Als jij dat volhoudt welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is het 40 baantjes lang, dat verhaal?
Ik hen wel eens 2 weken lang 1800mg per dag gehad. Stoned als een garnaal was ik na een tijdje.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
1400 mg ibu eten en dan nog doodgaan van de kiespijn
Mijn vader vindt het leuk om te gaan. En de rest ook en de kindjes kunnen niet alleen blijven.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm klinkt leuk, waarom ga je zelf niet?
Als ik langdurig onderwater verdwijn is het verhaal te lang.quote:
ja dat geloof ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik hen wel eens 2 weken lang 1800mg per dag gehad. Stoned als een garnaal was ik na een tijdje.
Ah leuk toch, spaanse folklorequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn vader vindt het leuk om te gaan. En de rest ook en de kindjes kunnen niet alleen blijven.
Ik ging vroeger elk jaar dus ik heb het wel gezien.
Het is ook echt leuk.
Het wordt georganiseerd door een groep die gaat verkleed en zij steken het vuurwerk af. Je rent over een parcours en zij lopen achter je aan.
Op het einde geven een ze een 'nep'concert en alle instrumenten zijn ook van vuurwerk gemaakt.
iets met de hel en duivels, klinkt als thuisquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah leuk toch, spaanse folklore
En daarna doen de de ETA na en blazen een auto op?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn vader vindt het leuk om te gaan. En de rest ook en de kindjes kunnen niet alleen blijven.
Ik ging vroeger elk jaar dus ik heb het wel gezien.
Het is ook echt leuk.
Het wordt georganiseerd door een groep die gaat verkleed en zij steken het vuurwerk af. Je rent over een parcours en zij lopen achter je aan.
Op het einde geven een ze een 'nep'concert en alle instrumenten zijn ook van vuurwerk gemaakt.
4000mgquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat geloof ik.
Ik had zondag 4000 op en ik durfde niet nog meer te nemen
Pijn
quote:maximale dagelijkse dosis 3200 mg
3200?quote:
Ze zit in Catalonië, niet in Baskenlandquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
En daarna doen de de ETA na en blazen een auto op?
Klopt, op de doosquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
3200?Op de doos staat toch echt 1600mg.
Ja klopt ook, maar wat moet je dan als je dood gaat van de pijnquote:
niks...die marges zijn best flexibel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, op de doos
[..]
Ja klopt ook, maar wat moet je dan als je dood gaat van de pijn
weet ik, anders had ik het niet genomenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niks...die marges zijn best flexibel.
je gaat er echt niet kapot aan.
Je kunt beter de maximum dosis van ibu én van paracetamol nemen. Die mag je gewoon naast elkaar gebruiken. En paracetamol werkt goed als je het een tijdje 3x daags 2 tabletten gebruikt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, op de doos
[..]
Ja klopt ook, maar wat moet je dan als je dood gaat van de pijn
als er maar geen koeeiwit of vlees inzatquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal maar niet zeggen dat ik er ook nog een strip paracetamol bij had gevrit![]()
Alleen met paracetamol moet je oppassen daar zijn die marges niet zo ruim. 12x de max dosis is al dodelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niks...die marges zijn best flexibel.
je gaat er echt niet kapot aan.
ja...12xquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen met paracetamol moet je oppassen daar zijn die marges niet zo ruim. 12x de max dosis is al dodelijk.
Pcies!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als er maar geen koeeiwit of vlees inzat
dat zijn drie doosjesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen met paracetamol moet je oppassen daar zijn die marges niet zo ruim. 12x de max dosis is al dodelijk.
Met cafeine? Ik heb nog wel een stripje met codeine liggen, als je geinteresseerd bent.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Zo dus: 2 ibu en 3 paracetamol, elke 2 uur
Die heb ik nu ook, die werken beter. Naproxennen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met cafeine? Ik heb nog wel een stripje met codeine liggen, als je geinteresseerd bent.![]()
oja, ik gebruik de laatste tijd naproxennatrium, vind ik fijner dan ibu. Maar het is verder net zo iets als ibu.
naproxen had ik ook een doosjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met cafeine? Ik heb nog wel een stripje met codeine liggen, als je geinteresseerd bent.![]()
oja, ik gebruik de laatste tijd naproxennatrium, vind ik fijner dan ibu. Maar het is verder net zo iets als ibu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |