Overigens Lowlands

. Misschien wel de beste editie die ik tot nu toe bezocht heb

.
Mumford&Sons gaan jullie ook van horen, wat een goede band is dat

, speelden gewoon de Alpha (grootste tent) plat. Heerlijk weer gehad, alleen maandagochtend bij het verlaten van het terrein nat geworden

. Voor de rest HET scherm gezien (bij Richie Hawtin). Het effect wat er op een hele grote LED muur te zien was maakte geluid, waardoor beeld het geluid beďnvloedde en niet andersom. Daarnaast was het echt een grote muur van beelden en licht waar de DJ dan achter stond te draaien, erg cool effect gaf dat. Daarnaast kon je via je iPhone beetje klooien met die muur ook erg tof. Ooh en Braappppp natuurlijk

.
Voor de rest was het gewoon weer ouderwets tof, 55.000 'jongeren' en ik heb geen gevecht of wat dan ook gezien iedereen was helemaal chill. Dat uitte zich dan weer in bv een kerel die bamboe ging eten ('Ik wilde ervaren hoe het is om een pandabeer te zijn') of een meisje die antwoordde op de vraag wat ze van ducttape vindt ('If you can't duc(t) it, fuck it!') en natuurlijk de bekende curling met hele grote wcrollen, 1 groten levende haag naar de uitgang en 500 man die maandagochtend 05:00 op tafels en dingen stonden te trommelen als eerbetoon aan het einde.
Wel grappig om de verschillen met andere festivals te zijn. Sziget bv kon je gerust 15 min doen over je bier halen (weinig druk op de tap) en veel verkeer op het eiland en weinig aankleding. Lowlands heb ik overal max 2 min hoeven wachten, alles supersnel, mooi aangekleed (Lake Lowlands dit jaar met de 'vliegende tonijnen'

). Sorry, ik ben weer eens lyrisch, maar ik zou de festivaldirecteur van Lowlands echt zijn schoenen kussen, het was gewoon zo mooi

.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."