Neem ontslag en ga fulltime nagellak verkopenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was mijn nagellak aan het inpakken
krijg kiespijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:35 schreef Blueman het volgende:
Kwam door die lelijke foto van die phone!
kanker, de kanker van de chronische ziektesquote:
Nee, te veel concurrentiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neem ontslag en ga fulltime nagellak verkopen
hoezo hedde daar een aparte telefoon voor nodig?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
krijg kiespijn
vur te stappen issie iedejaal.
Echt waor!quote:
Voor de phonenumbers van alle chica's!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoezo hedde daar een aparte telefoon voor nodig?
Ja dat spul is kenkerduur in Nederland.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:39 schreef Blueman het volgende:
[..]
Echt waor!
Is daar zoveel markt voor?
Loempiaatjequote:
Maar een beetje bijverdienen is dus wel mogelijk voor je (mits je je daarin zou interesseren)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat spul is kenkerduur in Nederland.
Nu kun je het heel goedkoop op ebay kopen, maar heel veel mensen spreken kennelijk nog steeds geen Engels... enniewee... dat wil dus wel
Ahhh is je vakantie voorbijquote:
ik hof niet te patsen met mijn galaxy of iphone als ik stapquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoezo hedde daar een aparte telefoon voor nodig?
De reis was tof! Vietnam is een maf land, met heel veel brommers en erg veel mensen en chaos en lekker eten en mooie natuur en ongelofelijk veel rotzooi, want ze flikkeren alles op straat!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ahhh is je vakantie voorbij![]()
Hoe was het!
Maar jij hebt die gekocht, een keer gebruikt en toch de kleur lelijk gevonden? Of zijn het nog nieuwe potjes?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Totaal verlies op de nagellak: 1,10
quote:
Mooooooiquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
De reis was tof! Vietnam is een maf land, met heel veel brommers en erg veel mensen en chaos en lekker eten en mooie natuur en ongelofelijk veel rotzooi, want ze flikkeren alles op straat!
Morgen weer werken, had nog lekker 3 daagjes vrijgenomen om te ontjetlaggen en een beetje uit te rusten, ben altijd erug moe na zo'n reis.
Ja en nee. Ik vond het er wel super tof, maar ben ook altijd weer blij om thuis te zijn, eigen bed en eigen plee zijn toch goud waard.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mooooooi
Dus nu weer blij om in NL te zijn
Ah jij hoorde em ookquote:
Mag ik mee?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:58 schreef ArTiC het volgende:
ik wil naar huis en in foetushouding op bed gaan liggen
3FMquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ah jij hoorde em ook.
Kut 3FM. Kut-gecentraliseerde radio.
tuurlijk, bed is groot zatquote:
het is nog ff wachten op moppermoppiequote:
Nee, een keer gebruiktquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar jij hebt die gekocht, een keer gebruikt en toch de kleur lelijk gevonden? Of zijn het nog nieuwe potjes?
Vooral de plee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik vond het er wel super tof, maar ben ook altijd weer blij om thuis te zijn, eigen bed en eigen plee zijn toch goud waard.
Dat lijkt me niet heel raar met fucking 250 potjesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, een keer gebruikt
En niet altijd de kleur lelijk, maar soms heb je ook al te veel wat er op lijkt
Domkoppiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is nog ff wachten op moppermoppie
Je wil niet weten hoeveel verschil er in kan zitten. Of is bij jou bij autolak alle blauw ook hetzelfde?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet heel raar met fucking 250 potjes.
quote:
Tussen 12 en 2 is meestal beetje mwoah.quote:
Bij nagellak doe je altijd alle nagels in dezelfde kleur (of afwisseling in kleuren, but you catch my drift). Auto's spuit je niet zo snel helemaalquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel verschil er in kan zitten. Of is bij jou bij autolak alle blauw ook hetzelfde?
En je punt is?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bij nagellak doe je altijd alle nagels in dezelfde kleur (of afwisseling in kleuren, but you catch my drift). Auto's spuit je niet zo snel helemaal.
Dat blauw en een paar tintjes lichter blauw niet zo boeit bij nagellak.quote:
cola inschenkt en gaat er goed voor zitten.quote:
Voor jou wellicht niet, gelukkig doe ik het niet voor jou.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat blauw en een paar tintjes lichter blauw niet zo boeit bij nagellak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |