abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85713805
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 00:21 schreef Juup© het volgende:

[..]

Had ik niet eens gezien :D Moet natuurlijk 2010 zijn :P
Goh echt, ik dacht dat jij als autist daar wel op zou letten ;).
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_85713839
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 00:27 schreef febster het volgende:

[..]

Goh echt, ik dacht dat jij als autist daar wel op zou letten ;).
Doorgaans wel ja, maar ik ben moe en zie dus niet alles meer :P
pi_85713912
Speciaal voor ArTiC:
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 22:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
*O* Lowlands *O*

Oja ik ben die panter.
pi_85714259
Overigens Lowlands _O_. Misschien wel de beste editie die ik tot nu toe bezocht heb :).

Mumford&Sons gaan jullie ook van horen, wat een goede band is dat ^O^, speelden gewoon de Alpha (grootste tent) plat. Heerlijk weer gehad, alleen maandagochtend bij het verlaten van het terrein nat geworden :'). Voor de rest HET scherm gezien (bij Richie Hawtin). Het effect wat er op een hele grote LED muur te zien was maakte geluid, waardoor beeld het geluid beďnvloedde en niet andersom. Daarnaast was het echt een grote muur van beelden en licht waar de DJ dan achter stond te draaien, erg cool effect gaf dat. Daarnaast kon je via je iPhone beetje klooien met die muur ook erg tof. Ooh en Braappppp natuurlijk :P.

Voor de rest was het gewoon weer ouderwets tof, 55.000 'jongeren' en ik heb geen gevecht of wat dan ook gezien iedereen was helemaal chill. Dat uitte zich dan weer in bv een kerel die bamboe ging eten ('Ik wilde ervaren hoe het is om een pandabeer te zijn') of een meisje die antwoordde op de vraag wat ze van ducttape vindt ('If you can't duc(t) it, fuck it!') en natuurlijk de bekende curling met hele grote wcrollen, 1 groten levende haag naar de uitgang en 500 man die maandagochtend 05:00 op tafels en dingen stonden te trommelen als eerbetoon aan het einde.

Wel grappig om de verschillen met andere festivals te zijn. Sziget bv kon je gerust 15 min doen over je bier halen (weinig druk op de tap) en veel verkeer op het eiland en weinig aankleding. Lowlands heb ik overal max 2 min hoeven wachten, alles supersnel, mooi aangekleed (Lake Lowlands dit jaar met de 'vliegende tonijnen' O+ ). Sorry, ik ben weer eens lyrisch, maar ik zou de festivaldirecteur van Lowlands echt zijn schoenen kussen, het was gewoon zo mooi O+ _O_.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_85717246
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 00:38 schreef febster het volgende:

Mumford&Sons gaan jullie ook van horen
Mumford & Sons?
oh...van die hits als 'little lion man' en 'the cave' waar je op de radio mee doodgegooid wordt...iedereen kent ze al :P
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_85717250
Waar is nou die zondvloed die vannacht zou komen? -O-
pi_85717552
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 05:47 schreef ArTiC het volgende:
Waar is nou die zondvloed die vannacht zou komen? -O-
Idd ja :D Maar ach het regent nog steeds dus goed voor de natuur :)
pi_85717703
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 07:33 schreef Juup© het volgende:

[..]

Idd ja :D Maar ach het regent nog steeds dus goed voor de natuur :)
ik ben er al achter waar die is: boven de rivieren...bij den bosch kwam ik ineens in een regengordijn terecht :')
Het is hier ook nog steeds donker/schemerig ;(
pi_85717761
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 07:56 schreef ArTiC het volgende:

[..]

ik ben er al achter waar die is: boven de rivieren...bij den bosch kwam ik ineens in een regengordijn terecht :')
Het is hier ook nog steeds donker/schemerig ;(
Hier regent het al sinds gisteravond. Niet hard maar het regent.
pi_85718505
Op het vliegveld werken en dan al anderhalve week met de auto gaan omdat het regent of omdat je te laat opstaat :').

FML.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_85719034
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:03 schreef r8ality het volgende:
Op het vliegveld werken en dan al anderhalve week met de auto gaan omdat het regent of omdat je te laat opstaat :').

FML.
Ga met de fiets en/of sta eerder op :P
pi_85719077
Bodem en zijkanten kattentunnel/ren water/tochtdicht maken voordat de bovenkant waterdicht is.

FAIL

Ik zag allemaal kattenpootafdrukken in de woonkamer, bleek dat er ongeveer 1cm water in de tunnel stond :D
pi_85719152
Ik ben benieuwd of er een voor mij betaalbare WM7 telefoon uitkomt dit jaar, mijn huidige GSM is aan het afsterven na 3 jaar trouwe dienst.
pi_85719263
Ok, er was een mini dramatje met de gootsteen en een lekke emmer, dus hebben we alsnog friet gehaald :')

En wat is regen toch gezellig als je binnen zit O+ Ware het niet dat ik super brak ben omdat de poes vanacht manisch-depressief deed :{
pi_85719440
Vanochtend onze logeerhond tik tegen de neus gegeven. Er wordt niet geblaft 's morgens }:|.
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_85719896
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:34 schreef Juup© het volgende:
Ik ben benieuwd of er een voor mij betaalbare WM7 telefoon uitkomt dit jaar, mijn huidige GSM is aan het afsterven na 3 jaar trouwe dienst.
Waarom geen Android?
pi_85719914
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:45 schreef r8ality het volgende:
Vanochtend onze logeerhond tik tegen de neus gegeven. Er wordt niet geblaft 's morgens }:|.
Kan die hond klokkijken dan?
pi_85720046
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:03 schreef r8ality het volgende:

FML.
waar?
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_85720066
normaliter zou ik zeggen kom een koffie doen, maar ik ben auf die camping :W
pi_85720078
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:02 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Hond moet bakkes houden, zeker als zonder overleg dat beest ineens door je huis wandelt.
pi_85720084
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:02 schreef ArTiC het volgende:

[..]

een hond weet wel precies hoe laat het baasje thuiskomt.. een bijna-ja dus.
pi_85720093
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:06 schreef FUFR het volgende:

[..]

waar?
Bedrijf wat zonnepaneel-machines maakt.
pi_85720113
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:08 schreef r8ality het volgende:

[..]

Hond moet bakkes houden, zeker als zonder overleg dat beest ineens door je huis wandelt.
wieze joekel is het dan?
hoe doe je dat met kattepoezebeest?
pi_85720132
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:09 schreef FUFR het volgende:

[..]

wieze joekel is het dan?
hoe doe je dat met kattepoezebeest?
Van huisgenoot. Kattepoezel vind het niet heel super, maar ze doen elkaar verder niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')