1 |
Afbeeldingen/ images/ etc.quote:
Ben ik ook mee bezig. heb nu nog maar 120 en ben er al bestwel lang mee bezigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:35 schreef PieterBas het volgende:
Zo wat ben ik blij dat ik dan eindelijk mijn sitrep gehaald heb
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:11 schreef afro het volgende:
Heb trouwens maniertje gevonden om die klote challenge van trown back grenades te halen.
Je moet eerst de grenade op de grond gooien en dan weer oppakken en weggooienXD
omdat het kanquote:
hey... dat is een slim trucjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:11 schreef afro het volgende:
Heb trouwens maniertje gevonden om die klote challenge van trown back grenades te halen.
Nice! Gaat ik vanavond effe doen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:11 schreef afro het volgende:
Hmm bij mij werkt het niet..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:11 schreef afro het volgende:
Ik heb dit vanmiddag nog gedaan in 1 potje hc hq had ik de 10 kills binnen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm bij mij werkt het niet..
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:03 schreef porsche1 het volgende:
Ik helemaal van WTF? Ik heb al ongeveer 20 throw back nades kills. Heb ik humilation dinges nog niet.Dus ze tellen nog niet.
Meestal kom je niet in een andere server dan met dezelfde personen. Maar snachts speelt cod ook veel lekkerder niet van die kindjes met gl en g18 en andere meuk. af en toe een rocket launcher maar dat is het.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:38 schreef bigbass het volgende:
Vannacht een nachtje doorgehaald met een vriend en mijn broertje en even een LANetje aangesloten voor wat all-night MW2. Het viel me op dat er na 2 uur 's nachts minder hackers zijn en dat er meer mensen zijn die de hele nacht MW2 spelen, ben sommigen zeker 3 keer tegen gekomen in verschillende servers.
...o wachtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:03 schreef porsche1 het volgende:
Ik helemaal van WTF? Ik heb al ongeveer 20 throw back nades kills. Heb ik humilation dinges nog niet.Dus ze tellen nog niet.
Ik heb bijna altijd een Thumper als secondary, maar loop er zelden random mee te knallen, als ik schiet doe ik het bijna altijd wel mooi (dus door een raampje aan de andere kant van de map ofzo, wat met een gun niet zou kunnen).quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:40 schreef luciferist het volgende:
ik ben nu rocketlauncher kills challanges aan het halen, dus ik loop met dangerclose pro en noobtube
Ik ben nog nooit zo gehaat![]()
noobquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:42 schreef luciferist het volgende:
mja welk wapen je ook gebruikt ze vinden het of gay of noobisch...
kom op ik wil ook met jou 1v1 (qs) wel voor de lulz natuurlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:47 schreef porsche1 het volgende:
Haha, net weer een noob. Zei dat ik cheat, ik zei dat ik niet cheat. Daagt hij mij uit voor een 1vs1 zodat hij killcam heeft en denkt dat hij me owned.
Limiet was 30 kills.
Ik stond 18-4 voor. Verlaat hij ineens de server want moet wat veranderen.
Gaan we weer, win ik met 30-9. Daagt hij mij ineens uit voor een qs match.Ik haat qs maar toch deed ik het.
Win ik met 30-23.
Faalnoobs.
QS, iets wat ik haat en niet kan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:03 schreef T3l3tubbie het volgende:
[..]
kom op ik wil ook met jou 1v1 (qs) wel voor de lulz natuurlijk
De makers van het spel bedoel je?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:15 schreef afro het volgende:
cod mw2 is ook goed alleen de mensen verneuken het
ok mijne is pierkreng ( ik weet het is een kutnaamquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
QS, iets wat ik haat en niet kan.Maar ok, voeg me maar eens toe. Check de OP voor mijn steam, denk dat het FistNL is.
HET WAS HARDCOREquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:47 schreef porsche1 het volgende:
T3l3tubbie met 60-29 ingemaakt.
IK HEB EEN STEENHARDE LUL!
QS.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:21 schreef T3l3tubbie het volgende:
[..]
HET WAS HARDCOREEN IK SPEELDE LATER NIET SERIEUS
we zien wel als we qs op highrise zonder hardcore doen!!!
Ja, is wel eens vaker.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:36 schreef -J-D- het volgende:
Kon net maar heel sloom lopen in het spel.. een paar cm in 10 seconde of zo...
De rest kon wel gewoon lopen... en de beelden waren verder vloeiend.
Snap er niets van.
Welke is dat, wat krijg je ervoor en wat moet je ervoor doen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:39 schreef Merkie het volgende:
Iemand de End Game challenge al gehaald?
Tien nukesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Welke is dat, wat krijg je ervoor en wat moet je ervoor doen?
Die heb ik allang.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:22 schreef porsche1 het volgende:
QS.
Geen Hardcore.
Mensen die denken dat ze mij ownen.
Mensen.
Porsche1.
FistNL.
Fist-JT-.
Nee, donderop met je QS. LOL was close.quote:
voor de lulz togquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, donderop met je QS. LOL was close.
Lol, ja.quote:
RPG NOOB GET SKILL!!!_\\-,!@ (RAGE RAGE RAGE)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:23 schreef appelsientje het volgende:
Ben maar eens begonnen met de RPG.... gaat lekker
Maak dan een pic van game summaryquote:Op zondag 29 augustus 2010 04:06 schreef porsche1 het volgende:
Waarom maak ik altijd een foto op het moment dat het scherm weer wisselt?Wou net een foto maken van mijn score in rust, 113-16. Is het weer mislukt.
had 2 keer chopper.
Wat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:19 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Maak dan een pic van game summary
Ongveer 4x al.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:39 schreef Merkie het volgende:
Iemand de End Game challenge al gehaald?
Ik ben blij dat ik mijn eerste airdrop heb gekregenquote:
Ik ben nu bezig met de 1000 airdrops challenge, dat duurt lang....quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn eerste airdrop heb gekregen
Dan ben ik nog wel ff bezigquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:19 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met de 1000 airdrops challenge, dat duurt lang....
Hier ook, teller staat nu op een kleine 500.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:19 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met de 1000 airdrops challenge, dat duurt lang....
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:36 schreef T3l3tubbie het volgende:
[..]
RPG NOOB GET SKILL!!!_\-,!@ (RAGE RAGE RAGE)
Ja mooi is dat he? Als ze winnen is iedereen te min, als ze verliezen maken ze de winnaars uit voor hackers...quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:51 schreef Albert86 het volgende:
Lol, iemand had net een best goeie opmerking die ook nog klopt
Zei dat winnaars altijd hackers zijn en de verliezers altijd 'losing noobs'
Altijd leuk, gewoon Semtex richting een Capturepoint gooien en ineens PLANTED in beeld!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:35 schreef Lastpost het volgende:
Ach dat heb je altijd, ik kan me ook voorstellen dat iemand anders denkt dat ik cheat als ik m'n granaat vanaf 150 meter in de middle of nowhere precies in hem plop.
Grotendeels geluk natuurlijk, maakt de kill er niet minder mooi op als het lukt.
Doe ik ook altijdquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Altijd leuk, gewoon Semtex richting een Capturepoint gooien en ineens PLANTED in beeld!
Ik quickscope ook wel eens, en soms heb ik het idee dat ik helemaal misschiet maar alsnog schiet ik dan toch raakquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd![]()
Ik twijfel toch echt bij quickscopen lijkt vaak verdacht veel op cheaten.
EMP.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:25 schreef luciferist het volgende:
ooh yeah net 5 mensen getubed in 1 schot toen met rocket launcher 2 kills, harrier binnen 10 seconden gehaald
toen pavelow en ik ging net dood voor ik mijn EMP zou krijgen ):
Vrouwen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:59 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik doe het ook voor de challenges. net had ik weer EMP, ben ik zo achterlijk om hem niet te gebruiken...
Herstart je steam.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:19 schreef Merkie het volgende:
Zijn de servers down? Ik kan geen games vinden en overal staat 0/0 players.
En dan een triple-kill makenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Altijd leuk, gewoon Semtex richting een Capturepoint gooien en ineens PLANTED in beeld!
een CAPTUREpoint moet je tog CAPTUREnquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Heartbeat sensor is altijd faal. Just saying.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:25 schreef bigbass het volgende:
[..]
En dan een triple-kill maken![]()
Zat in een leuk potje, een of andere gast die begon met 23-7 en eindigde met 41-33 en die echt op me zat te schleden in de chat omdat ik hem continue killde, zelfs als hij painkiller had of om een hoekje kwam (heartbeat sensor win). Echt geweldig. Eindigde zelf 40-8 ofzo en wonnen ook dik met hq's.
Waarom is het faal, zie mensen altijd zeiken om die HB. Kom mensen wel eens tegen, maar kill ze net zo snel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heartbeat sensor is altijd faal. Just saying.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:02 schreef -J-D- het volgende:
Ik wil wel eens een uurtje wallhack proberen. Je leest er zoveel over dat ik wel benieuwd ben hoe het is om daar even mee te spelen. Ik ken mezelf: na een uurtje is de lol er wel vanaf en speel ik weer gewoon.
Waar kan je een beetje een betrouwbare wallhack downloaden om te proberen?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heartbeat sensor is altijd faal. Just saying.
Commando en sitrepquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:48 schreef bigbass het volgende:
[..]jij bent er zo eentje die 500 varianten op n00b heeft en ze door de chat spamt? Als je je ergert aan HB users zet je lekker ninja aan, probleem opgelost. Het is een van de makkelijkst te counteren dingen, aangezien er toch niet echt iets heel nuttigs onder perk 3 zit.
quote:
Het is juist faal omdat het gewoon slecht is. Bijna elke andere attachment is beter, snap echt niet dat je blind op dat ding gaat vertrouwen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:48 schreef bigbass het volgende:
[..]jij bent er zo eentje die 500 varianten op n00b heeft en ze door de chat spamt? Als je je ergert aan HB users zet je lekker ninja aan, probleem opgelost. Het is een van de makkelijkst te counteren dingen, aangezien er toch niet echt iets heel nuttigs onder perk 3 zit.
Natuurlijk ga ik niet blind op dat ding vertrouwen, er lopen genoeg mensen met ninja rond, maar het is zeer vaak zeer goed van pas gekomen. Heartbeat en FMJ vind ik gewoon het beste spelen. Blind op je heartbeat vertrouwen is als alleen naar je UAV kijken, dat gaat gegarandeerd fout, maar je kan niet ontkennen dat het vaak ook heel handig is, je hebt wel net dat beetje meer informatie dan je tegenstander, vooral in HC HQ, wanneer je al weet waar ze zitten te cappen voor je binnen komt en dus meteen gericht kan schieten..quote:Op woensdag 1 september 2010 07:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Het is juist faal omdat het gewoon slecht is. Bijna elke andere attachment is beter, snap echt niet dat je blind op dat ding gaat vertrouwen.
Ja klopt, maar het capturen gaat heel wat makkelijker als je daarvoor wat long distance cleaning gedaan hebt, nudge nudge, wink wink.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef T3l3tubbie het volgende:
[..]
een CAPTUREpoint moet je tog CAPTUREn
Die hackers haal je er wel HEEL makkelijk uit, vooral met killcam. Het is te cheap voor woorden......quote:Op woensdag 1 september 2010 00:08 schreef afro het volgende:
Haha net met een knuppel die kon niet tegen noobtube gaat hij een hack aanzetten met wh en aimbot.
en dan nog verliezenXD
Oké.quote:
Ps3 of xbox zeker op de pc hoor je elkaars team nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:25 schreef Lastpost het volgende:
Hehe Belgen in dit spel zijn geniaal, zit ik free-for-all te spelen, hoor ik zo'n Belg via z'n headset dat ie op een plat dak aan de achterzijde zit en wel even zou uitleggen aan z'n maten hoe ze daar kwamen, die tegen hem weer ouwehoeren dat het niet lukt.
Ik ook eenmaal daar aangekomen als sniper, liggen er echt 4 tactcal insertions, headshots achter elkaar bij die 4 en maar gewoon doodleuk constant blijven hangen daar en via die headset maar afvragen wie dat nou doet.
Potje dan ook gewonnen, door enkel die gasten door het hoofd te schieten steeds.
Z is gewoon overall chat hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:56 schreef afro het volgende:
[..]
Ps3 of xbox zeker op de pc hoor je elkaars team niet
wel tochquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:56 schreef afro het volgende:
[..]
Ps3 of xbox zeker op de pc hoor je elkaars team niet
Uhu.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:39 schreef afro het volgende:
Nee je kan alleen in je eigen team lullen het is toch TEAMspeak alleen als je in de lobby zit hoor je elkaar.
zelfde bij s&d kan je ook niet tegen elkaar lullen als je dood ben.
Bij S&D kan jij als dood persoon niet tegen een levend iemand lullen. Maar als jullie allebij nog leven wel. Dus je kan altijd tegen iedereen lullen en iedereen verstaat je bij elk game type.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:09 schreef afro het volgende:
editje zelfde bij s&d kan je ook niet tegen elkaar de nog levende dudes lullen als je dood ben
Ik weet niet wat voor instellingen jij hebt maar ik heb nog nooit iemand van het andere team over voice chat gehoordquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Bij S&D kan jij als dood persoon niet tegen een levend iemand lullen. Maar als jullie allebij nog leven wel. Dus je kan altijd tegen iedereen lullen en iedereen verstaat je bij elk game type.
niet veel beleefd in MW2 de laatste tijdquote:Op maandag 13 september 2010 17:29 schreef Deetch het volgende:
Dooie boel hier? Is iedereen collectief op vakantie ofzo?
ik wacht wel tot de eerste bugfixes en mappacks uit zijn. Vermaak me nog prima in MW2. En hoe meer er gaan black opsen hoe meer hackers daar ook heen gaan. CoD4 en 5 zijn nl. min of meer hacker free.quote:Op maandag 13 september 2010 17:49 schreef bigbass het volgende:
[..]
niet veel beleefd in MW2 de laatste tijd
En iedereen wacht op Black Ops.
True, maar hopelijk werkt het anti-cheat systeem daar wel. Admins kunnen hackers gewoon weg schoppen, dat scheelt (of gaat heel erg kut worden als je heel goed gaat).quote:Op maandag 13 september 2010 17:59 schreef Deetch het volgende:
[..]
ik wacht wel tot de eerste bugfixes en mappacks uit zijn. Vermaak me nog prima in MW2. En hoe meer er gaan black opsen hoe meer hackers daar ook heen gaan. CoD4 en 5 zijn nl. min of meer hacker free.
Die is lekker irri als je een hoekje om wil en er zit net iemand met een Shotgun attachmentquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:43 schreef porsche1 het volgende:
Shotgun attachmemt.
Hoezo overpowered?
Ik kan wel weer een uitgebreid verslag geven over waarom deze game kut is, maar dan val ik in herhalingquote:
Ik wist wel dat gamen nut heeftquote:Ervaren gamers zijn sneller in het nemen van belangrijke beslissingen dan anderen. Daarom krijgen chirurgen en soldaten in de toekomst mogelijk gametraining.
Onderzoekers lieten enkele proefpersonen het rustige spel 'The Sims 2' spelen, een andere groep speelde de schietspellen Call of Duty 2 en Unreal Tournament. Na vijftig uur spelen kregen de gamers vraagstukken voorgelegd. De actiegamers beantwoordden deze vragen 25 procent sneller dan de Sims-gamers, terwijl ze evenveel goede antwoorden gaven.
De wetenschappers van de Universiteit van Rochester zien dit als bewijs dat actiegamers beter kunnen handelen in stressvolle situaties in 'real life'.
no skillz <> stupid gamequote:Op dinsdag 14 september 2010 12:09 schreef Gewoongeldlenen het volgende:
[..]
Ik kan wel weer een uitgebreid verslag geven over waarom deze game kut is, maar dan val ik in herhaling
To much Skills = Cheatorquote:
Aan de andere kant zie ik wel een paar soldaten ''ragequitten'', ''teabaggen'' etc. Misschien is er zelfs iemand die constant ''HEADSHOT! +500'' roept?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat gamen nut heeft
Sgoed ik ben Snipes2kill ben nu alleen net klaar met spelen.quote:
Donequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Sgoed ik ben Snipes2kill ben nu alleen net klaar met spelen.
Ga nu even een film kijken
Gewoon negeren, gebeurd wel vaker de laatste tijd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef Monstarr het volgende:
Ik kom tijdens DM wedstrijden opvallend vaak in hacked/modded spellen terecht.
algemeen bekend?
Vote ban in ieder geval niet, maar de echte cheaters moeten wel aangepakt worden vind ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:41 schreef porsche1 het volgende:
Tegenwoordig is iemand die wint met een score van 108-49 al een cheater.Dus een beter systeem hoeft er niet te komen, want dan krijg je alleen maar onterechte bans.
Wat is er dan mis mee?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:15 schreef Deetch het volgende:
potverdorie, kan wel een maand duren voor ik de PC weer terug heb.![]()
Heh, dat is erg leuk ja. Had het een keer in rust, met 2 chopper gunners. Halve enemy team was geleaved toen ik weer op mijn voeten stondquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:34 schreef appelsientje het volgende:
Lol net 2x carepack gehaald.. met daarin 2x A130 in
regelmatig ja, mijn broertje nog vaker aangezien die met sitrep pro speelt en mensen dus al hoort voor ze de hoek om komen. Het kan leuke discussies opleveren, zeker in team based games als HQ, omdat team members mee kunnen kijken en zien dat je gewoon goed speelt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:14 schreef Jorwol het volgende:
Kansloos, speel een potje Free-for-all en ik ben meteen een hacker/cheater/noob, speelde expres met lage killstreaks, Counter-UAV, Sentry Gun en Precision Airstrikes, had 2 sentries gehaald en er nog 2 gejat van een tegenstander, zet die dingen bij die containers bij Skidrow, eindig met 25-3 'hacker' 'moron' 'fucktard'.
Vanmorgen iets anders, maar toen zag ik iemand's loop buiten het raam en schiet dus door de muur headshot, ben je ook meteen een wallhacker...
Erg triest, maar die gasten waren gewoon verschrikkelijk slecht! Gebeurt het jullie ook vaak? Onterecht als cheater aangeduid worden?
quote:
Das inderdaad wel jammer, dat je uren in het spel stopt en je uiteindelijk best goed bent. Maar in plaats van dat mensen zeggen dat je goed hebt gespeeld, een simpele 'good game' bijvoorbeeld, word je uitgemaakt voor Haxx0r en CheatOrquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:39 schreef bigbass het volgende:
[..]
regelmatig ja, mijn broertje nog vaker aangezien die met sitrep pro speelt en mensen dus al hoort voor ze de hoek om komen. Het kan leuke discussies opleveren, zeker in team based games als HQ, omdat team members mee kunnen kijken en zien dat je gewoon goed speelt.
Maar ik heb eerder al gezegd dat dit nog vervelender is dan de hackers zelf, je krijgt geen waardering voor je skills en dat is toch ook wel belangrijk imo.
Serieus.. Norton maakt je systeem zichtbaar tragerquote:
Al heb ik laatst wel een echt leuke discussie gehad met een half dronken brit die echt niet kon geloven dat we niet hackten en ons na een avond discussie door 3 verschillende servers (we kwamen hem steeds weer tegen, het zal wel rustig zijn geweest) met 1 keer een echte hacker aan zijn friends list toevoegde. Bleek uiteindelijk een leuke gast te zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:27 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Das inderdaad wel jammer, dat je uren in het spel stopt en je uiteindelijk best goed bent. Maar in plaats van dat mensen zeggen dat je goed hebt gespeeld, een simpele 'good game' bijvoorbeeld, word je uitgemaakt voor Haxx0r en CheatOr
Als je beetje kan mikken, geen probleem hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:49 schreef Blik het volgende:
Die Gun Game is echt wel leuk ja, komt ook in Black ops.
Maar die Gun Game moet eigenlijk andersom lopen, nu kun je nooit ergens halverwege joinen omdat je dan met je pistooltje tegen Assault Fifle aan het spelen bent
Wil net zeggen, als je goed met de M9 om kan gaan is dat een ziek goede gunquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Als je beetje kan mikken, geen probleem hoor.
Youtube werkt weer, maar CoD nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:10 schreef -J-D- het volgende:
Hmmmz, het spel start niet meer op na een Norton-update
-edit-
Youtubefilmpjes lopen ook vast in alle browsers...
Krijg dan een foutmelding over flash/shockwave terwijl ik de laatste versie heb.
Gebruikt Cod MW2 ook flash/shockwave? Ik ben echt een noob in die dingen, maar als dat zo is dan ligt het probleem dus blijkbaar buiten mijn install van CoD MW2.
Over het algemeen leg je het af met een M9 tegen een AR. Op langere afstand ben je sowieso kansloosquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wil net zeggen, als je goed met de M9 om kan gaan is dat een ziek goede gun
Uiteraard, dat moge duidelijk zijn, maar in close combat is het echt een onderschat wapenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Over het algemeen leg je het af met een M9 tegen een AR. Op langere afstand ben je sowieso kansloos
dat is een ander spelquote:
omg haxxor skillsquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:39 schreef bigbass het volgende:
[..]
regelmatig ja, mijn broertje nog vaker aangezien die met sitrep pro speelt en mensen dus al hoort voor ze de hoek om komen. Het kan leuke discussies opleveren, zeker in team based games als HQ, omdat team members mee kunnen kijken en zien dat je gewoon goed speelt.
Maar ik heb eerder al gezegd dat dit nog vervelender is dan de hackers zelf, je krijgt geen waardering voor je skills en dat is toch ook wel belangrijk imo.
JAAA!quote:Op maandag 27 september 2010 18:37 schreef shadowflash het volgende:
[..]
omg haxxor skills
UMP voor de win
Ik weet niet of Private match iets doet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef realbase het volgende:
Op mn werk hebben we binnenkort een LAN party waarbij men aan heeft gegeven deze game te willen spelen.
Google geeft me niet echt het juiste resultaat, maar weet iemand of er wel een LAN mogelijkheid in zit (uiteraard met allemaal legale versies ) of moet het persee via internet ?
THx !!
Ja dat kan, MAAR!!!! let er op dat je wel 1 (brakke) internetverbinding nodig hebt. Je moet connecten met steam. Vervolgens zal alle data tijdens het spelen via de LAN lopen. Een snelle verbinding is daardoor niet nodig.quote:heb de topics even gebrowsed maar niet gevonden.
Weet iemand of we deze game via LAN kunnen spelen wanneer we lan party @ office hebben over paar weken? ( uiteraard met legale versies )
Geen truken, helemaal niets. Het enige wat je moet doen is er voor zorgen dat elke pc aan het internet hangt. Je start het spel op zoals anders. Zet een private party op (essentieel!) en spelen maar.quote:Hey cool om te horen !
Hoe heb je dit gedaan dan ? google & friends vertellen me dat je aardig wat trucen moet uithalen om dit voor elkaar te krijgen , en zelfs dan spreken ze elkaar nog tegen...
Je weet dat je de chopper niet zelf bestuurt he?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:18 schreef Crazy-M het volgende:
Tegen de chopper heb ik zo snel niks.
Maar sommige mensen zoeken spawn points en blijven daar dan continu hangen met de chopper.
Zeker irritant met team matches.
Mja nog nooit gehadquote:Op donderdag 30 september 2010 11:16 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je weet dat je de chopper niet zelf bestuurt he?
Tja, ik regel alleen het schieten. Als die voor die grot blijft hangen kan ik daar weinig aan doenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja nog nooit gehad
Maar hoe Blik het vertelde leek het zo
Maar jah, dan nog, echt zwaar irri die choppers boven een spawn point.
dat kloptquote:Op donderdag 30 september 2010 12:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Tja, ik regel alleen het schieten. Als die voor die grot blijft hangen kan ik daar weinig aan doen
Maar je kan wel lekker op de spawns blijven schieten, zeker in open mapsquote:Op donderdag 30 september 2010 12:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Tja, ik regel alleen het schieten. Als die voor die grot blijft hangen kan ik daar weinig aan doen
maar kills die je krijgt uit een killstreak award, die tellen toch niet mee voor kill streaks ?quote:Op donderdag 30 september 2010 08:20 schreef Blik het volgende:
Gisteren nieuw killstreak record op Afghan gehaald. Eindigde de pot op 31 - 0.
Had Hardline aanstaan, 4 kills gemaakt en predator missile maakte er één. Vervolgens 1 kill gemaakt voor de Harrier. Na 3 kills stopte die er ook mee, even laf campen voor de laatste kill en de chopper gunner deed de rest. 21 kills mee gemaakt. Iedereen ging natuurlijk naar die grot toe, maar ik kon gewoon iedereen afschieten in de grot omdat de chopper zo laag vloog en voor de ingang bleef hangen
Jawel hoor, alleen niet uit carepackages. En volgens mij tellen die wel mee voor de streak, maar je krijgt er geen rewards voor(dus wel in barracks, niet in game).quote:Op donderdag 30 september 2010 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar kills die je krijgt uit een killstreak award, die tellen toch niet mee voor kill streaks ?
is al iemand gelukt om ee ncare package bij iemand op zn harsens te gooien ?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:58 schreef bigbass het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen niet uit carepackages. En volgens mij tellen die wel mee voor de streak, maar je krijgt er geen rewards voor(dus wel in barracks, niet in game).
Alleen bij teamgenotenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is al iemand gelukt om ee ncare package bij iemand op zn harsens te gooien ?
Uiteraardquote:Op donderdag 30 september 2010 12:47 schreef bigbass het volgende:
[..]
Maar je kan wel lekker op de spawns blijven schieten, zeker in open maps
Yep, ik gooide een marker voor een carpackage midden tussen een emergency drop van de vijand. Daar was een heel team bezig met carepackages te scoren en die hadden dus de marker over het hoofd gezien. 2 slachtoffers met 1 pakketje.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe nicequote:Op donderdag 30 september 2010 14:56 schreef Deetch het volgende:
[..]
Yep, ik gooide een marker voor een carpackage midden tussen een emergency drop van de vijand. Daar was een heel team bezig met carepackages te scoren en die hadden dus de marker over het hoofd gezien. 2 slachtoffers met 1 pakketje.![]()
Ik mis mijn PC'tje nou al.
Ik had het laatst, erg grappig als dat gebeurdquote:Op donderdag 30 september 2010 13:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kheb er een Game winning killcam mee gehaald. Hahaha xDquote:Op donderdag 30 september 2010 13:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als er 1 persoon tussen zit met lage ping dan lagged alles, kun je nog zo snelle lijn hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:39 schreef bigbass het volgende:
Ik snap het spel even niet. Ik zit hier op een 100mbit lijn met een (zeer) goede pc en net hostte ik en liepen er 2 mensen te klagen over lag
In bijvoorbeeld Derail werkt cold blooded bijna beter als je thermal hebt, omdat ie dan niet net zo wit wordt als de sneeuw, maar er juist tegen afsteektquote:Op woensdag 6 oktober 2010 05:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als er 1 persoon tussen zit met lage ping dan lagged alles, kun je nog zo snelle lijn hebben
Gister nog ff gespeeld, in 1 level werd iemand uit gemaakt voor cheater en wallhacker omdat hij iemand neer schoot.
Die gast had thermal scope en die andere cold blood. Alleen die gast kon hem wel zien op thermal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |