Die is lekker irri als je een hoekje om wil en er zit net iemand met een Shotgun attachmentquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:43 schreef porsche1 het volgende:
Shotgun attachmemt.
Hoezo overpowered?
Ik kan wel weer een uitgebreid verslag geven over waarom deze game kut is, maar dan val ik in herhalingquote:
Ik wist wel dat gamen nut heeftquote:Ervaren gamers zijn sneller in het nemen van belangrijke beslissingen dan anderen. Daarom krijgen chirurgen en soldaten in de toekomst mogelijk gametraining.
Onderzoekers lieten enkele proefpersonen het rustige spel 'The Sims 2' spelen, een andere groep speelde de schietspellen Call of Duty 2 en Unreal Tournament. Na vijftig uur spelen kregen de gamers vraagstukken voorgelegd. De actiegamers beantwoordden deze vragen 25 procent sneller dan de Sims-gamers, terwijl ze evenveel goede antwoorden gaven.
De wetenschappers van de Universiteit van Rochester zien dit als bewijs dat actiegamers beter kunnen handelen in stressvolle situaties in 'real life'.
no skillz <> stupid gamequote:Op dinsdag 14 september 2010 12:09 schreef Gewoongeldlenen het volgende:
[..]
Ik kan wel weer een uitgebreid verslag geven over waarom deze game kut is, maar dan val ik in herhaling
To much Skills = Cheatorquote:
Aan de andere kant zie ik wel een paar soldaten ''ragequitten'', ''teabaggen'' etc. Misschien is er zelfs iemand die constant ''HEADSHOT! +500'' roept?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat gamen nut heeft
Sgoed ik ben Snipes2kill ben nu alleen net klaar met spelen.quote:
Donequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Sgoed ik ben Snipes2kill ben nu alleen net klaar met spelen.
Ga nu even een film kijken
Gewoon negeren, gebeurd wel vaker de laatste tijd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef Monstarr het volgende:
Ik kom tijdens DM wedstrijden opvallend vaak in hacked/modded spellen terecht.
algemeen bekend?
Vote ban in ieder geval niet, maar de echte cheaters moeten wel aangepakt worden vind ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:41 schreef porsche1 het volgende:
Tegenwoordig is iemand die wint met een score van 108-49 al een cheater.Dus een beter systeem hoeft er niet te komen, want dan krijg je alleen maar onterechte bans.
Wat is er dan mis mee?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:15 schreef Deetch het volgende:
potverdorie, kan wel een maand duren voor ik de PC weer terug heb.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |