur en ongelofelijk veel rotzooi, want ze flikkeren alles op straat!
Morgen weer werken, had nog lekker 3 daagjes vrijgenomen om te ontjetlaggen en een beetje uit te rusten, ben altijd erug moe na zo'n reis.
Ja en nee. Ik vond het er wel super tof, maar ben ook altijd weer blij om thuis te zijn, eigen bed en eigen plee zijn toch goud waard.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mooooooi
Dus nu weer blij om in NL te zijn
Ah jij hoorde em ookquote:
Mag ik mee?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:58 schreef ArTiC het volgende:
ik wil naar huis en in foetushouding op bed gaan liggen
3FMquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ah jij hoorde em ook.
Kut 3FM. Kut-gecentraliseerde radio.
tuurlijk, bed is groot zatquote:
het is nog ff wachten op moppermoppiequote:
Nee, een keer gebruiktquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar jij hebt die gekocht, een keer gebruikt en toch de kleur lelijk gevonden? Of zijn het nog nieuwe potjes?
Vooral de plee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik vond het er wel super tof, maar ben ook altijd weer blij om thuis te zijn, eigen bed en eigen plee zijn toch goud waard.
Dat lijkt me niet heel raar met fucking 250 potjesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, een keer gebruikt
En niet altijd de kleur lelijk, maar soms heb je ook al te veel wat er op lijkt
Domkoppiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is nog ff wachten op moppermoppie
Je wil niet weten hoeveel verschil er in kan zitten. Of is bij jou bij autolak alle blauw ook hetzelfde?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet heel raar met fucking 250 potjes.
quote:
Tussen 12 en 2 is meestal beetje mwoah.quote:
Bij nagellak doe je altijd alle nagels in dezelfde kleur (of afwisseling in kleuren, but you catch my drift). Auto's spuit je niet zo snel helemaalquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel verschil er in kan zitten. Of is bij jou bij autolak alle blauw ook hetzelfde?
En je punt is?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bij nagellak doe je altijd alle nagels in dezelfde kleur (of afwisseling in kleuren, but you catch my drift). Auto's spuit je niet zo snel helemaal.
Dat blauw en een paar tintjes lichter blauw niet zo boeit bij nagellak.quote:
cola inschenkt en gaat er goed voor zitten.quote:
Voor jou wellicht niet, gelukkig doe ik het niet voor jou.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat blauw en een paar tintjes lichter blauw niet zo boeit bij nagellak.
Duitschland, alles ist vorbei!quote:
Helemaal niets... in deutschland!quote:
Het is zeker flauw om te zeggen dat je niet zo onverantwoordelijk moet doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:16 schreef r8ality het volgende:
Geen zin meer. Krijg allemaal verantwoordelijkheden en uitzoekdingen in maag gesplitst. En ik ben zo lui.
Nee, was op 3FM.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:41 schreef Blueman het volgende:
Oh!
Even lekker stuiteren!
Gokje: de uit je dip tip?
Ja maar om half 4 is daar toch altijd de Uit-je-dip-tip!quote:
is ie eindelijk weg?quote:
Als Fulham 2 miljoen neertelt en ze er samen uitkomen zekers!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is ie eindelijk weg?
Kan Fredje mooi terug komen
Ik luister nooit 3FMquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja maar om half 4 is daar toch altijd de Uit-je-dip-tip!
kratten kan ook een keer op een avond, snel naar de BB en het bos dus.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik wil motorrijden. Maar ik moet naar de AH om kratten weg te brengen en nieuwe te kopen. Moet ook nog naar de boerenbond om kattengrind te halen. En ik moet nog naar de bossen met de joekels. Gaat gvd allemaal niet met de motor.
Koop een motorscooter. Daar kan veul inquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik wil motorrijden. Maar ik moet naar de AH om kratten weg te brengen en nieuwe te kopen. Moet ook nog naar de boerenbond om kattengrind te halen. En ik moet nog naar de bossen met de joekels. Gaat gvd allemaal niet met de motor.
Zeg ik niet. Zie je zo...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
kratten kan ook een keer op een avond, snel naar de BB en het bos dus.
Maar wat heb je in de tussentijd allemaal gedaan dan??
Geen kratten bier, geen 30l kattenmeuk en geen honden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Koop een motorscooter. Daar kan veul in.
Had je maar een Honda moeten kopenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Geen kratten bier, geen 30l kattenmeuk en geen honden.
honden kun je proberenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Geen kratten bier, geen 30l kattenmeuk en geen honden.
Wanneer vertrek je naar Zweden?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:10 schreef r8ality het volgende:
Ik wist het. Ik verwonderde me er al over hoeveel motorscooters er in Frankrijk rondrijden. Wat blijkt? Het is een Europese regel dat je met je B-rijbewijs een motor(scooter) tot 125cc mag besturen. Behalve in NL.
En als ze dan springen heb je zeker zoeen beagle als een ballon achter je aan fladderenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
honden kun je proberentussen je benen aan de riem
is ie verliefd op je?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
potverdorie, weer naar de tandarts volgende week
Heeft ie het niet kunnen maken?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
potverdorie, weer naar de tandarts volgende week
Hij is aan de lijn maar voor fladderen is ie nog te zwaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als ze dan springen heb je zeker zoeen beagle als een ballon achter je aan fladderen
Er komt nog pus uit, als ie het nu maakt lig ik vannacht weer te gillenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heeft ie het niet kunnen maken?
Nee, niet in Zweden. Wel in Bels, Camembert-Country, chorizo-land en eustenreich. Volgend jaar op vakantie in Zuid-Frankrijk dus even een Tmax 125 hurenquote:
wat een kudtlandquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, niet in Zweden. Wel in Bels, Camembert-Country, chorizo-land en eustenreich. Volgend jaar op vakantie in Zuid-Frankrijk dus even een Tmax 125 huren.
Ah zo... das balen maar heb je geen pijn meer?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er komt nog pus uit, als ie het nu maakt lig ik vannacht weer te gillenDus nog even laten genezen
nauwelijksquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ah zo... das balen maar heb je geen pijn meer?
is dat de eindbaas?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
morgen weer warken yay!
De grote baas van de grote baas komt op bezoek
Gelukkig betaal je daar wel 1/3 wegenbelasting, benzine is goedkoper en je hebt nooit filequote:
Hehehehe.quote:
FF voor de duidelijkheid: Je bent als nederlander zonder a rijbewijs niet verzekerd op zo'n ding!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, niet in Zweden. Wel in Bels, Camembert-Country, chorizo-land en eustenreich. Volgend jaar op vakantie in Zuid-Frankrijk dus even een Tmax 125 huren.
Bij de BB geweest?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
FF voor de duidelijkheid: Je bent als nederlander zonder a rijbewijs niet verzekerd op zo'n ding!
Is ie hyper?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jep en bij de AH. Bink staat hier springen dus ga nu maar naar het bos.
Dat kan niet. Wetten gelden voor landen, niet voor nationaliteiten. Je zorg/reisverzekering moet dus verzekeren en de voertuigmeuk is afgedekt door het verhuurbedrijf.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
FF voor de duidelijkheid: Je bent als nederlander zonder a rijbewijs niet verzekerd op zo'n ding!
Geloof mij nu maar dat het niet zo is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat kan niet. Wetten gelden voor landen, niet voor nationaliteiten. Je zorg/reisverzekering moet dus verzekeren en de voertuigmeuk is afgedekt door het verhuurbedrijf.
Bron?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Geloof mij nu maar dat het niet zo is.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Had je maar een Honda moeten kopen
Ja dat weet ik. Maar die zijn zo gayquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:41 schreef ColtZ40 het volgende:
Huur maar een MP3, dat mag dan weer wel.
Dat zijn ze niet. Ze zijn hip.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar die zijn zo gay.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Vietnam)
[ afbeelding ]
(Cambodja)
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Vietnam)
[ afbeelding ]
(Cambodja)
In Nederland ja. B-rijbewijs is B-rijbewijs. En in Frankrijk heb je andere regels. Bijvoorbeeld, je mag er 130 (zelfs met caravansquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Pak je roze papiertje. Je mag niks boven de 50cc op twee wielen besturen.
quote:Par équivalence, le permis B permet aussi la conduite des :
* tricycles et quadricycles lourds à moteur (catégorie B1 depuis le 1er mars 1999, AT auparavant),
* motocyclettes légères (cylindrée n'excédant pas 125 cm3 et dont la puissance n'excède pas 11 KW) appartenant à la catégorie A1 (anciennement A1) à condition que le permis B ait été délivré depuis plus de 2 ans.
je moet het zelf weten. Je bent niet verzekerd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
In Nederland ja. B-rijbewijs is B-rijbewijs. En in Frankrijk heb je andere regels. Bijvoorbeeld, je mag er 130 (zelfs met caravans), rotondes hebben geen rijbanen en verkeer van rechts hoef je niet voor te laten...
Het staat er godsamme gewoon. Met B-rijbewijs en 2 jaar ervaring mag je een motor tot 125cc rijden. Punt. In Belgie, in Italie en in Frankrijk. En je bent kei verzekerd, zeker als het een huurding is. Eigenwijs stuk vretenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
je moet het zelf weten. Je bent niet verzekerd.
niet met een nl rijbewijs.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het staat er godsamme gewoon. Met B-rijbewijs en 2 jaar ervaring mag je een motor tot 125cc rijden. Punt. In Belgie, in Italie en in Frankrijk. En je bent kei verzekerd, zeker als het een huurding is. Eigenwijs stuk vreten.
oh okeequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Bink vindt die ook zo lekker....
Heej 3 x dezelfde poezebeestquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
k, u can giev moar nomz nao!
[ afbeelding ]
omnomnomnom chick peas
[ afbeelding ]
k, u can giev moar nomz nao!
[ afbeelding ]
I sed, k, u can giev moar nomz nao!
[ afbeelding ]
oh en ik heb me lang ingehouden Juup maar het is 4x hetzelfde poezebeestquote:
Ik zou zo zeggen, probeer het eensquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het staat er godsamme gewoon. Met B-rijbewijs en 2 jaar ervaring mag je een motor tot 125cc rijden. Punt. In Belgie, in Italie en in Frankrijk. En je bent kei verzekerd, zeker als het een huurding is. Eigenwijs stuk vreten.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh en ik heb me lang ingehouden Juup maar het is 4x hetzelfde poezebeest
[/auti]
Die namen van je nagellakkersquote:
Correct, ik bedoelde 3 x dezelfde fotoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh en ik heb me lang ingehouden Juup maar het is 4x hetzelfde poezebeest
[/auti]
ja, maar dat zei je niet...dussssssquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Correct, ik bedoelde 3 x dezelfde foto
Overigens, de lak heet gewoon It's not rocket science, de rest is aanvullende infoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die namen van je nagellakkers
ORLY It's not rocket science Cosmic FX Groen Glitter
Dat klopt, ik typte hetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, maar dat zei je niet...dussssss
ja maar ik ben een luie copy pasterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Overigens, de lak heet gewoon It's not rocket science, de rest is aanvullende info
hij komt keihard terug!quote:
Whut?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar ik ben een luie copy paster
Lincoln park after dark suede
Russian Navy Suede
Suzi skis in the pyrenees suede
We'll always have paris suede
You don't know Jacques! Suede
lama'squote:
Gewone paracetamol is kinderspel, ik heb recent kennis gemaakt met het evil broertje: paracetamol met codeine, dat is pas spacen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lama's
overdosis paracetamol![]()
kills the headache, makes you feel phunny, like a bunny
Die heb ik standaardquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewone paracetamol is kinderspel, ik heb recent kennis gemaakt met het evil broertje: paracetamol met codeine, dat is pas spacen.
Hier, i giev you:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lama's
overdosis paracetamol![]()
kills the headache, makes you feel phunny, like a bunny
Electron Blue Pearl!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier, i giev you:
[ afbeelding ]
Yodel me on my cell
Ah, da's wel goed spul, slaap er erg goed op.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die heb ik standaard
gewone werkt allang niet meer...zat bij migraine aan 15 paracetamol per dag
Ik heb gisteren en vandaag eea meegekregen. Maar het hele verhaal wil ik nog wel horen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
Levi heeft natuurlijk mijn hele kiezendrama gemist
Neem er eens 4 tegelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ah, da's wel goed spul, slaap er erg goed op.
ik ben kiespijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb gisteren en vandaag eea meegekregen. Maar het hele verhaal wil ik nog wel horen.
Maar had je niet al kiespijn voor ik vertrok? Staat me iets vaag van bij.
ibu 600 krijg je in NL alleen op recept dacht ik...die heb ik gahad toen ze mijn verstandkies eruit jasten...ook lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:34 schreef amaranta het volgende:
Hier verkopen ze paracetamol 650 of ibuprofen 650.
Daar heb ik wel een paar maanden op geleefd na mijn auto-ongeluk.
Is het 40 baantjes lang, dat verhaal?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben kiespijn
Ik vertel je het drama wel een keer tijdens het banen trekken
hmmm klinkt leuk, waarom ga je zelf niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:34 schreef amaranta het volgende:
Mijn ouders en mijn oom en tante gaan vanavond naar een correfoc.
http://en.wikipedia.org/wiki/Correfoc
ja, maar jij bent stormhuilliequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
1400 mg ibu eten en dan nog doodgaan van de kiespijn
Als jij dat volhoudt welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is het 40 baantjes lang, dat verhaal?
Ik hen wel eens 2 weken lang 1800mg per dag gehad. Stoned als een garnaal was ik na een tijdje.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
1400 mg ibu eten en dan nog doodgaan van de kiespijn
Mijn vader vindt het leuk om te gaan. En de rest ook en de kindjes kunnen niet alleen blijven.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm klinkt leuk, waarom ga je zelf niet?
Als ik langdurig onderwater verdwijn is het verhaal te lang.quote:
ja dat geloof ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik hen wel eens 2 weken lang 1800mg per dag gehad. Stoned als een garnaal was ik na een tijdje.
Ah leuk toch, spaanse folklorequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn vader vindt het leuk om te gaan. En de rest ook en de kindjes kunnen niet alleen blijven.
Ik ging vroeger elk jaar dus ik heb het wel gezien.
Het is ook echt leuk.
Het wordt georganiseerd door een groep die gaat verkleed en zij steken het vuurwerk af. Je rent over een parcours en zij lopen achter je aan.
Op het einde geven een ze een 'nep'concert en alle instrumenten zijn ook van vuurwerk gemaakt.
iets met de hel en duivels, klinkt als thuisquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah leuk toch, spaanse folklore
En daarna doen de de ETA na en blazen een auto op?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn vader vindt het leuk om te gaan. En de rest ook en de kindjes kunnen niet alleen blijven.
Ik ging vroeger elk jaar dus ik heb het wel gezien.
Het is ook echt leuk.
Het wordt georganiseerd door een groep die gaat verkleed en zij steken het vuurwerk af. Je rent over een parcours en zij lopen achter je aan.
Op het einde geven een ze een 'nep'concert en alle instrumenten zijn ook van vuurwerk gemaakt.
4000mgquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat geloof ik.
Ik had zondag 4000 op en ik durfde niet nog meer te nemen
Pijn
quote:maximale dagelijkse dosis 3200 mg
3200?quote:
Ze zit in Catalonië, niet in Baskenlandquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
En daarna doen de de ETA na en blazen een auto op?
Klopt, op de doosquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
3200?Op de doos staat toch echt 1600mg.
Ja klopt ook, maar wat moet je dan als je dood gaat van de pijnquote:
niks...die marges zijn best flexibel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, op de doos
[..]
Ja klopt ook, maar wat moet je dan als je dood gaat van de pijn
weet ik, anders had ik het niet genomenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niks...die marges zijn best flexibel.
je gaat er echt niet kapot aan.
Je kunt beter de maximum dosis van ibu én van paracetamol nemen. Die mag je gewoon naast elkaar gebruiken. En paracetamol werkt goed als je het een tijdje 3x daags 2 tabletten gebruikt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, op de doos
[..]
Ja klopt ook, maar wat moet je dan als je dood gaat van de pijn
als er maar geen koeeiwit of vlees inzatquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal maar niet zeggen dat ik er ook nog een strip paracetamol bij had gevrit![]()
Alleen met paracetamol moet je oppassen daar zijn die marges niet zo ruim. 12x de max dosis is al dodelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niks...die marges zijn best flexibel.
je gaat er echt niet kapot aan.
ja...12xquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen met paracetamol moet je oppassen daar zijn die marges niet zo ruim. 12x de max dosis is al dodelijk.
Pcies!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als er maar geen koeeiwit of vlees inzat
dat zijn drie doosjesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen met paracetamol moet je oppassen daar zijn die marges niet zo ruim. 12x de max dosis is al dodelijk.
Met cafeine? Ik heb nog wel een stripje met codeine liggen, als je geinteresseerd bent.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Zo dus: 2 ibu en 3 paracetamol, elke 2 uur
Die heb ik nu ook, die werken beter. Naproxennen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met cafeine? Ik heb nog wel een stripje met codeine liggen, als je geinteresseerd bent.![]()
oja, ik gebruik de laatste tijd naproxennatrium, vind ik fijner dan ibu. Maar het is verder net zo iets als ibu.
naproxen had ik ook een doosjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met cafeine? Ik heb nog wel een stripje met codeine liggen, als je geinteresseerd bent.![]()
oja, ik gebruik de laatste tijd naproxennatrium, vind ik fijner dan ibu. Maar het is verder net zo iets als ibu.
Nee, maar bij andere middelen is de dodelijke dosis nog veel afwijkender van de max dosis. Paracetamol staat bekend als gevaarlijk. Er zijn namelijk nog wel wat ziekte stadia voor je dood bent...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn drie doosjes
en die moet je dan ook nog in 1 keer innemen
Ik ben best gek, maar niet ZO gek
dat snap ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, maar bij andere middelen is de dodelijke dosis nog veel afwijkender van de max dosis. Paracetamol staat bekend als gevaarlijk. Er zijn namelijk nog wel wat ziekte stadia voor je dood bent...
Ik heb helaas ervaring met pijn en pijnstillers.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook, die werken beter. Naproxennen.
Doe es niet zo smartass trouwens
Wat doet je denken dat ik er geen reet van weet dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb helaas ervaring met pijn en pijnstillers.
Zeg ik nergens.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat doet je denken dat ik er geen reet van weet dan?
Ik zit in Castillie -Leon.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze zit in Catalonië, niet in Baskenland
Snietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, je zit te smart-assen!
Maar ik vind je wel liev hoor
en boutéquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:23 schreef Levitation het volgende:
Coming to America blijft een geniale film.
je gaat al te lang met V. omquote:
V. kijkt heul niet, dit is mijn film.quote:
Keien zijn niet goed voor je tanden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:38 schreef ArTiC het volgende:
Bounty, een stukje paradijs op aarde
en keigoed voor je tanden
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:23 schreef Levitation het volgende:
Coming to America blijft een geniale film.
kei skôn want veul bierquote:
helmonders zijn dan ook maf volk.quote:
Waar je ook naartoe gaat...je komt altijd een Helmonder tegenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
helmonders zijn dan ook maf volk.![]()
Al zat er in onze reisgroep een Helmonder die wel tof was, maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij al jaren in Den Bosch woont.
quote:
Euuhmm ja?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Pa McDowell heeft een telefoon in de vorm van een hamburger.
truste kokossnoepjequote:
scooters vol kokosquote:
daarom heb je nu een iphone...een telefoon in de vorm van ietsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:58 schreef amaranta het volgende:
Ik wilde vroeger ook een telefoon ind e vorm van iets.
Een lip bijvoorbeeld.
of een telefoonquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom heb je nu een iphone...een telefoon in de vorm van iets
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom heb je nu een iphone...een telefoon in de vorm van niets
Ik heb vroeger anders maar zat draadloze telefoons afgeluisterdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
OF gewoon een draadloze, zodat niet iedereen hoefde m ee te luisteren.
subtiel maar correctquote:
ik ook...op de am band kon ik de telefoons van de halve straat horenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb vroeger anders maar zat draadloze telefoons afgeluisterdTotdat DECT kwam, toen hield het op.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook...op de am band kon ik de telefoons van de halve straat horen
de buurvrouw heeft ooit tegen smoeder gezegd dat ze op omroep brabants was...bleek ze dus per ongeluk smoeders telefoongesprek op te vangen op het knaal van omroep brabantquote:
neequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:07 schreef amaranta het volgende:
Kon je ook namens de ander ophangen???
(of de tv op een andere zender zetten)
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de buurvrouw heeft ooit tegen smoeder gezegd dat ze op omroep brabants was...bleek ze dus per ongeluk smoeders telefoongesprek op te vangen op het knaal van omroep brabant
Hebben ze daar in spanje ook al stroom?quote:
Nee Rob werkt aan zijn conditie:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hebben ze daar in spanje ook al stroom?
Alhoewel dat ook een manier is om stroom op te wekken dus hebben ze ook dan stroom.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee Rob werkt aan zijn conditie:
[ afbeelding ]
Dus probeer ik het anders en krijg dan dit te zien:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:10 schreef Juup© het volgende:
Wil ik iets bestellen en betalen met iDeal krijg ik te zien: betalen via iDeal is niet mogelijk op 26-08-2009 van 00:00 uur tot 04:00 uur.
Die baggersite van de ING is wel erg vaak in onderhoud
Ongelofelijk wat een kutsitequote:Mijn ING is tijdelijk niet beschikbaar. Wij doen onze uiterste best om dit zo snel mogelijk te verhelpen.
Excuses voor het ongemak
De volgende diensten zijn wel beschikbaar:
Inloggen met calculator
2009 nog welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:10 schreef Juup© het volgende:
Wil ik iets bestellen en betalen met iDeal krijg ik te zien: betalen via iDeal is niet mogelijk op 26-08-2009 van 00:00 uur tot 04:00 uur.
Die baggersite van de ING is wel erg vaak in onderhoud
Goh echt, ik dacht dat jij als autist daar wel op zou lettenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had ik niet eens gezienMoet natuurlijk 2010 zijn
Doorgaans wel ja, maar ik ben moe en zie dus niet alles meerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:27 schreef febster het volgende:
[..]
Goh echt, ik dacht dat jij als autist daar wel op zou letten.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:21 schreef Mexicaantje. het volgende:Lowlands
Oja ik ben die panter.
Mumford & Sons?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:38 schreef febster het volgende:
Mumford&Sons gaan jullie ook van horen
Idd jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:47 schreef ArTiC het volgende:
Waar is nou die zondvloed die vannacht zou komen?
ik ben er al achter waar die is: boven de rivieren...bij den bosch kwam ik ineens in een regengordijn terechtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd jaMaar ach het regent nog steeds dus goed voor de natuur
Hier regent het al sinds gisteravond. Niet hard maar het regent.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben er al achter waar die is: boven de rivieren...bij den bosch kwam ik ineens in een regengordijn terecht
Het is hier ook nog steeds donker/schemerig
Ga met de fiets en/of sta eerder opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:03 schreef r8ality het volgende:
Op het vliegveld werken en dan al anderhalve week met de auto gaan omdat het regent of omdat je te laat opstaat.
FML.
Waarom geen Android?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:34 schreef Juup© het volgende:
Ik ben benieuwd of er een voor mij betaalbare WM7 telefoon uitkomt dit jaar, mijn huidige GSM is aan het afsterven na 3 jaar trouwe dienst.
Kan die hond klokkijken dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:45 schreef r8ality het volgende:
Vanochtend onze logeerhond tik tegen de neus gegeven. Er wordt niet geblaft 's morgens.
waar?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:03 schreef r8ality het volgende:
Op het vliegveld werken en dan al anderhalve week met de auto gaan omdat het regent of omdat je te laat opstaat.
FML.
Hond moet bakkes houden, zeker als zonder overleg dat beest ineens door je huis wandelt.quote:
een hond weet wel precies hoe laat het baasje thuiskomt.. een bijna-ja dus.quote:
Bedrijf wat zonnepaneel-machines maakt.quote:
wieze joekel is het dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hond moet bakkes houden, zeker als zonder overleg dat beest ineens door je huis wandelt.
Van huisgenoot. Kattepoezel vind het niet heel super, maar ze doen elkaar verder niets.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
wieze joekel is het dan?
hoe doe je dat met kattepoezebeest?
zegt me niks, ik zit tegenover de motmot.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bedrijf wat zonnepaneel-machines maakt.
heeft Floort een hond?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Van huisgenoot. Kattepoezel vind het niet heel super, maar ze doen elkaar verder niets.
mooi, welcome back en aan het werk, hups!quote:
Goeiendag he. Lees eens een keer wat. Floris is al bijna een jaar weg...quote:
Ik heb het binnen al koud, laat staan buiten... 20 graden en regenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef FUFR het volgende:
R8. ik kan niet alles bijhouden en lees nooit terug
moppie; absoluut niét. 20 Graden ofzo
Stijve tepelsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb het binnen al koud, laat staan buiten... 20 graden en regen![]()
![]()
SQ doet toch voortaan de nieuwe openen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:46 schreef FUFR het volgende:
hh mededeling. . Ik zie niet als het topic vol is
slaapzak meenemen.quote:
werken enzo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |