Goh echt, ik dacht dat jij als autist daar wel op zou lettenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had ik niet eens gezienMoet natuurlijk 2010 zijn
Doorgaans wel ja, maar ik ben moe en zie dus niet alles meerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:27 schreef febster het volgende:
[..]
Goh echt, ik dacht dat jij als autist daar wel op zou letten.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:21 schreef Mexicaantje. het volgende:Lowlands
Oja ik ben die panter.
Mumford & Sons?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:38 schreef febster het volgende:
Mumford&Sons gaan jullie ook van horen
Idd jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:47 schreef ArTiC het volgende:
Waar is nou die zondvloed die vannacht zou komen?
ik ben er al achter waar die is: boven de rivieren...bij den bosch kwam ik ineens in een regengordijn terechtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd jaMaar ach het regent nog steeds dus goed voor de natuur
Hier regent het al sinds gisteravond. Niet hard maar het regent.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben er al achter waar die is: boven de rivieren...bij den bosch kwam ik ineens in een regengordijn terecht
Het is hier ook nog steeds donker/schemerig
Ga met de fiets en/of sta eerder opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:03 schreef r8ality het volgende:
Op het vliegveld werken en dan al anderhalve week met de auto gaan omdat het regent of omdat je te laat opstaat.
FML.
Waarom geen Android?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:34 schreef Juup© het volgende:
Ik ben benieuwd of er een voor mij betaalbare WM7 telefoon uitkomt dit jaar, mijn huidige GSM is aan het afsterven na 3 jaar trouwe dienst.
Kan die hond klokkijken dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:45 schreef r8ality het volgende:
Vanochtend onze logeerhond tik tegen de neus gegeven. Er wordt niet geblaft 's morgens.
waar?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:03 schreef r8ality het volgende:
Op het vliegveld werken en dan al anderhalve week met de auto gaan omdat het regent of omdat je te laat opstaat.
FML.
Hond moet bakkes houden, zeker als zonder overleg dat beest ineens door je huis wandelt.quote:
een hond weet wel precies hoe laat het baasje thuiskomt.. een bijna-ja dus.quote:
Bedrijf wat zonnepaneel-machines maakt.quote:
wieze joekel is het dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hond moet bakkes houden, zeker als zonder overleg dat beest ineens door je huis wandelt.
Van huisgenoot. Kattepoezel vind het niet heel super, maar ze doen elkaar verder niets.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
wieze joekel is het dan?
hoe doe je dat met kattepoezebeest?
zegt me niks, ik zit tegenover de motmot.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bedrijf wat zonnepaneel-machines maakt.
heeft Floort een hond?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Van huisgenoot. Kattepoezel vind het niet heel super, maar ze doen elkaar verder niets.
mooi, welcome back en aan het werk, hups!quote:
Goeiendag he. Lees eens een keer wat. Floris is al bijna een jaar weg...quote:
Ik heb het binnen al koud, laat staan buiten... 20 graden en regenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef FUFR het volgende:
R8. ik kan niet alles bijhouden en lees nooit terug
moppie; absoluut niét. 20 Graden ofzo
Stijve tepelsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb het binnen al koud, laat staan buiten... 20 graden en regen![]()
![]()
SQ doet toch voortaan de nieuwe openen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:46 schreef FUFR het volgende:
hh mededeling. . Ik zie niet als het topic vol is
slaapzak meenemen.quote:
werken enzo...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |