Helemaal niets... in deutschland!quote:
Het is zeker flauw om te zeggen dat je niet zo onverantwoordelijk moet doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:16 schreef r8ality het volgende:
Geen zin meer. Krijg allemaal verantwoordelijkheden en uitzoekdingen in maag gesplitst. En ik ben zo lui.
Nee, was op 3FM.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:41 schreef Blueman het volgende:
Oh!
Even lekker stuiteren!
Gokje: de uit je dip tip?
Ja maar om half 4 is daar toch altijd de Uit-je-dip-tip!quote:
is ie eindelijk weg?quote:
Als Fulham 2 miljoen neertelt en ze er samen uitkomen zekers!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is ie eindelijk weg?
Kan Fredje mooi terug komen
Ik luister nooit 3FMquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja maar om half 4 is daar toch altijd de Uit-je-dip-tip!
kratten kan ook een keer op een avond, snel naar de BB en het bos dus.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik wil motorrijden. Maar ik moet naar de AH om kratten weg te brengen en nieuwe te kopen. Moet ook nog naar de boerenbond om kattengrind te halen. En ik moet nog naar de bossen met de joekels. Gaat gvd allemaal niet met de motor.
Koop een motorscooter. Daar kan veul inquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik wil motorrijden. Maar ik moet naar de AH om kratten weg te brengen en nieuwe te kopen. Moet ook nog naar de boerenbond om kattengrind te halen. En ik moet nog naar de bossen met de joekels. Gaat gvd allemaal niet met de motor.
Zeg ik niet. Zie je zo...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
kratten kan ook een keer op een avond, snel naar de BB en het bos dus.
Maar wat heb je in de tussentijd allemaal gedaan dan??
Geen kratten bier, geen 30l kattenmeuk en geen honden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Koop een motorscooter. Daar kan veul in.
Had je maar een Honda moeten kopenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Geen kratten bier, geen 30l kattenmeuk en geen honden.
honden kun je proberenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Geen kratten bier, geen 30l kattenmeuk en geen honden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |