of een telefoonquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom heb je nu een iphone...een telefoon in de vorm van iets
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom heb je nu een iphone...een telefoon in de vorm van niets
Ik heb vroeger anders maar zat draadloze telefoons afgeluisterdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
OF gewoon een draadloze, zodat niet iedereen hoefde m ee te luisteren.
subtiel maar correctquote:
ik ook...op de am band kon ik de telefoons van de halve straat horenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb vroeger anders maar zat draadloze telefoons afgeluisterdTotdat DECT kwam, toen hield het op.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook...op de am band kon ik de telefoons van de halve straat horen
de buurvrouw heeft ooit tegen smoeder gezegd dat ze op omroep brabants was...bleek ze dus per ongeluk smoeders telefoongesprek op te vangen op het knaal van omroep brabantquote:
neequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:07 schreef amaranta het volgende:
Kon je ook namens de ander ophangen???
(of de tv op een andere zender zetten)
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de buurvrouw heeft ooit tegen smoeder gezegd dat ze op omroep brabants was...bleek ze dus per ongeluk smoeders telefoongesprek op te vangen op het knaal van omroep brabant
Hebben ze daar in spanje ook al stroom?quote:
Nee Rob werkt aan zijn conditie:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hebben ze daar in spanje ook al stroom?
Alhoewel dat ook een manier is om stroom op te wekken dus hebben ze ook dan stroom.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee Rob werkt aan zijn conditie:
[ afbeelding ]
Dus probeer ik het anders en krijg dan dit te zien:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:10 schreef Juup© het volgende:
Wil ik iets bestellen en betalen met iDeal krijg ik te zien: betalen via iDeal is niet mogelijk op 26-08-2009 van 00:00 uur tot 04:00 uur.
Die baggersite van de ING is wel erg vaak in onderhoud
Ongelofelijk wat een kutsitequote:Mijn ING is tijdelijk niet beschikbaar. Wij doen onze uiterste best om dit zo snel mogelijk te verhelpen.
Excuses voor het ongemak
De volgende diensten zijn wel beschikbaar:
Inloggen met calculator
2009 nog welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:10 schreef Juup© het volgende:
Wil ik iets bestellen en betalen met iDeal krijg ik te zien: betalen via iDeal is niet mogelijk op 26-08-2009 van 00:00 uur tot 04:00 uur.
Die baggersite van de ING is wel erg vaak in onderhoud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |