Ja dat weet ik. Maar die zijn zo gayquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:41 schreef ColtZ40 het volgende:
Huur maar een MP3, dat mag dan weer wel.
Dat zijn ze niet. Ze zijn hip.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar die zijn zo gay.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Vietnam)
[ afbeelding ]
(Cambodja)
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Vietnam)
[ afbeelding ]
(Cambodja)
In Nederland ja. B-rijbewijs is B-rijbewijs. En in Frankrijk heb je andere regels. Bijvoorbeeld, je mag er 130 (zelfs met caravansquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Pak je roze papiertje. Je mag niks boven de 50cc op twee wielen besturen.
quote:Par équivalence, le permis B permet aussi la conduite des :
* tricycles et quadricycles lourds à moteur (catégorie B1 depuis le 1er mars 1999, AT auparavant),
* motocyclettes légères (cylindrée n'excédant pas 125 cm3 et dont la puissance n'excède pas 11 KW) appartenant à la catégorie A1 (anciennement A1) à condition que le permis B ait été délivré depuis plus de 2 ans.
je moet het zelf weten. Je bent niet verzekerd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
In Nederland ja. B-rijbewijs is B-rijbewijs. En in Frankrijk heb je andere regels. Bijvoorbeeld, je mag er 130 (zelfs met caravans), rotondes hebben geen rijbanen en verkeer van rechts hoef je niet voor te laten...
Het staat er godsamme gewoon. Met B-rijbewijs en 2 jaar ervaring mag je een motor tot 125cc rijden. Punt. In Belgie, in Italie en in Frankrijk. En je bent kei verzekerd, zeker als het een huurding is. Eigenwijs stuk vretenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
je moet het zelf weten. Je bent niet verzekerd.
niet met een nl rijbewijs.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het staat er godsamme gewoon. Met B-rijbewijs en 2 jaar ervaring mag je een motor tot 125cc rijden. Punt. In Belgie, in Italie en in Frankrijk. En je bent kei verzekerd, zeker als het een huurding is. Eigenwijs stuk vreten.
oh okeequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Bink vindt die ook zo lekker....
Heej 3 x dezelfde poezebeestquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
k, u can giev moar nomz nao!
[ afbeelding ]
omnomnomnom chick peas
[ afbeelding ]
k, u can giev moar nomz nao!
[ afbeelding ]
I sed, k, u can giev moar nomz nao!
[ afbeelding ]
oh en ik heb me lang ingehouden Juup maar het is 4x hetzelfde poezebeestquote:
Ik zou zo zeggen, probeer het eensquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het staat er godsamme gewoon. Met B-rijbewijs en 2 jaar ervaring mag je een motor tot 125cc rijden. Punt. In Belgie, in Italie en in Frankrijk. En je bent kei verzekerd, zeker als het een huurding is. Eigenwijs stuk vreten.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh en ik heb me lang ingehouden Juup maar het is 4x hetzelfde poezebeest
[/auti]
Die namen van je nagellakkersquote:
Correct, ik bedoelde 3 x dezelfde fotoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh en ik heb me lang ingehouden Juup maar het is 4x hetzelfde poezebeest
[/auti]
ja, maar dat zei je niet...dussssssquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Correct, ik bedoelde 3 x dezelfde foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |